PDA

Bekijk de volledige versie : [Inkoopactie] P.Champagne Boxen



Pinkeltje
19-05-2005, 16:10
Turven interesse nieuwe ronde:
IIIII IIIII IIIII III

www.designpaulchampagne.com

Goed goed. De deal (20% korting) met Paul Champagne gaat nu officieel van start. Voordat mensen hun bestellingen in het rond gaan gooien, vraag ik om de regels eerst goed door te lezen.

- Bestellingen dienen vantevoren binnen 2 weken betaald te worden. Is de betaling dan niet binnen dan vervalt betreffende bestelling en is er een plaats vrij voor iemand anders. Eenmaal besteld is kopen! Zo niet, dan wordt een forse “boete” berekend.

- Als opzetter van dit iniatief behoud ik het recht om bepaalde mensen van deelname te ontzien. Hetzij door slechte ervaringen in het verleden, hetzij door een alarmerend voorgevoel.

- In verband met koerswijzigingen bereken ik 5% risicogeld over de totale bestellingen (exclusief verzendkosten)

- De deal sluit als de grens van 20 boxen behaald is. Bij positief resultaat van de deal zal ik overwegen het nog eens op te zetten.

- Voor eventuele schade aan de boxen ben ik niet verantwoordelijk. Je dient dan contact op te nemen met Paul Champagne.

- Voor controle bij de douane ben ik tevens niet verantwoordelijk. Juist omdat de pakketjes door de douane moeten, is ook de levertijd onduidelijk. We hopen op maximaal 2 weken na voldoening van betaling.

- Bij bestellingen heb ik je adres, telefoonnummer en emailadres nodig. Deze worden doorgespeeld aan Paul Champagne voor verzending.

- Belgen kunnen helaas niet deelnemen aan dit iniatief in verband met controle over de waren en verhoogde shipping kosten. Mocht de deal goed verlopen, dan zullen we kijken of dit de volgende keer mogelijk gemaakt kan worden. Hiervoor graag je begrip.

www.designpaulchampagne.com

Verzendkosten naar Nederland:

$9.85 voor 1 box
$16.90 voor 2 boxen
$21.85 voor 3 boxen

Totaal te betalen
Het totaal te betalen bedrag kun je als volgt uitrekenen:
Totaalbedrag van boxen / 100 x 80 = bedrag na korting
bedrag na korting + verzendkosten = totaalbedrag in dollars
bedrag in dollars x koers = totaalbedrag in euro's
totaalbedrag in euro's / 100 x 105 = totaal te betalen bedrag gecorrigeerd met koersrisico

Je bestelling dien je te PM-en op de volgende manier.

Titel 1 – Prijs 1
Titel 2 – Prijs 2
Titel 3 – Prijs 3
Etc

<Naam>/<Gebruikersnaam op forum>
<Straat>
<Postcode/Plaats>
<Telefoonnummer>
<Emailadres>

Bevestiging
Na ontvangst krijg je een PM terug met het totale bedrag (je bent nu verplicht te kopen), de rekening gegevens en een ordernummer. Bewaar dit bericht goed, dit is je enige bewijs van de bestelling! Je dient het geld binnen 2 weken over te maken op deze rekening met als vermelding het ordernummer.

www.designpaulchampagne.com

Patrick van den Hul
19-05-2005, 16:43
Even één centrale vraag. Die 10% koersrisico die krijgen we later weer terug neem ik aan? Of wil je 10% winst maken per box?

Chris W
19-05-2005, 16:59
Dus.. als ik het goed begrijp betalen we jou dus:
1) box - 20% korting
2) verzendkosten per persoonlijke bestelling
3) risicogeld

dus als ik het goed begrijp verstuurd paul t dus naar ons, alleen betalen we nu dus jou?¿?

Dan kan ik beter zelf een box bestellen, want dat "risico geld" maakt t dus alleen maar duurder.

Pinkeltje
19-05-2005, 17:02
@ Myth. Nee dat krijg je niet terug, risicogeld is een vergoeding voor het riscio dat ik loop. Ik ga dus ook niet vragen om meer geld mocht de deal meer kosten dan dat ie binnen gebracht heeft. Het is overigens 10% over een bestelling, niet per box.

@ Ill Nino. Je krijgt 20% korting van Paul. Je betaalt 10% risciogeld over de totale bestelling aan mij. Omdat niet iedereen een creditcard heeft, betaal je aan mij waarna ik het geld overmaak naar Paul. Ga je gang, bestel lekker zelf. Je bent geheid duurder uit.

Patrick G.
19-05-2005, 17:11
Aangezien je 10% voor jezelf rekent over het totale bedrag heeft die 20% "massa-inkoop-korting", die alleen op de boxen wordt berekend en niet op de verzendkosten, ook niet veel zin.

Iedereen kan op deze manier dus beter zelf een bestelling plaatsen, dat komt ongeveer op hetzelfde neer.

Ik wil wel 2 boxen trouwens, maar zie het nut er op deze manier niet zo van om het gezamelijk te doen.

Groeten, Patrick

Pinkeltje
19-05-2005, 17:14
Mensen mensen. Jullie zien niet in dat het hier gaat om honderden euro's, aangezien de korting pas bij 20 boxen opgaat. Laten we zeggen dat ik straks 1000 euro op mijn rekening heb, die 1000 euro is uiterst gevoelig voor koerswijzigingen. Juist door die koerswijzigingen kan het zijn dat ik wel 1100 euro moet BETALEN. Dat risicogeld is ervoor dat ik er niet met mijn eigen vermogen indraai. Kom op mensen, beetje economisch inzicht vereist hier.

De voordelen van deze inkoop:
1. Je hebt geen cerditcard nodig
2. Je krijgt korting
3. Je hoeft bijna niks zelf te doen!

Pinkeltje
19-05-2005, 17:16
Ik ben best bereid dat risicogeld eraf te halen. Kom maar met een iniatief.

Patrick van den Hul
19-05-2005, 17:17
Ik heb zelf geen creditcard en er blijft nog steeds 10% korting over, dus ik doe het wel denk ik. Ik wil Pinkeltje echter wel oproepen om nog eens na te denken over dat risicogeld. 5% lijkt me meer dan voldoende. Ik ben (nog) geen econoom, maar de koers gaat echt geen 10% stijgen in een paar weken tijd.

Pinkeltje
19-05-2005, 17:30
Goed, we maken er 5% van. Ik zal dit doorberekenen in de bestellingen die reeds in mijn inbox liggen. Nu graag deze discussie stoppen. Je hebt een keuze: kopen of niet kopen.

HiddeH
19-05-2005, 17:45
Hoezo zeg je niet; betaal in euro's met de huidige dagkoers + 10 procent. Dan wanneer je het geld overmaakt kijk je naar de koers en betaal je bijvoorbeeld 80% van het teveel betaalde geld terug.
Voordeel is dat iedereen met dezelfde koers rekent en is dus makkelijk het teveel betaalde geld te berekenen en iedereen betaald jou op deze manier een vast en evenredig bedrag voor het werk dat je verricht.

Patrick van den Hul
19-05-2005, 17:55
Dat brengt voor hem weer een heleboel extra werk mee. 5% lijkt me wel redelijk. Ook voor al het werk dat hij er aan heeft. Maar de beslissing is uiteindelijk aan hem. Ik koop iig 2 boxen (LOTR Unfinished Tales, Star Wars Collection 1). 8)

Herjan
19-05-2005, 19:25
Persoonlijk vind ik die winst die je wilt maken volkomen onzin en neigen tot normale commerciele handel (die in principe verboden is hier, maar vooruit...). In de centrale inkoop van Sauron's One Ring ging het om meer geld. Door een voorschot te vragen, liep ik geen risico. De rest schoot ik gewoon even voor en werd exact berekend en betaald toen alle kosten bekend waren. Waarom doe je het niet gewoon op die manier?

Webby
19-05-2005, 19:46
Persoonlijk vind ik die winst die je wilt maken volkomen onzin en neigen tot normale commerciele handel (die in principe verboden is hier, maar vooruit...). In de centrale inkoop van Sauron's One Ring ging het om meer geld. Door een voorschot te vragen, liep ik geen risico. De rest schoot ik gewoon even voor en werd exact berekend en betaald toen alle kosten bekend waren. Waarom doe je het niet gewoon op die manier?

Idd, als je het zo doet, doe ik wel mee.

Cooldown
19-05-2005, 19:55
Waarom allemaal zo zeuren?? Je doet mee of niet, en als je het allemaal zelf zo goed weet. Waarom bestel je zelf dan niet?

Bart G.
19-05-2005, 20:21
Racist!!





:twisted: :wink: :P

misterfun
19-05-2005, 20:27
Vindt het een beetje een puinhoop worden.

Laat dit topic opschonen stel je regels vast en dan alleen reageren als je het wilt en een bent met de polici.

roelof
19-05-2005, 21:31
Persoonlijk vind ik die winst die je wilt maken volkomen onzin en neigen tot normale commerciele handel (die in principe verboden is hier, maar vooruit...). In de centrale inkoop van Sauron's One Ring ging het om meer geld. Door een voorschot te vragen, liep ik geen risico. De rest schoot ik gewoon even voor en werd exact berekend en betaald toen alle kosten bekend waren. Waarom doe je het niet gewoon op die manier?

Precies. Ik haak af.

Pinkeltje
19-05-2005, 21:38
Kom op zeg? Winst maken?!? Je beledigd me en niet zo'n beetje ook! Weet je hoeveel tijd hierin zit en hoeveel werk ik hiervan maak? Niet voor mezelf maar voor jullie! Als dat godverdomme niet gewaardeerd wordt, dan vertrek ik met de noorderzon. Toon wat respect!

Pinkeltje
19-05-2005, 21:39
Nu kappen met discussiëren. Mensen die willen kopen, PM me!

Chris W
19-05-2005, 22:23
Herjan spreekt je op een normale manier aan. Hij geeft een idee wat velen malen beter is en door meerdere mensen op het forum worden gebruikt voor massa's inkoop. Beetje water bij de wijn doen hoor. Je bent hier een maand ofzo, mensen als Herjan geven alleen suggesties en tips waar je waarschijnlijk meer aan hebt dan t gebash van mij ofzo. Dus zou beetje opletten ipv je gelijk aangevallen te voelen. Er zijn hier meerdere massa inkopen geweest op deze manier, en zijn (naar mijn weten) altijd zo gegaan en goed verlopen.

Pinkeltje
19-05-2005, 22:25
Heb Herjan gesproken en misschien zal ik het op die manier aanpakken de volgende keer. Nu doe ik het zo. Je hebt dus de keuze; of je doet mee of je doet niet mee. In het laatste geval hoef je dat hier niet te laten weten. Probeer asjeblieft het topic een beetje schoon te houden.

Pinkeltje
19-05-2005, 22:43
Paul heeft laten weten ook onderstaande boxen voor $ 30,- te maken. Deze boxen staan niet op de website.

http://img267.echo.cx/img267/7284/aliencollection3nj.jpg (http://www.imageshack.us)
4 Amarays standaard. Voor ander formaat PM me. Kosten zijn dan $ 35,-

http://img267.echo.cx/img267/3139/predatorue0dv.jpg (http://www.imageshack.us)
54mm wide x 192mm high x 144mm. Niet geschikt voor amarays. Kan echter wel geschikt gemaakt worden. PM me wat je erin wil doen. Kosten $ 35,-

http://img39.echo.cx/img39/2699/nowhereman3qr.jpg (http://www.imageshack.us)
Standaard voor 7 Amarays

http://img39.echo.cx/img39/6199/nowheremanthin7up.jpg (http://www.imageshack.us)
Standaard voor 5 Digipacks

misterfun
19-05-2005, 23:06
Whaaaa die 2 zijn fantastisch !

Hoeveel dvd's (Normale DVD's) kunnen daarin ?

Die 2 wil ik waarschijnlijk wel.

Pinkeltje
19-05-2005, 23:09
Ze zijn inderdaad gelweid. Ben even aan het navragen. Geloof dat elk formaat mogelijk is, maar als er een nieuwe layout gemaakt moet worden, zijn ze $ 35 per stuk. Ik vraag even wat de standaard is.

Pinkeltje
19-05-2005, 23:09
Geweldig :/

Roadster
20-05-2005, 11:03
Ik denk drie keepcases. predator 1,2 en alien vs predator. Misschien ruimte voor alien vs predator 2 ( als die komt ? )

* nog ff klein vraagje; waarom moet je je telefoonnummer opgeven?

Pinkeltje
20-05-2005, 15:09
* nog ff klein vraagje; waarom moet je je telefoonnummer opgeven?

Mocht er iets fout gaan, dan moet je op alle mogelijke manieren bereikbaar zijn. Wel zo handig toch? Ik ga er overigens niet vanuit dat er iets fout gaat ;)

Nogthans geen reactie van Paul. Ik houd jullie op de hoogte.

Pinkeltje
20-05-2005, 16:06
Whaaaa die 2 zijn fantastisch !

Hoeveel dvd's (Normale DVD's) kunnen daarin ?

Die 2 wil ik waarschijnlijk wel.

Heb de formaten bij de plaatjes gezet. PM me als je belangstelling hebt. Paul kan elk formaat maken wat je wenst.

Groet!

Sicco
20-05-2005, 16:11
ik heb je een pm gestuurd voor de matrix case

http://www.designpaulchampagne.com/images/cases/Matrix.jpg

Pinkeltje
20-05-2005, 16:31
Nog 2 boxen beschikbaar gekomen. Ook deze staan niet op de website. Ze staan een stukkie hierboven.

Sicco
20-05-2005, 18:05
Zijn er nou ineens nog maar zo weinig mensen die interesse hebben? Die 5% is toch niet zo heel veel? Scheelt €1 per box ofzo. Voor €27 heb je er in ieder geval eentje thuis :)

Roadster
20-05-2005, 18:16
klopt ik kwam op 28 euro :) Heb ik dus toch goed gerekend. Maar alles gaat via PM heh, dus kan best dat meer mensen Pinkeltje al ge-pm-t hebben :)

Patrick van den Hul
20-05-2005, 19:12
Ik heb allang gePMed :wink: :twisted:

Roadster
20-05-2005, 19:36
me net voor deze:

http://www.designpaulchampagne.com/images/cases/terminatorC.jpg

Eerst maar eens 1 box, dan zie we wel weer of ik er meer neem.

Pinkeltje
20-05-2005, 21:28
Zijn er nou ineens nog maar zo weinig mensen die interesse hebben? Die 5% is toch niet zo heel veel? Scheelt €1 per box ofzo. Voor €27 heb je er in ieder geval eentje thuis :)

We zitten al bijna aan de 20 boxen. Wie dus wil kopen, moet er snel bij zijn. ;)

Pinkeltje
22-05-2005, 22:20
Er kunnen nog 2 tot 4 personen meedoen. Ik wil nogmaals benadrukken: hoe eerder de betalingen rond zijn, hoe eerder we over kunnen gaan tot de daadwerkelijke overdracht en verzending.

Michelle
24-05-2005, 07:48
Ben ik nog op tijd ben ik nog op tijd???

M'n bestelling zal ik PMen, hoor dan wel of het nog kon.

Toontje1985
24-05-2005, 09:35
ik hoop dat ik nog op tijd ben!
PM, laat maar even weten!

Pinkeltje
24-05-2005, 11:56
Jep, jullie kunnen beide nog meedoen. Ik sluit de actie eind van deze werkweek (dat is dus vrijdagavond)

Pinkeltje
26-05-2005, 13:13
Nog één keer omhoog. Laatste kans mensen.

Roadster
26-05-2005, 18:38
Heeft iemand toevallig met deze actie deze besteld; zo ja als hij binnen is zou diegene dan wat foto's kunnen maken?

http://www.designpaulchampagne.com/images/cases/SWcollection2.jpg

Patrick van den Hul
28-05-2005, 11:20
Heeft iemand toevallig met deze actie deze besteld; zo ja als hij binnen is zou diegene dan wat foto's kunnen maken?

http://www.designpaulchampagne.com/images/cases/SWcollection2.jpg

Ik heb wel de andere Star Wars box besteld, daar wil ik eventueel ook wel een fotootje of 2 van maken?

@Pinkeltje Wanneer ga je de bestelling doen? Tijd tussen bestelling en levering zal zeker wel een week of 2-3 zijn?

Pinkeltje
28-05-2005, 12:37
De bestelling zal ik doen zodra ik het geld van iedereen ontvangen heb.
De levering zal inderdaad zo'n 2 tot 3 weken innemen. Even geduld.

Pinkeltje
29-05-2005, 22:37
Kom op lui, nog 2/3 mensen. Ze zijn absoluut de moeite waard!

Patrick van den Hul
30-05-2005, 08:15
Kom op lui, nog 2/3 mensen. Ze zijn absoluut de moeite waard!

Heb je er nog geen 20?? Ik dacht dat de actie op vrijdag al gesloten was :?

Pinkeltje
30-05-2005, 10:43
Ja, maar iemand vond het nodig zich terug te trekken.

Pinkeltje
30-05-2005, 11:14
Echter, als niemand zich vandaag nog aanmeldt, zal ik het tekort zelf kopen.

Roadster
30-05-2005, 15:17
Das lullig, heb je nu die boete uitgedeeld?

Maar mooi dat jij het dan aanvult tot 20 8)

Patrick van den Hul
30-05-2005, 16:46
@ Pinkeltje Dat is zeer netjes (y)
@ Roadster Volledig overbodig commentaar! :?

Laurens-Jan
30-05-2005, 20:42
Ik heb geprobeerd om je een PM te sturen, maar dit lukte niet (zie ook onder).
Ik zal mn bestelling vanavond nog doorgeven.




Warning: fsockopen(): unable to connect to mail.hwigroup.com:25 in /srv/www/htdocs/dvd.nl/forum/includes/smtp.php on line 108

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /srv/www/htdocs/dvd.nl/forum/includes/smtp.php:108) in /srv/www/htdocs/dvd.nl/forum/includes/page_header.php on line 476

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /srv/www/htdocs/dvd.nl/forum/includes/smtp.php:108) in /srv/www/htdocs/dvd.nl/forum/includes/page_header.php on line 478

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /srv/www/htdocs/dvd.nl/forum/includes/smtp.php:108) in /srv/www/htdocs/dvd.nl/forum/includes/page_header.php on line 479




Could not connect to smtp host : 113 : No route to host

DEBUG MODE

Line : 110
File : smtp.php

Pinkeltje
30-05-2005, 20:54
Berichten komen wel gewoon binnen.

Roadster
30-05-2005, 21:22
@ Pinkeltje Dat is zeer netjes (y)
@ Roadster Volledig overbodig commentaar! :?

Klopt :P Maar er moest nog wat meer tekst bij eigenlijk :?

Pinkeltje
30-05-2005, 21:30
Das lullig, heb je nu die boete uitgedeeld?

Ja zeker en gelukkig was de persoon in kwestie bereid dit te betalen. Het is ook daarom dat deze persoon geen schuld betaamd.

Toys in Action
31-05-2005, 20:14
Heb je mijn PM ontvangen??

Pinkeltje
31-05-2005, 20:19
Ja, ik zal je order morgen in alle vroegte doorvoeren. Je krijgt dan tevens je bevestiging.

Patrick van den Hul
01-06-2005, 14:06
Update? Ik ga 24 Juli op vakantie, dus voor die tijd wil ik ze graag binnen hebben :wink:

Pinkeltje
01-06-2005, 14:16
Update krijg je morgen van me. Kan vandaag niet in mn girotel dus weet niet hoe het met de betalingen zit.

24 juli moet toch gaan lukken ;)

Patrick van den Hul
01-06-2005, 17:44
Update krijg je morgen van me. Kan vandaag niet in mn girotel dus weet niet hoe het met de betalingen zit.

24 juli moet toch gaan lukken ;)

Ok, ben ik ook weer gerustgesteld :wink:

Pinkeltje
02-06-2005, 10:39
De actie is nu gestopt. Van de 12 bestellingen heb ik van 9 al de betalingen ontvangen. Ik zal morgen de order naar Paul sturen. Vanavond zal ik mij verdiepen in het zo nauwkeurig mogelijk uitwerken van de orders.

Mochten er trouwens vragen over de administratie zijn, ik heb een complete boekhouding bijgehouden van deze deal ;)

Iedereen bedankt. Mensen die te laat zijn; volgende keer mogen jullie!

Patrick van den Hul
02-06-2005, 13:16
De actie is nu gestopt. Van de 12 bestellingen heb ik van 9 al de betalingen ontvangen. Ik zal morgen de order naar Paul sturen. Vanavond zal ik mij verdiepen in het zo nauwkeurig mogelijk uitwerken van de orders.

Mochten er trouwens vragen over de administratie zijn, ik heb een complete boekhouding bijgehouden van deze deal ;)

Iedereen bedankt. Mensen die te laat zijn; volgende keer mogen jullie!

Goed bezig (y)

Pinkeltje
02-06-2005, 16:16
Ik heb Paul gemaild en hem de lijst met orders door laten lopen. Er zijn een paar kleine probleempjes opgetreden, die voor 3 van jullie een kleine vertraging op kan lopen. Deze mensen zal ik meteen pmen.

Voor de rest zijn we good to go!

Patrick van den Hul
02-06-2005, 16:29
Ik heb Paul gemaild en hem de lijst met orders door laten lopen. Er zijn een paar kleine probleempjes opgetreden, die voor 3 van jullie een kleine vertraging op kan lopen. Deze mensen zal ik meteen pmen.

Voor de rest zijn we good to go!

Ik heb geen PM van jou dus i guess i'm good to go :wink:

Pinkeltje
02-06-2005, 16:32
De order is de deur uit. Paul gaat de kosten berekenen. Vandaag nog maak ik het geld over.

Sicco
02-06-2005, 16:57
mooi zo! ben benieuwd :)

Webby
02-06-2005, 17:05
Me too, kan niet wachten! :)

Nanette
02-06-2005, 18:48
Volgende keer doe ik denk ik ook wel mee! :wink:

Pinkeltje
02-06-2005, 22:54
Zoals gezegd, geld overgemaakt. De boxen worden begin volgende week verstuurd. Houd jullie op de hoogte.

Pinkeltje
03-06-2005, 12:34
De verzending zal ongeveer 2 weken innemen.

Pinkeltje
07-06-2005, 16:04
Hier een update:


all the orders have shipped except for:

Michelle Wallé
Jos van Veen
I don't have the files for the expanded Futurama yet

Laurens-Jan Portegies
I had to make a custom template for the Matrix. This one will ship today.

All the other orders have been shipped yesterday.

Roadster
07-06-2005, 16:17
Hier een update:


all the orders have shipped except for:

Michelle Wallé
Jos van Veen
I don't have the files for the expanded Futurama yet

Laurens-Jan Portegies
I had to make a custom template for the Matrix. This one will ship today.

All the other orders have been shipped yesterday.


Mooi hopelijk komt ie deze week al binnen ( met een beetje geluk )

Dane
07-06-2005, 16:17
Hier een update:



I don't have the files for the expanded Futurama yet



Heeft hij mijn gegevens niet?

Roadster
07-06-2005, 16:32
nee de files niet, denk dus de plaatjes voor de kanten van de box

Patrick van den Hul
07-06-2005, 16:42
(y)

Ben benieuwd hoe ze dr uitzien 8)

Pinkeltje
07-06-2005, 18:00
Mooi hopelijk komt ie deze week al binnen ( met een beetje geluk )[/quote]

Ik help het je hopen, maar reken er maar niet teveel op.

Pinkeltje
07-06-2005, 18:01
Heeft hij mijn gegevens niet?

De bestanden voor de vergrote box, zoals Roadster zei.

Pinkeltje
07-06-2005, 23:07
Ik kan overigens alvast aankondigen dat de volgende deal met Paul ook voor Belgen toegankelijk zal zijn.

Bart G.
07-06-2005, 23:38
Racist!!





:twisted: :wink: :P

Dan heb ik nooit iets gezegd :D :twisted: :P

jOzh
08-06-2005, 10:49
Heeft hij mijn gegevens niet?

De bestanden voor de vergrote box, zoals Roadster zei.

Hij heeft waarschijnlijk ook geen estimate voor wanneer hij die files binnen verwacht? Verder geen probleem hoor, ik ben van nature nogal ongeduldig alleen... ;)

Pinkeltje
08-06-2005, 11:05
Waarschijnlijk nog deze week. Ik hou je op de hoogte.

Toontje1985
08-06-2005, 17:12
Ik ben erg benieuwd! Als de box bevalt doe ik de volgende keer zeker weer mee!

Pinkeltje
09-06-2005, 11:03
De laatste 2 orders gaan maandag op de bus.

jOzh
09-06-2005, 15:21
De laatste 2 orders gaan maandag op de bus.

Top! (y)

Patrick van den Hul
10-06-2005, 09:37
Ik heb ze al binnen :o Ziet er zeer netjes uit hoor (y). Misschien dat ik binnenkort ff wat fotootjes post.

Sicco
10-06-2005, 10:18
wow, nu al? dat is snel. hopelijk ik ook dan vandaag :)

Pinkeltje
10-06-2005, 10:55
Dat is inderdaad razendsnel. Laat maar zien die foto's! ;) Laat de rest het ook even weten?

Roadster
10-06-2005, 11:03
yup heb em ook binnen. the terminator collection :P Vind em wel wat donker maar wel gaaf. Zal ook wel wat foto-tjes maken.

Sicco
10-06-2005, 11:42
en bij mij ook binnen!
meteen maar even wat foto's gemaakt:

http://www.mpday.nl/ftp/median/matrix/IMG_4751kl.jpg
http://www.mpday.nl/ftp/median/matrix/IMG_4755kl.jpg
http://www.mpday.nl/ftp/median/matrix/IMG_4758kl.jpg

Pinkeltje
10-06-2005, 11:44
Dat ziet er verdomd goed uit. Wou dat ik die Morpheus nog ergens kon vinden :(

Herjan
10-06-2005, 11:50
Dat ziet er verdomd goed uit. Wou dat ik die Morpheus nog ergens kon vinden :(
[off topic]Da's niet zo moeilijk hoor: voor 18 euro bij Gator...[/off topic]

Sicco
10-06-2005, 11:51
Dat ziet er verdomd goed uit. Wou dat ik die Morpheus nog ergens kon vinden :(

Henk Heideveld wil hem misschien wel aan je verkopen! Wilde hij bij mij ook doen, maar ik moest hem ophalen en dat kwam elke keer qua tijd niet uit, dus heb ik hem via eBay gekocht. Stuur hem eens een pm zou ik zeggen, hij doet hem weg voor een erg mooie prijs iig :)

Sicco
10-06-2005, 11:53
Gator heeft hem inderdaad weer op voorraad zie ik. Toen ik er naar op zoek was niet meer :)

18 +7 = €25 en dan is ie van jou ;)
Erg mooi dingetje!

Maar nu weer on-topic: foto's van jullie boxen! :)

Pinkeltje
10-06-2005, 11:53
Cool danku.

Idd, ontopic :D Zit me nog steeds te verbazen over hoe snel ze binnen zijn.

Patrick van den Hul
10-06-2005, 11:54
Even heel snel gemaakt:

http://img223.echo.cx/img223/5496/img57716qm.jpg

http://img223.echo.cx/img223/1834/img57729hv.jpg

http://img223.echo.cx/img223/6287/img57734id.jpg

http://img223.echo.cx/img223/3461/img57755wr.jpg

http://img223.echo.cx/img223/8283/img57764nv.jpg

http://img223.echo.cx/img223/514/img57770ii.jpg

Cooldown
10-06-2005, 13:48
Heb hem inmiddels ook binnen, zal zo ff een foto maken :)

Foto's :D

Niet echt heel duidelijk, licht werkte niet mee... En bij flits is het helemaal bagger :(

http://img.photobucket.com/albums/v219/Radames/100_0556.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v219/Radames/100_0557.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v219/Radames/100_0558.jpg

Roadster
10-06-2005, 16:47
En ook hier fototjes (samen met me nieuwe merchandise stukkie)

http://members.chello.nl/c.vreugdenhil/images/terminator1.jpg
http://members.chello.nl/c.vreugdenhil/images/terminator2.jpg
http://members.chello.nl/c.vreugdenhil/images/terminator3.jpg

Pinkeltje
10-06-2005, 18:14
Ziet er goed uit

Webby
10-06-2005, 21:06
Ik moet altijd wachten :(
Mijne nog niet binnen....

Pinkeltje
10-06-2005, 21:26
Heb ze zelf ook nog niet :(

Toontje1985
10-06-2005, 22:13
dat geldt ook voor mij, nog niets ontvangen

Toontje1985
11-06-2005, 09:18
Vandaag Bad Boys Box binnen gekregen, ziet er echt mooi uit, volgende keer doe ik weer mee!

PJ van der Holst
11-06-2005, 12:09
Net ook mijn Riddick, Tomb Raider en Hannibal box binnen gekregen. Zeer mooie boxen en volgende keer ben ik zeker weer van de partij!!!

Laurens-Jan
11-06-2005, 16:18
Nog niks binnen hier, ik wacht geduldig af :).

misterfun
11-06-2005, 17:04
Ik heb deze keer niet meegedaan, maar wil de komende keer toch wel erg graag meedoen na het zien van de mooie foto's. wanneer weer ?

Webby
11-06-2005, 18:33
Ik wacht ook nog steeds...

Pinkeltje
11-06-2005, 20:32
Wacht zelf ook nog steeds, wheee :'(

@ Misterfun.. zodra er weer genoeg belangstelling is ;) Misschien volgende maand ofzo? We zullen even zien.

MysteriousMaximus
12-06-2005, 11:38
Geweldig mooie boxen!! Ook ik ben volgende maal zeker van de partij. :D

Webby
12-06-2005, 17:00
Hey, kom m'n broer aan met een briefje van TPG, pakje bij de buren...
Dus heb ze vandaag kunnen ophalen :D

http://home.quicknet.nl/qn/prive/aah.nagelkerke/website/qt_box.jpghttp://home.quicknet.nl/qn/prive/aah.nagelkerke/website/kb_box.jpghttp://home.quicknet.nl/qn/prive/aah.nagelkerke/website/kb_box2.jpg

Sicco
12-06-2005, 19:26
die kill bill zat ik ook aan te denken.....
is toch vrij donker he zo te zien.
hoeveel plek heeft die tarantino collectie?

Pinkeltje
12-06-2005, 19:28
5 Keepcases

Webby
12-06-2005, 19:41
mijn foto's zijn donker uitgevallen... boxen zijn wel lichter, maar die KB box is niet zo geel zoals op de P. Champagne site. Meer goud kleurig.

Toontje1985
13-06-2005, 22:05
Is het ook mogelijk voor verzoekjes voor films, die er nog niet bij staan.
Zoals NL-films, American Pie

Roadster
14-06-2005, 09:35
american pie staat er geloof ik bij hoor (bijna zeker) En verzoekjes, ach je kan em altijd even mailen lijkt mij zo :)

Toontje1985
14-06-2005, 10:52
American Pie zie ik er toch echt niet bijstaan!

Laurens-Jan
14-06-2005, 11:13
Vandaag ook mijn boxen binnengekregen, zag er goed uit!

Roadster
14-06-2005, 11:41
American Pie zie ik er toch echt niet bijstaan!

Je hebt helemaal gelijk, had scary movie in me gedachte :S

Thijssie
14-06-2005, 12:42
Je moet hem ff mailen over american pie. Ik heb hem namelijk wel. Moet alleen zeggen dat het een erg simpel design is.

Toontje1985
14-06-2005, 15:01
heb je misschien 'n foto die je er hier op kunt zetten of kunt mailen?

Thijssie
14-06-2005, 17:45
Hier is de foto.

http://www.xs4all.nl/~mlakens/AmericanPie.jpg

Toontje1985
14-06-2005, 18:12
Oke Thanks!

Pinkeltje
14-06-2005, 21:05
De laatste 2 orders zijn zoals gezegd gisteren op de bus gegaan. Die zijn er dus eind deze week of begin volgende week.

Voor wat betreft verzoeken; dat gaat buiten mij om. In de inkoopactie bied ik alleen aan wat op de website van Paul staat en wat Paul mij vraagt om nog meer aan te bieden.

Heb de mijne ook binnen. Zal morgen foto plaatsen ;)

Michelle
15-06-2005, 07:57
Ik wacht met smart tot ik mijn box mag ontvangen...

jOzh
15-06-2005, 09:04
Ik wacht met smart tot ik mijn box mag ontvangen...

En ik dus ook :)

Pinkeltje
15-06-2005, 14:23
http://www.imageshack.us]http://img102.echo.cx/img102/8199/picture00019ra.jpg
http://www.imageshack.us]http://img102.echo.cx/img102/2510/picture00060yv.jpg

Vind de Shrek box een beetje te donker eigenlijk. Op de website is ie veel groener dan in werkelijkheid.

Sicco
15-06-2005, 14:46
Die shrek ziet er inderdaad behoorlijk donker uit. Ik had mijn Matrix ook wel wat lichter verwacht, maar vind hem toch erg mooi!

Roadster
15-06-2005, 16:13
ze zijn geloof ik allemaal iets donker dan op de site staat. Maar als een box in het daglicht staat, ziet het er al weer een stuk beter uit. Licht mooi op.

Pinkeltje
15-06-2005, 17:29
De reden dat ze donkerder uitvallen dan op de plaatjes, is omdat de uiteindelijk versies op zilver gedrukt worden in plaats van op wit. Je krijgt dus altijd een donkere gloed.

(Vertelde Paul mij)

Cooldown
15-06-2005, 18:28
Op de site staat Scream ook veel lichter, zeg maar gewoon wit.. In het echt is ie inderdaad zilver...

Toontje1985
16-06-2005, 10:17
Ik ben in ieder geval zeer tevreden over mijn box en doe de volgende keer ook zeker voor 2 of 3 boxen mee

jOzh
18-06-2005, 10:45
Mijn Futurama box is zojuist binnengekomen. Ziet er goed uit, een stuk mooier dan de losse seizoensboxen!

Thanks voor het regelen van deze actie Pinkeltje!

Michelle
20-06-2005, 17:17
Mijn Futurama box is zojuist binnengekomen. Ziet er goed uit, een stuk mooier dan de losse seizoensboxen!

Thanks voor het regelen van deze actie Pinkeltje!
:(

Mijn boxen zijn nog steeds niet binnen. Geen briefje van de postbode, niks. *snik* Laten we maar hopen dat 'ie me morgen een bezoekje brengt.

misterfun
20-06-2005, 17:20
Heb je geen trekking code gekregen van Pinkeltje ?

Pinkeltje
20-06-2005, 20:36
Michelle, als ie morgen nog niet binnen is, laat het me dan even weten. Dan gaan we opsporen.

Groetjes.

Headhunter
27-06-2005, 21:04
Heeft iemand een foto van die Futurama tin voor me? Die zou ik toch wel graag aanschaffen. Wel prijzig, maar ja. :)

Pinkeltje
29-06-2005, 16:56
Inmiddels is iedereen voorzien. Zijn er geinteresseerden voor een 2e ronde?

Dennis T.
29-06-2005, 17:33
Ja, afhankelijk van de prijs ben ik wel geïnteresseerd in een Godfather box...

Pinkeltje
29-06-2005, 17:44
Ca $ 41,- incl.

MysteriousMaximus
29-06-2005, 19:07
Ik denk er aan om een Spiderman box te bestellen.

xirow
29-06-2005, 19:28
Als er een 2e ronde komt, wil ik de (2e) JurassicPark box wel kopen.

misterfun
29-06-2005, 23:49
heb wel intressen

Headhunter
30-06-2005, 09:43
Heb wel interesse in die Futuramabox. Op hoeveel zou dat inclusief verzenden met zo'n actie ongeveer komen?

Jarno
30-06-2005, 09:44
Ja ik wil er wel 2

Pinkeltje
30-06-2005, 10:41
Heb wel interesse in die Futuramabox. Op hoeveel zou dat inclusief verzenden met zo'n actie ongeveer komen?

Voor de verbrede box komt dat ongeveer op $ 60,- inclusief

Michelle
30-06-2005, 11:53
En eindelijk de foto's van m'n Futurama en Unfinished Tales box:

http://i2.photobucket.com/albums/y24/tinymichelle/01.jpg
http://i2.photobucket.com/albums/y24/tinymichelle/02.jpg
http://i2.photobucket.com/albums/y24/tinymichelle/03.jpg
http://i2.photobucket.com/albums/y24/tinymichelle/04.jpg
http://i2.photobucket.com/albums/y24/tinymichelle/05.jpg
http://i2.photobucket.com/albums/y24/tinymichelle/LotR.jpg

Toontje1985
30-06-2005, 21:00
Ik wil er wel 3

misterfun
30-06-2005, 22:27
Futurama is erg shique

misterfun
30-06-2005, 22:28
Hebben ze geen grote X Files box ?

Pinkeltje
30-06-2005, 23:28
Ik ga het voor je navragen. We zitten nu aan de 10 boxen. Dat moeten er minimaal 20 worden.

LordLeto
01-07-2005, 14:00
Ik ben wel geinteresseerd in die 'Unfinished Tales" box. Ik woon wel in Belgie en heb wel geen idee van wat het mij in totaal zou kosten. Laat het me weten en als het redelijk is doe ik zeker me, als Belgie deze keer wel mag natuurlijk...

Wim S.
11-07-2005, 19:53
Ik wil er ook wel 3 boxxen,maar pm me dan even zou de bestelling doorgaan.

Dane
11-07-2005, 20:29
Ik wil ook wel weer mee doen met 2 boxen á $30,-. Kan het nog? Als er inderdaad een grote x-files box mogelijk is zoals misterfun ook vroeg heb ik daar zeker ook wel interesse in.

Pinkeltje
11-07-2005, 21:29
Ik heb nog geen afmetingen van Misterfun ontvangen. Misschien dat jij deze op wilt nemen Dane? Voor alsnog; een 2e ronde begint aps bij 20 boxen of meer. We zitten nu op 15.

Dane
11-07-2005, 23:57
Ik heb nog geen afmetingen van Misterfun ontvangen. Misschien dat jij deze op wilt nemen Dane? Voor alsnog; een 2e ronde begint aps bij 20 boxen of meer. We zitten nu op 15.

X-files seizoen 1 t/m 9 = 19 cm hoog en 40,5 cm breed. Dan moet het volgens mij passen.

Pinkeltje
12-07-2005, 00:05
En de diepte? Je hebt op de mm af gemeten neem ik aan?

Toys in Action
12-07-2005, 11:21
Ik doe weer mee, met:

Lord of the Rings Unfinished Tales
Pirates of the Caribbean Treasure Chest # 1
Pirates of the Caribbean Treasure Chest # 2 (nog niet zeker)

Ik PM je nog wel.

Zie trouwens dat er 3 DVD's in die POTC kunnen. Maar er is toch maar eentje????

Kevin Baeckelandt
12-07-2005, 11:55
Ik doe weer mee, met:

Lord of the Rings Unfinished Tales
Pirates of the Caribbean Treasure Chest # 1
Pirates of the Caribbean Treasure Chest # 2 (nog niet zeker)

Ik PM je nog wel.

Zie trouwens dat er 3 DVD's in die POTC kunnen. Maar er is toch maar eentje????
Wordt een trilogie :wink:
Ik meen mij te herinneren dat ze 2 en 3 in 1 keer gaan filmen :?:

Pinkeltje
12-07-2005, 12:10
Volgens mij heeft Kevin het nu over Xmen (3 en 4 samen). Iig.. er komt ook nog een 3e deel ja.

Roadster
12-07-2005, 16:42
Volgens mij heeft Kevin het nu over Xmen (3 en 4 samen). Iig.. er komt ook nog een 3e deel ja.

nou volgens mij gewoon over pirates of the caribean, want daar komen nog 2 films van ( en is mogelijk dat ze dit tegelijktijd doen )

Toys in Action
13-07-2005, 10:21
Wat is er zo speciaal aan de 3DVD box van POTC?

Oke, dan kan het wel doorgaan dus! Ik PM je alle details wel!

Robgee
13-07-2005, 11:04
Ik wil ook wel mee doen met 1 box

Pinkeltje
13-07-2005, 11:30
We zitten inmiddels op 18 boxen. Ik heb besloten een eventuele 2e ronde pas in de 2e week van augustus te starten. Ik zal dan iedereen die hier van zich heeft laten horen een PM sturen. Mensen die dan nog graag meedoen, kunnen mij contacteren op de manier zoals het de vorige keer ook ging.

Details volgen nog.

Wim S.
13-07-2005, 14:59
We zitten inmiddels op 18 boxen. Ik heb besloten een eventuele 2e ronde pas in de 2e week van augustus te starten. Ik zal dan iedereen die hier van zich heeft laten horen een PM sturen. Mensen die dan nog graag meedoen, kunnen mij contacteren op de manier zoals het de vorige keer ook ging.

Details volgen nog.

En niet weer mij vergeten :cry:

Pinkeltje
13-07-2005, 15:12
Jou vergeten? Vorige ronde was je zelf verantwoordelijk en moest je me gewoon een bericht sturen ;)

Wim S.
13-07-2005, 15:14
Jou vergeten? Vorige ronde was je zelf verantwoordelijk en moest je me gewoon een bericht sturen ;)

Ah was mijn eigen dikke schuld dus :wink:

Michelle
14-07-2005, 08:11
Nog wel een vraag over een eventuele X-Files box: Ik neem aan dat dat ding zo onmogelijk groot wordt dat de verzendkosten ook de pan uitrijzen...Is het niet waarschijnlijker dat het dan een set zoals met Star Wars wordt?

Pinkeltje
14-07-2005, 10:24
Hey wordt net zo'n box als de vergrote Futurama box. Ook hiervoor zijn de verzendkosten $ 16,90 voor Nederland.

Michelle
14-07-2005, 14:30
Ehm...Gaat Paul dan uit van de nieuwe X-Files verpakkingen of de grotere digipacks? Anders heb je het namelijk over een box die wsl groter is dan de verzamelbox van Friends.

Pinkeltje
14-07-2005, 14:36
Dane had het over 40,5 cm. Welke is het?

Michelle
14-07-2005, 14:46
Kijkend naar Dane's online collectie zal 't wel om de digipacks gaan. Ik heb de serie zelf niet :oops:, maar als ik kijk naar de grootte van die Futurama box met daarin 4 boxen, dan kan ik me niet voorstellen dat 9 van die digipacks in een box passen die niet eens 2 keer zo groot is als de Futurama box.

Waarschijnlijk zijn de X-Files digipacks dan dus kleiner dan een losse Futurama box.

Maar waar het me om ging: de grootte van het pakket maakt dus niet uit voor de verzendkosten?

Pinkeltje
14-07-2005, 19:37
Paul heeft laten weten dat een eventuele Xfiles box in een set van 2 komt, dit ivm de grootte. De grootte maakt wel degelijk uit voor de verzendkosten ;)

Dane
14-07-2005, 20:19
De Futurama box is zo'n 24 cm breed, X-files dus 40.5 cm (inderdaad de digipacks, zijn aardig wat smaller dan 1 futurama box) Een x-files box wordt dus verzonden als 2 boxen? Dus voor de complete X-files box en een andere box gelden de verzendkosten voor 3 boxen?

Pinkeltje
14-07-2005, 21:08
Zoals het er nu uitziet wel. Pin me alleen nog nergens op vast. Er moet eerst nog een goed design komen ;)

Johan den Hertog
18-07-2005, 20:03
Ik heb wel interesse voor de box van Resident Evil Games (plaats voor 6 Game Cube games).

Hoeveel kost het incl. verzendenkosten naar Nederland.

Pinkeltje
18-07-2005, 20:48
rond de $ 40,- incl.

misterfun
03-08-2005, 19:20
schrijf mij maar op voor Predator

Roadster
25-08-2005, 12:10
rond de $ 40,- incl.

min de 20 procent korting dan natuurlijk

Blaatmaster
25-08-2005, 13:07
ik wil wel een unfinished tales box

Jimmy

Britte
25-08-2005, 15:52
Moet je je hier aanmelden als je mee wil voor een bepaalde box?

'k Heb ook een PM gestuurd maar voorlopig geen reactie...

Pinkeltje
29-08-2005, 16:13
Sorry mensen, mijn enorm late reactie is de oorzaak van mijn verhuizing. Ik zal de pwerbuy dan ook enkele weken of misschien wel maanden moeten verplaatsen. Excuses hiervoor.

xirow
29-08-2005, 18:32
mijn enorm late reactie is de oorzaak van mijn verhuizing

:) hehe
Andersom zeker?

Kunnen mensen die hier hebben laten blijken geïnteresseert te zijn zich nog terugtrekken?

Pinkeltje
29-08-2005, 20:12
Correctie... "Het gevolg van.. " ;)

Ik zal tegen die tijd iedereen die geinteresseerd is op de hoogte stellen. Zij kiezen dan zelf of ze mee willen doen of niet. Dit is mijn laatste bericht voor de komende weken.

mercapto
29-08-2005, 20:30
Ga je alles met een kruiwagen van Groningen naar Etteleur brengen ofzo ? Weken of maanden...welkom in Bedrock City :P

Roadster
06-09-2005, 15:02
Jammer ik hoop dat het toch bij weken word en geen maanden

Paul_Knoop
27-10-2005, 08:21
zit hier nog schot in :?:

Imprezzed
27-10-2005, 15:28
Kan ik nog bestellen?

Ik ben nieuw hier en zat net wat te kijken op die site en wat zien die cases er super uit!!

Ben geinteresseerd in:
- Bourne Lineage $30.00
- Blade $30.00
- KILL BILL $30.00
- The Matrix $30.00
- Shrek

Ik zou niet weten of ik ze allemaal wil kopen, maar ja, eerst ff erachter komen of de powerbuy nog actief is of dat ik misschien te laat ben.

Ferdy

Sicco
27-10-2005, 16:20
Pinkeltje is nog steeds aan het verhuizen denk ik :P

Imprezzed
28-10-2005, 08:35
Ach ja, anders bestel ik ze wel gewoon via de Duitse site. De meeste zie ik daar ook staan en daar zijn de verzendkosten wat lager.



p.s.Misschien is het ook wel wat om via die site een powerbuy te orginiseren? Geen koersrisico's en mogelijk gratis verzending.
:?:

Op de site staat:
Achtung:
Ab einem Auftragswert in Höhe von €200.- versenden wir weltweit versandkostenfrei.

dexter20003
28-10-2005, 10:10
Ach ja, anders bestel ik ze wel gewoon via de Duitse site. De meeste zie ik daar ook staan en daar zijn de verzendkosten wat lager.



p.s.Misschien is het ook wel wat om via die site een powerbuy te orginiseren? Geen koersrisico's en mogelijk gratis verzending.
:?:

Op de site staat:
Achtung:
Ab einem Auftragswert in Höhe von €200.- versenden wir weltweit versandkostenfrei.

Welke duitse site is dit :?:

Imprezzed
28-10-2005, 10:27
http://www.cinemore.de/

Praktisch alle boxen staan ook daar te koop. Waarschijnlijk niet eens veel duurder.

Basje
20-11-2005, 01:45
Ik hoor het graag als er weer een powerbuy wordt georganiseerd. Ben geinteresseerd in meerdere boxen o.a. Star Wars Saga :D

Pinkeltje
21-11-2005, 17:52
Nou vooruit dan maar. Ik zal een peiling houden.

johanluijkman
27-12-2005, 16:35
ben ook geinteresseerd. Wanneer gaat er weer in van start?