PDA

Bekijk de volledige versie : Wie/wat/wanneer/welke/waarom/hoezo/waar?



Ronald Stiebolt
13-02-2002, 17:01
Zonder mensen persoonlijk aan te willen vallen ben ik van mening dat er een enorme wildgroei aan (nagenoeg) zelfde threads begint te onstaan:

- Welke DVD ga je nu kijken?
- Hoe groot is je collectie?
- Wat is je eerstvolgende aankoop?
- Welke DVD's heb je geruild/verkocht?
- Welke films kun je meerdere malen bekijken?
- Hoeveel DVD's koop je gemiddeld per maand?
- enzovoorts, enzovoorts

Zonder dat ik me al teveel met redactionele zaken wil bemoeien (ben uiteindelijk 'slechts' een gebruiker) ben ik van mening dat een thread met dit soort zaken meer dan voldoende is.

Heb je eventueel een gelijksoortige vraag post 'm dan binnen diezelfde thread, aan de hand van de views en replies is in ieder geval duidelijk dat deze druk bezocht worden.

Persoonlijk (let op: persoonlijk) zie ik veel liever zaken die 'echt' inhoudelijk over DVD's en aanverwante zaken gaan.....

Nogmaals: dit een puur persoonlijke mening, mocht je je hieraan storen of wat ook: just 'ignore'......

ron
13-02-2002, 18:00
Hier is al een thread voor :D . Nee ff serieus, in zeker zin heb je wel gelijk, maar ik denk dat het dweilen met de kraan open is.

Remco Out
13-02-2002, 18:31
Beste Stiebolt,

als je je irriteert aan de hoeveelheid threads, waarom open je dan in vredesnaam een nieuwe thread om je te uiten als er een thread bestaat over dubbele threads. Je had je mening toch makkelijk daar kwijt gekund. Dus je mag je dan wel irriteren, maar je doet er zelf aan mee.

Camille
13-02-2002, 20:07
Zonder mensen persoonlijk aan te willen vallen ben ik van mening dat er een enorme wildgroei aan (nagenoeg) zelfde threads begint te onstaan:s.


Verzin jij dan maar eens iets dat leuk is want dat is namelijk heel moeilijk omdat hier (bijna) alles al besproken is.

Martin de Goeij
13-02-2002, 20:32
dit doet me denken aan: je ergeren aan het feit dat mensen zich ergeren:rolleyes: :D Pm naar Alex ofzo was beter geweest dan een nieuw draadje openen:)

Olaf M.
13-02-2002, 20:46
De laatste paar maanden is het niveau toch al zover gedaald, dat ik al bijna niets meer post. Elke thread hier gaat telkens off topic, omdat sommige mensen hier zogenaamd leuke opmerkingen willen maken.
Dit forum begint steeds meer op een chatbox te lijken, dan op een informatief forum, waar het denk ik toch voor bedoeld is.

En dan de mensen die kicken op hun aantal postshttp://www.plauder-smilies.de/scene.gif


So excuse me, dat ben ik ff kwijt.http://www.plauder-smilies.de/xmas/engel2.gif

Anonymous
13-02-2002, 20:59
Het wordt na een tijd natuurlijk heel moeilijk nieuwe topics te bedenken, daarom
komen er threads die heel erg veel op elkaar lijken.Ook zonder
off-topic gechat zou het forum snel uitgestorven zijn denk ik...

Ronald Stiebolt
13-02-2002, 21:02
Ik heb op wat zere tenen getrapt geloof ik, geenszins de bedoeling geweest. Bij deze beloof ik beterschap.....

Alex van den Berg
13-02-2002, 21:16
Bij deze beloof ik beterschap..... IK HOUD JE IN DE GATEN!!! :D :D :D

Ach joh... we hebben allemaal weleens last van zere tenen :D ... veel plezier verder... :)

Ronald Stiebolt
13-02-2002, 21:17
Heb wat nieuwe topics geplaatst. De eerste is een Oscar prijsvraag, de rest volgt vanavond/morgen.

Wellicht een opzetje?

Anonymous
13-02-2002, 21:19
Ik vind dat je wel gelijk heb hoor Stiebolt, alleen bekijk het ook eens
uit andere vieuw.... Dan weet je wat ik bedoel :) Groetjes en
have fun !

calex
13-02-2002, 21:28
[QUOTE]Originally posted by Olaf Mirande


[B]En dan de mensen die kicken op hun aantal posts

Groot gelijk
Ik word er ook een beetje mal van. :( :(

Sorry hoor
Grtz,Henny

Marco
13-02-2002, 21:34
Ik heb op wat zere tenen getrapt geloof ik, geenszins de bedoeling geweest. Bij deze beloof ik beterschap.....
Maar euh, je zei of schreef toch het persoonlijk was.


Nogmaals: dit een puur persoonlijke mening, mocht je je hieraan storen of wat ook: just 'ignore'......

Raar, maar bepaalde mensen storen juist aan jouw topic, terwijl jij juist aan 'hun' topics storen. De ironie hiervan :rolleyes:

Persoonlijk (let op persoonlijk) vind ik het geen probleem hoor (bovenstaande verhaal wat/wie/waar/hoeveel gaat er in 1 DVD dozijn gebeuren). Doe er zelf gerust aan mee. Ach het is (af en toe) wel eens leuk om iemands DVD keuken te bekijken :D Enne in tegenstelling tot de 'anderen' ben ik niet op mijn teentjes getrapt.

Frans T
16-02-2002, 19:37
[quote=Olaf Mirande]


En dan de mensen die kicken op hun aantal posts

Groot gelijk
Ik word er ook een beetje mal van. :( :(


Inderdaad, dat vind ik ook bijzonder kinderachtig.
Het gaat toch om de kwaliteit van je bijdrage, niet om de kwantiteit?

Henk Heideveld
19-02-2002, 13:31
De laatste paar maanden is het niveau toch al zover gedaald, dat ik al bijna niets meer post. Elke thread hier gaat telkens off topic, omdat sommige mensen hier zogenaamd leuke opmerkingen willen maken.
Dit forum begint steeds meer op een chatbox te lijken, dan op een informatief forum, waar het denk ik toch voor bedoeld is.
En dan de mensen die kicken op hun aantal posts
Je legt er veel waardeoordelen in. Laat andere mensen in hun waarde. Sommigen willen laten weten hoe veel DVD's ze al wel hebben. Ik vind dat niet interessant, je zult mij daar dus niet aantreffen, maar anderen vinden dat wel leuk. Ik laat ze.
Anderen kletsen wat heen en weer, sommigen kijken alleen op de lijsten en reageren helemaal nooit ergens op. Weer anderen zijn het hevig oneens over een goede/slechte film.
Jij hebt jouw mening en in bepaalde opzichten niet eens ongelijk, maar geef geen negatief waardeoordeel over mensen die er anders mee omgaan. natuurlijk stikt het de moord van off-topics, maar kennelijk vindt een groot aantal mensen dat leuk, anders zouden er wel minder zijn.
Je kunt natuurlijk ook Alex vragen om OFFIE wat scherper af te stellen.