PDA

Bekijk de volledige versie : Friends Movie in the works?



Dennis Kuijper
26-05-2005, 00:57
Friends Movie in the works?

What a way to start the day. I was just thinking we needed a tv show turned into a movie. It seems that it is possible a movie will be made of the hit NBC show "Friends". I am not quite sure HOW you can make a movie out of it. But hey, no harm in trying.

It is being claimed that David Schwimmer and Jennifer Aniston have both expressed interest in thi project and that the price for each cast member is $10million smackers.

Do you think anyone would wanna make a movie about me and my friends? How bout a movie of me kicking the Horror-Movies.ca crews asses? Come on! I would do it for $1million :)

Bron:Moviesonline

Hankster
26-05-2005, 06:34
:roll: .. dit is volgens mij de grootste onzin die je maar kan schrijven over Friends.
No way dat ze een film ervan gaan maken

frank_black
26-05-2005, 08:00
ik heb het op de teletext gelezen.

pieter bond
26-05-2005, 15:42
ik zou zo zeggen;Laat maar komen!!!

Darth Yves
26-05-2005, 15:44
Vaak is het een teleurstelling, om van een populaire serie een film te maken. Ze mogen het echter wel proberen ben wel benieuwd.

captain_eddy
26-05-2005, 15:46
Ik zou het niet doen, ze kunnen de serie alleen maar omlaag halen

Sneaker
26-05-2005, 19:55
Laat maar komen. Friends is een geweldige serie. Wellicht dat een filmversie tegen gaat vallen, maar het zou geweldig zijn om de Friends weer eens te zien. Misschien ook in het tweede seizoen van Joey. Ben benieuwd wat voor iets moois ze er van kunnen maken.

pieter bond
26-05-2005, 20:18
ik hoop toch nog dat er elk jaar een kerstspecial zal komen :)

Cooldown
26-05-2005, 20:34
ik hoop toch nog dat er elk jaar een kerstspecial zal komen :)

Dat hoop ik ook, laat dan de film maar zitten :) Doe dan ook meteen een reunie over 5 jaar ofzow:D

maar ze zouden er 15 miljoen per persoon voor krijgen....

Filmfan1988
27-05-2005, 17:56
ik heb dit gerucht op TMF gelezen...
Ik hoop dat het wat word... Ik ben helemaal weg van Friends dus kom maar op met die film

addictive
27-05-2005, 18:07
ik hoop dat het dan wel een beetje een goede film word. Voor mij part gewoon een hele lange aflevering ofzo, iig dezelfde opzet.

Friends is stoer! 8)

kerry1984
29-05-2005, 15:25
het lijkt me wel leuk een film van Friends, maar ik hoop niet dat het de serie naar beneden haalt. Want ik vind friends een geweldige serie.

Richard B.
29-05-2005, 16:21
Ik kan me er niks bij voorstellen. :roll:

expo
29-05-2005, 19:44
Het ware verhaal achter de geruchten van de film:


Destijds, tijdens seizoen 9 van de serie was besloten dat seizoen 9 het laatste zou worden, als afluiter werd licht gespeculeerd over een film.

Het is ook daarom dat in de eerste versie van de Central Perk DVD box geen plaats was gehouden voor seizoen 10, maar wel voor een extra DVD die de film zou worden.

Achteraf werd besloten het id van de film te laten varen en (wijs) te kiezen voor een laatste seizoen, nl seizoen 10.
Het was vanaf dan al vastbesloten dat die film er nooit zou komen.

Tot slot werd na seizoen 10 nog gehint naar een reunie show, binnen een aantal jaren, maar ook dit is nog onzeker en een film is het al helemaal niet.

Als je dus nu geruchten hoort over een Friends film, zijn dat nog de geruchten van in der tijd van seizoen 9 die iemand terug naar boven haalt, niets meer. Trouwnens die post aan het begin van dit topic bevat ook die info van toen.

En laat ik nou nooit meer iemand beweren dat die film er komt ! ;)

Cupido
29-05-2005, 20:36
Volgens mij werkt die Friends-humor zowiezo niet in een film, ik kan me er dus eigenlijk ook niks bij voorstellen.

TheGodfather
29-05-2005, 22:34
Friends is te gek maar ik hoop niet dat er een film van komt. Het einde van seizoen 10 was zeker een mooie afsluiter op een geweldige serie. Dat moeten ze niet omlaag halen met een film alleen maar om er geld uit te slaan.

HiddeV
29-05-2005, 22:59
Hoop niet dat er een film komt, denk ook niet dat deze ooit gemaakt word. Van mij mogen ze wel een keer een chrismas special maken.

Steve Muller
30-05-2005, 06:50
Wel een mooie opvuliing voor mijn box :wink:

Hankster
30-05-2005, 18:36
Het ware verhaal achter de geruchten van de film:


Destijds, tijdens seizoen 9 van de serie was besloten dat seizoen 9 het laatste zou worden, als afluiter werd licht gespeculeerd over een film.

Het is ook daarom dat in de eerste versie van de Central Perk DVD box geen plaats was gehouden voor seizoen 10, maar wel voor een extra DVD die de film zou worden.

Achteraf werd besloten het id van de film te laten varen en (wijs) te kiezen voor een laatste seizoen, nl seizoen 10.
Het was vanaf dan al vastbesloten dat die film er nooit zou komen.

Tot slot werd na seizoen 10 nog gehint naar een reunie show, binnen een aantal jaren, maar ook dit is nog onzeker en een film is het al helemaal niet.

Als je dus nu geruchten hoort over een Friends film, zijn dat nog de geruchten van in der tijd van seizoen 9 die iemand terug naar boven haalt, niets meer. Trouwnens die post aan het begin van dit topic bevat ook die info van toen.

En laat ik nou nooit meer iemand beweren dat die film er komt ! ;)

pcies! .. al dat gezeik over oude geruchten .. ze hebben het echt wel duidelijk gezegd, en ookal zegt dat weinig in Hollywood; Friends is over .. hoogstens dat ze nog af en toe langs gaan komen in seizoen 2 van Joey :D

Kevin Meijering
30-05-2005, 18:46
Over Joey gesproken, wanneer komt deze DVD box van seizoen 1 uit in Nederland?

HiddeV
30-05-2005, 19:21
Over Joey gesproken, wanneer komt deze DVD box van seizoen 1 uit in Nederland?

27-07-2005

Kevin Meijering
30-05-2005, 20:48
Over Joey gesproken, wanneer komt deze DVD box van seizoen 1 uit in Nederland?

27-07-2005

Dank je :D

Dat is dus een must have 8)

Ralfers
02-07-2008, 23:07
Friends: The Movie on the cards?

Last Updated: 9:13PM BST 02/07/2008

The big screen remake of Friends is set to go ahead, according to reports.


The cast are said to have agreed to the project after witnessing the box office success of Sex and the City, another hit television series given the movie treatment.


Rumours of a reunion for the six Friends stars - Jennifer Aniston, Courteney Cox, Lisa Kudrow, David Schwimmer, Matthew Perry and Matt LeBlanc - have been around ever since the show ended in 2004.


The cast are now reported to have signed up for a movie version, produced by Warner Bros, with filming scheduled to start within the next 18 months.

"Jennifer, Courtney and the rest of the cast are keen to reprise their roles, under the right circumstances. The success of Sex And The City has really got their wheels spinning about how a Friends film could be just as big, if done right.


'Timing and the script are really important, but now that Courteney and Jen both have production companies, they can potentially get very involved in those decisions," a source said.


Cox has made no secret of her desire to get the gang back together for one last outing, but Aniston has been reluctant.


The source said: "As the biggest star of the Friends franchise, Jennifer can't help but look at what's happened with Sarah Jessica Parker and the Sex and the City film and be a little jealous. What's held back a Friends movie so far is that people were worried that Jennifer had simply become too famous to play Rachel again.


"But the truth is that Jennifer is finally willing to do it, and she'd love to work with that whole team of actors and producers again. She says she and Courteney have already talked this summer about what they want out of a Friends movie, and if deals can be made with them, everything else can fall into place rather quickly.


"It really comes down to money, and I don't think Jen has a problem with all of the Friends getting huge paydays for the movie. In that sense, it's Sex And The City all over again. There's no movie unless you can reunite the whole cast and keep them all happy financially."


However, interviewed only two weeks ago, Kudrow appeared unaware of any deal and said it was impossible to compare Friends with Sex and the City.


"As soon as we wrapped [the TV series], there were rumours about a movie - started by I don't know who - but they've never been true," she said. "It would have to be done by the people who created the show, and no-one has made them interested enough to write it.


"I think it would be so fun to be with all those people again, but our show was not like Sex and the City, which was a single camera, filmic show anyway. Ours was multi-camera, in front of a live audience. It's a completely different feel. You'd have to bring the tone down, and I don't know how it would be. I'll just stay open."Bron: Telegraph.co.uk (http://www.telegraph.co.uk/news/newstopics/celebritynews/2236700/Friends-The-Movie-on-the-cards.html)

Ik heb geen enkele twijfels over dat er een Friends film gaat komen. Wanneer en of dit gerucht echt is twijfel ik natuurlijk wel aan. Maar zo'n succesvolle serie word sooner or later toch verfilmd.

Maar net zoals Lisa zei, SatC is heel anders dan Friends. Vooral het voor een live publiek opnemen is erg duidelijk aan Friends. De film zou ook gewoon voor live publiek opgenomen moeten worden, maja, dat lijkt onmogelijk, denk ik...

Van mij mag de film in elk geval komen. Word het een slechte film, heb ik altijd de serie nog :)

Ook te lezen:
Telegraaf (http://www.telegraaf.nl/prive/1408239/__Friends__The_Movie__.html)
DailyMail (http://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-1030981/Friends-reunited-Jennifer-Aniston-gang-set-return-big-screen-blockbuster.html)

Lorre
03-07-2008, 05:31
Laat maar komen. Ik zou blij zijn met een kleine portie nieuwe Friends! :)

Hugo R
03-07-2008, 08:44
Vind de serie nu erg goed afgesloten, dus voor mij hoeft dit niet.

Bettina
03-07-2008, 09:41
Laat maar komen ja! :)

De film wordt misschien niet zo goed als de serie, maar het wordt vast wel een beetje leuk.
Ik mis friends nog steeds!

Patrick van den Hul
03-07-2008, 11:48
Vooral het voor een live publiek opnemen is erg duidelijk aan Friends. De film zou ook gewoon voor live publiek opgenomen moeten worden, maja, dat lijkt onmogelijk, denk ik...

Dat is toch gewoon een standaard 'lachband' die ze eronder gooien?

Dennis Oosterhuis
03-07-2008, 12:16
Dat is toch gewoon een standaard 'lachband' die ze eronder gooien?
Nee, Friends is altijd opgenomen voor een live-publiek. :wink:

Juvefan
03-07-2008, 12:33
Nee, Friends is altijd opgenomen voor een live-publiek. :wink:

Ik had in een documentaire gezien dat niet alle afleveringen voor live publiek waren.

Dennis Oosterhuis
03-07-2008, 12:36
Ik had in een documentaire gezien dat niet alle afleveringen voor live publiek waren.
Alleen voor de cliffhangers werd het publiek de studio uitgestuurd, zodat dat geheim zou blijven tot het op TV kwam.

Patrick van den Hul
03-07-2008, 12:45
Nee, Friends is altijd opgenomen voor een live-publiek. :wink:

Mag ik dat ook niet geloven? :-o Ze doen toch niet alles in één take, zit dat publiek dan naar meerdere takes te kijken en elke keer weer even hard te lachen?

Juvefan
03-07-2008, 12:53
Mag ik dat ook niet geloven? :-o Ze doen toch niet alles in één take, zit dat publiek dan naar meerdere takes te kijken en elke keer weer even hard te lachen?

Scherp. ;)

Ralfers
03-07-2008, 13:05
Mag ik dat ook niet geloven? :-o Ze doen toch niet alles in één take, zit dat publiek dan naar meerdere takes te kijken en elke keer weer even hard te lachen?

Ja :p Het is toch zo, of je het wilt geloven of niet :p Sommige dingen zijn inderdaad afgeschermt voor publiek geweest, maar het meeste is toch voor live publiek opgenomen :) Ze hebben soms zelfs grappen op de set herschreven omdat het publiek niet hard genoeg lachten. Bijvoorbeeld als Rachel en Ross dronken getrouwd zijn, zegt Rachel op een gegeven moment (terug in NY) "This is the world's worst hangover!". Dat was origineel iets anders (kan er zo niet meer opkomen), maar was dus eerst lang niet zo grappig.

En misschien hebben ze wel aangedikt met een lachband, magoed, neemt niet weg dat het publiek er wel zat :)

Roi
03-07-2008, 13:17
Mag ik dat ook niet geloven? :-o Ze doen toch niet alles in één take, zit dat publiek dan naar meerdere takes te kijken en elke keer weer even hard te lachen?

Ja. Wel zetten ze soms de lachband eronder omdat bijvoorbeeld soms veel te lang door blijven lachen. Check anders maar eens de extra's bij de laatste DVD!


Ik weet het niet met de film, een paar jaar geleden had ik keihard JA gezegd. Nu weet ik het zonet nog niet..

Jordy van Buel
05-07-2008, 10:39
Lees zojuist op teletext pagina 421 dat de producers van de serie hebben aangegeven dat er geen filmversie van de serie komt. Dit ondanks alle geruchten..

Ralfers
05-07-2008, 10:46
:( Jammer... Ik was wel weer toe aan nieuw Friends materiaal :(

Geen filmversie? Wel iets anders? :p

Dennis Oosterhuis
05-07-2008, 11:37
Geen filmversie? Wel iets anders? :p
Ja, zo kun je het ook opvatten. Misschien dat er wat anders komt, een thanksgiving-reünie o.i.d. :)

intexor
05-07-2008, 13:24
The cast are said to have agreed to the project after witnessing the box office success of Sex and the City

:roll:

Ik ben er zeker van dat zodra alle cast-leden van Friends hebben ingezien dat hun carriëre na Friends niets meer voorstelt en ze de easy cash wel kunnen gebruiken, die film er wel komt. Ik zit er niet op te wachten, al heb ik niets tegen de serie.

Lorre
05-07-2008, 13:44
De enige die nog wat succes heeft is Jennifer Aniston, maar over de anderen hoor je idd bitter weinig. Al heeft Matthew Perry toch ook al een paar leuke projecten gehad.

intexor
05-07-2008, 13:58
De enige die nog wat succes heeft is Jennifer Aniston, maar over de anderen hoor je idd bitter weinig.

Zij heeft inderdaad nog in redelijk wat films gespeeld sinds Friends, maar ik heb de indruk dat dit ook afneemt naarmate het langer geleden is dat Friends (en haar relatie met Pitt) tot zijn einde is gekomen.

Patrick van den Hul
05-07-2008, 15:45
De enige die nog wat succes heeft is Jennifer Aniston, maar over de anderen hoor je idd bitter weinig. Al heeft Matthew Perry toch ook al een paar leuke projecten gehad.

Jeniffer Aniston heeft inderdaad nog wel redelijk grote films gedaan, goed zou ik ze dan weer niet willen noemen. Courteney Cox is helemaal niets. Lisa Kudrow doet wel veel maar weinig bekends.Matt LeBlanc durft niets meer te doen sinds het Joey gebeuren.

Matthew Perry is misschien nog wel het best bezig met een heel aardige rol in Numb en hij speelt ook in het Studio 60 on the Sunset Strip (hij heeft overigens ook een aardige gastrol gespeeld in een aantal afleveringen van The West Wing, ook van Aaron Sorkin). Misshien wel de beste acteur van het stel.

David Schwimmer heeft nog wel een leuke stem gedaan in Madagascar en ik vond zijn rol in Band of Brothers, in tegenstelling tot velen, juist wel goed gespeeld, gezien het personage.

Maar echt veel soeps is het inderdaad niet, het lijkt erop dat het moeilijk is om ooit nog weer van het Friends complex af te komen. Meest ironische is nog dat de slechtste actrice, Aniston, het het beste doet. Maar klagen mogen ze niet, gezien hun fortuin ;)

evenflow123
05-07-2008, 16:00
Matthew Perry is misschien nog wel het best bezig met een heel aardige rol in Numb en hij speelt ook in het Studio 60 on the Sunset Strip

David Schwimmer heeft nog wel een leuke stem gedaan in Madagascar en ik vond zijn rol in Band of Brothers, in tegenstelling tot velen, juist wel goed gespeeld, gezien het personage.


Studio 60 is helaas na het eerste seizoen alweer gecanceled wat ik erg jammer vind want ik vond die serie beter en leuker dan het vergelijkbare 30 Rock.

David Schwimmer wil juist meer gaan regiseren en heeft zijn eerste speelfilm Run, Fatboy, Run vorig jaar afgeleverd, daarvoor heeft hij, meen ik, ook enkele afleveringen van Joey geregiseerd.

Lorre
05-07-2008, 16:55
Matthew Perry is misschien nog wel het best bezig met een heel aardige rol in Numb en hij speelt ook in het Studio 60 on the Sunset Strip (hij heeft overigens ook een aardige gastrol gespeeld in een aantal afleveringen van The West Wing, ook van Aaron Sorkin). Misshien wel de beste acteur van het stel.

In The Ron Clark Story vond ik hem ook goed acteren. Jammer dat de man geen grotere rollen krijgt, want hij is idd de enige waarvan ik vind echt talent te hebben. Numb ga ik me nog eens moeten zien.

Roi
05-07-2008, 17:01
:roll:

Ik ben er zeker van dat zodra alle cast-leden van Friends hebben ingezien dat hun carriëre na Friends niets meer voorstelt en ze de easy cash wel kunnen gebruiken, die film er wel komt. Ik zit er niet op te wachten, al heb ik niets tegen de serie.


Ja hoor die zitten in geld nood :roll: .


Schwimmer is lekker aan het regiseren, en in de OP staat dat Jennifer Aniston en Courteney Cox productiemaatschapijen bezitten.

Ze hebben dus genoeg te doen (en om geld mee te verdienen).

Hugo R
05-07-2008, 21:11
Ja hoor die zitten in geld nood :roll: .


Schwimmer is lekker aan het regiseren, en in de OP staat dat Jennifer Aniston en Courteney Cox productiemaatschapijen bezitten.

Ze hebben dus genoeg te doen (en om geld mee te verdienen).
Sowieso kregen ze voor Friends op een gegeven moment een miljoen per aflevering volgens mij.

intexor
05-07-2008, 21:47
en in de OP staat dat Jennifer Aniston en Courteney Cox productiemaatschapijen bezitten.

Dat heeft iedere acteur/actrice met een beetje naambekendheid, dus dat zegt weinig over je inkomsten. In het geval van Aniston is ze mede-eigenaar van de productiefirma van Brad Pitt (Plan B), in het geval van Courteney Cox zijn de middelen van haar productiemaatschappij de laatste 2 jaren opgegaan aan een TV-serie die nooit van de grond is gekomen (Dirt).

Wie veel geld verdient zal meestal ook veel spenderen, ik twijfel er niet aan dat dit voor de Friends-sterren niet anders is. Geldnood is een groot woord, maar ze zullen het wel merken aan hun jaarlijkse inkomen dat ze niet meer in een grote TV-serie zitten. Als er nu of binnen enkele jaren een Friends-film zou komen zou dat dus weldegelijk een "cash-in" movie zijn die zeker niet in het belang van de serie of de fans gemaakt zal worden, maar puur omdat Warner en de 6 Friends-sterren er een mooie opbrengst aan overhouden. Zit je daar op te wachten?

Gelukkig blijkt het weer het zoveelste ongegronde gerucht te zijn, op IMDB stond vandaag ook nog een bericht waarin de mensen van Warner ontkennen dat er aan een Friends-film gewerkt wordt. Houden zo, het verhaal is goed afgesloten in het tiende seizoen en ze gaan het alleen maar verpesten door daar ooit nog iets aan te breien in de vorm van een film of een TV-special. Ik snap ook niet waarom sommige fans blijven hopen dat dit er ooit komt, er zijn nu niet bepaald veel series die 10 seizoenen lopen dus op dat vlak ben je al verwend. Dan zit je toch niet te wachten op een middelmatige aanvulling puur gemaakt omdat er toch sowieso volk naar de bioscoop trekt voor iets dat onder de naam Friends wordt uitgebracht? Maarja, sommige mensen zullen er nooit genoeg van krijgen blijkbaar ;) Ondanks dat ik het een goede sitcom vind heb ik die hele hype nooit echt begrepen.

Robbie-x
18-07-2008, 21:59
Vond de aflsuiting van de serie juist niet zo goed. Ze hadden Ross en Rachel moeten laten trouwen in de laatste aflevering. Dat kunnen ze dan mooi in een FRIENDS (tv?) film doen.

Bettina
18-07-2008, 22:04
Matthew Perry is misschien nog wel het best bezig met een heel aardige rol in Numb en hij speelt ook in het Studio 60 on the Sunset Strip (hij heeft overigens ook een aardige gastrol gespeeld in een aantal afleveringen van The West Wing, ook van Aaron Sorkin). Misshien wel de beste acteur van het stel.


Hij was erg goed in studio 60. Heb genoten van die serie! Jammer dat die naar 1 seizoen al weer gestopt is.
Gelukkig waren het wel afleveringen van bijna een uur.
Het koppel Perry - Witford was erg leuk en werkte prima!!!

Ik hoop dat Sorkin gauw weer een serie voor tv gaat maken

Patrick van den Hul
18-07-2008, 22:09
Hij was erg goed in studio 60. Heb genoten van die serie! Jammer dat die naar 1 seizoen al weer gestopt is.
Gelukkig waren het wel afleveringen van bijna een uur.
Het koppel Perry - Witford was erg leuk en werkte prima!!!

Ik hoop dat Sorkin gauw weer een serie voor tv gaat maken

Volgend jaar zien we in ieder geval zijn schrijfwerk in combinatie met de regie van Spielberg, ik ben benieuwd!

http://www.imdb.com/title/tt1070874/

Maar goed, dit wordt wat oftopic...

arjan_ufo
28-09-2009, 15:11
Friends-cast herenigd in film

Uitgegeven:28 september 2009 15:21Laatst gewijzigd:28 september 2009 15:40
AMSTERDAM - De hoofdrolspelers van de vroegere tv-hit Friends zijn akkoord met het maken van een filmversie van deze Amerikaanse comedy.

http://media.nu.nl/m/m1dziena4gyv.jpg © Wenn.com

In navolging van de filmvariant van Sex & The City hopen de makers van de film van Friends op een even succesvolle gang naar het witte doek.
James Michael Tyler, die in de serie de rol van barman Gunther vertolkte, bevestigt het plan in de Britse krant Daily Mail (http://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-1216441/Friends-reunited-Stars-hit-TV-sitcom-make-movie-version.html). ''Die film komt er zeker. Ik heb nog steeds veel contact met de rest van de Friends-cast en zij zijn zeker happig op een reünie.''
if (typeof(dartPosition5) != 'undefined') { document.write(''); document.write(dartPosition5); document.write('
'); document.write(''); }

Samen


De laatste aflevering van de tv-serie Friends werd in 2004 opgenomen. Voor de eerste keer sinds dat moment komen Jennifer Aniston (40), Courteney Cox (45), Lisa Kudrow (46), Matt LeBlanc (42), Matthew Perry (40) en David Schimmer (42) weer samen op een set.
Studiobazen van Warner Brothers zijn bereid een fortuin uit te trekken voor het salaris van deze hoofdrolspelers.
Ook de oorspronkelijke makers van de comedy, David Crane en Marta Kauffman, worden bij de productie van de film betrokken. De rolprent moet in de zomer van 2011 gaan draaien.

Jeroen D
28-09-2009, 15:16
Oh nee, de meest irritante amerikanen samen in 1 film :twisted:

Werner
28-09-2009, 15:51
Vlug! Geef me een geladen pistool!

Daan de G.
28-09-2009, 16:24
Oh nee, de meest irritante amerikanen samen in 1 film :twisted:

Inderdaad, wat een hel! ;(

abyssus
28-09-2009, 17:46
Jeeeeej Hoeraaaaa! :D

Jeroen Trapman
28-09-2009, 18:00
Was van plan dit weekend de complete collectie op dvd te kopen, geweldige serie imo!
Laat die film maar komen! (y)

Filmfan1988
28-09-2009, 18:15
Inderdaad. Top!

Lorre
28-09-2009, 18:24
Ik wacht rustig af tot ik bevestiging zie van Warner Brothers of van de cast zelf. Want ik denk persoonlijk dat dit gewoon wat wishfull thinking is.

Eric B.
28-09-2009, 18:25
idd geweldige serie, film mag zeker komen, werd wel eens tijd ook(y)

Melzz
28-09-2009, 19:09
Sjezus wat een ellende...hebben die ongrappige plastic hoofden niet genoeg hun zakken gevuld?

Bettina
28-09-2009, 19:22
Geweldig, nu maar hopen dat het waar is!!!

freaky
28-09-2009, 19:29
Sjezus wat een ellende...hebben die ongrappige plastic hoofden niet genoeg hun zakken gevuld?

friends liefhebber? :-P

Dennis Oosterhuis
28-09-2009, 20:05
Heel goed nieuws, kan niet wachten! (y)

Ralfers
28-09-2009, 20:19
Ik wacht rustig af tot ik bevestiging zie van Warner Brothers of van de cast zelf. Want ik denk persoonlijk dat dit gewoon wat wishfull thinking is.

Ja, dat... Ik geloof er zelf ook niet echt in.

pretorian22
28-09-2009, 20:38
ik dacht vroeger ook altijd dat de serie slecht was en nix voorstelde maar toen leende ik een seizoen en heb meteen binnen maand erna alle delen gespaard op dvd :)

is nu mijn favo serie zefls denk ik!

dus ik hoop echt dat die film er echt aan gaat komen! zou echt wel stoer zijn

Ralfers
28-09-2009, 22:10
Vanuit andere topic (uit TV series subforum):


En dit gerucht kan je nergens vinden op amerikaanse site's, dus ben haast 100% dat het weer zo'n gerucht is van een nederlands roddelblad xD

*Click (http://www.imdb.com/name/nm0878837/news)* ;)

Yvonne
05-10-2009, 14:09
dat roepen ze elke 3 maanden wel dat die film er komt, van mij mogen ze voordat ze met rollators door het beeld lopen.

Ralfers
05-10-2009, 20:13
Ik ben er nog steeds vrij zeker van dat dit gewoon weer een gerucht is. Acteurs en actrices zeggen wel vaker iets wat uiteindelijk niet blijkt te kloppen. En dan is het dit keer ook nog eens iemand die maar een bijrolletje had in de serie.

martijn0432
05-10-2009, 21:50
Ik heb het idee dat een film van deze serie totaal niet werkt. Denk dat ik het publiek zou missen.

Dai
05-10-2009, 21:55
Zonder lachband is de essentie van elke comedyserie weg. Friends, everybody loves raymond, will&grace etc. probeer dat maar te bekijken zonder het (ingezette) lach van het publiek. Toch zo'n beetje hetzelfde als film bekijken zonder muziek.

Lorre
05-10-2009, 21:58
De lachband hoeft niet echt voor mij. Ik lach ook niet altijd met het publiek mee. Er zijn moppen waar ik het publiek hoor lachen en waarvan ik enkel een glimlach opzet. Het zijn nog steeds de moppen zelf die me laten lachen en niet het publiek die tijdens de opnamens eens lachen.

Bettina
05-10-2009, 22:03
ik kan ook prima leven zonder lachband.

ik stoor me er best vaak aan. Net alsof ik zelf niet weet wat grappig is.

Dai
05-10-2009, 22:03
De lachband hoeft niet echt voor mij. Ik lach ook niet altijd met het publiek mee. Er zijn moppen waar ik het publiek hoor lachen en waarvan ik enkel een glimlach opzet. Het zijn nog steeds de moppen zelf die me laten lachen en niet het publiek die tijdens de opnamens eens lachen.

Een bioscoopfilm moet uiteraard zonder lachband. Ik zie daarom een geslaagd overgang van een comedyserie zoals friends niet zo snel op het wittedoek.

Ralfers
05-10-2009, 22:28
Friends is met live publiek opgenomen. Er is wel op sommige stukken een lachband extra ingezet, maar het is voornamelijk live publiek.

En als ze de Friends movie voor publiek zouden opnemen, met het gevoel van de serie, dan zou het best kunnen werken denk ik. Alleen zal dat gewoon niet gebeuren.