PDA

Bekijk de volledige versie : View To A Kill, A (SE) [DVD]



Arnold van Oostrum
18-07-2001, 23:01
View To A Kill, A (SE) [DVD]



Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=34)

M Balje
24-09-2001, 15:07
Valt weinig over te zeggen.

Cijfer 7:

DVD:

Beet je weinig extra's

Cijver: 6,5

Nathan Strik
24-09-2001, 16:27
Een van mijn favoriete Bond-films.
Roger Moore begint al een beetje te rotten, maar de schurken in deze film zijn werkelijk onvergetelijk.

Oakey
19-02-2002, 22:20
Een van mijn favoriete Bond-films.
Roger Moore begint al een beetje te rotten, maar de schurken in deze film zijn werkelijk onvergetelijk.

Idd, Christopher Walken rules!!

pieter bond
13-06-2004, 10:10
Roger Moore in zijn laatste bondfilm
moest wel
hij was er al 58
AVTAK hoort bij de beste 10
Grace Jones en Walken zijn twee uitstekende villians!

Kees Hoekerd
13-06-2004, 15:30
Yep,een van mijn favoriete bondfilms.
Samen met Goldeneye,The living daylights,Goldfinger,From russia with love en License to kill in mijn top 6 :lol:

Mindere bondfilms zijn voor mij Octopussy,Diamonds are forever en Dr no weet me ook niet veel meer te boeien.

De rest is allemaal gewoon heel goed.

scheur
14-06-2004, 16:36
Vind ook het openingsnummer van Duran Duran een topper!!!! :wink:

chimera01
15-06-2004, 12:15
Plezante lowkey bondfilm met goede acteurs. Moore die een liefdesscene met Grace Jones speelt, en doet of ie het aangenaam vind, nou als dat geen oscar waard is????

Met Tanya Roberts die tezamen met Denise Richards toch wel met recht de slechtste Bondgirls genoemd mogen worden. Ze zien er zeker goed uit maar zijn bar slecht.

Roger Moore toont nog eenmaal waarom na hem het moeilijk was om een betere Bond neer te zetten. 8) 8)

BillyBob
15-06-2004, 18:37
Vind dit toch een van de mindere Bond films, ondanks dat Christopher Walken wel een van de beste villians is.

Beste Moore film blijft wel For Your Eyes Only, die had ook wel een betere soundtrack, en mooiere locaties.

Wellicht had Moore voor die liefdesscene met Grace Jones wel een miljoentje extra gekregen.

Grant
16-06-2004, 16:25
Wellicht had Moore voor die liefdesscene met Grace Jones wel een miljoentje extra gekregen.
Dit was de enige stunt die Moore naar eigen zeggen zelf gedaan heeft. Voor de rest zie je in de film voornamelijk body doubles. Naar het schijnt is Moore gedurende de film zelf slechts 8 minuten in beeld...

Kees Hoekerd
17-06-2004, 09:54
Met Tanya Roberts die tezamen met Denise Richards toch wel met recht de slechtste Bondgirls genoemd mogen worden. Ze zien er zeker goed uit maar zijn bar slecht.

Hier ben ik het niet mee eens.Ik heb het gevoel dat iedereen haar slecht vindt omdat ze veel schreeuwt,maar dat is wel de realiteit :wink: .

Ik vind Goodnight uit TMWTGG heel slecht. 8)

olrik
13-12-2004, 13:51
goeie film uit 1985 ik heb een 9 gegeven!! :P

chimera01
14-12-2004, 22:49
De film is weliwaar niet slecht, maar een 9???? Er zijn veel betere bondfilms wat heb je die dan gegeven????

En Dario Richards en Roberts sloegen en slaan geen slecht figuur in de playboy waarbij beiden de confectie hebben laten zakken. Maar acteren dat vraagt toch echt meer talent dan beide dames in huis hebben. En Britt Ekland is inderdaad ook nooit een goede actrice geweest maar zeker een goed uitziende.

olrik
24-06-2005, 10:16
De film is weliwaar niet slecht, maar een 9???? Er zijn veel betere bondfilms wat heb je die dan gegeven????

En Dario Richards en Roberts sloegen en slaan geen slecht figuur in de playboy waarbij beiden de confectie hebben laten zakken. Maar acteren dat vraagt toch echt meer talent dan beide dames in huis hebben. En Britt Ekland is inderdaad ook nooit een goede actrice geweest maar zeker een goed uitziende.

ik vind dit de beste bond film

Tarkus
09-12-2011, 12:43
Goede actiefilm deze Bond-film met Roger Moore in zijn laatste optreden als 007.
Goede cast ook met vooral Christopher Walken in goede doen, maar dat is hij altijd wel in de rol van het booswicht.
Prachtige actiescènes ook, vooral op het einde van de film, waarvan de poster al wat verraad.