PDA

Bekijk de volledige versie : regio disney´s



martijnBAK
18-06-2005, 10:53
Is Snow White and the seven dwarfs op regio 1 ook uitgeven als een hoesje dat ook een boek lijkt met een extra boekje erin zoals de Engelse regio 2?

Is Beauty and the Beast op regio 1 ook uitgeven als digipack zoals in de regio 2 versie in Nerderland en Engeland?

theThinWhiteDuke
18-06-2005, 15:33
Is Snow White and the seven dwarfs op regio 1 ook uitgeven als een hoesje dat ook een boek lijkt met een extra boekje erin zoals de Engelse regio 2?
Neen. Alleen de r2 UK versie was een 'boek' uitgave.



Is Beauty and the Beast op regio 1 ook uitgeven als digipack zoals in de regio 2 versie in Nerderland en Engeland?
Heb de r1 zelf: is een keepcase met daaromheen een slipcase met klittenband.
Voorzover ik weet waren de r2 versies ook keepcases.

Frank
18-06-2005, 15:38
Is Beauty and the Beast op regio 1 ook uitgeven als digipack zoals in de regio 2 versie in Nerderland en Engeland?
Heb de r1 zelf: is een keepcase met daaromheen een slipcase met klittenband.
Voorzover ik weet waren de r2 versies ook keepcases.

De R2 UK en R2 NL waren geen keepcases, maar (zoals matijnBAK) zegt digipacks met slipcases.

Richard B.
18-06-2005, 16:26
Is Beauty and the Beast op regio 1 ook uitgeven als digipack zoals in de regio 2 versie in Nerderland en Engeland?
Heb de r1 zelf: is een keepcase met daaromheen een slipcase met klittenband.
Voorzover ik weet waren de r2 versies ook keepcases.

De R2 UK en R2 NL waren geen keepcases, maar (zoals matijnBAK) zegt digipacks met slipcases.
De Nederlandse versie toch niet? Want ik heb namelijk wel degelijk een keepcase B&tB NL editie in mijn kast staan. :confused:

EDIT: ik herinner me nu dat er twee versies waren. Een 1-disc keepcase en een 2-disc digipack. :)

martijnBAK
18-06-2005, 17:20
Heeft de regio 1 van Snow White ook een slipcase? En dat hoesje is toch ook dikker dan normale dvd´s?

Frank
18-06-2005, 17:32
EDIT: ik herinner me nu dat er twee versies waren. Een 1-disc keepcase en een 2-disc digipack. :)

Inderdaad. Ik ben zelf in het bezit van de Engelse 2-disc digipack.

Richard B.
18-06-2005, 18:29
Heeft de regio 1 van Snow White ook een slipcase? En dat hoesje is toch ook dikker dan normale dvd´s?
Nee, deze heeft geen slipcase. En de verpakking is inderdaad van het dubbeldikke amaray-formaat (de juiste naam ervan ben ik ff kwijt).

martijnBAK
19-06-2005, 13:50
Heb de r1 zelf: is een keepcase met daaromheen een slipcase met klittenband.

Hoe zit het met dat klittenband? Hoe ziet dat eruit?