PDA

Bekijk de volledige versie : Girl in the café



Kaplan
25-06-2005, 23:11
Net op BBC 1 Deze opmerkelijke tv-film gezien. Een romantisch drama dat de aandacht vestigt op de armoede in de wereld en een beroep doet op 8 man die in een kamer in Schotland hier wat tegen kunnen doen

De film werd geproduceerd in opdracht van de BBC om de aandacht te vestigen op de G8-top over de problemen in Afrika, die van 6 tot 9 juli wordt gehouden in Gleneagles, Schotland. Vandaag had de film bij de BBC en in verschillende andere landen zijn televisiepremière.
HBO (http://www.hbo.com/films/girlinthecafe/?ntrack_para1=leftnav_category3_show0)

denizg
26-06-2005, 00:11
vandaag (zondag) op ned3
22:35 - 00:08
The girl in the café (VARA)

ik ga em ook bekijken

Richard B.
26-06-2005, 00:14
vandaag (zondag) op ned3
22:35 - 00:08
The girl in the café (VARA)

ik ga em ook bekijken
Gelukkig. Ik had de BBC-trailers al gezien maar was vergeten te kijken. :oops:

Mark Knoop
26-06-2005, 00:31
Volgende week zaterdag (2 juli) op Canvas. Heb 'm vandaag helaas gemist.

Richard B.
26-06-2005, 21:44
vandaag (zondag) op ned3
22:35 - 00:08
The girl in the café (VARA)

ik ga em ook bekijken
Ik denk dat je je vergist. Wat ik er nu van begrijp is dat ie gisteren ook al bij de VARA is uitgezonden.

Nou ja: dan maar bij de Belgen bekijken. :?

miba
29-06-2005, 19:01
zoals je aan mijn aantal berichtjes kunt zien post ik helemaal niet vaak, maar voor deze film maak ik graag een uitzondering :lol:

The girl in the cafe is wat mij betreft zeker de moeite waard om te bekijken en ik raad dit iedereen dan ook aan. De film maakt op de eerste plaats een goed statement en het acteerwerk is echt voortreffelijk. Mooi om te zien dat er nog zo'n goede tvfilms gemaakt worden!

GJB
30-06-2005, 18:36
Heb deze ook gezien en vond deze meer dan de moeite waard en heb besloten deze dan ook aan te schaffen.

Verschijnt over 4 weken (25 juli) op R2 (UK) dvd

http://images-eu.amazon.com/images/P/B0009WL8QY.02.LZZZZZZZ.jpg

Richard B.
02-07-2005, 21:50
Volgende week zaterdag (2 juli) op Canvas. Heb 'm vandaag helaas gemist.
Reminder: hij is NET begonnen.

Richard B.
02-07-2005, 23:19
*zucht*

Kwartiertje van bekeken, teruggezapt naar live8 en daarna heeeelemaal vergeten. :roll:

GJB
03-07-2005, 17:48
*zucht*

Kwartiertje van bekeken, teruggezapt naar live8 en daarna heeeelemaal vergeten. :roll:

Gewoon even bij Play bestellen.

Richard B.
12-07-2005, 12:29
*zucht*

Kwartiertje van bekeken, teruggezapt naar live8 en daarna heeeelemaal vergeten. :roll:

Gewoon even bij Play bestellen.
Ja, nou ik ga dus niet alles bestellen wat ik gemist heb op tv. Op die manier blijf je bezig. :roll:

GJB
12-07-2005, 15:08
*zucht*

Kwartiertje van bekeken, teruggezapt naar live8 en daarna heeeelemaal vergeten. :roll:

Gewoon even bij Play bestellen.
Ja, nou ik ga dus niet alles bestellen wat ik gemist heb op tv. Op die manier blijf je bezig. :roll:

Is toch een mogelijkheid als je deze graag wilt zien. Mocht je deze niet willen behouden dan gooi je hem toch gewoon in de verkoop of iets dergelijks.

Richard B.
12-07-2005, 15:48
*zucht*

Kwartiertje van bekeken, teruggezapt naar live8 en daarna heeeelemaal vergeten. :roll:

Gewoon even bij Play bestellen.
Ja, nou ik ga dus niet alles bestellen wat ik gemist heb op tv. Op die manier blijf je bezig. :roll:

Is toch een mogelijkheid als je deze graag wilt zien. Mocht je deze niet willen behouden dan gooi je hem toch gewoon in de verkoop of iets dergelijks.


Five StarTrader (429 Trades)

Ik zie dat jij met dat soort methodes geen probleem hebt ja. :lol:

Nee, die moeite is het me niet waard. Ik wacht wel tot ie weer eens op tv is.

GJB
12-07-2005, 18:40
*zucht*

Kwartiertje van bekeken, teruggezapt naar live8 en daarna heeeelemaal vergeten. :roll:

Gewoon even bij Play bestellen.
Ja, nou ik ga dus niet alles bestellen wat ik gemist heb op tv. Op die manier blijf je bezig. :roll:

Is toch een mogelijkheid als je deze graag wilt zien. Mocht je deze niet willen behouden dan gooi je hem toch gewoon in de verkoop of iets dergelijks.


Five StarTrader (429 Trades)

Ik zie dat jij met dat soort methodes geen probleem hebt ja. :lol:

Nee, die moeite is het me niet waard. Ik wacht wel tot ie weer eens op tv is.

Inderdaad ik koop gewoon erg veel en zodoende staat er ook weer veel in de verkoop :wink:.

GJB
11-04-2006, 14:04
*zucht*

Kwartiertje van bekeken, teruggezapt naar live8 en daarna heeeelemaal vergeten. :roll:

Gewoon even bij Play bestellen.
Ja, nou ik ga dus niet alles bestellen wat ik gemist heb op tv. Op die manier blijf je bezig. :roll:

Is toch een mogelijkheid als je deze graag wilt zien. Mocht je deze niet willen behouden dan gooi je hem toch gewoon in de verkoop of iets dergelijks.


Five StarTrader (429 Trades)

Ik zie dat jij met dat soort methodes geen probleem hebt ja. :lol:

Nee, die moeite is het me niet waard. Ik wacht wel tot ie weer eens op tv is.

Vanavond misschien de herkansing voor je? Om 21:30 op Canvas!

Kenneth
13-04-2006, 23:05
Was gisteren idd op tv. Het eerste half uur gemist, maar de rest vond ik toch top, en ook wel grappig op de één of andere manier...

Beter dan al die andere gelickte sh*t die we tegenwoordig voorgeschoteld krijgen...

Toppertje...

1der
22-07-2006, 23:10
Net nog even het laatste halfuurtje meegepikt.
Ik had em vorig jaar (of wanneer was ie eerder op TV in NL?) al gezien, maar wat een mooie film!

Beetje Lost in Translation-gevoel kreeg ik erbij!

Joost v.d. Ham
23-07-2006, 13:11
Toevallig bleef ik ook bij deze film hangen gisteravond. Heel aardige film, alleen het einde was een beetje te 'politiek correct' allemaal.