PDA

Bekijk de volledige versie : Amerikaanse acteurs aanwezig bij Nederlandse première Madaga



Herjan
03-06-2005, 10:17
Amerikaanse acteurs aanwezig bij Nederlandse première Madagascar



Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/nieuws.php?id=1768)

expo
03-06-2005, 13:34
Laat me weten of deze film de moeite loont, wat ik heb een naar voorgevoel :?

Herjan
03-06-2005, 13:58
De teasers die ik gezien heb, beloven veel goeds! Lijkt mij een superfilm dit!

Werner
03-06-2005, 14:33
Elke film met pinguïns in krijgt van mij bij voorbaat al een streepje voor...

druppelstop
03-06-2005, 14:42
ik vind de teaser na hem 5 keer gezien te hebben vreselijk irritant worden. alles moet zo leuk zijn, bahhh. Dezelfde redenen waarom ik shrek2 matig en Shark Tale gewoon k*t vond

Maarten van Krimpen
03-06-2005, 16:45
Laat me weten of deze film de moeite loont, wat ik heb een naar voorgevoel :?

Het is van de makers van Shrek! Waarom zou je er dan een naar voorgevoel over hebben? :D

Cheek
03-06-2005, 17:27
Laat me weten of deze film de moeite loont, wat ik heb een naar voorgevoel :?

Het is van de makers van Shrek! Waarom zou je er dan een naar voorgevoel over hebben? :DDaarom misschien? ;)

rvvnr1
03-06-2005, 18:22
Daarom misschien? ;)
Dan zou je je ook weleens mogen afvragen of animatiefilms "je ding" zijn... :wink:

expo
03-06-2005, 20:07
Daarom misschien? ;)
Dan zou je je ook weleens mogen afvragen of animatiefilms "je ding" zijn... :wink:

Shrek was geweldig, Shrek 2 vond ik werkelijk flauwekul. Fan van animatie heeft niets te maken met het niveau van de film. Goed voorbeeld al hier aangehaald is Shark Tale, en Robots is ook niet bepaald hoogstaande kwaliteit te noemen.
Vreemd dat live-action films steeds veel kritischer worden bekeken dan animatie (mss omdat er gewoon nog veel minder animatie voor volwassenen/jeugd is ?), als het maar van de makers van een succes uit het verleden is, kan er niets mislopen.
Toch eerst zien, dan geloven. Vind de teaser er dan ook erg cliché en erg amerikaans uitzien, en dat is niet bepaald mijn stijl.

Maarten van Krimpen
04-06-2005, 09:47
I Robot?? Je bedoelt zeker Robots? Waarom vond jij Shrek 2 trouwens flauwekul?

Bravestarr
04-06-2005, 10:27
Waar is die premiere trouwens? Netjes in de Tushinschki of weer in een of andere bouwkeet in Almere?

Cheek
04-06-2005, 11:24
Daarom misschien? ;)
Dan zou je je ook weleens mogen afvragen of animatiefilms "je ding" zijn... :wink::P Oftewel: als je Shrek niks vindt, zijn animatiefilms niet 'je ding'? :P

Martin Zuidervliet
04-06-2005, 12:01
Met dat ding van mij kan ik best een bepaald soort mens animeren of bedoelen jullie dat niet... :P

rvvnr1
04-06-2005, 13:14
:P Oftewel: als je Shrek niks vindt, zijn animatiefilms niet 'je ding'? :P
Nee joh t was ook met een vertte knipoog...
Ik weet ook dat die markt wel wat groter is dan datgene wat uit Hollywood en omgeving komt. Maar degene die die films wel waarderen zijn het er voor het merendeel wel overeens dat Shrek een van de beste animatiefilms van de laatste tijd is.

Cheek
04-06-2005, 14:51
Met dat ding van mij kan ik best een bepaald soort mens animeren of bedoelen jullie dat niet... :PHehe, 'mijn ding' is i.i.g. geen animatiefilm.. ;)

Maar.. leuk dat er weer eens wat 'rode lopers' langskomen. Waar in Nederland komen ze?

Martijn Beunk
05-06-2005, 08:52
Met dat ding van mij kan ik best een bepaald soort mens animeren of bedoelen jullie dat niet... :PHehe, 'mijn ding' is i.i.g. geen animatiefilm.. ;)

Maar.. leuk dat er weer eens wat 'rode lopers' langskomen. Waar in Nederland komen ze?

Pathé Tuschinsky in Amsterdam
:wink: