PDA

Bekijk de volledige versie : Een (domme?) vraag over het gebruik van de Profiler



Diva
27-05-2005, 16:58
In mijn profiler op de computer staat mijn film-database oplopend op alfabetische volgorde maar de ge-uploade database op het net aflopend.
Nu weet ik dat je door het klikken op "title" de weergave van de titels kunt aanpassen naar oplopend of aflopend maar mijn vraag is:

Waar en hoe kun je het zodanig aanpassen dat de weergave altijd oplopend is?

(Ik zie bij anderen ook altijd een oplopende volgorde)

Diana
27-05-2005, 17:04
Dan moet je naar www.invocative.com gaan. Inloggen en op my profiler klikken. Dan naar online collection. Bij look & feel default sort staan twee opties: style default en alpha by title. Hier moet je voor alpha by title kiezen. Klik daarna op submit en als het goed is staat dan alles op alfabet.

Rudolf K.
27-05-2005, 17:05
Maar is er geen mogelijkheid om het meteen op A-Z te krijgen? Ik zie wel eens profilers van mensen die daar wel in geslaagd zijn.

Bedoel je in de online profiler? Dan moet je naar www.intervocative.com gaan. Inloggen en op my profiler klikken. Dan naar online collection. Bij look & feel default sort staan twee opties: style default en alpha by title. Hier moet je voor alpha by title kiezen. Klik daarna op submit en als het goed is staat dan alles op alfabet.

edit: je was me al voor ;)

Diva
27-05-2005, 17:11
Hihi, ik zie het :)

Bedankt allemaal! Ik ga het nu proberen! :wink:

Herjan
30-05-2005, 11:11
http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=26563

;)