PDA

Bekijk de volledige versie : Léon van Luc Besson beschikbaar ?



Ali baba
15-02-2002, 12:26
Vorig jaar naar de winkel geweest, zag daar Léon staan, dus meegenomen.

Thuisgekomen speelt dat kreng toch wel niet zeker. :rolleyes: Dus ... terug naar de winkel, ik kreeg een ander exemplaar mee.

Alweer thuisgekomen ... :mad: Je raadt het al.
Terug naar de winkel, het was hun laatste exemplaar, dus ik had pech. :(

Dan maar op websites beginnen zoeken naar een Regio 2 met Nederlandse subtitles... Niet te vinden. :(

Gisteren (en misschien al wat langer) merkte ik op www.dvdzone2.com echter dat hij nu wel beschikbaar is met Dutch subtitles. :) Ik heb 'em direct besteld maar ik hoop nu echt dat hij nu ook niet weigert in m'n speler of ik krijg het. :confused:

jokey
15-02-2002, 19:50
Ik heb toevallig afgelopen maandag nog gekeken bij de Makro maar ook daar kon ik 'm niet (meer) vinden... En ik zou zweren dat ik 'm daar ong. een half jaar geleden heb zien staan (dus in Ned. regio 2) maar daaraan begin ik nu ook te twijfelen omdat ik 'm ook op internet nergens heb kunnen vinden...

Ik denk dat ik 'm ook ga bestellen bij dvdzone2 volgende maand...(heb nu ff weinig cash:( )

Remo van Vuuren
15-02-2002, 20:41
Ik heb hem al een jaar of twee. Het was een van mijn eerste DVD's. Een van mijn toppers! Is een regio 2 DVD met franse en engelse DD5.1 taalkeuze. Geen extra's, maarja.... Ik heb hem laatst nog bij de moviestore in Heerlen gezien (hebben ook een filiaal in Eindhoven). Als zij hem niet hebben kunnen ze hem altijd bestellen.

Camille
16-02-2002, 11:18
Hij staat nu ook bij de FRS, onder de 10 euro.

jokey
16-02-2002, 12:10
Hij staat nu ook bij de FRS, onder de 10 euro. Lijkt me sterk, op frs.nl staat hij voor €31,50...
De Leon die jij gezien hebt is denk ik niet de versie van Luc Besson met Jean Reno in de hoofdrol?!

Oakey
17-02-2002, 14:32
Lijkt me sterk, op frs.nl staat hij voor €31,50...
De Leon die jij gezien hebt is denk ik niet de versie van Luc Besson met Jean Reno in de hoofdrol?!

Hm, maar als het waar is ben ik wel benieuwd bij welk filiaal, want dan ga ik hem meteen halen.

Luther Hartog
17-02-2002, 14:48
Nee, zij bedoeld een andere film, dit is niet Leon met Jean Reno

Dave
17-02-2002, 15:08
Ze zijn bezig met deel 2 nu te maken.
Het meisje stapt hierin in de voetstappen van leon...

mark t
17-02-2002, 15:16
Ik heb hetzelfde probleem gehad. 3 verschillende exemplaren van Leon geprobeerd en allemaal 'braakt' m'n dvd-speler ze uit.

Anonymous
17-02-2002, 16:26
Nee, zij bedoeld een andere film, dit is niet Leon met Jean Reno



er is ook een leon met jan kloot verdomme


ik heb léon v/d week gekocht (met "nu kopen") op eBay voor €19.00.
ik moet hem nog binnenkrijgen, maar das toch niet te gek denk ik zo.......

Anonymous
17-02-2002, 16:26
Ik heb hetzelfde probleem gehad. 3 verschillende exemplaren van Leon geprobeerd en allemaal 'braakt' m'n dvd-speler ze uit.


ik zal mijn bevindingen posten als ik hem binnen heb....

Patrick van Nassau
18-02-2002, 10:30
Hier zijn toch ook verschillende versies van?
Onder andere een Uncut Version, R1.

Of is de R1 Uncut versie dezelfde als de normale R2?

Rewind (http://www.dvdcompare.org.uk/comparisons/film_results_page.php?fid=467)

Iemand die precies weet hoe het zit??

Smitters
18-02-2002, 11:29
'Heb Leon gekocht bij Soundz in Delft ... speelt film o.k. goeie kwaliteit, goeie aankoop... , maar:
de trailer van Le Cinquime Element is bijzonder/fout ...
mijn speler en reciever geven 5.1 weer als weergave, maar er komt slechts geluid van de linkerfront box ...
Voor verdere info ... kheb 5.1 systeem ... alles werkt bij andere schijven naar wens ....

Anonymous
18-02-2002, 16:18
'Heb Leon gekocht bij Soundz in Delft ... speelt film o.k. goeie kwaliteit, goeie aankoop... , maar:
de trailer van Le Cinquime Element is bijzonder/fout ...
mijn speler en reciever geven 5.1 weer als weergave, maar er komt slechts geluid van de linkerfront box ...
Voor verdere info ... kheb 5.1 systeem ... alles werkt bij andere schijven naar wens ....



soundz........... das toch niet die cd winkel van Thijs???????

Vince
18-02-2002, 17:17
Ik las net in een andere thread dat er iemand (JDT??) Leon voor maar 7,50 Euro gekocht heeft, heeft iemand enig idee waar hij deze vandaan heeft??

Mazzels,

Vince

Luther Hartog
18-02-2002, 17:21
Daar gaat het niet om de Leon met Jean Reno, maar een andere film, deze kun je bij de FRS kopen

Anonymous
18-02-2002, 17:23
Daar gaat het niet om de Leon met Jean Reno, maar een andere film, deze kun je bij de FRS kopen


ja die met jan kloot verdamme dus ...