PDA

Bekijk de volledige versie : Mediamarkt en het bestellen van DVD's



skschino
31-05-2005, 14:52
Enkele maanden geleden (ruim 3,5) alweer heb ik een dvd bij de mediamarkt besteld en hij is nog steeds niet aangekomen.
Hebben jullie hier ook ervaringen mee.
Ik krijg sinds vorige week te horen dat ze mijn dvd niet kunnen leveren, de reden willen ze niet vertellen. maar waarom is er dan de optie om een dvd te bestellen als ze hem niet kunnen leveren

pavago
31-05-2005, 15:20
Ik bestel ik weet niet hoevaak bij de mediamarkt, en heb er nooit problemen mee gehad. Waarschijnlijk zijn ze het gewoon vergeten ofzo? Wat wel kan voorkomen is dat ze om de een of andere reden geen contract hebben met een bepaalde distribiteur ofzo...

Frank
31-05-2005, 15:26
Om welke DVD gaat het?

Raymond187
31-05-2005, 17:02
tja... MM dar noem je wel wat op :/

Hoop dat je niet vooruit betaald hebt :)

Hotse
31-05-2005, 17:08
euh...ik voel me nou HEEL erg dom hier :oops: ....Kun je dvd's bestellen bij de MM? Over internet?

ReDone
31-05-2005, 17:30
Precies me to Hotse

Ludo Keeris
31-05-2005, 17:42
euh...ik voel me nou HEEL erg dom hier :oops: ....Kun je dvd's bestellen bij de MM? Over internet?

Nee, je kunt niet via internet bestellen, maar je kunt aan de balie wel DVD's bestellen die ze niet op voorraad hebben. Meestal hebben ze ze vrij snel in huis, maar sommige titels kunnen ze niet snel leveren. Dat heeft dan vaak meer met de distributeur te maken dan met de MM, omdat andere winkels die titel dan ook niet (snel) kunnen leveren. Maar maanden wachten en dan zeggen " we leveren niet " is wel een beetje gortig (lees: klantonvriendelijk).

Frenkovic
31-05-2005, 20:43
1 keer wat besteld: nooit meer!

Het begon van, over een paar dagen, naar binnenkort naar volgende week tot hij zal nog wel komen...

daarnaast, mediamarkt heerlen is duur wat betreft dvd's ... en die laagste prijsgarantie, pfff, alsof ik van iedere dvd een foldertje heb of wat? Tis toch hun prijsgarantie... maar ja.. das een andere discussie!

skschino
01-06-2005, 08:18
Hoi frenkovic,
bij mij is dat dus precies hetzelfde, over een weekje komt ie wel, etc.
Het gaat in ieder om de dvd van The Temptations (their true story) van Alan Arkush uit 1998.

Dit was de 2de dvd die ik had besteld, de eerste heeft ook bijna 2 maanden geduurd en die was van Agnieszka Holland, the healer.

Dit is denk ik wel de laatste keer dat ik daar een dvd bestel.

R Klemkerk
01-06-2005, 08:43
Hoi frenkovic,
bij mij is dat dus precies hetzelfde, over een weekje komt ie wel, etc.
Het gaat in ieder om de dvd van The Temptations (their true story) van Alan Arkush uit 1998.

Dit was de 2de dvd die ik had besteld, de eerste heeft ook bijna 2 maanden geduurd en die was van Agnieszka Holland, the healer.

Dit is denk ik wel de laatste keer dat ik daar een dvd bestel.

Dat zijn ook niet echt doorsnee filmpjes. Vind het niet raar dat ze daar moeite mee hebben om die te leveren....

maar voortaan hier maar een topic openen met GEZOCHT! ;)

Jibbe Stuijts
01-06-2005, 09:04
Ik wacht nu al een maand op "Old Boy" ...

Iedere keer als ik ga vragen waar hij blijft, hebben ze geen antwoord. Ook lijkt het erop dat ze iedere keer mijn naam en gegevens opnieuw in moeten voeren. Niet echt professioneel zeg maar. Ga em nu wel ergens anders halen en bestellen doe ik maar niet meer daar....