PDA

Bekijk de volledige versie : Broken Flowers



Marco Dubbeldam
01-06-2005, 20:07
Een film van Jim Jarmusch met o.a. Bill Murray en Sharon Stone. Ik had nog nooit van deze film gehoord, totdat hij zeer goed ontvangen werd op het Cannes filmfestival. Krijgt ook een 9 op IMDB (maar heeft nog maar 43 votes :wink: ).

Ik ben altijd wel benieuwd naar een nieuwe Bill Murray film! :)

IMDB (http://www.imdb.com/title/tt0412019/)

Cupido
01-06-2005, 20:25
Bill Murray is de laatste tijd weer goed op dreef :).

sxesven
01-06-2005, 20:34
Op deze zit ik al een tijdje te wachten! Ik had ergens in een thread wat screens en info geplaatst maar kan die thread even niet meer vinden, haha. Lijkt in ieder geval een topper te worden.

In ieder geval, Bill Murray + Focus Features = goud.

cocico
21-09-2005, 10:08
Ik kan jullie verzekeren dat deze film om duimen en vingers bij af te likken is.

Murray speelt net zoals in LiT een melancholische oudere man die op zoek gaat naar zijn vermeende zoon van 20, en daarvoor gaat hij aankloppen bij al zijn vriendinnen die hij 20 jaar geleden had.
De muziek zorgt ervoor dat de film, samen met de gebruikte fade-in en fade-outs heel rustgevend is, een soort kabbelend beekje.

Ik heb er gisteren alvast ferm van genoten, dit wordt een DVD-aanschaf!

Martin Stanneveld
24-11-2005, 17:32
Nog meer mensen die hem gezien hebben?

Ednolb
24-11-2005, 17:48
Ik heb hem ook gezien. Film valt goed mee, maar heeft soms wat te lijden onder problemen met het tempo.
Verder vind ik het jammer dat Murray weer een beetje dezelfde figuur vertolkt als in LiT, hoewel hij dat in beide fims prachtig doet.
Film is wel een aanrader en een van de betere van dit moment...

RogerWaters
28-11-2005, 22:29
Ik heb hem ook gezien. Film valt goed mee, maar heeft soms wat te lijden onder problemen met het tempo.
Verder vind ik het jammer dat Murray weer een beetje dezelfde figuur vertolkt als in LiT, hoewel hij dat in beide fims prachtig doet.
Film is wle een aanrader en een van de betere van dit moment...
Wanneer draait ie in .nl?

Theo B
29-11-2005, 11:38
Wanneer draait ie in .nl?

Afgelopen donderdag (24-11) in premiere gegaan...

maikel_1981
29-11-2005, 19:36
Ik heb hem vanmiddag gezien en vond hem enigszins tegenvallen. Niet dat het een slechte film is, maar wellicht had ik er gewoon teveel van verwacht na alle lovende reacties en een tweede plaats in Cannes. Het zou echter goed te maken kunnen hebben met het feit dat ik geen grote Jarmusch liefhebber ben.

filmfan01
01-12-2005, 11:07
Ondanks de hoge verwachtingen vond ik hem helemaal niet tegenvallen. verre van zelfs. Ik heb me goed vermaakt. Wat mij betreft blijft het niet bij een 2e plaats in Cannes en strijkt hij nog meer prijzen op.