PDA

Bekijk de volledige versie : FOUR BROTHERS(2005)



ReDone
11-06-2005, 14:48
Nieuwe film van John Singleton



Trailer: http://www.imdb.com/rg/title-tease/trailers/title/tt0430105/trailers

Ik ben heel benieuwd naar deze film, leuke cast.

Z-Man
11-06-2005, 20:57
Hm deze film ziet er zeker niet slecht uit en ook een leuke cast. Vind t alleen jammer dat ze weer de halve film weggeven met de trailer :? .

VincentBroccoli
15-10-2005, 15:25
Vanwege de NS, wat ander geshit, konden we niet het door ons beoogde schema naleven (een schema met goede films :twisted: ), dus hebben we deze film maar gekeken. Het is toch gratis met zo'n leuke pathe pas. Maar ja, precies wat je kunt verwachten van zo'n film: Niets bijzonders, de middelmaat viert weer eens hoogtij. Een simpel wraakverhaal. Dat verhaal had weinig om het lijf, het acteerwerk was maar 'zozo' en de actiescenes waren ook niet echt om over naar huis te schrijven. De film maakt de verwachtingen (van mij in ieder geval) dus waar.
[2,5 van 5 als ik een cijfer zou moeten geven.]

Mark de Jong
16-10-2005, 01:03
Beetje cheesy einde, maar qua actie stak het netjes in elkaar, vooral de scene met het huis. Acteerwerk was voor de rest aardig en de film zelf was wel goed geschoten, met het huis dus als hoogtepunt.

Soldier2000
16-10-2005, 12:16
Eergister gezien, film voldeed niet aan de verwachtingen die het opwekte.

Z-Man
16-10-2005, 12:39
Nou heb em pas gezien en vond het toch weer eens een lekker ouderwetse wraakfilm, niets meer en niets minder. Mark Wahlberg en Andre 3000 zijn ook lekker op dreef net als Chiwetel Ejiofor die een erg goede schurk neerzet.

John Sital
16-10-2005, 13:42
aardige film, hadden wel wat meer martelingen in mogen zitten maar actie was aardig.

Niels Simons
16-10-2005, 14:32
erg lekkere film was dit idd!

mazzel,niels

Frank Gevers
16-10-2005, 16:44
Vond het een goede film!

Stee de Houthakker
16-10-2005, 18:29
Zal em vanavond eens gaan zien, zal wel weer zo'n vrouwen jankfilm zijn, maar dat krijg je als je met vrouwen op stap gaat :lol:

Alexander D
16-10-2005, 22:16
Was zeker het betere wraakvermaak.... Al kregen ze vaak de info toch vrij handig te pakken.

Stee de Houthakker
17-10-2005, 11:11
Wat een kl*te film zeg, iedereen wordt neergeknalt, leuk joh. Niet dus, zelfs geen improvisaties met een hakbijl ofzo. Ik vond het echt een flop

Mark de Jong
17-10-2005, 11:36
Wat een kl*te film zeg, iedereen wordt neergeknalt, leuk joh. Niet dus, zelfs geen improvisaties met een hakbijl ofzo. Ik vond het echt een flop

Bla?

TheGodfather
17-10-2005, 11:43
Wat een kl*te film zeg, iedereen wordt neergeknalt, leuk joh. Niet dus, zelfs geen improvisaties met een hakbijl ofzo. Ik vond het echt een flop

Bla?
jup :D

vond t een redelijk geslaagde film. Het verhaal is wat overdreven, maar vond de actie redelijk, het acteerwerk ok maar `t einde idd wat cheesy.
Geen topper, maar een redelijk tussendoortje 8)

Indiana
17-10-2005, 11:51
Vrijdag gezien,

Vond het een leuke film.
Vermakelijk, en met lekkere actie momenten, en hier en daar droge (lees: botte) humor :P

RickySway
17-10-2005, 12:22
Deze film vond ik ook zwaar tegenvallen, maar ik geef de film hiervan niet de schuld. Hij is gewoon veel te veel gehyped door de vervelende nederlandse reclamefabriek.

telkens als een thriller of crime-drama het goed doet in de states (Mystic River) dan wordt het in NL verkocht als "Dé beste film van het jaar" of "De gruwelijkste film sinds The Blair Witch Project"
(bij Open Water... wat een ***film! Was compleet niet eng vergeleken met Blair Witch!)

Nog even en ze gaan de nieuwste Pokemon aankondigen met 'de revolutionairste cameratechnologie in filmgeschiedenis sinds Star Wars'.... :lol:

TheGodfather
17-10-2005, 12:43
Deze film vond ik ook zwaar tegenvallen, maar ik geef de film hiervan niet de schuld. Hij is gewoon veel te veel gehyped door de vervelende nederlandse reclamefabriek.

telkens als een thriller of crime-drama het goed doet in de states (Mystic River) dan wordt het in NL verkocht als "Dé beste film van het jaar" of "De gruwelijkste film sinds The Blair Witch Project"
(bij Open Water... wat een ***film! Was compleet niet eng vergeleken met Blair Witch!)

Nog even en ze gaan de nieuwste Pokemon aankondigen met 'de revolutionairste cameratechnologie in filmgeschiedenis sinds Star Wars'.... :lol:
vind juist helemaal niet dat ie gehyped is. Dat er veel reclame op tv voor is, ok. Maar dat maakt m nog niet gehyped IMO.
En als een film een *** film is is dat toch niet de schuld van de reclamefabriek?

RJI
17-10-2005, 17:19
waarschijnlijk staat ie morgen op de planning om bekeken te worde :D

naomivd
17-10-2005, 17:36
ik vond het wel een aardige film, vette scenes, leuke droge humor. het sprak mij wel aan. acteren kon wel wat beter, alhoewel het voor mark toch wel een prestatie was. ik heb me vermaakt hoor. :)

manasse van de velde
18-10-2005, 22:11
Gisteren in de bios gezien. Ik vond hem wat tegenvallen, hoewel hij naar de pauze beter werd. 6,5/10.

Stee de Houthakker
19-10-2005, 09:39
en hier en daar droge (lees: botte) humor :P

Dat was inderdaad het enige leuke aan de film :D

Chris W
22-10-2005, 00:31
Vrijdag gezien,

Vond het een leuke film.
Vermakelijk, en met lekkere actie momenten, en hier en daar droge (lees: botte) humor :P

Ook vrijdag gezien :P en ik ben het hier helemaal mee eens. Ik vond hem zeer vermakelijk. Vriendin had meer actie momenten verwacht, maar mij viel ie 100% mee

Mastermano
26-11-2005, 22:31
Ik vond het wel een vermakelijke film, maar geen goede film. Wat mij erg opviel is dat in heel veel scenes er geen kip op straat loopt.
[spoiler:9953c3d788]- Tijdens de achtervolging in de auto met de executie.
- Iemand pleurt uit het raam en breekt zijn been. Niemand die iets hoort of ziet.
- Ook komen ze een gangster hangplek binnenlopen en iedereen blijft rustig zitten en doet niks. Etc.
[/spoiler:9953c3d788]

Allemaal van die niet realistische scenes.

nadiia
27-11-2005, 15:42
ik heb hem gisser gesien.. wou hem eigenlijk niejj eens zien.. maar omdat bijna iedereen zei dat die goed was keek ik hem maar..:P
en ze hebben gelijk! het is een GOEDE film!;)
I love Mark Wahlberg! haha lol
maar ik vond hem wel grappig jah.. zat humor in aktie en ook best wel zielig..:( maar jah.. ik vond de film echt heerlijk om te zien!!!!!!!!!

xxx Nadiia :D

René Groen
27-11-2005, 19:42
Denk niet dat mensen spoilers echt kunnen waarderen nadiia, even in de spoiler tag dus.

nadiia
28-11-2005, 17:09
spijt me.. ik heb het al weggehaald..(A)

The Gr8oNe
17-01-2006, 13:28
Even een vraagje.

Is dit film een kooptip of een huurtip :?:

Pepijn Wildbret
17-01-2006, 13:44
Even een vraagje.

Is dit film een kooptip of een huurtip :?:

Huur: Voor een zondagmiddag, Ja (Tenzij er films zijn die je graag wil zien)
Koop: Nee.

Mijn mening.

Chris W
17-01-2006, 16:48
Even een vraagje.

Is dit film een kooptip of een huurtip :?:

Ik vind hem wel een aanschaf waard, maar kijk naar me collectie :wink: niet echt state-of-the-art toch? :P

Alexander D
17-01-2006, 21:48
Even een vraagje.

Is dit film een kooptip of een huurtip :?:

Als je een collectie van popcornfilms wil opbouwen: kopen. Anders gewoon huren. :wink: