PDA

Bekijk de volledige versie : slotje! alles verkocht in 1 koop!



Coen P.
13-06-2005, 14:35
Hallo,

ik bied mijn LOTR beeldjes te koop aan. Het gaat om de beelden die bij de giftset zaten;
- Argonath (2 stuks)
- Smeagol
- Minas Tirith

Ik weet niet of een prijs verplicht is, maar voor de zekerheid zet ik een prijs neer: E100 EXCL verzenden. Ik verkoop ze niet apart, ze gaan enkel in 1 koop weg!

Afname kan door:
- ophalen
- verzenden; de kosten EN het risico hiervan zijn voor de koper. Beschadiging/diefstal door TPG is voor risico van de koper.

Staat de prijs je niet aan, doe dan een bod!

gr Coen

kazz1980
14-06-2005, 10:48
Ik zoek enkel de argonath, en deze mogen op mijn risico en op mijn kosten verzonden worden.
PM me maar als je hiermee accoord gaat. OVer een prijs worden we het vast eens.

Coen P.
14-06-2005, 11:48
Ik zoek enkel de argonath, en deze mogen op mijn risico en op mijn kosten verzonden worden.
PM me maar als je hiermee accoord gaat. OVer een prijs worden we het vast eens.

hey!

thx voor je interesse, maar ik heb voor mezelf een aantal regels opgesteld:
- de beelden gaan enkel weg in 1 koop.
- de beelden worden NIET verzonden wegens het risico van beschadigen

Je mag dus in 1 koop de beelden bij me ophalen, dan kan je zelf daarna smeagol en minas tirith te koop aanbieden.

Als je interesse hebt hoor ik het wel!

gr Coen

kazz1980
14-06-2005, 12:00
Ik zoek enkel de argonath, en deze mogen op mijn risico en op mijn kosten verzonden worden.
PM me maar als je hiermee accoord gaat. OVer een prijs worden we het vast eens.

hey!

thx voor je interesse, maar ik heb voor mezelf een aantal regels opgesteld:
- de beelden gaan enkel weg in 1 koop.
- de beelden worden NIET verzonden wegens het risico van beschadigen

Je mag dus in 1 koop de beelden bij me ophalen, dan kan je zelf daarna smeagol en minas tirith te koop aanbieden.

Als je interesse hebt hoor ik het wel!

gr Coen
Ok. jammer.
Ik woon in Groningen, dus ophalen is lastig!
En wat betreft verzenden en evt. beschadigingen dat is op mijn risico! (mits ze natuurlijk wel degelijk verpakt zijn).

Alles in 1 koop is mij gewoon te veel geld....wellicht kan ik de andere 2 beeldjes wel weer verkopen - maar ja dan moet ik wel eerst 100 euri dokken!

Mocht je je bedenken, PM me dan even!!

Coen P.
14-06-2005, 12:27
ok,

bedankt voor je interesse!

Ik zal me niet bedenken, de beeldjes gaan enkel in 1 koop weg in geval van ophalen!

gr Coen

Henk Heideveld
20-06-2005, 12:48
RobvanKnegsel zoekt de Argonath! :!:

kazz1980
20-06-2005, 12:55
RobvanKnegsel zoekt de Argonath! :!:
Ja ik ook ;)
Maar ja... de rest heb ik al...

Henk Heideveld
20-06-2005, 13:02
RobvanKnegsel zoekt de Argonath! :!:
Ja ik ook ;)
Maar ja... de rest heb ik al...
Tja Coen is een eigenwijze stugge Arnhemmer (6) .
't Is alles of niks. Stel dat ik een TV wil kopen en de man zegt dat ik de rest van de winkelvoorraad er ook bij moet kopen, en die dan vervolgens zelf maar weer moet verkopen. Nee, zakelijk is onze Coen niet. En verzenden doet ie ook al niet, je moet het komen halen, tja dan krimpt je verkoopgebied behoorlijk.
Coen stuur me een p.m. en dan zal ik je de juiste strategie uitleggen. :P

robvanknegsel
20-06-2005, 17:08
RobvanKnegsel zoekt de Argonath! :!:

Ja, ik zoek ze heel erg ja!

Volgens mij wacht Coen op het schaap met de 5 poten.

Reloaded
20-06-2005, 20:52
RobvanKnegsel zoekt de Argonath! :!:

Ja, ik zoek ze heel erg ja!

Volgens mij wacht Coen op het schaap met de 5 poten.
ik zoek ze ook heel fel

Coen P.
21-06-2005, 08:22
Luister,

bedankt voor de gratis upjes. Laat ik positief beginnen.

Ik heb alle LOTR beeldjes voor een, in mijn ogen, schappelijke prijs te koop gezet. Hoe ik de verkoop wil regelen (enkel ophalen en in 1 koop) is mijn goed recht.

Ik wil de beeldjes in 1 keer kwijt en anders hou ik ze wel zelf. Ik heb geen zin om de Argonath (de meeste populaire) te verkopen en dan te blijven zitten met Smeagol en Minas Tirith.

Als jullie de Argonath zo graag willen neem je alles maar over en verkoop je de andere beeldjes zelf maar los. Maak je er misschien nog wel winst op ook! Maar tot die tijd zie ik graag opmerkingen/reacties per PM.

Noem me maar een stugge arnhemmer of een niet zakelijk persoon. Zo liggen de kaarten, hier moet je het mee doen. Basta...

Coen

PS wellicht had je beter de beeldjes gewoon kunnen kopen toen ze volop in de winkel verkrijgbaar waren voor een veel lagere prijs.
Maar ja, wat weet ik als niet zakelijk persoon er nou van. Ik zoek enkel schapen met 5 poten :roll:

kazz1980
21-06-2005, 11:55
Luister,


PS wellicht had je beter de beeldjes gewoon kunnen kopen toen ze volop in de winkel verkrijgbaar waren voor een veel lagere prijs.
Maar ja, wat weet ik als niet zakelijk persoon er nou van. Ik zoek enkel schapen met 5 poten :roll:

Toen was ik blut :P

En nu heb ik de financien niet om 100 euri te betalen voor iets waarvan ik 2/3e al in mijn bezit heb....

MAAR.... ongeacht of het een slimme verkoopstrategie is - het is vanzelfsprekend jouw goed recht om welke voorwaarden dan ook te stellen aan de verkoop! ;)

Coen P.
21-06-2005, 12:38
Luister,


PS wellicht had je beter de beeldjes gewoon kunnen kopen toen ze volop in de winkel verkrijgbaar waren voor een veel lagere prijs.
Maar ja, wat weet ik als niet zakelijk persoon er nou van. Ik zoek enkel schapen met 5 poten :roll:

Toen was ik blut :P

En nu heb ik de financien niet om 100 euri te betalen voor iets waarvan ik 2/3e al in mijn bezit heb....

MAAR.... ongeacht of het een slimme verkoopstrategie is - het is vanzelfsprekend jouw goed recht om welke voorwaarden dan ook te stellen aan de verkoop! ;)

begrijpelijk, maar als ik je enkel de argonath verkoop zit ik weer met het probleem dat ik 2/3e in bezit heb. De beeldjes hoeven niet perse weg, maar als ze weg gaan is het in 1 koop...

mochten er nog geinteresseerden zijn dan hoor ik het graag, het senseo-apparaat en de beeldjes wachten met smacht....

gr Coen, alias, de stugge Ernhemmer...

Edgar Smit
22-06-2005, 12:24
Leuk dit draadje. :twisted:

Ik snap ergens iets niet, er zijn zoveel mensen die argonat ofzo willen hebben en hij heeft er twee van. Dan deel je toch de kosten en ga je ophalen, zijn er 2 mensen blij met hun argobadmuts en 1 ander beeldje voor 50 euri. Dat ene beeldje extra kan je dan toch ook weet te koop zetten of zelf houden, dan heb je nog maar 1/2 van wat je koopt al in je bezit, altijd minder dan 2/3 :twisted: .

Ik hoef ze in ieder geval niet...... :D

Nanette
22-06-2005, 12:28
Leuk dit draadje. :twisted:

Ik snap ergens iets niet, er zijn zoveel mensen die argonat ofzo willen hebben en hij heeft er twee van. Dan deel je toch de kosten en ga je ophalen, zijn er 2 mensen blij met hun argobadmuts en 1 ander beeldje voor 50 euri. Dat ene beeldje extra kan je dan toch ook weet te koop zetten of zelf houden, dan heb je nog maar 1/2 van wat je koopt al in je bezit, altijd minder dan 2/3 :twisted: .

Ik hoef ze in ieder geval niet...... :D

De Argonath beeldjes horen bij elkaar. Ik denk niet dat er geinteresseerden zijn voor 1 losse. :wink:

Edgar Smit
22-06-2005, 14:41
zie je wle, ik snap er ook geen hol van, die beeldjes enzo, blij dat ik ze niet spaar :P .

Pietse
22-06-2005, 14:57
Ik bied 80 inc. verzenden

Coen P.
23-06-2005, 09:01
en de beeldjes zijn verkocht voor e95 en worden netjes opgehaald.

de aanhouder (lees: ikzelf) heb gewonnen!

dit draadje kan dicht!

uch! ik heb gesproken!

gr Coen