PDA

Bekijk de volledige versie : kruidvat dvd hd recorder



ruud van den dungen
01-06-2005, 16:38
heeft iemand ervaring met de phocus dvd harddisk recorder van jet Kruidvat?

8t88
01-06-2005, 16:52
Nee, maar begin er ook maar niet aan. Je kunt beter iets meer geld uit geven en een 'merk' dvd-recorder kopen. Probeer op dit forum maar eens te zoeken naar 'aldi' en andere supermarkt/drogist aanbiedingen te zoeken de reakties op deze goedkope dvd-recorders zijn echt om te huilen....
Steek je licht eens op voor de volgende merken :

Panasonic
Sony (heb zelf een HX710)
Pioneer
JVC (let wel op met JVC oude modellen hebben het 'loading' probleem)

Philips maakt ook wel aardige recorders, maar de opname kwaliteit/compressie is niet echt van goede kwaliteit.

Ik hoop dat je wat met de bovenstaande reaktie kan, mocht je het toch willen proberen bij het kruidvat, dan alvast veel succes...... :-)

Marco

Troy
01-06-2005, 19:44
Ik moet zeggen dat mijn huidige dvd-speler van de Trekpleister is, en de kwaliteit is niet slecht te noemen. Maar dat kan ook gewoon toeval zijn natuurlijk. :)

8t88
01-06-2005, 20:03
Ik moet zeggen dat mijn huidige dvd-speler van de Trekpleister is, en de kwaliteit is niet slecht te noemen. Maar dat kan ook gewoon toeval zijn natuurlijk. :) Je kunt inderdaad geluk hebben met deze apparaten, misschien ligt mijn drang naar kwaliteit iets te hoog.

Maar kijk voor wat verschillende meningen/ervaringen eens op deze thread:

http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=34335&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=&sid=fd6b36cb262bc9bbb8361234db3a65cd

vbi
02-06-2005, 01:48
Investeer nog even 2 maanden en koop dan van het geld een goede recorder. Panasonic, Pioneer, Sony. Dat zijn goede betrouwbare recorders. Kijk maar even in het Aldi dvd/hd recorder topic, wat voor een problemen dat ding allemaal geeft. Daar heb je bij deze 3 merken geen last van.

Het merk Phocus ken ik niet echt, maar de plasma's zijn in ieder geval ook dramatisch van beeldkwaliteit. Betrouwbaarheid kan ik niks over zeggen.