PDA

Bekijk de volledige versie : About Schmidt



rkrijger
28-06-2005, 07:21
Film met Jack Nicholson en Kathy Bates. Kan het mooier?!? Gisteren eerste helft gezien. Viel me niet tegen! Kent iemand deze film?!?

Coen P.
28-06-2005, 07:35
Film met Jack Nicholson en Kathy Bates. Kan het mooier?!? Gisteren eerste helft gezien. Viel me niet tegen! Kent iemand deze film?!?

yep. Een zwarte comedy. Fantastische Jack en fantastisch verhaal.

Vanaf de openingsscene, als Jack naar de tikkende klok zit te kijken om te wachten tot deze 5 uur slaat, zit je helemaal in de film.

Ontroerend met af en toe een lach.

"Dear Ndugu..."

fantastisch....maar niet geschikt voor iedereen...

gr Coen

rkrijger
28-06-2005, 07:36
Inderdaad! Af en toe een lach, maar vooral cynisch...

Ludo Keeris
28-06-2005, 08:49
Ik was erg terughoudend om deze film te gaan kijken. Ik had de laatste tijd erg veel films gezien met een 'schmierende' Jack Nicholson. Maar dat valt in deze film alleszins mee. Hij is erg sympathiek, soms zelfs sullig in deze film. Ik heb me aangenaam vermaakt, maar ik kan me voorstellen dat niet iedereen van dit soort films houdt. Geen aktie, wel humor en het verhaal kent weinig plotwendingen. Niet de standaard Jack Nicholson-film

Caledonians
28-06-2005, 09:07
Inderdaad een mooie film met wederom een uitstekende Jack Nicholson. Ik had ook zn mn twijfels of deze film iets voor mij zou zijn maar heb me erg goed vermaakt! Maar het is inderdaad niet een film voor iedereen...

Lex v/d Moolen
28-06-2005, 16:53
Geen aktie, wel humor en het verhaal kent weinig plotwendingen.En een vrij traag tempo. Wat ik overigens niet erg vind, Jack zet prima de oude net gepensioneerde man neer.

rkrijger
28-06-2005, 20:08
En een vrij traag tempo. Wat ik overigens niet erg vind, Jack zet prima de oude net gepensioneerde man neer.

Film net uitgekeken. Wat een enorm talent is die Jack Nicholson toch! Vooral de laatste minuten zijn zeer aangrijpend. Nergens overacting. Heel mooi!

Oscar van Sambeek
28-06-2005, 21:17
wil deze al tijden nog een keer kopen, maar hij is over nog redelijk aan de prijs, heeft iemand hem hier misschien voor me te koop? zoja, pm me dan, dan kan ik er ook over mee praten :P

rkrijger
28-06-2005, 21:32
PM