PDA

Bekijk de volledige versie : Welke kabels?



MvB
15-02-2002, 11:44
Hallo,

Welke kabels moet ik gebruiken als ik over de volgende componenten beschik:

Denon AVR-1802
Denon DVD 800

Ik moet dus een kabel hebben tussen de receiver en de DVD en nog een Scart kabel voor naar de TV.

:confused:

Patrick vdB
15-02-2002, 11:57
Tussen de receiver en dvd kun je het beste een coaxiale of optische interconnect gebruiken (afhankelijk van de aansluitmogelijkheden). Voor de dvd naar de tv een goede rgb scartkabel. Er zijn verschillende merken die goede kabels produceren dus deze keuze hangt een beetje af van je budget of wat je er aan uit wilt geven. Een goede scartkabel is bv Qed (maken ook interconnects) maar ook merken als monster cable, Ixos etc produceren goede kabels.

Michiel
15-02-2002, 14:02
nou met de scart kabel kan ik je wel helpen, want ik heb dus met een aantal leden hier een discussie gehad over welke het beste was, maar ook een morele discussie!! kijk maar eens:

Discussie High End Kabels... (http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=4329)

ik hoop je hier in ieder geval mee geholpen te hebben, mij heeft het wel geholpen, want ik heb nu dus een kabel van Oehlbach gekocht voor een hele lekkere prijs, en ik moet zeggen zelfs met deze kabel die ik heb zie je HEEL veel verschil...

suc6 alvast

Grtjs Michiel