PDA

Bekijk de volledige versie : Actiemaand bij Dutch Filmworks



Eric van Ballegoie
16-06-2005, 10:58
Actiemaand bij Dutch Filmworks



Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/nieuws.php?id=1797)

Marcel van Driel
16-06-2005, 11:48
http://www.rottentomatoes.com/m/stander/

Marcel

deweb
16-06-2005, 13:00
Liberian...aardige film maar als je uitkomt in de tijd van het veel betere National Treasure geen partij.

Jammer dat de SF/Drama/Thriller "the final cut" er (nog) niet bijstaat. Puike film!

Grt. Deweb

Kasper P.
16-06-2005, 13:10
Stander is goed, de rest rotzooi.

Philippe
16-06-2005, 16:07
Hun persbericht heeft het over "tien waanzinnige actiefilms"... Uiteraard staat het DFW vrij om hun dvd's zo goed mogelijk aan de man te brengen, maar deze overwegend bijzonder matige films (lees rotzooi) zal je met dit soort slogans toch niet aan mij kunnen verkopen. :? En ik ben nochtans een liefhebber van waanzinnige actiefilms. :twisted:

DFW staat, zoals zo vaak, weer in het wilde weg te schreeuwen. :roll:

Surya
16-06-2005, 16:57
God, wat is die Betrayed kaft een compleet schaamteloze ripoff van de Basic Instinct cover!!!

In elk geval ga ik geen van deze films bekijken, de gemiddelde score van deze films ligt rond de 4 op IMDb...

SuperDre
17-06-2005, 21:47
yuk, wat een stelletje snobs zijn de meeste hier zeg.. pfff.. een echte filmliefhebber kijkt gewoon alles.. je moet namelijk ook mindere films zien om de goeie te kunnen waarderen.. de meeste hebben allemaal best een goed genoeg vermakingsgehalte.. (maarja de meeste die zeggen dat dit echt slechte films zijn zijn ook degene die films zoals saving private ryan ophemelen terwijl dat gewoon een bagger film is)
Maarja ieder zo zijn eigen mening natuurlijk.. Ik persoonlijk vermaak me vaak goed genoeg met zulke B- of C-films soms zelfs beter als met een zwikkie van die A-films.. Maarja ik fixeer me niet zo op van die kleine dingen, het enige dat ik wel verwacht is dat de kwaliteit van het beeld in iedergeval wel voldoende is, want puur ouwe video's op dvd zetten zoals een bedrijf hier doet met bv die bud-spencer films is natuurlijk heel erg..

Surya
18-06-2005, 08:42
je moet namelijk ook mindere films zien om de goeie te kunnen waarderen..
Toch niet, een goeie film kan je toch waarderen zonder dat je daarvoor een slechte moet zien :?

Maarten van Krimpen
18-06-2005, 11:08
Submerged lijkt me best leuk, de rest hoeft van mij niet zo.