PDA

Bekijk de volledige versie : American Pie Box?



Vince
16-02-2002, 13:05
Net even lopen snuffelen op verschillende sites, maar ik kwam bij Play.com American Pie (Ultimate Ed.) & American Pie 2 Box Set tegen. Deze is wel regio 2, maar helaas niet Nederlands ondertiteld.

Weet iemand of deze ook in Nederland (dus met Ned. ondertitels) uit zal komen???

Ik heb namelijk tot nu toe nog steeds gewacht met het aanschaffen van AP1....

MAZZELS !

Vincent

Luther Hartog
16-02-2002, 13:10
Op DVD-Home (http://www.dvd-home.nl/) staat alleen een release van AP 2 en geen Box, maar wat niet is kan nog komen, maar goed je moet wel geduld hebben

Marco
16-02-2002, 14:49
Dat ligt eraan WIE nee ik zeg het fout WELKE DVD uitgeverij deel 2 gaat uitbrengen. Naar wat ik had begrepen wordt het Columbia Tristar (die nog steeds distributie doet van Universal). Het contract tussen Columbia en Universal is al afgelopen. Maar Columbia heeft nog wat 2001 Universal films om uit brengen op DVD. Misschien komt die box ooit wel. Buena Vista bijvoorbeeld brengt ook veel DVD's 'opnieuw' uit die vroeger door Warner was uitgebracht. Universal kan dat ook doen.


Net even lopen snuffelen op verschillende sites, maar ik kwam bij Play.com American Pie (Ultimate Ed.) & American Pie 2 Box Set tegen. Deze is wel regio 2, maar helaas niet Nederlands ondertiteld. Deel 1 is zeker niet ondertiteld. Deel 2 zou wel kunnen (weet pas volgende maand hoe het echt zit). Heb je natuurlijk weinig aan als deel 1 geen NL ondertiteling heeft.

Vince
16-02-2002, 16:55
Gelden er dan andere rechten in Engeland dan hier in Nederland? Want daar komt deze box gewoon al in maart uit....

Marco
16-02-2002, 19:32
Gelden er dan andere rechten in Engeland dan hier in Nederland? Want daar komt deze box gewoon al in maart uit.... Idd, ander land, andere rechten. De box komt daar uit, omdat beide films door Columbia Tristar wordt uitgebracht. In NL wordt alleen deel 2 door Columbia Tristar uitgebracht.

Vince
16-02-2002, 22:19
Marco, Luther:

Bedankt voor jullie snelle reactie...
Ik ga het gewoon wel afwachten, en anders wordt het toch maar de engelse box....


MAZZELS !