PDA

Bekijk de volledige versie : bericht tav john sital (pm box vol?)



dfenzz
01-06-2005, 18:11
edit (john check your mailbox please)

Dennis Kuijper
01-06-2005, 18:13
Hij heeft ook een gewoon email adres als je in z,n profiel had gekeken:
evilcartman52@hotmail.com

Martin Stanneveld
01-06-2005, 18:37
pm box vol boeit niet, berichten komen zowiezo wel aan :wink:

dfenzz
01-06-2005, 18:52
pm box vol boeit niet, berichten komen zowiezo wel aan :wink:

raar dat hij ze dan niet leest (hij is in alle geval ondertss toch al op het forum geweest)? mss een pop-up blocker opstaan?

Niels Simons
01-06-2005, 19:56
erg vreemd om john zo te benaderen,miss heeft ie t gewoon druk!

hij en ik waarderen die shit nie,als je dat openbaar op t forum post,iedereen weet dat john de meest betrouwbare handelaar is op dvdnl.

mazzel,niels

Oscar van Sambeek
01-06-2005, 20:13
erg vreemd om john zo te benaderen,miss heeft ie t gewoon druk!

hij en ik waarderen die shit nie,als je dat openbaar op t forum post,iedereen weet dat john de meest betrouwbare handelaar is op dvdnl.

mazzel,niels

hier maak je toch een foutje, dat ben ik :twisted:

Martin Stanneveld
01-06-2005, 20:17
erg vreemd om john zo te benaderen,miss heeft ie t gewoon druk!

hij en ik waarderen die shit nie,als je dat openbaar op t forum post,iedereen weet dat john de meest betrouwbare handelaar is op dvdnl.

mazzel,niels

Wie zegt dat het om een foute deal oid gaat dan? :? Je trekt wel een erg voorbarige conclusie Niels...........

Niels Simons
01-06-2005, 20:22
erg vreemd om john zo te benaderen,miss heeft ie t gewoon druk!

hij en ik waarderen die shit nie,als je dat openbaar op t forum post,iedereen weet dat john de meest betrouwbare handelaar is op dvdnl.

mazzel,niels

Wie zegt dat het om een foute deal oid gaat dan? :? Je trekt wel een erg voorbarige conclusie Niels...........

daar ga ik nie van uit,ik vind de benadering gewoon erg vreemd.en dat is ook zo,ik zou dit ook nie kunnen waarderen.

mazzel,niels

Nathan Strik
01-06-2005, 21:19
Een PM-box die vol is kan niet meer... als dat gebeurt wordt automatisch het oudste bericht verwijderd om plaats te maken voor de nieuwe.

Check dus even of de PM in je Sentbox of Outbox staat... zolang hij in je Outbox staat heeft John hem nog niet gelezen, zodra hij in je Sentbox staat heeft John hem zeker weten open geklikt.

PM's dus NOOOIT verwijderen uit je outbox!!! Dan komen ze namelijk nooit aan. (de ontvanger krijgt wel een bericht dat er een PM is, maar hij kan hem niet meer bekijken)

John Sital
01-06-2005, 21:20
hm ik vind dit een beetje een vage thread :? zoals iemand ook al opmerkte kun je mij ook een mail sturen, en naar mij nweten ben ik niet verplicht om 24 uur per dag ingelogd te staan bij dvd.nl :)
ik heb inmiddels een pm teruggestuurd dus ik zie geen reden om deze thread open te laten, verder ben ik het eens met wat niels zegt.

John Sital
01-06-2005, 21:21
erg vreemd om john zo te benaderen,miss heeft ie t gewoon druk!

hij en ik waarderen die shit nie,als je dat openbaar op t forum post,iedereen weet dat john de meest betrouwbare handelaar is op dvdnl.

mazzel,niels

idd maar wat mij betreft is het opgelost, hij wilde weten of er al een dvd was verstuurd :roll:

Nathan Strik
01-06-2005, 21:23
Zoals meerderen hier aangeven, dit soort dingen kun je ook op een andere manier oplossen en een beetje geduld mag je wel hebben. Mensen hebben naast DVD.nl ook een leven (gelukkig ;)) en andere (betere) dingen te doen.

Ik neem aan dat de werking van ons PM-systeem wat duidelijker is nu. En dat verdere afhandeling met John persoonlijk zal gebeuren. Ik zie dan ook geen reden deze thread langer open te laten.