PDA

Bekijk de volledige versie : Kan gesloten worden



Wilmaatje
26-05-2005, 20:04
http://www.dvdoutlet.nl/images/products/10968.jpg



Een mooie film van Walt Disney.

A FAR OFF PLACE
Zgan, slechts 1 x gebruikt.

Vaste prijs: ? 10,00 inclusief verzendkosten

Beschrijving:

Nadat ze getuige zijn geweest van de dodelijke aanval van een stroper worden twee jonge vrienden gedwongen om door de verraderlijke Afrikaanse woestijn te vluchten in een wanhopige poging om zich in veiligheid te brengen. Dit leidt tot een spannende achtervolging door een primitieve woestijnwildernis vol dodelijke hindernissen - wilde dieren, achtervolgers die nergens voor terugdeinzen, en moeilijke weersomstandigheden. Uitgerust met alleen hun verstand en de ervaring van een inboorling waarmee ze vriendschap sluiten, zijn de twee vastbesloten om het onmogelijke te doen en als overwinnaars uit deze ongelijke strijd tevoorschijn te komen.

Martijntje
26-05-2005, 20:25
Hallo Wilmaatje

De regels hier zijn dat je per user maar 1 verkoopthread tegelijk mag openen... Wil je dat even aanpassen aub?

Thanks! :D

Wilmaatje
26-05-2005, 20:38
Hallo Martijntje,

Ik weet het inmiddels, maar wil je mij zeggen hoe ik de threads kan verwijderen?

Stapie
26-05-2005, 20:39
Hallo Martijntje,

Ik weet het inmiddels, maar wil je mij zeggen hoe ik de threads kan verwijderen?

Dat kun je niet .. deze worden vanzelf op slot gezet door de moderators. Je kunt wellicht de titel even wijzigen in "slotje" of zo.