PDA

Bekijk de volledige versie : Nieuwe ronde, nieuwe kansen: wat stem jij ?



ron
12-02-2002, 19:07
Op wie stem jij nu je weet dat Leefbaar Nederland en Pim Fortuyn hebben gebroken ?

LET OP: ALLEEN STEMMEN A.U.B. !!!
Voor discussies kunt u terecht in de reeds lopende threads.

therealhunter
12-02-2002, 19:12
Pim fortuyn

Ad your service

mark t
12-02-2002, 19:55
Er is pas een thread over dit onderwerp gestart. Sluiten s.v.p., anders krijgen we weer discussies die over verschillende threads zijn uitgesmeerd. En de discussies over dit onderwerp zijn hier en daar al niet al te fris.

Enne, het was 'aT your service'.

ron
12-02-2002, 20:09
Er is pas een thread over dit onderwerp gestart. Sluiten s.v.p., anders krijgen we weer discussies die over verschillende threads zijn uitgesmeerd. En de discussies over dit onderwerp zijn hier en daar al niet al te fris.Ik begrijp je zorgen, maar het is niet de bedoeling om in deze poll te discussieren. Alleen stemmen graag ! Ik zal dit aan het eerste bericht toevoegen. Deze poll was reeds aangekondigd en er is ook om gevraagd in de door jou bedoelde discussiethreads.

System 3rror
12-02-2002, 20:20
Kom maar op met Pim

mark t
12-02-2002, 21:10
Ik begrijp je zorgen, maar het is niet de bedoeling om in deze poll te discussieren. Alleen stemmen graag ! Ik zal dit aan het eerste bericht toevoegen. Deze poll was reeds aangekondigd en er is ook om gevraagd in de door jou bedoelde discussiethreads.

En wat dacht je hiervan: http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=3984?

Ook hier wordt naar stemgedrag gevraagd. Alhoewel er hier en daar wel wat gediscussieerd wordt. Maar dat zal in deze dubbele thread niet anders worden.

ron
12-02-2002, 21:24
En wat dacht je hiervan: http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=3984?

Ook hier wordt naar stemgedrag gevraagd. Alhoewel er hier en daar wel wat gediscussieerd wordt. Maar dat zal in deze dubbele thread niet anders worden. Dat is een van de threads waar ik op doelde. Die poll is niet meer actueel na de ontwikkelingen van het afgelopen weekend. De nieuwe poll heeft naast het registreren van de algemene opinie in DVD-minnend Nederland dus ook als doel om de verschuivingen in kiesgedrag waar te nemen. Je kunt immers stellen dat Leefbaar Nederland wat meer gematigd zal overkomen bij de kiezers, wat wellicht een aantal zwevende kiezers alsnog doet besluiten op deze partij te stemmen. Alle mensen die op Fortuyn zullen stemmen zullen zeer waarschijnlijk van LN afkomen. En juist de herverdeling tussen LN en Pim is zeer interessant om te volgen.

ron
12-02-2002, 21:27
...en nog even ter aanvulling, ik hoop dat de bezoekers de bedoeling van deze thread niet ontgaat, dus alleen stemmen en niet discussieren over politieke zaken. Hooguit over het nut van deze poll. :D Maar ik ga er vooralsnog vanuit dat dit in het eerste bericht duidelijk staat benadrukt.

Alex van den Berg
12-02-2002, 22:39
Die poll is niet meer actueel na de ontwikkelingen van het afgelopen weekend. De nieuwe poll heeft naast het registreren van de algemene opinie in DVD-minnend Nederland dus ook als doel om de verschuivingen in kiesgedrag waar te nemen.Akkoord... thread blijft open... :)

Edwin V
13-02-2002, 06:53
He Alex, twee keer tomaat gestemd jongen?:D :D :D