PDA

Bekijk de volledige versie : Trailer onderzoek.



Eric van Ballegoie
05-08-2001, 10:05
Zoals jullie wellicht hebben gezien bieden we bij veel DVD recensies een trailer aan. Deze trailers vergen echter nogal wat van je internet verbinding, en zonder kabel of ADSL is het dan ook niet mogelijk om ze te bekijken. Aan de hand van onderstaande trailer wil ik bij deze graag een onderzoekje instellen over de werking van de trailers. Bekijk onderstaande trailer aub en doe mee aan de poll. Als je op- of aanmerkingen hebt reageer dan aub in deze thread!

http://www.dvd.nl/trailer.php?reviewid=285&titel=U-571

Alsvast hartelijk dank voor jullie medewerking

Nathan Strik
05-08-2001, 13:46
Geweldig. De resolutie van de trailers mag van mij nog wel 50% groter hoor, heel goed!!! :D

Dennis Veldhuizen
08-08-2001, 13:40
het is wel een coole feature

Nathan Strik
08-08-2001, 18:29
By the way, leuke site dennis_v!!!

Check die van mij ook eens... :cool:

Dennis Veldhuizen
08-08-2001, 18:31
thanks, hey coole pics. enzo op je site

Nathan Strik
08-08-2001, 18:32
Yep, zelf gemaakt!!! :D



thanks, hey coole pics. enzo op je site

Euphoria
10-08-2001, 11:07
Wellicht ook een linkje plaatsen bij de trailers naar de orginele sites? Dan kunnen mensen met een 56K6 wellicht een lichtere versie bekijken...en het belast jullie server wat minder. ;)

Koen Crijns
10-08-2001, 19:17
Hoe bedoel je precies 'de originele sites'? De WMV-trailers worden door ons zelf gemaakt en dus niet van andere sites afgehaald.

En voor de geinteresseerden: de DVD.nl servers trekken het nog makkelijk hoor. ;) Samen met onder andere Hardwareinfo.net draait DVD.nl op een server-cluster van HWI Group, die bestaat uit drie servers.

http://www.hwigroup.com/servers.jpg

Nathan Strik
10-08-2001, 21:47
Euphoria, kijk maar eens op www.joblo.com
Daar staan vaak directe links naar alle nieuwe trailers.

Graag gedaan...

Eric van Ballegoie
10-08-2001, 22:01
Uiteraard is alle feedback welkom, en indien er voldoende animo is zullen we ook trailers beschibaar stellen in 56K streaming formaat... Laat maar weten wat jullie willen!

Eric

Euphoria
10-08-2001, 22:02
Hoe bedoel je precies 'de originele sites'? De WMV-trailers worden door ons zelf gemaakt en dus niet van andere sites afgehaald.
Ik bedoel dat er van bepaalde door jullie gereviewde DVD ook orginele sites zijn met een trailer. Soms kan de verbinding daar naartoe beter zijn dan naar DVD.nl, dus zou het ook handig kunnen zijn om links te maken naar de trailers die gehost worden door een andere provider. Bijvoorbeeld voor mensen met een 56K6, omdat de Studio's vaak toch verschillende formaten neer zetten om zo'n film te promoten.

Ik vind het daarnaast zeker wel een goed idee van DVD.nl, maar ik heb dan ook een vrij snelle PC en Breedband internet (ADSL). En niet iedere internetter heeft deze zegen thuis... :D

Het was maar een suggestie...maar daar was deze poll toch voor?!? :rolleyes:



Euphoria, kijk maar eens op www.joblo.com
Daar staan vaak directe links naar alle nieuwe trailers.
Thanks, CTRL+D! :cool:

System 3rror
17-11-2001, 09:58
En voor de geinteresseerden: de DVD.nl servers trekken het nog makkelijk hoor. ;) Samen met onder andere Hardwareinfo.net draait DVD.nl op een server-cluster van HWI Group, die bestaat uit drie servers.
De laatste tijd heeft de server enige moeite met het dataverkeer... :p
Maar er wordt aan gewerkt, dus mij hoor je er niet meer over :D

Eric van Ballegoie
17-11-2001, 10:39
Onze databse server heeft het de laatste tijd inderdaad erg zwaar, dit als gevolg van de groei van DVD.nl en Hardwareinfo.net. Binnenkort zal het machinepark echter uitgebreid worden en zal er onder andere een Dual Athlon MP 1800+ bijkomen om de huidige database server wat rust te geven.