PDA

Bekijk de volledige versie : Osmosis Jones



rkrijger
14-06-2005, 09:50
Wat hebben Bill Murray, Peter en Bobby Farrelly gemeen?!? Nou, volgens mij hou je van ze of haat je ze...

Vanavond is Osmosis Jones op TV (half negen Veronica). Zowel voor de haters al voor de houden-vanners, is dit wellicht toch een tip...

Frank (Bill Murray) leeft nogal onhygiënisch. Wat zich dan allemaal in hem afspeelt zien we in geanimeerde vorm (ongeveer 2/3 van de film). Film van Peter en Bobby Farrelly, de makers van `There's Something About Mary´ en `Dumb and Dumber´..

Mischa58
16-06-2005, 19:20
Vermakelijke, doch soms ietwat onsmakelijke, film! Leuke combinatie tussen tekenfilm en 'echt'. Grappig gevonden om de cellen en bacterien in een lichaam een karakter te geven. Zet je wel aan het denken :wink:

Erwin_W
01-10-2006, 18:43
Is deze al op DVD?

Martin Z.
01-10-2006, 18:54
Is deze al op DVD?

Al lang. Leuke film!

slindenau
02-10-2006, 11:47
Ik heb me iig best vermaakt met deze film. Niet al te veel diepgang, en ik zat wel steeds met de vraag welke ziekte 'ie nu had...maar verder wel te doen.

Persoonlijk zou ik 'em alleen niet op DVD kopen.

Hayko de Boer
02-10-2006, 12:12
Ik heb 'm liggen. De dvd zat in een collectie die ik van iemand had overgenomen.

Maar ik denk dat echt in de stemming moet zijn voor een afwijkende film om deze op te zetten...

Is de film (los van de interactie van animatie met 'echte' scenes) nog ergens mee te vergelijken?

Nathan Strik
02-10-2006, 13:01
Ik heb me iig best vermaakt met deze film. Niet al te veel diepgang, en ik zat wel steeds met de vraag welke ziekte 'ie nu had...maar verder wel te doen.

Persoonlijk zou ik 'em alleen niet op DVD kopen.
Volgens mij was het anthrax (miltvuur) of zoiets lelijks.

Maar ik zal het eens nazoeken. ;)

slindenau
02-10-2006, 14:15
'Hij' heet idd "Thrax", dus dat zou wel het meest logische zijn. Maar als ik het me goed herinner wordt de ziekte zelf nooit daadwerkelijk uitgesproken in de film.

BratMokstrof
02-10-2006, 15:48
Gisteren gezien, vond het erg leuk eigenlijk, thnx voor de tip, rkrijger! :)

De ziekte wordt idd. niet in de film genoemd.