PDA

Bekijk de volledige versie : De wederopstanding van Superman (alweer)



Camille
16-02-2002, 22:48
'It's a bird, It's a plain! Nee wacht.... 't is een andere regisseur!
De man die Warner Brothers gaat helpen met de wederopstanding van Superman is McG (Joseph McGinty). De regisseur is bekend van "Charlie's Angels"en de man waarmee hij samen zal gaan werken is J.J. Abrahams, bekend van "Alias" en "Felicity".
Door de mannen aan te nemen zit er eindelijk schot in het project en kan Superman, binnen twee jaar weer de bioscopen in vliegen. Vijftien jaar geleden draaide de laatste Superman film, "Superman IV: The Quest For Peace". De Studio's eerdere poging om Superman nieuw leven in te blazen was in 1996, met de naam "Superman Lives". Het is nog niet zeker of Warners deze naam aanhoud.
Chris Rock werd genoemd als het maatje van Clark Kent, Jimmy Olsen.

Bron: Biosnet.nl

Jaded
16-02-2002, 23:44
Persoonlijk vind ik Chris Rock geen geslaagde keuze.
Toch niet als hij zijn typische 'grappen en grollen' gaat neerzetten.

Camille
17-02-2002, 10:44
Nee dat vind ik ook niet.
Misschien kunnen ze de Jimmy Olsen uit de serie vragen?

Jaded
17-02-2002, 13:55
Dat dacht ik ook al, die vond ik eigenlijk wel gepast voor de rol. Eigenlijk was (is) iedereen wel gepast uit de serie. Behalve Lois Lane dan misschien, daar heb ik het niet de volle 100% mee. :)
Ach misschien is het beste wel dat ze een compleet nieuwe (of onbekende) set van acteurs nemen. Kan alles frisser overkomen. Ik denk wel dat het heel moeilijk moet zijn om voor die rollen de geschikte acteurs te vinden.

Nathan Strik
17-02-2002, 14:56
Ik denk dat ze Chris Rock er alleen ingooien om weer een komiek in de film te hebben. Nadat Richard Pryor zo´n grappige rol had in Superman 3 moeten ze gedacht hebben van: "hmm, welke zwarte komiek is heden ten dage populair?!?" en zijn ze bij Chris Rock uitgekomen...
Beetje kromme manier van denken, maar zo gaat het vaker in Hollywood...