PDA

Bekijk de volledige versie : order bij amazon.co.ja



Wim S.
24-06-2005, 11:08
Hoi,

Ik heb een order geplaatst bij amazon.co.ja en nu zegt ie dit, alleen snap ik niet waarom aangezien ik alle gegevens goed heb ingevoerd?

Orders Requiring Attention

These orders cannot proceed without your approval or changes. See below for details.

Order Status: Your payment revision required

Wat betekent dit?

R Klemkerk
24-06-2005, 11:15
dat ze bij amazon een kopie willen hebben van je afschrift van je creditcard waarschijnlijk.

probeer de order eens te cancellen en opnieuw te bestellen. Soms wil het zo zijn dat hij hem dan wel direct pakt. En anders moet je een creditcard afschirft kopie mailen of sturen via post.

Weekstrom
24-06-2005, 11:34
dat ze bij amazon een kopie willen hebben van je afschrift van je creditcard waarschijnlijk.

probeer de order eens te cancellen en opnieuw te bestellen. Soms wil het zo zijn dat hij hem dan wel direct pakt. En anders moet je een creditcard afschirft kopie mailen of sturen via post.

Een afschrift van je cc? Lijkt me vreemd en onwenselijk.
Zouden ze, gezien de tekst payment revision required, niet gewoon willen dat je zelf de boel nog even nakijkt en accordeert?

R Klemkerk
24-06-2005, 11:35
dat ze bij amazon een kopie willen hebben van je afschrift van je creditcard waarschijnlijk.

probeer de order eens te cancellen en opnieuw te bestellen. Soms wil het zo zijn dat hij hem dan wel direct pakt. En anders moet je een creditcard afschirft kopie mailen of sturen via post.

Een afschrift van je cc? Lijkt me vreemd en onwenselijk.
Zouden ze, gezien de tekst payment revision required, niet gewoon willen dat je zelf de boel nog even nakijkt en accordeert?

dat gebeurt wel vaker hoor! zal niet de eerste keer zijn...

Weekstrom
24-06-2005, 11:43
dat ze bij amazon een kopie willen hebben van je afschrift van je creditcard waarschijnlijk.

probeer de order eens te cancellen en opnieuw te bestellen. Soms wil het zo zijn dat hij hem dan wel direct pakt. En anders moet je een creditcard afschirft kopie mailen of sturen via post.

Een afschrift van je cc? Lijkt me vreemd en onwenselijk.
Zouden ze, gezien de tekst payment revision required, niet gewoon willen dat je zelf de boel nog even nakijkt en accordeert?

dat gebeurt wel vaker hoor! zal niet de eerste keer zijn...

Bij mij nog niet voorgekomen tot op heden, maar voor alles is een eerste keer zullen we maar denken.
Zelf nog wat moeten accorderen uitgesloten volgens jou?

Wim S.
24-06-2005, 12:02
Inmiddels de order gecanceld en opnieuw bestelt , lijkt tot nu toe goed te gaan.

Nu is het even afwachten.

misterfun
24-06-2005, 13:42
Bij mijn eerste order bij yesasia ooit lang geleden moest ik ook die gegevens faxen.

Wim S.
25-06-2005, 09:43
Nou ja na het cancellen van de order en opnieuw bestellen heeft het gewerkt en nu staat er Items shipping soon :D , en ik hoef mijn cc gegevens niet te versturen per post en dat had ik overigens ook niet gedaan.

Maick Werner
01-07-2005, 00:45
Het betekent dat ze willen dat je een bevestiging geeft van een verandering in je bestelling/betaling. Gewoon even een controle voor de zekerheid. :bier:

Wim S.
01-07-2005, 09:21
Het betekent dat ze willen dat je een bevestiging geeft van een verandering in je bestelling/betaling. Gewoon even een controle voor de zekerheid. :bier:

Klopt en inmiddels heb ik mijn bestelling alweer binnen...

mokka
01-07-2005, 11:01
ik weet niet waar je besteld hebt maar "amazon.co.ja" ken ik echt niet :? :wink:

Wim S.
01-07-2005, 11:27
ik weet niet waar je besteld hebt maar "amazon.co.ja" ken ik echt niet :? :wink: jp :wink: