PDA

Bekijk de volledige versie : (3)dubbele threads



Jeroen Groot
12-02-2002, 15:47
Ligt het aan mij of worden er steeds meer threads over hetzelfde onderwerp aangemaakt? Ik heb nu al minstens 4 threads gezien over LOTR en ook al een paar over krassen/beschadigingen aan DVD's, Shrek en nog meer dubbele.
Het forum wordt er naar mijn mening niet echt leesbaarder op. :(
Misschien kan de redactie threads over een en hetzelfde onderwerp samenvoegen? :confused:

Martin de Goeij
12-02-2002, 15:55
mee eens, zelfde geldt eigenlijk voor: "hoe groot is je collectie"en "welke dvd's heb je de laatste tijd aangeschaft" Volgens mij dit mede veroorzaakt doordat sommigen hun posts zo willen verhogen:o :rolleyes:

mark t
12-02-2002, 16:27
Ik heb het ook al eens in een andere thread gezegd: Het wordt tijd dat Offie een broertje krijgt. Dubbie of zo.

Martin de Goeij
12-02-2002, 20:42
pm-tje naar Alex zou ik zeggen:)

Marco
12-02-2002, 21:31
Ligt het aan mij of worden er steeds meer threads over hetzelfde onderwerp aangemaakt?
Dat krijg je als een forum groter begint te worden. Bij veel forums maak ik dat mee. Zoekfunctie is aanwezig, werkt heel goed zelf. Maar gebruiken ho maar :rolleyes:

Alex van den Berg
12-02-2002, 22:49
pm-tje naar Alex zou ik zeggen:) Alex leest mee hoor... :)


[b]Dat krijg je als een forum groter begint te worden. Bij veel forums maak ik dat mee. Zoekfunctie is aanwezig, werkt heel goed zelf. Maar gebruiken ho maarTja.... Vooral voor nieuwe leden is het altijd even wennen...

Die dubbele threads zijn niet of nauwelijks te voorkomen...
Af-en-toe voeg ik wat threads samen... maar een enkeling kan er altijd tussendoor glippen... De "minst interessante" verdwijnt dan vanzelf naar de achtergrond wanneer niemand erop reageert...
Het komt ook voor dat er tussen 2 schijnbaar dezelfde threads, toch genoeg verschillen bestaan om ze onafhankelijk te laten bestaan...

mark t
13-02-2002, 08:26
Nou Alex, je wordt op je wenken bediend: http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?s=&postid=44535#post44535

(De hoeveelste thread is dit intussen over LOTR?)

Alexander de Mol
13-02-2002, 10:19
Bij dubbele threads zie je gelukkig vaak genoeg dat forumleden elkaar daar op wijzen. Zo ook de LOTR threads.
Zoals Alex al aangeeft kan samenvoegen niet altijd a.g.v. de inhoudelijke verschillen. Terwijl de thread-titels suggereren dat het om exact hetzelfde gaat. Andersom kan het natuurlijk ook dat er 2 totaal verschillende thread titels hetzelfde onderwerp behandelen.
Kortom, het voorkomen van dubbele threads is bijkans onmogelijk. Onderlinge 'sociale controle' is desalniettemin een goed hulpmiddel. En in dat opzicht zijn we dus blij met reacties als deze!

Camille
13-02-2002, 12:33
Deze thread is ook dubbel

Henk Heideveld
13-02-2002, 14:10
Ik kan er nog niet duidelijk over mee praten. Ik zie momenteel 1 dag na Carnaval veel (3)dubbel

Remco Out
13-02-2002, 14:31
Maar wat wil je doen om dubbele threads te voorkomen. Er blijven altijd mensen met gemakzucht en die niet de tijd nemen om eerst de zoekfunctie te gebruiken en meteen een nieuwe thread aanmaken. Er valt gewoon niks tegen te doen. Nou ja wel iets, maar dat gebeurd al en dat is threads af en toe samenvoegen zoals Alex dat soms doet en andere dvd.nl crewmembers. Maar volgens mij is er weinig tegen te doen.

Henk Heideveld
13-02-2002, 15:02
Er zijn ook nieuwkomers die in het doolhof nog niet zo snel iedere weg weten te vinden. Ik had dat in het begin ook. Ik denk niet dat mensen het bewust doen. Het is namelijk al best wel een veelomvattend geheel aan het worden.
Dan is in feite aan de orde hoe je zo'n groeiproces op den duur geordend houdt, want het kan vaker gaan voorkomen, doublures, overlappingen.