PDA

Bekijk de volledige versie : Sony HX710



jan12
18-05-2005, 18:14
Hallo,

Ik ben sinds kort in het bezit van een Sony DVD-recorder RDR-HX710.
Als ik via de timer een programma instel en ik stel de PDC/VPS functie in blijf ik de ventilator na het afzetten horen dit is niet het geval als ik de PDC/VPS functie niet gebruik. Volgens de gebruiksaanwijzing zou de recorder dan aan het zoeken zijn naar kanalen Echter dit blijft continu doorgaan.
Heeft iemand hier ervaring mee

Groeten,
Jan12

twiggertje
06-06-2005, 10:58
Hallo,

Ik ben sinds kort in het bezit van een Sony DVD-recorder RDR-HX710.
Als ik via de timer een programma instel en ik stel de PDC/VPS functie in blijf ik de ventilator na het afzetten horen dit is niet het geval als ik de PDC/VPS functie niet gebruik. Volgens de gebruiksaanwijzing zou de recorder dan aan het zoeken zijn naar kanalen Echter dit blijft continu doorgaan.
Heeft iemand hier ervaring mee

Groeten,
Jan12Ik heb de Sony RDR GX700 en als ik een dvd in de recorder laat zitten dan hoor ik na zo'n 10 min. een geluid dat lijkt alsof het dvdtje snel begint te draaien, als ik dan op play druk stopt dat geluid.Het gebeurd niet als ik iets afspeel of opneem maar als de recorder gewoon aanstaat met een schijfje erin.Ik had die recorder 1 week en toen heb ik hem geruild maar deze nieuwe doet hetzelfde.Zelf denk ik dat het een soort beveiliging is of zo, maar het gebeurd niet altijd, soms duut het 1 uur voordat ik dat geluid hoor en het stopt na 1 a 2 minuten als ik zelf niks doe, maar als ik dus op play druk als ik dat geluid hoor dan hoor je het gewoon afremmen en stopt het gezoem dus zal toch het schijfje zijn denk ik zelf wat snel begint te draaien.Verder ben ik dik tevreden over dit aparaat ik had eerst Philips 900 serie maar daar zaten software problemen in en na de garantie begon de ellende met disckerror of de discs werden na opname gewist, heb daar 2 jaar geleden 600 euro voor betaald , en Philips zegt dat ik voor de reperatiekosten moet opdraaien terwijl die fout er al in zt toen ik deze kocht.Hij staat nu op mijn kantoor op de grond, nooit geen philips meer, maar ik had toen geen keus er waren alleen maar philips dvdrecorders.

groetjes

jeroendendunnen
06-06-2005, 11:08
hoort zo jan12, hij zoekt namelijk de gehele tijd tot het begin van de opname de kabel af op veranderingen. hij moet hier dus voor aanblijven en daarom blijft zijn ventilator ook aan al is het op de laagste stand.

twiggertje
06-06-2005, 11:19
hoort zo jan12, hij zoekt namelijk de gehele tijd tot het begin van de opname de kabel af op veranderingen. hij moet hier dus voor aanblijven en daarom blijft zijn ventilator ook aan al is het op de laagste stand.De recorder hoeft niet aan te blijven, als je hem uitzet werkt het vps/pdc ook, het leuke is je hoeft de recorder niet uit te schakelen als de timer opname begint, tenminste bij die van mij niet.Ik hoor trouwens als ik timer heb geprogrammeerd ook dat geluid als die uit staat, is dus idd normaal.

:wink: :wink:

tjirk
06-02-2006, 21:45
Ik hoor trouwens als ik timer heb geprogrammeerd ook dat geluid als die uit staat, is dus idd normaal.

zou dit een reden zijn een andere dvd-recorder te kopen? Ik twijfel nl tussen sony hx710 en panasonic eh60? allebei bieden voor-/nadelen: sony heeft double layer; panasonic heeft aansluiting voor sd-kaart en EPG...