PDA

Bekijk de volledige versie : Latijns-Amerikaanse films en releases op dvd



raymond koene
18-05-2005, 08:39
Ik ben de afgelopen dagen naar een Latijns-Amerikaans filmfestival geweest in Rotterdam en ben wel aardig onder de indruk van hetgeen er vertoond is. Vooral films als

Punto y Raya
Whisky
El cielito
B-Happy

hebben indruk op mij gemaakt. Wat ik mij afvraag is welke Latijns-Amerikaanse films (die minder bekend zijn bij het grote publiek) indruk op jullie gemaakt hebben. Daarnaast ben ik ook op zoek naar websites waar ik dit type films kan kopen. Heeft iemand misschien suggesties? Kan zelf helaas weinig hierover vinden.

Caledonians
18-05-2005, 08:45
Punto y Raya
Whisky
El cielito
B-Happy

Heb bovenstaande films even op IMDB gechecked. Volgens IMDB zijn ze nog nergens verschenen op dvd dus ik denk dat je nog even zult moeten wachten op een eventuele release...

raymond koene
18-05-2005, 08:55
Punto y Raya
Whisky
El cielito
B-Happy

Heb bovenstaande films even op IMDB gechecked. Volgens IMDB zijn ze nog nergens verschenen op dvd dus ik denk dat je nog even zult moeten wachten op een eventuele release...

dat kan wel kloppen ja...deze films zijn vrij recent uitgebracht...wel blijft mijn vraag bij welke websites ik terecht kan om dit soort films te kopen. de frs heeft vrij weinig latijnsamerikaanse films en ook bij de grotere buitenlandse websites is vrij weinig te vinden....

Edwin V
18-05-2005, 10:23
Misschien een spaanse site?
b.v.
www.veoveo.es