PDA

Bekijk de volledige versie : Welke films ken je met Eddie Griffin/Chris Rock/Bernie Mac?



Diva
28-05-2005, 16:57
Ik zou graag willen weten wat (de) leuk(st)e films zijn waarin Chris Rock, Eddie Griffin en Bernie Mac voorkomen (afzonderlijk). Wie heeft er een aantal gezien en welke zou je me aanraden?

De volgende films zijn mij al bekend:

Eddie Griffin:
- Double Take
- Deuce Bigalow
- John Q.

Chris Rock:
- Head Of State
- Boomerang
- Down To Earth
- Bad Company
- Nurse Betty (tegenvaller!)
- Leathal Weapon 4

Nog niet gezien:

Eddie Griffin:

- My Baby's Daddy
- The New Guy
- DisFunktional Family
- The Undercover Brother
- I Got The Hook Up
- Voodoo Child

Alvast bedankt!

frank_black
28-05-2005, 17:01
kijk eens op www.imdb.com
daar staan altijd meningen van de kijkers en een cijfer.

Philippe
28-05-2005, 17:24
Ik vond Eddie Griffin erg goed in Deuge Bigalow, Undercover Brother en The New Guy. Let bij deze laatste film trouwens op de truuk met Griffin's ogen. :lol: :lol:

Philippe
28-05-2005, 17:53
Mijn favo film met Chris Rock is Lethal Weapon 4. Rock als detective Lee Butters is hilarisch. :lol:

Diva
28-05-2005, 18:02
Frank: Ik ken die website ook maar ik hoor liever de meningen van mensen uit dit forum :)

Phillipe: Bedankt! LW 4 kende ik al, was 'm alleen vergeten :lol:

scheur
30-05-2005, 15:01
Chris Rock speelt in :
New Jack city
Bad company
en zijn debuut in Beverly Hills cop 2 (niet met je ogen knipperen :wink: )

Binnenkort in uw bioscoop; European gigolo met Eddy Griffin en hij zit in de opening van Armageddon.

Bernie Mac zit in the Players club (RCV), agent in Don't be a menace (RCV), Mr. 3000 (Buena Vista), Charley's Angels 2 , Ocean's 11/12 en zijn eigen serie op een van de commerciele zenders.....

Hoop je bij deze weer een stukje verder bent..... :wink:

Diva
30-05-2005, 19:04
Thanks, man ;)

Van jouw lijstje is New Jack City de enige die ik niet gezien heb van Chris Rock (denk ik). Is íe goed?

Van Bernie kende ik alle titels die je noemde behalve: Players Club, Don't Be A Menace & Mr.3000. Zijn het leuke en goede films?

Niet alles is altijd even grappig, nl. Vandaar mijn vraag: welke raad je me aan?

scheur
30-05-2005, 19:24
Mr.3000 heb ik zelf nog niet gezien :oops: , maar schijnt wel aardig te zijn, Don't be a menace is een parodie op een aantal gangsterfilms en hier moet je wel voor in een melige bui zijn en tot slot the Players club, hier speelt hij een louche nachtclubeigenaar die zijn schuldeisers probeert te ontlopen, mijn advies gewoon een keer huren en kijken watje ervan vind.
Alleen bij de eerst genoemde titel speelt hij de hoofdrol en voor de rest bijrol(letjes).

Ik bedenk me ook net dat er binnenkort een nieuwe komedie met hem gaat draaien, hij speelt hier de aanstaande schoonvader van Ashton ***cher, kijk anders even bij verwacht van de Pathe site.... :wink:

succes ermee en veel kijkplezier..... :twisted:

scheur
30-05-2005, 19:26
Voordat ik het vergeet, moregen avond op Veronica om 20.30:
Undercover brother met Eddie G. :wink:

Diva
30-05-2005, 19:31
Ga ik doen!

Huren doe ik nooit, vind ik te duur. Een paar euro meer en je koopt meteen een dvd hier op het forum. ;)

scheur
30-05-2005, 19:35
Ja ,dat kan ook :twisted:
Maar kijk dan ook eens bij de Free Record , daar liggen Don't be a menace en Players club voor slechts 5 a 6 euro.... :wink:

Lex v/d Moolen
30-05-2005, 19:41
Bernie Mac doet mee in Bad Santa, leuke, geinige film, al was dat wel dankzij BB Thornton.

twc02
31-05-2005, 07:41
Chris Rock zie je ook terug in Dogma en Jay & Silent Bob, beide films van Kevin Smith

Tukkerfilmfreak
31-05-2005, 08:35
chris rock :shock: ....dat vind ik dus echt een acteur van niks. Je ziet zo duidelijk dat hij moeite heeft om natuurlijk te acteren. Laat hem lekker stand up doen en verder niks.

rene81
31-05-2005, 18:44
Undercover Brother (vanavond op tv geloof ik) was ook wel vermakelijk.. grote onzin natuurlijk, maar als je d'r voor in de mood bent best leuk!

Ludo Keeris
31-05-2005, 19:57
Je noemt in je titel ook Bernie Mac, maar geeft daar geen lijstje van.
Ik ken 'm niet zo goed, alleen in de film Mr. 3000. En dat is een redelijke honkbal-film.
Bernie is eigenlijk best irritant in die film. Voor zijn rol hoort dat ook zo, maar het is lastig om sympathie voor één van de hoofdrolspelers te hebben. Bernie is op zich niet erg grappig in deze film, maar slap is de film zeker niet. Het thema is ook leuk bedacht: een ex-honkbalprof keert na tien jaar terug in de Major League om nog 3 hits te slaan om aan het totaal van 3000 te komen. Zeker als je fan bent van de Milwaukee Brewers moet je deze film gezien hebben!