PDA

Bekijk de volledige versie : De oudste HT bezitter??



Dennis
13-02-2002, 21:24
Mijn oud oom heeft sinds kort ook een HT installatie aangeschaft. Big deal zou je zeggen maar deze man is dus al 93 jaar!!

Hij geniet er met volle teugen van en vertelde me "ben zo blij dat ik dit nog mag beleven".

Lachen toch.:D :

Peedeepee
13-02-2002, 21:25
gaaf zeg!!! Kewl!:D :D :cool:

Sander Dubbeldam
13-02-2002, 21:27
hoe hoog zet ie zijn volume dan :D :D

maar het is wel kewl

Dennis
13-02-2002, 22:04
Hij kan het flink hard zetten want hij heeft een vrijstaand huis.

Alex van den Berg
13-02-2002, 22:25
...deze man is dus al 93 jaar!!

Hij geniet er met volle teugen van en vertelde me "ben zo blij dat ik dit nog mag beleven". :D :D :D :D
Deze man weet tenminste dat je gewoon van iedere dag in je leven moet genieten... ook al is het misschien één van de laatsten...

Oud?! Nope... Da's alleen de buitenkant! :D

Alex van den Berg
13-02-2002, 22:36
...deze man is dus al 93 jaar!!Ik zat nog even na te denken, maar ik geloof dat nu pas tot me doordringt wat dit eigenlijk betekent...

Deze man heeft zijn kinderen misschien nog wel meegenomen naar een premierevoorstelling van The Wizard Of Oz... uit 1939!!

Voor hem waren de onversterkte 78 toeren grammofoonplaat en de snerpende AM-radio ooit Hi-Tech... en dan zit hij nu even lekker in zijn luie stoel van een Dolby 5.1 DVD-tje van The Wizard Of Oz te genieten... Just think about it!!

Wow... Zo wil ik ook oud worden!! :D

Frollo
14-02-2002, 08:52
Wow Alex, je hebt gelijk. In 1939 was de oudoom van Dennis gewoon al een volwassen man. Haast niet voor te stellen...
Ook moeilijk voor te stellen is hoe onze toekomst eruit ziet. Wat kijken/luisteren/beleven wij over 63 jaar?

Ben trouwens best benieuwd welke films deze krasse knar zoal kijkt. Kun je ons 'ns een paar titels noemen, Dennis?

Mark S
14-02-2002, 14:28
Ik denk dat als ik zo oud word, mijn ogen en oren zo slecht zijn geworden dat ik ook een vette en grote HT nodig zal hebben,
ipv een bril en gehoorapparaatje. En dan de rekening naar het ziekenfonds sturen :D

Kaneda
16-02-2002, 22:24
Je moet genieten van je leven zolang het kan, toch