PDA

Bekijk de volledige versie : En ook in Amerika is het warm...



Ronald Stiebolt
21-06-2005, 08:52
Bron: Planet Internet (beide berichten), vandaag

DiCaprio’s gezicht opengehaald door gek

Met spoed is Leonardo DiCaprio afgelopen vrijdag naar het ziekenhuis gebracht, nadat een gestoorde vrouw zijn gezicht had opengehaald met een gebroken bierflesje.
Het had maar een haar gescheeld of Leonardo DiCaprio was niet meer. Tijdens een feestje haalde een gestoorde vrouw zijn gezicht open met een gebroken bierflesje. Was DiCpario niet op tijd weg gedoken, dan was zijn halsslagader opengehaald. Desondanks werd hij flink in zijn gezicht geraakt en kreeg hij in het ziekenhuis twaalf hechtingen.

Het incident gebeurde toen DiCaprio vrijdagnacht om 4 uur een feestje bij zijn vriend Rick Salomon verliet. Volgens DiCaprio’s woordvoerster liep de vrouw al geruime tijd op het terrein rond en werd haar meerdere keren verzocht de buurt te verlaten. Maar ze bleef rondhangen, omdat ze op zoek zou zijn naar haar ex-vriendje. Toen DiCaprio naar buiten kwam, sloeg de vrouw zonder aarzelen toe.

Later bleek dat ze haar ex-vriend ook al meerdere keren te lijf was gegaan. De politie zijn een onderzoek naar de volledige toedracht begonnen.

Vier man opgepakt bij War of the Worlds première

Een freelance cameraploeg bestaand uit vier man is gearresteerd bij de première van War of the Worlds in Londen, nadat ze Tom Cruise hadden overgoten met water.
Tom Cruise was not amused toen een cameraploeg van vier man een grap uithaalden en hem overgoten met water. De crew leek een microfoon bij zich te hebben, maar toen Cruise hen te woord wilde staan, kwam uit de zogenaamde microfoon een plens water, waardoor hij drijfnat werd. De cameraploeg haalde de grap uit voor een nieuwe comedyshow voor Channel 4 Four, het Britse betaalkanaal dat inmiddels haar excuses aangeboden heeft. Tevens meldde het management van Channel Four dat de grap niet kwaadaardig bedoelt was, maar of Cruise daar genoegen mee gaat nemen is nog niet bekend.

De grap schoot Cruise op dat moment in ieder geval volledig in het verkeerde keelgat. Hij probeerde zich netjes te houden, omdat er veel pers en fans waren, maar was zichtbaar boos en vroeg de journalist: ‘Waarom doe je zoiets? Wat is hier nou grappig aan? Dit is belachelijk.’ Toen de journalist zich snel uit de voeten wilde maken hield Cruise hem staan en zei: ‘Niet weglopen. Dat is ook nog eens verschrikkelijk onbeleefd. Ik sta je hier een interview te geven, ik beantwoord netjes je vragen en dan doe je zoiets vervelends. Je bent een eikel.’

De bodyguards van Cruise namen de cameraploeg uiteindelijk mee de bioscoop in, waar ze hen vasthielden tot de politie kwam. Die arresteerden de ploeg, maar later werden ze weer vrijgelaten. Vandaag (maandag) zullen ze zich opnieuw op het politiebureau moeten melden voor verdere ondervraging. Of Cruise een aanklacht tegen ze aanspant is nog niet bekend.

Weekstrom
21-06-2005, 08:58
Ehhhh, Ronald, hoort dit niet in de door jou zelf in het leven geroepen newsflash? :wink:

Ronald Stiebolt
21-06-2005, 09:16
Ehhhh, Ronald, hoort dit niet in de door jou zelf in het leven geroepen newsflash? :wink:

Niet helemaal. 'Newsflash' is meer bedoeld voor van die wazige berichten. Deze vond ik juist passen bij de topic-titel, een aantal verhitte personen bij elkaar zeg maar! ;)

Weekstrom
21-06-2005, 09:50
Ehhhh, Ronald, hoort dit niet in de door jou zelf in het leven geroepen newsflash? :wink:

Niet helemaal. 'Newsflash' is meer bedoeld voor van die wazige berichten. Deze vond ik juist passen bij de topic-titel, een aantal verhitte personen bij elkaar zeg maar! ;)

Ok, alleen had ik dan ipv "in Amerika" gekozen voor "Elders". De laatste keer dat ik het gechecked heb lag Londen in Engeland.

On topic; Bij het Di Caprio verhaal past alleen maar verbazing; Hoe haal je het in je botte hersens (if any)

En bij Cruise is het gemengd. Ja het is flauw, maar stel je niet zo vreselijk aan. Zeker alstie er verder werk van zou maken. Past wel een beetje bij z'n publiciteits offensief met die nieuwe "vlam van hem"

Ronald Stiebolt
21-06-2005, 10:05
Ok, alleen had ik dan ipv "in Amerika" gekozen voor "Elders".

My bad... :oops:

Dennis Kuijper
21-06-2005, 11:26
En bij Cruise is het gemengd. Ja het is flauw, maar stel je niet zo vreselijk aan. Zeker alstie er verder werk van zou maken. Past wel een beetje bij z'n publiciteits offensief met die nieuwe "vlam van hem"

Ik vind dat hij zich niet aansteld,misschien moest hij nog meer interviews geven en met een nat pak lijkt me dat nou niet echt fijn.Dit soort grappen met water is iets wat kinderen leuk vinden.Gewoon een klacht indienen als ik Cruise was,laat ze maar voelen dat ze niet alles kunnen maken.

Weekstrom
21-06-2005, 11:41
En bij Cruise is het gemengd. Ja het is flauw, maar stel je niet zo vreselijk aan. Zeker alstie er verder werk van zou maken. Past wel een beetje bij z'n publiciteits offensief met die nieuwe "vlam van hem"

Ik vind dat hij zich niet aansteld,misschien moest hij nog meer interviews geven en met een nat pak lijkt me dat nou niet echt fijn.Dit soort grappen met water is iets wat kinderen leuk vinden.Gewoon een klacht indienen als ik Cruise was,laat ze maar voelen dat ze niet alles kunnen maken.

Tsja, Zo bezien kan ik je niet anders dan gelijk geven vrees ik.

R Klemkerk
21-06-2005, 11:57
And there goes the pretty face of leo di Caprio....

Einde van zijn carriere?

godofgamblers
21-06-2005, 12:20
Dicaprio was meer achter op zijn hoofd gestoken en bij zijn oor.
Maar dat is maar wat ik hoorde. En ze kunnen tegenwoordig veel
met platische chirurgie :shock:

Of ff photoshoppen :lol:


Simon

Alex van den Berg
21-06-2005, 13:10
Tom Cruise was not amused toen een cameraploeg van vier man een grap uithaalden en hem overgoten met water. De crew leek een microfoon bij zich te hebben, maar toen Cruise hen te woord wilde staan, kwam uit de zogenaamde microfoon een plens water, waardoor hij drijfnat werd.

Ik vind dit toch wel flink overdreven hoor! Gisterenavond werden opnamen van dit gebeuren op een laat journaal getoond... Het was niet meer dan een flinke straal water in zijn gezicht... een soort heftig waterpistoolschot.... 8)

Typische opgeklopte berichtgeving uit de Telegraaf/Planet Internet hoek dus.... :roll:

FredKroket
21-06-2005, 14:21
En dan, worden ze dan aangeklaagd wegens... iemand nat maken? : :roll:

Dennis Kuijper
21-06-2005, 14:25
En dan, worden ze dan aangeklaagd wegens... iemand nat maken? : :roll:

Ik doe dat vaak bij me vriedin,die klaagt me gelukkig nooit aan,is eerder altijd tevreden. :lol:

FredKroket
21-06-2005, 14:28
En dan, worden ze dan aangeklaagd wegens... iemand nat maken? : :roll:

Ik doe dat vaak bij me vriedin,die klaagt me gelukkig nooit aan,is eerder altijd tevreden. :lol:

inderdaad, je vriendin klaagt daar nooit over! 8) :lol:

Isis
21-06-2005, 15:15
Ik doe dat vaak bij me vriedin,die klaagt me gelukkig nooit aan,is eerder altijd tevreden. :lol:

Kennelijk loop ik achter, sinds wanneer heb je een vriendin?! (6)(6)

Isis
21-06-2005, 15:16
Wat ik zo gek vind, is dat op www.nu.nl nog helemaal niks staat over di Caprio...:?

Dennis Kuijper
21-06-2005, 16:14
Ik doe dat vaak bij me vriedin,die klaagt me gelukkig nooit aan,is eerder altijd tevreden. :lol:

Kennelijk loop ik achter, sinds wanneer heb je een vriendin?! (6)(6)

Sinds ik jou ken. :lol:

FredKroket
21-06-2005, 16:29
Ik doe dat vaak bij me vriedin,die klaagt me gelukkig nooit aan,is eerder altijd tevreden. :lol:

Kennelijk loop ik achter, sinds wanneer heb je een vriendin?! (6)(6)

Sinds ik jou ken. :lol:

hey... wacht es ff!

ah... zit dat zo (6)

Dennis Kuijper
21-06-2005, 16:42
Ik doe dat vaak bij me vriedin,die klaagt me gelukkig nooit aan,is eerder altijd tevreden. :lol:

Kennelijk loop ik achter, sinds wanneer heb je een vriendin?! (6)(6)

Sinds ik jou ken. :lol:

hey... wacht es ff!

ah... zit dat zo (6)

Ja,maar alleen puur voor de sex. :twisted:

Henk van der Weerdt
21-06-2005, 16:42
Jammer dat Tom Cruise geen gevoel voor Humor heeft. Alhoewel hoe erg was het straaltje. Een emmer vol of een kopje. Is natuurlijk wel een verschil 8)

Weekstrom
21-06-2005, 16:57
Gezien de suggestie van Dennis was het een emmer, en dan vind ik het geen overdreven reactie. Gezien de reactie van Alex maar een klein straaltje. Dan schakel ik weer terug naar mijn eerdere publiciteitsopmerking, al blijft het een kinderachtige grap

Alex van den Berg
21-06-2005, 17:17
Gezien de reactie van Alex maar een klein straaltje.
Wat ik zag was een straal zoals uit een tuinslang... met een duur van ongeveer een halve seconde.
Veel meer dan een koffiemok vol water zal het niet zijn geweest... en dat kwam alleen in zijn gezicht... niks geen nat pak ofzo.

Weekstrom
21-06-2005, 17:18
Gezien de reactie van Alex maar een klein straaltje.
Wat ik zag was een straal zoals uit een tuinslang... met een duur van ongeveer een halve seconde.
Veel meer dan een koffiemok vol water zal het niet zijn geweest... en dat kwam alleen in zijn gezicht... niks geen nat pak ofzo.

Dan stelt hij zich dus gewoon zwaar aan. Zielig.

Alex van den Berg
21-06-2005, 17:27
Gezien de reactie van Alex maar een klein straaltje.
Wat ik zag was een straal zoals uit een tuinslang... met een duur van ongeveer een halve seconde.
Veel meer dan een koffiemok vol water zal het niet zijn geweest... en dat kwam alleen in zijn gezicht... niks geen nat pak ofzo.

Dan stelt hij zich dus gewoon zwaar aan. Zielig.

Ik heb zojuist op het internet een video gevonden met daarop het bewateren van Cruise....
Ik zag dat ik zelfs nog overdreef met de dikte van een straal uit een tuinslang... veel meer dan Manneke Pis is het niet... :mrgreen:

http://news.ninemsn.com.au/article.aspx?id=53162
De videolink staat links op de pagina.

Dennis Kuijper
21-06-2005, 17:30
Het valt allemaal wel mee,maar nog vind ik het een kinderlijke streek.
Wat is hier nou leuk aan?Het zal allemaal verder wel met een sisser(er was water in het spel) aflopen.

Diana
21-06-2005, 17:31
Gezien de reactie van Alex maar een klein straaltje.
Wat ik zag was een straal zoals uit een tuinslang... met een duur van ongeveer een halve seconde.
Veel meer dan een koffiemok vol water zal het niet zijn geweest... en dat kwam alleen in zijn gezicht... niks geen nat pak ofzo.

Dan stelt hij zich dus gewoon zwaar aan. Zielig.

Ik heb zojuist op het internet een video gevonden met daarop het bewateren van Cruise....
Ik zag dat ik zelfs nog overdreef met de dikte van een straal uit een tuinslang... veel meer dan Manneke Pis is het niet... :mrgreen:

http://news.ninemsn.com.au/article.aspx?id=53162
De videolink staat links op de pagina.

Als dat alles was :roll:

Isis
21-06-2005, 19:42
Ik doe dat vaak bij me vriedin,die klaagt me gelukkig nooit aan,is eerder altijd tevreden. :lol:

Kennelijk loop ik achter, sinds wanneer heb je een vriendin?! (6)(6)

Sinds ik jou ken. :lol:

:oops: :oops: ssstt!!

Isis
21-06-2005, 19:44
Ik doe dat vaak bij me vriedin,die klaagt me gelukkig nooit aan,is eerder altijd tevreden. :lol:

Kennelijk loop ik achter, sinds wanneer heb je een vriendin?! (6)(6)

Sinds ik jou ken. :lol:

hey... wacht es ff!

ah... zit dat zo (6)

(6)(6)
Jij bent m'n nieuwste aanwinst hoor, kroketje! :P

Johan van den D.
21-06-2005, 20:07
Gezien de reactie van Alex maar een klein straaltje.
Wat ik zag was een straal zoals uit een tuinslang... met een duur van ongeveer een halve seconde.
Veel meer dan een koffiemok vol water zal het niet zijn geweest... en dat kwam alleen in zijn gezicht... niks geen nat pak ofzo.

Dan stelt hij zich dus gewoon zwaar aan. Zielig.

Ik heb zojuist op het internet een video gevonden met daarop het bewateren van Cruise....
Ik zag dat ik zelfs nog overdreef met de dikte van een straal uit een tuinslang... veel meer dan Manneke Pis is het niet... :mrgreen:

http://news.ninemsn.com.au/article.aspx?id=53162
De videolink staat links op de pagina.Het was inderdaad een straaltje van niks en dus erg overdreven allemaal.
Dat het niet helemaal correct is wat men deed is een ander verhaal.

Ronald Stiebolt
21-06-2005, 20:19
'Straaltje van niks', dat is m.i. toch een beetje relatief. Als je in de positie van Cruise verkeert (en ik kan 't weten :mrgreen:) ben je toch vreselijk op je hoede voor narigheid van extreme 'fans' (zie, zeer actueel, het DiCaprio-verhaal).

Ik bedoel op het moment dat je zwaar beschermd je vak uit staat te oefenen en je krijgt water in je gezicht dan weet je dat op dat moment niet. Het kon net zo goed accu-zuur of een ander fijn goedje zijn.

Zijn initiele reactie kan ik me daarom wel voorstellen en ik gok erop dat hij binnenkort in e.o.a. programma de zaak zal bagatelliseren...

Diana
21-06-2005, 20:21
'Straaltje van niks', dat is m.i. toch een beetje relatief. Als je in de positie van Cruise verkeert (en ik kan 't weten :mrgreen:) ben je toch vreselijk op je hoede voor narigheid van extreme 'fans' (zie, zeer actueel, het DiCaprio-verhaal).

Ik bedoel op het moment dat je zwaar beschermd je vak uit staat te oefenen en je krijgt water in je gezicht dan weet je dat op dat moment niet. Het kon net zo goed accu-zuur of een ander fijn goedje zijn.

Zijn initiele reactie kan ik me daarom wel voorstellen en ik gok erop dat hij binnenkort in e.o.a. programma de zaak zal bagatelliseren...

Dat is inderdaad wel waar. Op dat moment weet je niet uit wat voor vloeistof dat straaltje bestaat.

Johan van den D.
21-06-2005, 20:24
Dat het niet helemaal correct is wat men deed is een ander verhaal.Vandaar deze toevoeging eronder. :wink:

chaos
21-06-2005, 20:55
Iig een flauwe grap :?.
Je kunt beter humor met woorden proberen te maken, dan ben je stijlvoller en tevens is het vaak leuker.

Ronald Stiebolt
21-06-2005, 21:04
Iig een flauwe grap :?.
Je kunt beter humor met woorden proberen te maken, dan ben je stijlvoller en tevens is het vaak leuker.

Precies! Mag Dennis the Penace weer terug op TV? Ah???

D: Hey Pierce, your new Bondmovie, I was glued to my seat!
P: Thanks!
D: Yeah, otherwise I would have left...

(vrije vertaling)

chaos
21-06-2005, 21:17
Heh heh :), zoiets ja ;)

Jaap22
21-06-2005, 21:55
Iig een flauwe grap :?.
Je kunt beter humor met woorden proberen te maken, dan ben je stijlvoller en tevens is het vaak leuker.

Precies! Mag Dennis the Penace weer terug op TV? Ah???

D: Hey Pierce, your new Bondmovie, I was glued to my seat!
P: Thanks!
D: Yeah, otherwise I would have left...

(vrije vertaling)

Die Dennis de Pennis was echt geweldig.

Dat ie Kevin Costner een hand wil geven en op het laatste moment zijn hand terugtrekt. Je had die kop van Kevin moeten zien. Heerlijk hoe hij met die figuren speelde.

Dennis Kuijper
21-06-2005, 23:19
Iig een flauwe grap :?.
Je kunt beter humor met woorden proberen te maken, dan ben je stijlvoller en tevens is het vaak leuker.

Precies! Mag Dennis the Penace weer terug op TV? Ah???

D: Hey Pierce, your new Bondmovie, I was glued to my seat!
P: Thanks!
D: Yeah, otherwise I would have left...

(vrije vertaling)

Die Dennis de Pennis was echt geweldig.

Dat ie Kevin Costner een hand wil geven en op het laatste moment zijn hand terugtrekt. Je had die kop van Kevin moeten zien. Heerlijk hoe hij met die figuren speelde.

Deze gast kan ik nog wel waarderen ja,er is ook een dvd van:
Dennis Pennis - Complete Pennis
http://www.rodisc.nl//covers/d/DennisPennis-CompletePennis01.jpg
Wat ik me ook nog van hem kan herrineren is dat hij Al Pacino ff wou gaan dollen,zover kwam het niet hij hield een gebroken neus over aan deze poging.

Dennis Kuijper
21-06-2005, 23:21
'Straaltje van niks', dat is m.i. toch een beetje relatief. Als je in de positie van Cruise verkeert (en ik kan 't weten :mrgreen:) ben je toch vreselijk op je hoede voor narigheid van extreme 'fans' (zie, zeer actueel, het DiCaprio-verhaal).

Ik bedoel op het moment dat je zwaar beschermd je vak uit staat te oefenen en je krijgt water in je gezicht dan weet je dat op dat moment niet. Het kon net zo goed accu-zuur of een ander fijn goedje zijn.

Zijn initiele reactie kan ik me daarom wel voorstellen en ik gok erop dat hij binnenkort in e.o.a. programma de zaak zal bagatelliseren...

Precies,dit is ook wat ik dacht.

Christiaan Sauer
21-06-2005, 23:28
Tom Cruise was not amused toen een cameraploeg van vier man een grap uithaalden en hem overgoten met water. De crew leek een microfoon bij zich te hebben, maar toen Cruise hen te woord wilde staan, kwam uit de zogenaamde microfoon een plens water, waardoor hij drijfnat werd.

Ik vind dit toch wel flink overdreven hoor! Gisterenavond werden opnamen van dit gebeuren op een laat journaal getoond... Het was niet meer dan een flinke straal water in zijn gezicht... een soort heftig waterpistoolschot.... 8)

Typische opgeklopte berichtgeving uit de Telegraaf/Planet Internet hoek dus.... :roll:

Ik moet zeggen dat ik er hartelijk om gelachen heb om die actie. Het zag er ook vrij grappig uit, en dan vooral Cruise zijn reactie.
Damn, die straal water koelde hem niet af. In tegendeel ;)

Coen P.
22-06-2005, 10:09
haha, die Dennis ja..

ff een eigen vrije vertaling van iets dat me is bijgebleven; een interview met Denise Richards:

Dennis: Denise, Denise, how does it feel to play somebody smart?
Denise: huh, what (richt zich tot haar PA: what did he say?)

fantastisch hoe dat domme, doch lekkere, schaap in de maling werd genomen!

mhm, twijfel, of was dit uit punked waar de sterren ook op de rode loper gepakt worden...

Coen

Ronald Stiebolt
22-06-2005, 10:13
Tegen Demi Moore (klinkt als):

Mevrouw Moore, als u echt een keer een goed script aangeboden krijgt, met een fantastische regisseur kunt werken en volledige artistieke vrijheid op uw rol kunt toepassen, zou u dan overwegen een keer NIET uit de kleren te gaan?

- Volstrekte verbijstering op haar gezicht en na 2/3 zeer pijnlijke secondes loopt ze maar door...

Dennis Rules!

Coen P.
22-06-2005, 10:22
haha,

idd ja!

tegen Steve Martin:

Steve, Steve, waarom ben je niet meer grappig?

Steve, verschuilt zich en loopt door...

Ook herinner ik me dan Dennis tegen een ster heel vaak "handtekening, handtekening, handtekening" roept, en als die ster dan komt en zijn hand uitsteekt om een krabbel te zetten drukt Dennis hem een blaadje oid met zijn eigen handtekening in de handen van de ster...die blik; priceless!

gr Coen

Dennis Kuijper
22-06-2005, 12:24
Hier nog wat Dennis the Pennis:
http://members.tripod.com/paulspecialkaye/id38.htm

godofgamblers
22-06-2005, 14:19
Jaja die gozer was echt lachen.

Zo dolde hij ook keer met Jeremy Irons :

"He Jeremy; could you do me a favor?"
"Could you get out of my way man!" :lol:


Simon

Dennis Kuijper
22-06-2005, 23:06
Wat ik al zei,zal wel met een sisser aflopen.

Cruise Won't Take Legal Action Against Pranksters

Tom Cruise has decided not to press charges against the pranksters who squirted water in his face at the London premiere of War Of The Worlds on Sunday night. The newly-engaged superstar was horrified when pranksters spurted water from a fake microphone in his face, at the star-studded red carpet event - but his spokesperson told TV show Entertainment Tonight that Cruise will not pursue the matter. After the incident, the premiere event continued as usual and the man who squirted Cruise, along with three of his fellow crew members, was taken into custody by authorities. They were released several hours later on bail, according to police, and ordered to return next month to face possible charges.

Bron:Imdb

Dennis Kuijper
22-06-2005, 23:15
DiCaprio Files Police Report

Leonardo DiCaprio has filed a police report over an attack at a Hollywood party which left him needing 12 stitches in his neck. The Titanic hunk reported he was assaulted with a deadly weapon and needed hospital treatment for his wounds. Police say no suspects have been arrested and there is no known motive for the attack, which occurred at a bash at the home of Paris Hilton's sex tape co-star Rick Salomon on Friday. According to media reports, DiCaprio was hit in the face by a woman wielding a glass bottle as he was leaving the party. The woman was reportedly looking for her ex-boyfriend. DiCaprio's publicist Ken Sunshine says the actor is in Los Angeles taking a break from filming The Departed with Martin Scorsese.

Bron:Imdb