PDA

Bekijk de volledige versie : Disney: Sneeuwwitje binnenkort niet meer leverbaar!



Eric van Ballegoie
12-02-2002, 13:01
Disney: Sneeuwwitje binnenkort niet meer leverbaar!



Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/nieuws.php?id=274)

Luther Hartog
12-02-2002, 13:31
Er is al genoeg gezegd over Disney, gelukkig heb ik hem al:)

Jaded
12-02-2002, 13:54
Ik heb hem onlangs gehuurd en hij is me niet goed bevallen. Misschien had hij beter een (jeugd)herinnering gebleven. Pinokkio beviel me een beetje meer. Maar Sneeuwwitje zal ik dus zeker niet aankopen ... ook al verdwijnt hij voor 10 jaar.

Dave
12-02-2002, 14:10
Dit is en blijft stom van Disney...
Maarja als hun dat willne:rolleyes:

Dave van Aken
12-02-2002, 19:01
juist heeeel slim.

Over 10 jaar koopt iedereen hem weer en staan al die films weer op 1 in de verschillende top 3 lijstjes van best verkopende video's, ik bedoel natuurlijk dvd's:)

Enric Batista
12-02-2002, 20:45
Ja, ja...A bugs life zou ook niet meer te koop zijn. En nu toch tijdelijk weer...wat een smeerlappen bij Disney. Ik zeg: Verkoop-strategie!

Mike Philippens
13-02-2002, 00:38
Is de Nederlandse versie weer een keer een castraat? De UK R2 versie is (net als US R1) een 2disc versie. Hebben ze voor Nederland die 2de disc in de vlakspoeler gegooid?
Ik wil 'm wel hebben maar ik heb ook nog wat klein gespuis in de familie die 'm ook wel leuk vinden. Die willen natuurlijk de Nederlandse nazichronisatie horen...
Qua extra's is die 2disc versie wel erg mooi natuurlijk. Hoe zit het nu?

Edwin V
13-02-2002, 06:31
Er is nog geen enkele Nederlandse special edition geweest, dus ook niet van Sneeuwwitje. Atlantis komt zelfs alleen in 4:3 uit terwijl dit niet het geval is in Engeland, Duitsland en Frankrijk. Eigenlijk moet niemand die Nederlandse versie kopen. Dan is ie ook niet tijdelijk verkrijgbaar, want als niemand 'm koopt blijft hij altijd in de schappen liggen, gedurende de hele 10 jaar. Gelukkig is er ook nog Dreamworks.

MvdS
13-02-2002, 09:33
Heeft iemand info voor mij, waar ik tegen een redelijke prijs
Alladin: King of Thieves, Many Adventures of Winnie The Pooh Pocahontas 2 kan halen?

Jaded
13-02-2002, 13:17
Eigenlijk moet niemand die Nederlandse versie kopen.
Zo gemakkelijk is het niet.
Als je kinderen hebt is het kopen van een Disney film zonder Nederlandse ondertitels (of als je kleine kinderen hebt, die niet Nederlands gesproken is) geen optie.
Tenzij je ze voor jezelf koopt natuurlijk ... en je kinderen op hun kin kunnen kloppen. :)

MvdS
14-02-2002, 10:10
Niemand een tip voor aanschaf van Alladin: KIng of Thieves, Pocahontas 2 en The Many Adventures of Winniet The Pooh?

JoeCool
15-02-2002, 22:04
Ik snap deze zin niet zo goed eerlijk gezegd.

"Met dit aantal laat Sneeuwwitje magische films zoals De Leeuwenkoning #2, Titanic #3, Aladdin #4 en Tarzan #5 ruimschoots achter zich."

De leeuwenkoning is toch niet eerder op DVD verschenen, of wel ??

MvdS
15-02-2002, 22:25
Lion King Regio 2 is nog niet uitgebracht.
Wel deel II: Simba's Pride.

JoeCool
15-02-2002, 22:34
Lion King Regio 2 is nog niet uitgebracht.


Ja, dat dacht ik ook.
Dan vindt ik het een beetje krom om een DVD-Release te vergelijken met "bioscoop releases" :confused:

Lambèrt Guilonard
17-02-2002, 10:43
Het gaat hier om de best verkochte films aller tijden (zowel op DVD als video).
Als "The Lion King" en "Aladdin" op DVD verschijnen, zal deze Top 5 wel weer veranderen.

Emperor
31-03-2002, 10:11
Bij de Media Markt Amsterdam liggen nog stapels Sneeuwwitje DVD's voor ?24,98
Voor de liefhebber:cool:

Johan van den D.
24-11-2002, 13:14
Bij de Media Markt Amsterdam liggen nog stapels Sneeuwwitje DVD's
Voor de liefhebber:cool: ook bij bart smit liggen er weer genoeg
en dat terwijl ie er een hele tijd niet meer was(ik kon hem nergens meer vinden)
denk dat ze nog ergens een doosje sneeuwwitjes hadden liggen in het magazijn
kosten volgens mij :19.95 en het is overigens de R2 versie

Britte
24-11-2002, 13:32
Zo gemakkelijk is het niet.
Als je kinderen hebt is het kopen van een Disney film zonder Nederlandse ondertitels (of als je kleine kinderen hebt, die niet Nederlands gesproken is) geen optie.
Tenzij je ze voor jezelf koopt natuurlijk ... en je kinderen op hun kin kunnen kloppen. :)


Of als je je kinderen wil laten wennen aan een andere taal!! Ik had er als kleine geen problemen mee om naar de BBC te kijken hoor...;)

Jaded
24-11-2002, 13:54
Niet elk kind heeft interesse in de Engelse taal hé Britte.
Of heeft er voeling mee.
Dat kan ook waar zijn voor het Nederlands, maar dat moeten ze leren.
(Engels ook natuurlijk.)
Ik zit hier mezelf tegen te spreken ...
:)

Johan van den D.
24-11-2002, 14:35
Ik zit hier mezelf tegen te spreken ...
:) ach wat geef dat
je heb in ieder geval gesproken toch

tv1984
02-03-2006, 20:35
Waarom disney dit doet versta ik toch niet zenne. Er worden elke jaar nieuwe kinderen geboren en die dan graag eens een keertje sneeuwwitje willen zien of een andere klasieker van disney. En dan kun je het als ouders nog eens niet vast krijgen in de winkel. Dat is dus totaal niet kindvriendelijk van Disney

Toontje1985
28-03-2006, 12:52
releaslijst volgens www.disneyinfo.nl
Disney classics:

De Kleine Zeemeermin DVD 11-10-2006
Peter Pan DVD 14-02-2007
Dumbo SE DVD 03-04-2007
The Fox & the Hound SE DVD 03-04-2007
Jungle Boek Speciale Uitvoering - 2e Editie DVD 03-10-2007

Richard B.
28-03-2006, 21:53
Waarom disney dit doet versta ik toch niet zenne. Er worden elke jaar nieuwe kinderen geboren en die dan graag eens een keertje sneeuwwitje willen zien of een andere klasieker van disney. En dan kun je het als ouders nog eens niet vast krijgen in de winkel. Dat is dus totaal niet kindvriendelijk van Disney

Nee, dat is het zeker niet. Dat ben ik absoluut met je eens. Maar ik denk wel dat ze er op terug gaan komen hoor. Je ziet nu eigenlijk al dat ze steeds makkelijker worden met die zogenaamde "beperkte verkrijgbaarheidsperiodes". Op de oudste paar Disney-dvd's na zijn alle titels nog wel te krijgen als je een beetje rondkijkt. Sneeuwwitje en Belle en het Beest zijn de enige titels die echt uit de winkels zijn verdwenen.