PDA

Bekijk de volledige versie : nieuwsbrief



R. Schaap
13-02-2002, 07:40
Volgens mij kan er heel wat verbeterd worden in jullie nieuwsbrief. Jullie mailen je leden nu alleen maar wat ze allang weten, namelijk de laatste reviews en de laatste nieuwsberichten. Ik weet niet precies hoe het met de anderen gaat, maar ikzelf kom vaak genoeg op dvd.nl om dergelijke informatie allang gelezen te hebben.
Is het niet mogelijk om veel meer te doen met een nieuwsbrief? Wat vinden andere leden hiervan?
Wat vindt de crew hiervan?

groet Rein

Jaded
13-02-2002, 12:05
Persoonlijk open ik de nieuwsbrief niet meer.
Inderdaad om de reden die reinschaap al aangaf; er staat weinig 'nieuws' in.
Maar ik vind het wel een pluspunt dat het gewone tekst is en dat er geen opzichtelijke kleurprent van gemaakt is, zoals sommige nieuwsbrieven.
Ik kan me ook inbeelden dat er veel tijd inkuipt om een nieuwsbrief in elkaar te steken en dat het op deze manier misschien (misschien zeg ik wel) vlugger gedaan is.
Als jullie prioriteiten uitgaan naar het onderhoud, verbetering en aanvullingen van de site, dan mag van mij de nieuwsbrief gerust blijven zoals hij is. :)

Groeten,
Jaded.

Alex van den Berg
13-02-2002, 13:07
Jullie mailen je leden nu alleen maar wat ze allang weten, namelijk de laatste reviews en de laatste nieuwsberichten. Ik weet niet precies hoe het met de anderen gaat, maar ikzelf kom vaak genoeg op dvd.nl om dergelijke informatie allang gelezen te hebben.Wanneer je iedere dag in bepaalde winkels komt, heb je ook geen folder meer nodig om te zien wat er verkocht wordt...
In nieuwsbrieven van andere organisaties krijg je ook alleen maar de laatste nieuwe ontwikkelingen te zien.
Naar mijn mening zegt het woord nieuwsbrief genoeg: Alle nieuwtjes op de site worden vermeld.

R. Schaap
13-02-2002, 13:26
ok got a point, deze nieuwsbrief is dus gewoon bedoelt voor mensen die wat minder vaak op de website komen. Zit inderdaad wat in.

Maare, ik bedoelde het ook niet echt als kritiek, ik vroeg me gewoon af waarom de nieuwsbrief is wat ie is. Nu weet ik het

Jaded
13-02-2002, 13:29
Maare, ik bedoelde het ook niet echt als kritiek
Me neither, maar dat was al duidelijk uit mijn post.
Hopelijk.
:)

Alex van den Berg
13-02-2002, 13:52
ok got a point, deze nieuwsbrief is dus gewoon bedoelt voor mensen die wat minder vaak op de website komen. Zit inderdaad wat in. Soms wordt er onder de leden van de nieuwsbrief een DVD verloot... Dat kan ook een goede reden zijn om je er voor in te schrijven... :D

Ik zag dit trouwens niet als kritiek hoor... meer als een zinnige vraag... :)

Henk Heideveld
13-02-2002, 14:07
DVD.NL is nogal veelomvattend geworden, dus een nieuwsbrief die mij direct naar de nieuwe items leid vind ik wel handig.
Ook handig voor mensen (en dat zijn er best veel) die deze site wat minder vaak bezoeken. Ik ervaar het als een heel goed functionerend onderdeel.

Jeroen Driessen
19-02-2002, 13:16
Ik zou het wel leuk vinden als er een lijst inkomt van recencies die nog op de site komen. Dan kan ik met mijn aankopen tenminste nog ff wachten tot de dvd.nl recensie uit is :D
Ook leuk misschien nieuwtjes voor wat betreft aankomende veranderingen, nieuwe onderdelen met een status van de progressie. Ik vraag me wel vaker af wat een volgende stap is in de ontwikkeling van DVD.nl is en waar tijdens crew-vergaderingen (zijn die er uberhaupt??) over gesproken wordt.

Remco Out
19-02-2002, 20:45
Ik vraag me wel vaker af wat een volgende stap is in de ontwikkeling van DVD.nl is en waar tijdens crew-vergaderingen (zijn die er uberhaupt??) over gesproken wordt. Hmm, ik ben benieuwd of er inderdaad crew-vergaderingen zijn, maar ik neem aan van niet. Ik heb er inderdaad nog nooit iets over gehoord en het lijkt me ook erg onwaarschijnlijk.

Alex van den Berg
19-02-2002, 22:20
Hmm, ik ben benieuwd of er inderdaad crew-vergaderingen zijn, maar ik neem aan van niet. Ik heb er inderdaad nog nooit iets over gehoord en het lijkt me ook erg onwaarschijnlijk. Oh oh oh... Als jullie eens wisten wat er tijdens die vergaderingen allemaal wordt geroddeld... :D

Eric van Ballegoie
20-02-2002, 07:56
De huidige nieuwsbrief is inderdaad geen nieuwsbrief met spannende verhalen erin, het is zoals geconstateerd alleen een opsomming van wat er de afgelopen dagen op de site gebeurd is, met name handig voor mensen die minder vaak de site bezoeken.
Waarom deze manier van een nieuwsbrief maken? Omdat dit geheel automatisch gebeurd (ons geen tijd kost) en toch handig is voor mensen die de laatste ontwikkelingen passief willen volgen.

En wat betreft crewmeetings: Gisterenavond zijn er een aantal mensen bij elkaar gekomen en voor aanstaande zondag staat er weer een (grote) meeting gepland.. De bureaucratie slaat wild om zich heen bij DVD.nl en we vergaderen wat af ! ;)

Remco Out
20-02-2002, 09:21
Oh oh oh... Als jullie eens wisten wat er tijdens die vergaderingen allemaal wordt geroddeld... :D Jemig, ik denk dat ik maar moet opletten bij wat ik post. :D

Henk Heideveld
20-02-2002, 09:34
Oh oh oh... Als jullie eens wisten wat er tijdens die vergaderingen allemaal wordt geroddeld... :D
Nee, dat weten wij niet.
Begin maar eens te vertellen.:D :D :D

PM
20-02-2002, 10:04
En wat betreft crewmeetings: Gisterenavond zijn er een aantal mensen bij elkaar gekomen en voor aanstaande zondag staat er weer een (grote) meeting gepland.. De bureaucratie slaat wild om zich heen bij DVD.nl en we vergaderen wat af ! ;)

Dus filmavondje in je nieuwe kijkruimte ?? ;)