PDA

Bekijk de volledige versie : dmr-e55 of dmr-es10



gerkenator
30-05-2005, 21:39
hallo ik ben nieuw hier.

ik wil graag een dvd recorder en ik weet via vele forums dat een panasonic toch wel een goede keus is. maar als ik er 1 koop wil ik natuurlijk wel meteens iets goeds kopen maar ook niet te veel kwijt zijn.

nu wilde ik graag weten welke van deze 2 er het beste is. ik weet dat de dmr-es10 ook + speelt en opneemt maar dat vind ik niet belangrijk ik gebruik toch alleen maar -r of ram. maar kun je met deze recorders ook hi8 bandjes van een analoge videocamera op dvd zetten?

of moet ik mijn keus toch veranderen in een ander merk wil niet meer uitgeven dan plus minus 300 euro.

ik heb een gewone 55cm tv en een technics receiver met 5.1

neem trouwens zelden wat op, heel soms eens een mooie film o.i.d

vbi
31-05-2005, 21:07
hallo ik ben nieuw hier.

ik wil graag een dvd recorder en ik weet via vele forums dat een panasonic toch wel een goede keus is. maar als ik er 1 koop wil ik natuurlijk wel meteens iets goeds kopen maar ook niet te veel kwijt zijn.

nu wilde ik graag weten welke van deze 2 er het beste is. ik weet dat de dmr-es10 ook + speelt en opneemt maar dat vind ik niet belangrijk ik gebruik toch alleen maar -r of ram. maar kun je met deze recorders ook hi8 bandjes van een analoge videocamera op dvd zetten?

of moet ik mijn keus toch veranderen in een ander merk wil niet meer uitgeven dan plus minus 300 euro.

ik heb een gewone 55cm tv en een technics receiver met 5.1

neem trouwens zelden wat op, heel soms eens een mooie film o.i.d

De dmr-es10 is een nieuwe model. Neem onder meer ook +r op. Verder is het menu nederlands geworden en speelt het apparaat ook jpeg cd's af. Al met al is die dus een betere keus.
En via de analoge input aan de voorkant kan je ook hi8 bandjes op dvd zetten.