PDA

Bekijk de volledige versie : TV-DVD opkomst zorgt voor verpakkingsaanpassingen



Herjan
09-06-2005, 09:16
TV-DVD opkomst zorgt voor verpakkingsaanpassingen



Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/nieuws.php?id=1783)

Marcel den Haan
09-06-2005, 09:51
Inderdaad niet normaal hoeveel series er in Amerika op DVD zijn uitgekomen. Gewoon alles zo'n beetje lijkt het wel. Kunnen we hier nog een voorbeeld aan nemen.
Qua verpakking is het wel een probleem ja, neemt natuurlijk veel meer ruimte in. In de meeste winkels in Amerika waar ik geweest ben, was er gewoon een apart schap waar alle series bij elkaar stonden. Aardig groot schap trouwens en er stond van elke serie één exemplaar en de rest lag achter. Dat lijkt me ook wel het meest handig.

Subzer0
09-06-2005, 10:30
Het is alleen jammer dat je dan van 1 serie meerdere soorten verpakking hebt. Gelukkig kun je thuis nog altijd een extra boekenplank plaatsen tegen de ruimte gebrek.

Ron kars
09-06-2005, 18:09
Er komen idd steeds meer series uit, alleen maar goed natuurlijk :D

Qua verpakking ben ik het meest voor losse amaray's of digipack/stack. ik heb een grote hekel aan de verpakking in slim-keepcases, zoals bij de serie 1-4-box van "The Sopranos". Ook het 2-discs-over-elkaar-systeem staat me totaal niet aan.

Evil Hobbit
09-06-2005, 19:05
Geef mij iig maar gewoon mooie strakke digipacks. Zoals de eerste x-files uitgaves of anders van die mooie box sets als bij de Star Trek reeksen. Ik schroef wel een extra plankje aan de muur hoor. Slim cases zuigen iig.

Leijo
16-06-2005, 00:07
...ik heb een grote hekel aan de verpakking in slim-keepcases, zoals bij de serie 1-4-box van "The Sopranos"...

Of de R2NL-uitgave van 'The Dukes Of Hazzard'...