PDA

Bekijk de volledige versie : 24 Movie



Jeroen C
17-06-2005, 21:03
24 Movie in the Works

http://images.countingdown.com/images/countdowns/movies/3076258/3076258_main.jpg

Source: Chris June 17, 2005

The Calgary Sun reports that a movie based on popular Fox series 24, starring Kiefer Sutherland as Jack Bauer, is in the works.

Canadian director/producer Jon Cassar said, "The last I heard, the first hour will not be in real-time, but then something big will happen and real time will kick in. It still has to be worked out -- it's at a stage where they need to write it."

Cassar will not predict a storyline for the big screen version of the show. He says the script will likely depend on what's happening on the series prior to the movie coming out.

"It could still be two years from now, so it's far too early to say," he says, adding even if he did know, he wouldn't give it away.

Calgary Sun (http://jam.canoe.ca/Television/TV_Shows/T/24/2005/06/16/1090438.html)

HiddeV
17-06-2005, 22:25
Er komen eerst nog minimaal 2 seizoenen en hopelijk gaan ze daarna nog door als de kwaliteit hetzelfde blijft. Ze moeten hier nooit een film van maken, realtime hoort gewoon bij 24 en dat kan niet bij een film.

Pietse
17-06-2005, 22:44
Ben met seizoen 4 begonnen en het is weer smullen.

Jorn Rijckaert
17-06-2005, 23:07
Ik geloof daar niet véél van...
De titel zal dan niet meer kloppen!
Een komma ertussen (2,4) misschien wel :wink:

Pietse
17-06-2005, 23:30
Ja of de film wordt echt 24 uur en kost een kaartje 84 euro :)

Burning Fish
18-06-2005, 10:17
Het kán goed zijn ('k heb vertrouwen in het geniale team) maar het kan ook fout gaan (niet realtime + veel te weinig tijd om een verhaal op te bouwen in de 24-wereld).

Maarten van Krimpen
18-06-2005, 10:43
Haha! Ik heb de serie nooit gezien maar zelfs ik kan aanvoelen dat dit géén goed idee is...

Daan de G.
18-06-2005, 11:45
Het lijkt mij best koel, als het eerste uur geen real time is en dan opeens de real time er wel in kickt! verhoogt de spanning wel....
Als het maar geen seizoen 4 wordt ;-)

Jorn Rijckaert
18-06-2005, 13:16
Ik dacht dat ze 6 seizoenen van 24 gingen maken?
Ik had dat ergens gelezen...

Marco Dubbeldam
18-06-2005, 15:00
Er komen eerst nog minimaal 2 seizoenen en hopelijk gaan ze daarna nog door als de kwaliteit hetzelfde blijft. Ze moeten hier nooit een film van maken, realtime hoort gewoon bij 24 en dat kan niet bij een film.

Mee eens. Ik denk ook niet dat een 24-film gaat werken. Dan is sowieso het hele principe '24' weg...

Z-Man
18-06-2005, 16:58
Van mij mogen ze een film maken, al is t alleen al om Jack Bauer eens ECHT te zien vloeken, dus i.p.v. zijn normale 'DAMN IT' een 'FUCK YOU YOU MOTHERFUCKING FUCK' 8)

Caledonians
18-06-2005, 17:39
Er komen eerst nog minimaal 2 seizoenen en hopelijk gaan ze daarna nog door als de kwaliteit hetzelfde blijft. Ze moeten hier nooit een film van maken, realtime hoort gewoon bij 24 en dat kan niet bij een film.

Mee eens. Ik denk ook niet dat een 24-film gaat werken. Dan is sowieso het hele principe '24' weg...

Ben ik ook mee eens! Is gewoon het uitmelken van het 24 concept...

Henk van der Weerdt
20-06-2005, 17:59
Er komen eerst nog minimaal 2 seizoenen en hopelijk gaan ze daarna nog door als de kwaliteit hetzelfde blijft. Ze moeten hier nooit een film van maken, realtime hoort gewoon bij 24 en dat kan niet bij een film.

Mee eens. Ik denk ook niet dat een 24-film gaat werken. Dan is sowieso het hele principe '24' weg...

Ben ik ook mee eens! Is gewoon het uitmelken van het 24 concept...

meer het weggooien & verprutsen van een goed concept :(
en 24 uur gaat niemand in de bioscoop zitten. Alhoewel natuurlijk een goeie start voor een nieuwe filmmarathon.

Pietse
20-06-2005, 18:12
Ach we zien wel, seizoen vier is in iedergeval weer smullen, beste begin tot nu toe van de vier. Seizoen drie vond ik het minst, maar nog steeds erg goed.
Seizoen vijf schijnt al bijna klaar te zijn, en seizoen zes is contractueel al vastgelegd.

Jack Bauer rulez

Seth__Gekko
13-07-2005, 08:09
Hmm dit kan denk ik niet goed gaan.

Exxon
13-07-2005, 11:16
24 is een geweldige serie maar dit lijkt me echt geen goed idee.
Ik ben benieuwd hoe ze het willen gaan doen, om de 2 min. een uur en dan het laatste uur in realtime zodat je een film van 2 uur hebt die 24 uur moet voorstellen?

Jeroen C
09-01-2006, 12:34
.
..
...

24 Producers Plotting Feature Franchise

http://us.movies1.yimg.com/movies.yahoo.com/images/hv/photo/tv_pix/emmys/emmy_awards_arrivals_2005_photos/kiefer_sutherland/emmys05g.jpg

Source: Entertainment Weekly January 9, 2006

Entertainment Weekly's new cover story reveals that producers of Fox's 24 have begun plotting a film franchise for Jack Bauer, Kiefer Sutherland's character in the hit series.

"It can be an amazing series of movies," Sutherland said. "One of the things I've experienced making this show is that an audience can handle a lot more than we thought when we started — the tension, the anxiety.... If we could [compress] all the energy we spread over 24 hours of programming and put that into 2, I think we'd knock your socks off."

The fifth season of 24 premieres with a two-day, four-hour event Sunday, Jan. 15 and Monday, Jan. 16 (8:00-10:00 PM). 24 will air original episodes – no repeats – every week for the rest of the season.

Entertainment Weekly (http://www.ew.com/)

wolfrolf
09-01-2006, 12:37
Dat lijkt me echt grandioos :) 24 op het grote witte doek :D

frank_black
09-01-2006, 13:16
wat WEL een goed idee was geweest: een 1e LANGE aflevering voor seizoen 6 in de vorm van een film!

HiddeV
09-01-2006, 13:20
Dat lijkt me echt grandioos :) 24 op het grote witte doek :D

Kan leuk worden met Jack Bauer, maar dan moeten ze afwijken van het realtime en dan moet het gewoon een andere naam krijgen.

Tom van Abeelen
09-01-2006, 13:56
jack bauwer is natuurlijk een goed personage om een film over te maken maar inderdaad het 24 idee is weg.
Ik vind het wel een vet idee als de film tussen seizoen 2 en 3 laten afspelen met de undercover operatie bij de salazars enzo

Sneaker
09-01-2006, 14:24
Lijkt me erg vet. De serie 24 is fantastisch en leent zich zeker voor een film. Denk zelfs dat de productiekosten dan nog lager worden omdat ze niet 24 uur moeten maken maar slechts 2. Het 24 idee van realtime is dan wel weg. Maar denk niet dat het goed is om de naam te veranderen.

Vind dat laatste idee van Tom wel goed. Gewoon een speelfilm voor een van de seizoenen. Wat ertussen gebeurde.

frank_black
09-01-2006, 14:25
jack bauwer is natuurlijk een goed personage om een film over te maken maar inderdaad het 24 idee is weg.
Ik vind het wel een vet idee als de film tussen seizoen 2 en 3 laten afspelen met de undercover operatie bij de salazars enzo
daar gaat het spel voor de playstation 2 die uitkomt al over! :wink:

Tom van Abeelen
09-01-2006, 14:34
jack bauwer is natuurlijk een goed personage om een film over te maken maar inderdaad het 24 idee is weg.
Ik vind het wel een vet idee als de film tussen seizoen 2 en 3 laten afspelen met de undercover operatie bij de salazars enzo
daar gaat het spel voor de playstation 2 die uitkomt al over! :wink:

heb ik ook gelezen maar de beelden die ik daar van heb gezien gaan niet echt over de salazars.
Meer over chase enzo.

Sneaker
09-01-2006, 14:50
Omdat het hier toch ter sprake komt.

Wat afbeeldingen van 24: The Game.
http://stud.hro.nl/0758036/kim_michelle.jpg
http://stud.hro.nl/0758036/24.jpg
http://stud.hro.nl/0758036/24b.jpg
http://stud.hro.nl/0758036/24c.jpg
http://stud.hro.nl/0758036/24d.jpg
http://stud.hro.nl/0758036/24e.jpg

Ziet er goed uit (y).

Tom van Abeelen
09-01-2006, 14:53
ik heb tegen me broertje gezegd
als dat het 24 spel goed word ik er sceciaal een ps2 voor ga kopen en ik ben bang dat ik dat ook echt moet gaan doen :wink:

frank_black
09-01-2006, 14:54
zeker! het filmpje dat ik heb gezien,
(dat je als Jack speeld) moet je een terrorist ondervragen, waarbij je de bloed/adrealine druk van die terrorist omhoog moet pompen om antwoorden te krijgen! :twisted:

Roy Langeveld
09-01-2006, 16:19
Het kan natuurlijk ook gewoon een filmserie met 12 films van 2 uur worden. Dan ben je er ook. :mrgreen:

Beter is om de film ook in real-time te doen. Dat maakt 24 nou juist zo spannend. En dan een film maken van twee uur of zo. Bv. het eerste uur van een etmaal, en daarna het laatste. En dan moeten ze het zo spelen dat Jack op de helft een klap voor zijn kop krijgt, of een slaapmiddel, zodat hij de overige 22 uur heeft liggen slapen. Beetje flauw natuurlijk, maar zo behoud je het real-time concept en speelt het verhaal toch binnen een etmaal. :wink:

Ben overigens zeer benieuwd hoe seizoen 5 gaat worden. Hopelijk niet weer een serie terroristische aanslagen die Jack moet zien te stoppen, dat was de laatste drie seizoenen ook al, en nu mogen ze wel wat nieuws bedenken. Ik heb seizoen 4 al helemaal gezien, ik zal niks verklappen, maar als je weet hoe die eindigde, moet seizoen 5 wel anders van opzet worden.

Jeroen C
10-04-2006, 15:52
.
..
...

72 More Hours for Jack Bauer

http://www.empireonline.com/images/image_index/150x180/6649.jpg

Source: Variety April 10, 2006

24 star Kiefer Sutherland has signed a deal to stay with the Fox show for three more years, through May 2009, reports Variety.

As part of the pact, Sutherland will establish a production company on the 20th Century Fox lot to produce series programming for both broadcast and cable networks.

The deal makes Sutherland one of the highest-paid drama actors on television.

Sutherland, currently co-executive producer on 24, will be bumped up to executive producer for the upcoming sixth and seven seasons of the show. He shares that title with creators Joel Surnow and Robert Cochran, as well as Howard Gordon and Evan Katz.

Finally, while the deal with Fox is for TV only, Sutherland said he and the show's producers continue to believe in the idea of bringing the 24 franchise to the big screen. The earliest the movie would begin shooting, however, is late spring 2007, Sutherland said.

Quality control is the chief reason a 24 feature couldn't shoot during the upcoming hiatus, Sutherland added.

"It was really Joel and Bob and Howard realizing that if we were going to squeeze it in during the break, we would have been rushing it," he said. "If we were going to do it, we would do it next summer. It's still a big 'if.' We would not go forward unless we thought we could do it right."

The film likely would depart from the series by condensing an entire day into about two hours, rather than unfolding in real time.

Sutherland isn't shooting a feature this hiatus in anticipation of working on a 24 film next summer.

Variety (http://www.variety.com/)

intexor
10-04-2006, 16:09
ik kijk hier niet naar uit, die film, en dat zeg ik als zeer groot 24-fan. maar ze mogen natuurlijk altijd bewijzen dat ik ongelijk heb door er de beste actie-film ooit van te maken :)

maar voor mij is dat 24u-concept zo sterk verbonden met dat Jack Bauer-personage, ik zou er echt moeite mee hebben om hem in een niet-realtime-omgeving te moeten zien, ik zou constant het gevoel hebben van "goh als dit nu gewoon een TV-seizoen was hadden ze hier of daar veel dieper op kunnen ingaan".

ik ben alvast blij dat ze er nu hun tijd voor gaan nemen en heb wel vertrouwen in het team dat ze er echt niet aan beginnen als ze niet dezelfde kwaliteit kunnen brengen als in de serie.

Don_G
10-04-2006, 16:30
Ik vraag me vooral af, hoe ze het willen gaan uitwerken? Want de serie heeft al een heel hoog niveau, die veel films voorbij streeft.

(En deel trouwens niet de mening van sommige dat serie 4 de minste is, maar goed dat is persoonlijk)

Ik denk juist dat de beperkte tijd die een film met zich meebrengt, ook veel beperkingen zal opleveren voor het verhaal. (De actie maak ik me geen zorgen over)

Ik wacht het gewoon allemaal af, en desondanks toch benieuwd...

Dennis Kuijper
13-01-2007, 18:54
"24" Movie Delayed

The last time we heard about a Jack Bauer movie, the powers-that-be were talking about shooting it between seasons six and seven. There were even strong suggestions that it would be shot in Europe this spring.

But on CNN's "Larry King Live" Tuesday night, King and show creator Robert Cochran were talking about "a movie" rather than "the movie," and that "a movie" was more likely to get slapped together near the end of the series.

Given "24's" huge ratings, huge critical acclaim and huge 2006 contract that locks Kiefer Sutherland into seasons seven and eight, "24" doesn't seem likely to call it quits before mid-2009.

Bron:Worstpreviews