PDA

Bekijk de volledige versie : Voetbal seizoen 2005-2006



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34

Toontje1985
01-07-2005, 21:00
Vandaag is het 1 juli, oftewel het begin van het nieuwe voetbalseizoen. Een mooie reden om het oude seizoen en daarmee het oude topic achter ons te laten en vooruit gaan blikken op al wat komen gaat.

Toontje1985
01-07-2005, 21:38
'Ruil Figo voor Davids nagenoeg rond'

1/7/2005 19:40

Real Madrid en Internazionale zouden op het punt staan overeenstemming te bereiken over een ruil van Luis Figo voor Edgar Davids. Zo meldden vrijdag diverse Spaanse en Italiaanse media.
Zowel Figo als Davids heeft nog een doorlopend contract bij zijn club. Figo staat nog tot medio 2006 op de loonlijst van Real, Davids tot de zomer van 2007 bij Inter. Maar voor beiden geldt dat het uitzicht op speeltijd komend seizoen zeer beperkt is bij hun huidige werkgevers.

Inters technisch directeur Marco Branca zou donderdag in Madrid over de materie hebben onderhandeld met vertegenwoordigers van Real.

Het is niet voor het eerst dat beide clubs aan elkaar worden gelinkt. Enkele weken terug zouden Reals Walter Samuel en Santiago Solari nagenoeg verhandeld zijn aan de nerazzurri, waarbij destijds eveneens de naam van Davids werd genoemd als ruilobject. Deze deal is tot nog toe niet gesloten.

Internazionale en Vieri per direct uit elkaar

1/7/2005 11:55

Christian Vieri werd al in verband gebracht met clubs in binnen- een buitenland. De Italiaanse spits kan zich nu rustig oriënteren, want zijn contract bij Internazionale is per direct ontbonden.
Dat Vieri het niet meer naar zin heeft bij Internazionale was al langer duidelijk. De international vreest dat zijn mogelijke reserverol in het Giuseppe Meazza hem het WK kan gaan kosten. De 32-jarige aanvaller had daarom zijn zinnen gezet op een transfer. Met de (vermeende) interesse van Tottenham Hotspur, Juventus, AC Milan, Chelsea, CSKA Moskou, Valencia en Atlético Madrid moet dat geen probleem zijn.

Internazionale wilde niet wachten tot een club met een transfersom over de brug kon komen. Het salaris van Vieri (dertien miljoen) drukt blijkbaar zwaar op de begroting, want naar verluidt heeft de spits een gouden handdruk gekregen van negen miljoen euro. In de overeenkomst is ook geen concurrentiebeding opgenomen, zodat Vieri ook in zee kan gaan met Inters concurrenten AC Milan en Juventus.

In zes jaar kwam Vieri tot in totaal 143 competitiewedstrijden voor Internazionale. Daarin scoorde hij 102 keer. Voor zijn overgang naar Milaan speelde de spits voor Torino, Pisa, Ravenna, Venezia, Atalanta Bergamo, Juventus, Atlético Madrid en Lazio Roma.

Souness vangt bot: 'Vieri wil naar Spanje'

1/7/2005 19:19

Graeme Souness is druk op zoek naar versterking voor de voorhoede van Newcastle United. Tot nu toe zonder al te veel succes. Ook Christian Vieri en Alan Smith weigerden de overstap te maken naar Saint James' Park.
Na het vertrek van Patrick Kluivert en Craig Bellamy kunnen The Magpies wel een extra aanvaller gebruiken, zeker nu de club komende maandag de training hervat. Tegenover de website van zijn club verklaarde Souness dat hij geen succes had met de toenaderingen van Vieri en Smith.

'We hebben geïnformeerd naar Christian Vieri. Ik heb een gezamenlijke vriend, die met hem sprak. Maar het ziet er naar uit dat hij naar Spanje wil', aldus Souness over de aanvaller die vrijdag vertrok bij Internazionale.

'We hebben ook gevraagd naar Alan Smith, maar we kregen te horen dat er geen zaken kunnen worden gedaan.' Smith arriveerde vorige zomer bij Manchester United, waar hij tekende tot medio 2009.

Lex v/d Moolen
01-07-2005, 23:08
Davids zal een warme ontvangst krijgen in Nou Camp mocht het doorgaan met Madrid :twisted:

Maick Werner
01-07-2005, 23:38
Figo en Davids zullen blijven tobben. Ook na zo'n ruil zit er voor beiden vast geen basisplek meer in. Een goede keuze voor Davids zou een vertrek naar AZ, Ajax of PSV zijn. Daar is hij weer dé man, wat vast belangrijk voor een pitbull is.

Toontje1985
02-07-2005, 11:24
Real Madrid heeft met het aantrekken van Graversen in januari al een controlerende middenvelder die voorop in de strijd gaat.

Maick Werner
02-07-2005, 14:41
Real Madrid heeft met het aantrekken van Graversen in januari al een controlerende middenvelder die voorop in de strijd gaat.

Jep, ik vind het nog steeds jammer dat hij niet langer bij Everton is gebleven. Het is toch een goeie om bij je selectie te hebben.

Dat is ook te zien aan Real, want sinds zijn komst in Madrid, zijn ze plots weer titelkandidaat. Gelukkig hield Barca het vol tot het einde, maar het is goed om ze bij de Koninklijke weer lekker te zien ballen.

kruspe
03-07-2005, 01:45
nu maar hopen dat Helmond Sport aankomend seizoen wel promoveerd

Toontje1985
03-07-2005, 18:04
nu maar hopen dat Helmond Sport aankomend seizoen wel promoveerd

Buiten dat ik daar niet echt op hoop, zal het ze denk ik ook niet lukken.

rkrijger
03-07-2005, 19:15
Stelling: PSV is toch niet slecht uit de transfer-periode gekomen...

Basso
03-07-2005, 19:22
Stelling: PSV is toch niet slecht uit de transfer-periode gekomen...

Hier ben ik het wel mee eens

tuurlijk zijn er belangrijke spelers (lees: park, van bommel en vogel) weggegaan..

hier hebben ze echter ook vayrinen en timmy simons voor terug gekregen, nagenoeg 2 dezelfde typen spelers en zeker goede voetballers..
Voorin zitten ze met beasly en farfan natuurlijk ook nog erg goed, en ik ben benieuwd wat robert dit seizoen gaat brengen.

Maar 1 ding is zeker: Ajax wordt kampioen :)

rkrijger
03-07-2005, 19:25
Maar 1 ding is zeker: Ajax wordt kampioen :)

Ik hoop het niet. Maar het gaat zeker spannender worden dan afgelopen seizoen. Van Feyenoord en AZ verwacht ik eigenlijk niet zoveel. Het zal tussen Ajax en PSV gaan. Ik denk dat PSV kampioen wordt omdat Hiddink toch net wel ff wat gelouterder is dan Blind. Dat is, op de keper beschouwd, toch gewoon een loser...

Basso
03-07-2005, 21:40
Maar 1 ding is zeker: Ajax wordt kampioen :)

Dat is, op de keper beschouwd, toch gewoon een loser...

:shock:

kruspe
03-07-2005, 23:08
nu maar hopen dat Helmond Sport aankomend seizoen wel promoveerd

Buiten dat ik daar niet echt op hoop, zal het ze denk ik ook niet lukken.

dank je...

Maick Werner
03-07-2005, 23:50
Maar 1 ding is zeker: Ajax wordt kampioen :)

Ik hoop het niet. Maar het gaat zeker spannender worden dan afgelopen seizoen. Van Feyenoord en AZ verwacht ik eigenlijk niet zoveel. Het zal tussen Ajax en PSV gaan. Ik denk dat PSV kampioen wordt omdat Hiddink toch net wel ff wat gelouterder is dan Blind. Dat is, op de keper beschouwd, toch gewoon een loser...

Hiddink heeft wel een voorsprong kwa ervaring op Blind, die maar net komt kijken. Ik was helemaal niet blij (understatement) met de aanstelling van Blind bij Ajax, maar ik kijk nu met een positief gevoel terug naar de onder hem gespeelde wedstrijdperiode. Hij heeft de jongens weer aan het ballen gekregen. Maduro hielp een goed handje meer hieraan. PSV lijkt mij de favoriet voor het komende seizoen, maar ik denk dat Ajax iets meer strijd zal kunnen leveren.

Feyenoord moet ik eerst zien om te geloven. Wat daar allemaal rondloopt. Ik hoop voor m'n vader dat het wat wordt met die Rotterdammers.

Het meest benieuwd ben ik naar AZ. Met een trainer als Van Gaal aan het roer en een van mijn favoriete sprinters (Pius Ikedia), wil ik wel zien wat ze kunnen brengen. Arveladze ... kan díe het nog? Vertrokken spelers, vertrekkende spelers. Ik ga ze in ieder geval weer aanmoedigen, behalve in wedstrijden tegen Ajax natuurlijk.

kruspe
03-07-2005, 23:52
en je cluppie uit Almelo dan?
Ben je niet benieuwd wat die gaan doen in de ere-divisie?

Maick Werner
04-07-2005, 00:06
en je cluppie uit Almelo dan?
Ben je niet benieuwd wat die gaan doen in de ere-divisie?

Ha! Ja, dat wordt wat. Ik heb mij nooit geinteresseerd voor Heracles en zal daar ook nu niet mee beginnen. Voor mij is het degradatiekandidaat nummer één :bier:

El-Jorge
04-07-2005, 09:10
Stelling: PSV is toch niet slecht uit de transfer-periode gekomen...

Slecht niet denk ik, maar net zoals vorig jaar wordt het weer spannend hoe de transfers gaan uitpakken voor PSV. Ik hoop in ieder geval goed voor ze.
Hopelijk slaat Ajax de weg omhoog verder in en wordt het een geduchte uitdager voor PSV. Ik denk dat om de plaatsen daarachter nogal wat clubs in aanmerking komen zoals Feyenoord, AZ, Heerenveen, NAC (van Hooijdonk), Vitesse (als ze de selectie op peil kunnen houden en nog wat kunnen uitbreiden). En daarachter komen dan nog wel weer wat clubs die het ze weer moeilijk maakt. Heracles is voor de absolute nummer 1 om erweer uit te vliegen. Van mij mag ADO er ook wel weer uit. Mooie club hoor, maar op dat ene moment na, vindt ik de supporters maar niks! Daarnaast hoop ik dat Sparta genoeg kwaliteiten heeft om erin te blijven. Jammer dat ze ooit gedregadeerd zijn.

starbuck
04-07-2005, 09:32
koeman heeft wat te doen bij feijenoord,Bart Goor moest onder bewaking naar het trainingsveld omdat de fans hem hebben uitgekotst.
Kalou heeft een spreekverbod, hij mag niet meer zeggen dat hij liever weg wil.

kuijt had dringend verzocht om versterking, zijn wens is ( nog ) niet uitgekomen.

Hoe moet dat verder daar in Rotterdam. :D

rkrijger
04-07-2005, 09:35
Is Feyenoord vandaag begonnen met de voorbereiding op het nieuwe seizoen?!? Begonnen met trainen bedoel ik natuurlijk...

Basso
04-07-2005, 09:35
koeman heeft wat te doen bij feijenoord,Bart Goor moest onder bewaking naar het trainingsveld omdat de fans hem hebben uitgekotst.
Kalou heeft een spreekverbod, hij mag niet meer zeggen dat hij liever weg wil.

kuijt had dringend verzocht om versterking, zijn wens is ( nog ) niet uitgekomen.

Hoe moet dat verder daar in Rotterdam. :D

in de gouden gids divisie 8)

Diana
04-07-2005, 10:05
Den Haag start vandaag de voorbereiding op het seizoen 2005/2006 met de eerste training. Tot nu toe zijn er pas 2 nieuwe aankopen gedaan: John O'Brien (Ajax) en Sean Doherty (Fulham). Er zullen nog wel wat nieuwe aankopen moeten worden gedaan, voordat het seizoen begint. Elk jaar wordt er gezegd dat de voorbereiding moet worden begonnen met een complete selectie. Maar iedere keer draait het er op uit dat tijdens de voorbereiding nog de nodige spelers op proef komen. Waardoor de definitieve selectie pas tijdens het seizoen ontstaat.

Pascal Heister
04-07-2005, 10:39
Christian Vieri waarschijnlijjk naar Bolton

El-Jorge
04-07-2005, 10:40
Christian Vieri waarschijnlijjk naar Bolton

:shock:

Pascal Heister
04-07-2005, 10:45
Robinho nu dus ook officieel naar Real

http://www.realmadrid.com/articulo/robinho_en_real_madrid_24174.htm

rkrijger
04-07-2005, 10:47
Robinho nu dus ook officieel naar Real

http://www.realmadrid.com/articulo/robinho_en_real_madrid_24174.htm

Ook volgens Santos?!? Jammer overigens: ik had hem graag bij PSV gezien...

Pascal Heister
04-07-2005, 10:57
Robinho nu dus ook officieel naar Real

http://www.realmadrid.com/articulo/robinho_en_real_madrid_24174.htm

Ook volgens Santos?!? Jammer overigens: ik had hem graag bij PSV gezien...PSV was al vroeg afgehaakt, 22 miljoen is ook wel een beetj veel van het goede :lol:

rkrijger
04-07-2005, 11:00
Santos wilde toch 45 mio?!?

Basso
04-07-2005, 11:01
Santos wilde toch 45 mio?!?

in eerste instantie wel ja, maar misschien zagen ze in dat dit een beetje teveel van het goede was...

rkrijger
04-07-2005, 11:13
Robinho zet vastberaden Santos onder druk

4/7/2005 11:48

Santos lijkt een ongelijke strijd te voeren met Real Madrid. De Spaanse club heeft het hoofd van Robinho dusdanig op hol gebracht, dat een transfer van het talent onvermijdelijk lijkt, ook al toont de Braziliaanse club zich vastberaden.

Robinho meldde zich met een overduidelijke boodschap bij voorzitter Marcelo Teixeira van Santos. 'Ik heb geen enkele reden om door te gaan bij Santos, want in mijn hoofd ben ik alleen maar bezig met Real Madrid.'

Zaterdag had Robinho al een training overgeslagen bij Santos, nadat hij was teruggekeerd van het toernooi om de Confederations Cup in Duitsland. 'Ik wil helemaal niet trainen omdat mijn hoofd alleen nog maar staat naar spelen met Real Madrid', legde hij uit aan Globo TV.

'Tijdens de bijeenkomst die we hadden na mijn terugkeer uit Duitsland waren we het niet eens. Mijn tijd is gekomen om te vertrekken. Dat moeten de mensen begrijpen. Ik zal pas weer gaan trainen wanneer de zaak perfect is uitgesproken, ik wacht op een oplossing.'

'Het laatste bod was mooi, 25 miljoen dollar (circa 22 miljoen euro, red.). Maar zoals jullie zien is dat niet genoeg. En dus is het onmogelijk dat er een akkoord is.' Santos houdt vol dat Robinho pas na het WK van 2006 weg mag, óf er moet een club zijn die 43 miljoen euro voor de 21-jarige international neerlegt.

Na Robinho's uitspraken volgde er zondagmiddag een nieuwe bijeenkomst met de clubleiding van Santos. Trainer Alexandre Gallo was de enige die zich zondagavond uitliet over het onderhoud, na het 0-0 gelijkspel met Juventude (waar Robinho ontbrak): 'Ik heb zojuist de definitieve bevestiging gehad van presidente Marcelo Teixeira dat Robinho bij Santos blijft.'

Diana
04-07-2005, 16:18
Toch nog een nieuwe aanwinst op de dag dat de voorbereiding van het seizoen 2005/2006 begint.

ADO Den Haag haalt Michael Mols binnen

Michael Mols zet zijn loopbaan voort bij ADO Den Haag. De 34-jarige aanvaller kwam maandag met de Haagse eredivisionist tot een mondeling akkoord over een eenjarige verbintenis. Het enige struikelblok zou de medische keuring kunnen zijn, die deze week gepland staat.
Mols zat zonder club nadat hij bij FC Utrecht geen nieuw contract kreeg aangeboden. De Amsterdammer keerde tijdens het afgelopen seizoen terug in Nederland, maar slaagde er bij FC Utrecht niet in om indruk te maken. In veertien wedstrijden kwam hij tot precies één goal.

ADO is voor Mols de vijfde club in zijn loopbaan. Nadat hij de jeugdopleiding van Ajax had doorlopen, verhuisde hij naar Cambuur, waarna hij via FC Twente en FC Utrecht bij Glasgow Rangers belandde. Hij kwam zes keer uit voor het Nederlands elftal.

www.vi.nl

Lex v/d Moolen
04-07-2005, 17:27
Toch nog een nieuwe aanwinst op de dag dat de voorbereiding van het seizoen 2005/2006 begint.

ADO Den Haag haalt Michael Mols binnenPardon, een aanwinst ? :shock: :lol: Mols heeft geen deuk in een pakje boter kunnen schoppen bij Utrecht. Die man is echt op. Of is hij stand-in voor Den Ouden?

Diana
04-07-2005, 17:55
Toch nog een nieuwe aanwinst op de dag dat de voorbereiding van het seizoen 2005/2006 begint.

ADO Den Haag haalt Michael Mols binnenPardon, een aanwinst ? :shock: :lol: Mols heeft geen deuk in een pakje boter kunnen schoppen bij Utrecht. Die man is echt op. Of is hij stand-in voor Den Ouden?

De spitsen die rondliepen zijn ook van een bedenkelijk niveau. Heb trouwens zelf ook geen al te hoge verwachtingen van Michael Mols.

Lex v/d Moolen
04-07-2005, 18:45
Toch nog een nieuwe aanwinst op de dag dat de voorbereiding van het seizoen 2005/2006 begint.

ADO Den Haag haalt Michael Mols binnenPardon, een aanwinst ? :shock: :lol: Mols heeft geen deuk in een pakje boter kunnen schoppen bij Utrecht. Die man is echt op. Of is hij stand-in voor Den Ouden?

De spitsen die rondliepen zijn ook van een bedenkelijk niveau. Hm, er werd best redelijk gescoord dacht ik, ze kunnen volgens mij beter de verdediging versterken. Wat ze ook wel gedaan hebben, maar ja, O'Brien... Die heeft toch jaren in de lappenmand gezeten, was altijd geblesseerd.

Toontje1985
04-07-2005, 21:34
Feyenoord is het seizoen met een 'klinkende en knappe' overwinning met 1-0 van Tweede Klasser Alphense Boys

Lex v/d Moolen
04-07-2005, 22:06
Feyenoord is het seizoen met een 'klinkende en knappe' overwinning met 1-0 van Tweede Klasser Alphense BoysAltijd lastig... :wink:

Maick Werner
05-07-2005, 00:14
Christian Vieri waarschijnlijjk naar Bolton

:shock:

Bij Bolton zijn ze goed in het aantrekken van ervaren spelers aan te trekken. Bijv. Djorkaeff, Hierro, Jardel ... waarvan de laatste nooit iets heeft laten zien ... of zelfs echt gespeeld. Volgens mij kunnen de andere clubs hier wat van leren. Nu trekken deze elk jaar, steeds jongere spelers aan. Zo wordt het toch moeilijk een team te worden. Ok, de eerst genoemde teams worden wel kampioen, maar vooral dankzij de individuele klasse van de spelers. Toch zie je bij clubs als Bolton iets meer van een team. Ik vind dit ook de leukste clubs om te volgen.

Ik duim! Vieri in het Premiership bij Bolton, SUPERB!

kruspe
05-07-2005, 00:29
nou...helmond sport koopt niet veel soeps dit keer...Orlando Smeekes en Sandro Calabro.

Ik verwacht erg weinig van deze twee heren...

Maick Werner
05-07-2005, 00:35
nou...helmond sport koopt niet veel soeps dit keer...Orlando Smeekes en Sandro Calabro.

Ik verwacht erg weinig van deze twee heren...

Ik denk dat Calabro best mee kan spelen op de topscorerslijst. Vooral bij een van de 'betere' clubs uit de Gouden Gids divisie. Meen wel wat in hem te zien, alleen niet op het hoogste niveau.

Van Smeekes weet ik absoluut, helemaal, totaal niks.

Hugo R
05-07-2005, 15:28
Christian Vieri waarschijnlijjk naar Bolton

Vieri gaat naar Milan, wel gedurft lijkt me om naar de aartsrivaal over te stappen.

The Gr8oNe
05-07-2005, 15:30
Christian Vieri waarschijnlijjk naar Bolton

Vieri gaat naar Milan, wel gedurft lijkt me om naar de aartsrivaal over te stappen.


Lees het ook net op vi.nl, dit komt hard aan voor Inter en ze hadden hem ook nog transfervrij laten gaan.

Azazel
05-07-2005, 16:52
Zullen gezellige wedstrijden worden in San Siro :twisted:

Lex v/d Moolen
05-07-2005, 17:00
Christian Vieri waarschijnlijjk naar Bolton

Vieri gaat naar Milan, wel gedurft lijkt me om naar de aartsrivaal over te stappen.


Lees het ook net op vi.nl, dit komt hard aan voor Inter en ze hadden hem ook nog transfervrij laten gaan.Een een jaar of 5 geleden nog 100 miljoen gulden voor neergelegd, was meen ik toen de hoogste transfersom ooit...

Chelsea heeft een bod op Steve Gerrard uitgebracht; 50 miljoen EURO :shock:

Maar Gerrard heeft al laten weten bij de Reds te willen blijven, waar hij een weeksalaris van €153.000 zal opstrijken :shock: :?

The Gr8oNe
06-07-2005, 09:29
Christian Vieri waarschijnlijjk naar Bolton

Vieri gaat naar Milan, wel gedurft lijkt me om naar de aartsrivaal over te stappen.


Lees het ook net op vi.nl, dit komt hard aan voor Inter en ze hadden hem ook nog transfervrij laten gaan.Een een jaar of 5 geleden nog 100 miljoen gulden voor neergelegd, was meen ik toen de hoogste transfersom ooit...

Chelsea heeft een bod op Steve Gerrard uitgebracht; 50 miljoen EURO :shock:

Maar Gerrard heeft al laten weten bij de Reds te willen blijven, waar hij een weeksalaris van €153.000 zal opstrijken :shock: :?


Gerrard weet ook niet wat hij wil, gister wilde hij nog weg en nu blijft hij.
Makkelijke manier op je salaris op te krikken.

Pascal Heister
06-07-2005, 09:36
Christian Vieri waarschijnlijjk naar Bolton

Vieri gaat naar Milan, wel gedurft lijkt me om naar de aartsrivaal over te stappen.dat zal hem een zorg zijn zolang hij z'n 12 miljoen per jaar maar krijgt :lol:

El-Jorge
06-07-2005, 09:46
Christian Vieri waarschijnlijjk naar Bolton

Vieri gaat naar Milan, wel gedurft lijkt me om naar de aartsrivaal over te stappen.

Dat gebeurd best wel vaak volgens mij! Seedorf, Crespo :roll:

El-Jorge
06-07-2005, 09:47
Christian Vieri waarschijnlijjk naar Bolton

Vieri gaat naar Milan, wel gedurft lijkt me om naar de aartsrivaal over te stappen.


Lees het ook net op vi.nl, dit komt hard aan voor Inter en ze hadden hem ook nog transfervrij laten gaan.Een een jaar of 5 geleden nog 100 miljoen gulden voor neergelegd, was meen ik toen de hoogste transfersom ooit...

Chelsea heeft een bod op Steve Gerrard uitgebracht; 50 miljoen EURO :shock:

Maar Gerrard heeft al laten weten bij de Reds te willen blijven, waar hij een weeksalaris van €153.000 zal opstrijken :shock: :?


Gerrard weet ook niet wat hij wil, gister wilde hij nog weg en nu blijft hij.
Makkelijke manier op je salaris op te krikken.

Negotiations are open! Er moet geld verdient worden :mrgreen:

The Gr8oNe
06-07-2005, 09:53
Christian Vieri waarschijnlijjk naar Bolton

Vieri gaat naar Milan, wel gedurft lijkt me om naar de aartsrivaal over te stappen.

Dat gebeurd best wel vaak volgens mij! Seedorf, Crespo :roll:


Ja maar denk dat Vieri harder aan komt, bij de Inter fans.

Pascal Heister
06-07-2005, 12:20
Collina mag nog een jaar fluiten

De Italiaanse bond heeft besloten de leeftijdsgrens voor scheidsrechters met een jaar op te rekken.
Door dat besluit blijft arbiter Pierluigi Collina (45) nog een jaar behouden voor de Serie A.

Basso
06-07-2005, 12:29
Collina mag nog een jaar fluiten

De Italiaanse bond heeft besloten de leeftijdsgrens voor scheidsrechters met een jaar op te rekken.
Door dat besluit blijft arbiter Pierluigi Collina (45) nog een jaar behouden voor de Serie A.

:)

verstandige beslissing!! nu de FIFA nog, maar dat zal niet gebeuren :?

Toontje1985
06-07-2005, 18:50
Collina mag nog een jaar fluiten

De Italiaanse bond heeft besloten de leeftijdsgrens voor scheidsrechters met een jaar op te rekken.
Door dat besluit blijft arbiter Pierluigi Collina (45) nog een jaar behouden voor de Serie A.

:)

verstandige beslissing!! nu de FIFA nog, maar dat zal niet gebeuren :?

Een jaar is veel te weinig, zulke toppers moeten blijven fluiten, mits hun conditie voldoende is.

Lex v/d Moolen
06-07-2005, 19:11
Collina mag nog een jaar fluiten

De Italiaanse bond heeft besloten de leeftijdsgrens voor scheidsrechters met een jaar op te rekken.
Door dat besluit blijft arbiter Pierluigi Collina (45) nog een jaar behouden voor de Serie A.

:)

verstandige beslissing!! nu de FIFA nog, maar dat zal niet gebeuren :?

Een jaar is veel te weinig, zulke toppers moeten blijven fluiten, mits hun conditie voldoende is.Absoluut mee eens, en ik denk vele voetballiefhebbers. Helaas werken die niet bij de FIFA...

Toontje1985
06-07-2005, 19:19
Collina mag nog een jaar fluiten

De Italiaanse bond heeft besloten de leeftijdsgrens voor scheidsrechters met een jaar op te rekken.
Door dat besluit blijft arbiter Pierluigi Collina (45) nog een jaar behouden voor de Serie A.

:)

verstandige beslissing!! nu de FIFA nog, maar dat zal niet gebeuren :?

Een jaar is veel te weinig, zulke toppers moeten blijven fluiten, mits hun conditie voldoende is.Absoluut mee eens, en ik denk vele voetballiefhebbers. Helaas werken die niet bij de FIFA...

nee klopt, ook die 2 regels die ze aan het testen waren op het WK onder 20 met de bal in bezit hebben na het fluitsignaal en buitenspel waren ook weer onzinnige dingen, ze moeten daar weer mensen neer gaan zetten die aan de kern van het voetbal denken, het spelletje zelf

Lex v/d Moolen
06-07-2005, 19:31
ze moeten daar weer mensen neer gaan zetten die aan de kern van het voetbal denken, het spelletje zelfTen eerste te beginnen met die Blattler er uit te gooien :twisted:

Toontje1985
06-07-2005, 20:51
jazeker, dat is echt een verschrikking voor het hele voetbal

Godsmack
06-07-2005, 21:58
Vond die regel van dat balcontact geen verkeerd idee.
Alleen zouden ze dan wel onderscheid moeten maken tussen een tikkie terug(a la Vincken) en dat irritante tijdrekken

Basso
06-07-2005, 22:01
dat is inderdaad vaak zo. een hoop regels zijn helemaal niet verkeerd op zich, maar de manier waarop ze nageleefd worden.... :?

Lex v/d Moolen
06-07-2005, 22:07
Vond die regel van dat balcontact geen verkeerd idee.
Alleen zouden ze dan wel onderscheid moeten maken tussen een tikkie terug(a la Vincken) en dat irritante tijdrekkenIn feite blijft het dus de interpretatie van de scheidsrechter of het wel of niet spelbederf is. Zoals het al was.

Toontje1985
06-07-2005, 23:11
Er bestaat al heel lang een regel dat een speler geel mag krijgen voor spelbederf. Daaronder valt ook het wegtrappen of -gooien van de bal, geheel onnodig dus waar Blatter mee bezig was, heeft alleen maar tot irritaties geleid.

rkrijger
08-07-2005, 07:19
RIO DE JANEIRO - De Braziliaanse voetbalheld Robinho weigert te trainen bij zijn club Santos. De nationale kampioen weigerde een bod van Real Madrid op zijn sterspeler, die graag naar de Koninklijke was vertrokken.

Hij kwam woensdag even bij zijn club kijken, sprak kort met coach Gallo, maakte wat grapjes met zijn collega's en vertrok. Donderdag kwam hij helemaal niet opdagen.

Volgens Robinho bood Real omgerekend 21,7 miljoen euro. Santos verwijst echter naar het contract, waarin staat dat de voetballer voor 2008 niet wegmag voor minder dan 43,5 miljoen euro.

Diana
08-07-2005, 08:01
'Guus Hiddink in beeld als bondscoach Australië'

In Australië zingt de naam Guus Hiddink rond als nieuwe bondscoach van de Socceroos. En daarmee is meteen verklaard waarom de PSV-coach in het buitenland was, zoals PSV woensdag naar buiten bracht.
Hiddink moest de eerste training op de Herdgang laten schieten wegens 'verblijf in het buitenland', zoals PSV woensdag liet weten. En laten de Australische bondsofficials nou net woensdag in Engeland hebben gesproken met potentiële kandidaten. Die twee gegevens leidden tot de conclusie dat Hiddink kandidaat voor het bondscoachschap van de Socceroos.

De Australische bond wilde geen commentaar geven op de procedure, maar ontkende ook niet dat Hiddink kandidaat is. En daarmee werden de geruchten verder gevoed.

Hiddink, die donderdag wel de eerste training leidde, heeft er nooit een geheim van gemaakt ooit nog als bondscoach te willen werken. In zijn contract bij PSV is een bepaling opgenomen dat hij een WK-avontuur mag oppakken. Hij zou Australië, dat zich overigens nog moet plaatsen, na afloop van de Nederlandse competitie kunnen leiden naar én op het WK.

Australië is op zoek naar een nieuwe bondscoach, omdat Frank Farina na een weinig verheffend optreden op de Confederations Cup opstapte. Graham Arnold, als spits ooit verbonden geweest aan Roda JC en NAC, fungeert als interim-bondscoach.

www.vi.nl

Godsmack
10-07-2005, 19:23
Goor dus toch naar Anderlecht, nu alleen Kalou nog wegwerken dan word het toch nog eens wat bij Feyenoord :roll:
Denk toch echt serieus dat als Ghali en Ono het merendeel van de wedstrijden fit zijn dat het dan wel goedkomt.
Dan moet de 3de plek toch zeker haalbaar zijn.

rkrijger
12-07-2005, 07:00
Goor dus toch naar Anderlecht, nu alleen Kalou nog wegwerken dan word het toch nog eens wat bij Feyenoord :roll:
Denk toch echt serieus dat als Ghali en Ono het merendeel van de wedstrijden fit zijn dat het dan wel goedkomt.
Dan moet de 3de plek toch zeker haalbaar zijn.

Kalou is welkom bij PSV hoor!

starbuck
12-07-2005, 08:28
Zo, Remco v/d schaaf weer terug naar Vitesse, komt die jongen ook weer eens aan spelen toe. PSV was immer toch een latje te hoog.

Ludo Keeris
12-07-2005, 10:08
Zo, Remco v/d schaaf weer terug naar Vitesse, komt die jongen ook weer eens aan spelen toe. PSV was immer toch een latje te hoog.

Mee eens, maar dat Lee hoogstwaarschijnlijk vertrekt is toch wel een flink aderlating! De meest consistente speler van PSV van het afgelopen seizoen. Die is niet zo 1,2,3 te vervangen.
Het zal een lastig jaar worden voor PSV...

rkrijger
12-07-2005, 11:04
Las net op nu.nl dat Ooijer ook waarsch. gaat vertrekken...

Diana
12-07-2005, 11:04
Las net op nu.nl dat Ooijer ook waarsch. gaat vertrekken...

PSV houdt dadelijk niets meer over :shock:

kazlatan
12-07-2005, 13:36
Gaat lekker zo met PSV :D

AJAX heeft alweer een lekkere overwinning binnen.
WHC - AJAX 3-4 :?

rkrijger
12-07-2005, 13:48
Gaat lekker zo met PSV :D

Voorlopig zijn Lee en Ooijer er nog...
Maar ja, de volgende spelers zijn inmiddels wel al pleitos:

vBommel
Park
Vogel
Bogelund
Vonlanthen
vdSchaaf

Niet allemaal topgoden, maar toch...

Diana
12-07-2005, 15:17
Vertrek Alex bij PSV dreigt

PSV dreigt Alex kwijt te raken aan Internazionale. Volgens de Gazzetta dello Sport heeft een delegatie van Inter afgelopen zondag met Chelsea onderhandeld over een transfer van de Braziliaan. De Londenaren hebben de transferrechten op de 23-jarige verdediger, die afgelopen seizoen indruk maakte bij PSV.

Alex werd al eerder in verband gebracht met Inter. De nerazzurri zijn naarstig op zoek naar een centrale verdediger, waarbij Walter Samuel (Real Madrid) de eerste keus is. Omdat de onderhandelingen met Real over de komst van de Argentijn dreigen te mislukken, richt Inter zijn pijlen op Alex. Volgens de Gazzetta geven de Italianen zich nog een week de tijd om Samuel aan te kunnen trekken.

www.voetbal.nl

starbuck
12-07-2005, 15:22
Kan Berry van Aarle niet terugkomen :D

rkrijger
12-07-2005, 19:02
Kan Berry van Aarle niet terugkomen :D

En Adri van Tiggelen!

Lex v/d Moolen
12-07-2005, 19:24
Hm, als Alex slim is gaat hij niet naar Inter. Hoeveel carrieres zijn daar wel niet gesneuveld ?
Als je naar Inter gaat, ga je niet voor voetbal.

starbuck
12-07-2005, 19:43
Edgar Davids is in het Braziliaanse Rio de Janeiro slaags geraakt met zijn tegenstanders tijdens een vriendschappelijk duel. De wedstrijd ging tussen een Nederlands gelegenheidselftal en Brazilianen uit de wijk Barra da Tijuca in het kader van een documentaire over straatvoetbal in Brazilie.

Volgens de Italiaanse sportkrant la Gazzetta dello Sport werd een tegenstander van Davids in het gezicht gespuugd door hem. Toen hij daarvoor een grove tackle terug ontving, brak er een groot gevecht uit. Na de ruzie werden alle camera's van het aanwezige televisiestation afgepakt door Davids en zijn ploeggenoten. Ze werden pas terug gegeven nadat beloofd was dat er niks mee gedaan zou worden. Eén fotograaf werd over het hoofd gezien.

Het is niet de eerste keer dat Davids bij een gevecht betrokken raakte. In 1996 viel hij in Milaan al twee mensen met een boksbeugel aan en in 2000 werd hij door zijn ex-vrouw aangeklaagd wegens mishandeling. Twee jaar geleden was hij samen met Jerrel Hasselbaink en Mario Melchiot ook betrokken bij een vechtpartij in Londen.



http://lancenet.ig.com.br/galeriadefotos/outros/galeria_de_fotos316/fotos_galeria/foto01.jpg
http://lancenet.ig.com.br/galeriadefotos/outros/galeria_de_fotos316/fotos_galeria/foto03.jpg
http://lancenet.ig.com.br/galeriadefotos/outros/galeria_de_fotos316/fotos_galeria/foto04.jpg

bron:fok

rkrijger
12-07-2005, 21:39
Dat van Davids was ook net bij RTL4 op TV... Typisch...

rkrijger
12-07-2005, 21:45
De arbitragecommissie van de KNVB heeft PSV in het gelijkgesteld in de zaak tegen speler Leandro do Bomfim. De Braziliaan - wiens contract doorloopt tot medio 2007 - beweerde dat zijn verbintenis met de Eindhovense club niet lander dan drie jaar rechtsgeldig was.

Halverwege het afgelopen seizoen maakte Leandro de overstap naar FC Porto, zonder dat PSV daar toestemming voor gaf en zonder dat de Portugese club daar een transfersom tegenoverstelde. Gesteund door de uitspraak van de arbitragecommissie verwacht PSV bij FC Porto alsnog een vergoeding af te kunnen dwingen.

Ludo Keeris
12-07-2005, 23:18
De arbitragecommissie van de KNVB heeft PSV in het gelijkgesteld in de zaak tegen speler Leandro do Bomfim. De Braziliaan - wiens contract doorloopt tot medio 2007 - beweerde dat zijn verbintenis met de Eindhovense club niet lander dan drie jaar rechtsgeldig was.

Halverwege het afgelopen seizoen maakte Leandro de overstap naar FC Porto, zonder dat PSV daar toestemming voor gaf en zonder dat de Portugese club daar een transfersom tegenoverstelde. Gesteund door de uitspraak van de arbitragecommissie verwacht PSV bij FC Porto alsnog een vergoeding af te kunnen dwingen.

Ik dacht dat deze zaak al lang door de FIFA was behandeld en dat Leandro voor Porto mocht uitkomen? Wat zal de portugese ploeg naar de tuchtcommissie van de KNVB luisteren?

rkrijger
13-07-2005, 06:50
Ik dacht dat deze zaak al lang door de FIFA was behandeld en dat Leandro voor Porto mocht uitkomen? Wat zal de portugese ploeg naar de tuchtcommissie van de KNVB luisteren?

Dat wel. Maar het loopt dus nog of PSV een vergoeding betaald moet worden...

rkrijger
13-07-2005, 11:35
Romario!

Romario had zich bijna een week niet laten zien op de training bij Vasco da Gama vanwege fysiek ongemak. Maar eenmaal terug, zette hij alles direct op niet mis te verstane naar zijn hand.

De 39-jarige aanvaller sprak even met Dário Lourenço en nam de training over van zijn coach. Romario verzamelde de spelers in de middencirkel, sprak hen toe en organiseerde een oefenpotje tussen basisspelers en reserves.

Opmerkelijk was dat O Baixinho tot een heel ander elftal kwam dan Lourenço de laatste keer de wei in stuurde. Op liefst zes plaatsen wijzigde hij naar eigen inzicht het elftal dat zondag de derby tegen Flamengo speelt.

Gomes, de verdediger die door Lourenço steeds als een van zijn beste spelers wordt aangemerkt, verloor zijn basisplaats onder playing/coach Romario en hoefde zelfs niet op te draven bij de reserves. Gomes mocht rondjes lopen.

De revolutie geeft duidelijk aan hoe de verhoudingen liggen bij Vasco. Romario kan vooral bij voorzitter Eurico Miranda, die tevreden toekeek bij de training, niet stuk. De voormalige PSV'er liet eerder blijken het niet eens te zijn met de werkwijze van zijn huidige trainer, die zijn positie allerminst zeker lijkt.

Vasco presteert slecht in de nationale competitie. Van de laatste acht wedstrijden, verloor het er vier. Na elf duels heeft het pas negen punten en Vasco staat daarmee op de twintigste plaats, die aan het einde van de rit degradatie betekent. Romario scoorde vijf keer in zeven optredens.

starbuck
13-07-2005, 15:57
OM-Bouaouzan: zware mishandeling met opzet
Rachid Bouaouzan loopt het risico acht jaar achter de tralies te verdwijnen. Het OM legt de Spartaan zware mishandeling met opzet ten laste.

Ben benieuwd naar de uitspraak, als ik die "aanslag" op kokmeijer weer zie op tv dan mag hij wel een goede advocaat nemen.

Wordt wel een unieke zaak volgens mij.

John Sital
13-07-2005, 16:51
OM-Bouaouzan: zware mishandeling met opzet
Rachid Bouaouzan loopt het risico acht jaar achter de tralies te verdwijnen. Het OM legt de Spartaan zware mishandeling met opzet ten laste.

Ben benieuwd naar de uitspraak, als ik die "aanslag" op kokmeijer weer zie op tv dan mag hij wel een goede advocaat nemen.

Wordt wel een unieke zaak volgens mij.

tja, van die beelden wordt je echt niet vrolijk :?

rkrijger
13-07-2005, 21:31
tja, van die beelden wordt je echt niet vrolijk :?

Argh, hou op. Kan me die aanslag op Nilis ook nog herinneren... Rillingen...

Diana
14-07-2005, 06:19
tja, van die beelden wordt je echt niet vrolijk :?

Argh, hou op. Kan me die aanslag op Nilis ook nog herinneren... Rillingen...

Dat soort beelden kan ik dus echt niet zien. Sinds de tijd dat ik zelf, op geheel andere wijze, mijn enkel 90 graden uit de kom heb gehad en mijn kuit heb gebroken, helemaal niet meer.

rkrijger
14-07-2005, 07:15
Pff, als ik dit lees, Diana, dan lopen de rillingen al over mijn rug...

Diana
14-07-2005, 07:16
Pff, als ik dit lees, Diana, dan lopen de rillingen al over mijn rug...

Kan je nagaan wat er met mij gebeurt als ik zoiets zie of er alleen maar aan denk :cry:. Snap ook niet dat mensen dat een ander opzettelijk aan kunnen doen.

rkrijger
14-07-2005, 07:17
Pff, als ik dit lees, Diana, dan lopen de rillingen al over mijn rug...

Kan je nagaan wat er met mij gebeurd als ik zoiets zo of er alleen maar aan denk :cry:

Wat zeg je nou?!? :shock: :shock: :shock:

Diana
14-07-2005, 07:20
Pff, als ik dit lees, Diana, dan lopen de rillingen al over mijn rug...

Kan je nagaan wat er met mij gebeurd als ik zoiets zo of er alleen maar aan denk :cry:

Wat zeg je nou?!? :shock: :shock: :shock:

:confused:

rkrijger
14-07-2005, 07:23
"als ik zoiets zo of er alleen maar aan denk"

ik heb het niet over "gebeurt" (wat dus eigenlijk me een 't' moet...

Diana
14-07-2005, 07:25
"als ik zoiets zo of er alleen maar aan denk"

ik heb het niet over "gebeurt" (wat dus eigenlijk me een 't' moet...

Had al een verandering aangebracht in mijn zin. Soms type ik sneller dan dat ik denk. Maar goed, terug ontopic.

rkrijger
14-07-2005, 07:27
Ik snap nog steeds niet wat er dan had moeten staan...

Diana
14-07-2005, 07:27
Ik snap nog steeds niet wat er dan had moeten staan...

Kan je nagaan wat er met mij gebeurt als ik zoiets zie of er alleen maar aan denk . Snap ook niet dat mensen dat een ander opzettelijk aan kunnen doen.

rkrijger
14-07-2005, 07:29
OOOOoooooooohhhhhh............

Bedoel je *dat*...

John Sital
14-07-2005, 07:39
OOOOoooooooohhhhhh............

Bedoel je *dat*...

het is te merken dat je voor psv bent aangezien je kort van begrip bent :twisted: :wink:

rkrijger
14-07-2005, 07:40
het is te merken dat je voor psv bent aangezien je kort van begrip bent :twisted: :wink:

Heh-heh... Ikkeh?!? PSV?!? Hoe *kom* je er bij!

rkrijger
14-07-2005, 11:24
PSV berust in vertrek Lee, Monaco meldt zich
14/7/2005 8 :59

PSV verzet zich niet langer tegen een vertrek van Young-Pyo Lee. De Eindhovenaren hadden nog hoop de Zuid-Koreaanse linksback te kunnen overtuigen te blijven in Eindhoven, maar nadat Guus Hiddink met zijn pupil heeft gesproken, staat de deur open voor geïnteresseerde clubs.
AS Monaco is het meest concreet. De Franse topclub is bereid de gelimiteerde transfersom van naar verluidt vijf miljoen euro neer te leggen voor de Zuid-Koreaanse international. Een delegatie van Monaco meldt zich vandaag in Eindhoven om te onderhandelen met PSV.

Lee maakte het afgelopen seizoen grote indruk als speler die de gehele linkerkant bestreek. Na een weifelend begin bij PSV, waarin hij net als de naar Manchester United vertrokken Ji-Sung Park zich weinig op z'n gemak leek te voelen, liet de 28-jarige deze jaargang zien meer dan mee te kunnen op het hoogste niveau.

Mocht Monaco erin slagen zaken te doen met PSV, dan is Lee al de vierde vaste waarde die vertrekt deze zomer. Mark van Bommel (Barcelona), Johann Vogel (AC Milan) en Park (man United) gingen hem voor. Lee heeft nog een contract voor een jaar in Eindhoven.

Ludo Keeris
14-07-2005, 13:52
PSV berust in vertrek Lee, Monaco meldt zich
14/7/2005 8 :59


Mocht Monaco erin slagen zaken te doen met PSV, dan is Lee al de vierde vaste waarde die vertrekt deze zomer. Mark van Bommel (Barcelona), Johann Vogel (AC Milan) en Park (man United) gingen hem voor. Lee heeft nog een contract voor een jaar in Eindhoven.

En de kans dat Ooijer ook nog vertrekt wordt ook steeds groter :cry:

Straks heeft PSV geen 11 man meer om op te stellen...

rkrijger
14-07-2005, 13:57
En de kans dat Ooijer ook nog vertrekt wordt ook steeds groter :cry:

Want?!?

John Sital
14-07-2005, 14:28
En de kans dat Ooijer ook nog vertrekt wordt ook steeds groter :cry:

Want?!?

genoa heeft interesse dacht ik

John Sital
14-07-2005, 14:29
PSV berust in vertrek Lee, Monaco meldt zich
14/7/2005 8 :59


Mocht Monaco erin slagen zaken te doen met PSV, dan is Lee al de vierde vaste waarde die vertrekt deze zomer. Mark van Bommel (Barcelona), Johann Vogel (AC Milan) en Park (man United) gingen hem voor. Lee heeft nog een contract voor een jaar in Eindhoven.

En de kans dat Ooijer ook nog vertrekt wordt ook steeds groter :cry:

Straks heeft PSV geen 11 man meer om op te stellen...

:twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

rkrijger
14-07-2005, 14:44
En de kans dat Ooijer ook nog vertrekt wordt ook steeds groter :cry:

Want?!?

genoa heeft interesse dacht ik


Dat interesseert Ooijer toch niet! Toch?

rkrijger
14-07-2005, 14:49
Als PSV nou straks maar 7 man kan opstellen gedurende het seizoen, dan maakt Ajax een kansje om tot maart mee te doen om de titel...

Das wel wat spannender natuurlijk voor de neutrale toeschouwer...

Lex v/d Moolen
14-07-2005, 16:56
Als PSV nou straks maar 7 man kan opstellen gedurende het seizoen, dan maakt Ajax een kansje om tot maart mee te doen om de titel...

Das wel wat spannender natuurlijk voor de neutrale toeschouwer...Over arrogantie gesproken :twisted: :P

Seth__Gekko
14-07-2005, 17:06
Offe oppertunisme...haha

Headhunter
14-07-2005, 17:12
Ik heb het transfernieuws niet echt op de voet gevolgd de laatste tijd, maar volgens mij is er weer een lekkere leegloop aan de gang in Nederland. In ieder geval bij PSV... En wat krijgt men ervoor terug?

Misschien maakt ADO nog wel een kansje dit jaar. :P

Ludo Keeris
14-07-2005, 23:58
En de kans dat Ooijer ook nog vertrekt wordt ook steeds groter :cry:

Want?!?

genoa heeft interesse dacht ik


Dat interesseert Ooijer toch niet! Toch?

Blijkbaar wel... Hij heeft een tweejarig contract getekend, volgens VI. PSV krijgt 1,5 miljoen voor Ooijer. Tegelijktijd heeft PSV (weer) een jong brazilaans talent aangetrokken: Taianan (18 jaar).

rkrijger
15-07-2005, 07:07
Pfff, de tol van de roem. Wat een leegloop bij PSV zeg.

vBommel
Vogel
Bogelund
Ooijer
Lee
Park
vdSchaaf


Okay, niet allemaal even belangrijk geweest afgelopen seizoen, maar er zitten toch een hoop basisspelers bij...

Ik zou nu zo 1-2-3 even niet weten hoe PSV er uit ziet komend seizoen...

John Sital
15-07-2005, 08:39
Pfff, de tol van de roem. Wat een leegloop bij PSV zeg.

vBommel
Vogel
Bogelund
Ooijer
Lee
Park
vdSchaaf


Okay, niet allemaal even belangrijk geweest afgelopen seizoen, maar er zitten toch een hoop basisspelers bij...

Ik zou nu zo 1-2-3 even niet weten hoe PSV er uit ziet komend seizoen...

hoezo, volgens jou worden ze toch weer zomaar kampioen? :twisted: :twisted: :twisted:

rkrijger
15-07-2005, 08:41
hoezo, volgens jou worden ze toch weer zomaar kampioen? :twisted: :twisted: :twisted:

Ja, nou ja, hoe meer PSV uitgekleed wordt, hoe meer kansen voor de subtoppers van afgelopen seizoen...

Dat wel natuurlijk...

John Sital
15-07-2005, 08:44
hoezo, volgens jou worden ze toch weer zomaar kampioen? :twisted: :twisted: :twisted:

Ja, nou ja, hoe meer PSV uitgekleed wordt, hoe meer kansen voor de subtoppers van afgelopen seizoen...

Dat wel natuurlijk...

nou stop dan met mauwen :twisted:

rkrijger
15-07-2005, 08:45
nou stop dan met mauwen :twisted:

Mauwen?!? Ikke?!?
Man wat bedoel je?!?

starbuck
15-07-2005, 08:46
Kalou forceert vertrek: 'Het is beter dat ik ga'

Salomon Kalou probeert per direct een transfer naar PSV te forceren. Ondanks de zalvende woorden die hij onlangs liet horen, laat de Ivoriaanse aanvaller nogmaals nadrukkelijk weten wat hij wil: 'Het is voor mij en de club het beste als we uit elkaar gaan.'

Aldus te lezen op de site van de V.I.

rkrijger
15-07-2005, 08:52
[Kalou komt]

WEEEEEEE WORDEEEEE KAMPIOEN!!!!

John Sital
15-07-2005, 08:55
[Kalou komt]

WEEEEEEE WORDEEEEE KAMPIOEN!!!!

kalou wordt overschat :twisted: :wink:

rkrijger
15-07-2005, 08:58
kalou wordt overschat :twisted: :wink:

Maar wel een speler die onder Hiddink fantastisch kan opbloeien...

Maar euh, even serieus. PSV kan beter even aan de verdediging denken...

Voorin hebben we toch al:

Robert
Farfan
Beasley
Vennegoor
de Jong

Dat is genoeg!!!

rkrijger
15-07-2005, 11:48
PSV-preses: 'Minimaal vijf miljoen voor Lee'

15/7/2005 11:36

AS Monaco zal flink moeten betalen voor Young-Pyo Lee, verzekert PSV-voorzitter Rob Westerhof, die ontkent dat het contract van de Zuid-Koreaan een gelimiteerde afkoopsom bevat.
Volgens de preses beweren de zaakwaarnemers van Lee ten onrechte dat het contract van de linksback een maximale transfersom bevat van vijf miljoen euro. 'Het is precies andersom', vertelt Westerhof in het Algemeen Dagblad. 'We kunnen zelf onze prijs bepalen, met een minimum van vijf miljoen euro.'

Toch laat Westerhof weten dat hij vrede zal hebben met een eventueel vertrek van Lee. 'Het is jammer dat zo'n topspeler ons wellicht gaat verlaten, maar je houdt het niet tegen. Monaco is en interessant staatje om te wonen, je hoeft er nauwelijks belasting te betalen.'

rkrijger
15-07-2005, 14:39
PSV begint Peace Cup met sprankelende zege

15/7/2005 15:21

PSV boekte de eerste zege in het toernooi om de Peace Cup. In Seoul was de Nederlandse kampioen met 2-1 te sterk voor Seongnam Ilhwa. Opnieuw was Robert matchwinner.

Voor rust stond de eindstand al op het scorebord. In het snikhete World Cup Stadium stuurde coach Guus Hiddink nu wel zijn sterkst mogelijke opstelling het veld in, met uitzondering van Wilfred Bouma die nog op de bank begon. Michael Lamey nam zijn plaats in. In de aanval startten Jerfferson Farfán, Jan Vennegoor of Hesselink en Robert.

Al na vier minuten schoot Phillip Cocu PSV naar 1-0. Lang hielden de Eindhovenaren de voorsprong niet vast, want na een misverstand tussen André Ooijer en Alex profiteerde Do-Hoon Kim: 1-1. Halverwege de eerste helft nam PSV opnieuw de leiding, ditmaal dankzij een lob van Robert, die ook de tweede Brabantse kans benutte.

De ploeg van Hiddink had overigens niet te klagen over de efficiency van de Koreaanse opponent, die meer kansen creëerde, maar er niet in slaagde naast PSV te komen.

starbuck
15-07-2005, 18:31
voetbalfans gaan in de politiek.

In Engeland willen rechts-extremisten en voetbalhooligans wraakacties ondernemen op moslims voor de bloedige aanslagen in Londen, zo bericht de Britse krant The Guardian vandaag. Dit weekeinde willen onder meer de extreem-rechtse partijen 'Nationalist Alliance' en het 'National Front' ook demonstreren bij het Victoria Embankment, waar slachtoffers van de aanslagen worden herdacht.

Rivaliserende voetbalsupporters willen de strijdbijl onderling voorlopig begraven om zich gezamelijk op moslims te kunnen richten. Het gaat om hooligans van West Ham United, Millwall, Crystal Palace en Arsenal. Via internet communiceren ze met elkaar. Die gesprekken via forums en chatboxen worden gemonitord door de politie. Ook extreem-rechts wordt in de gaten gehouden.


Dit toch wel trietse bericht komt van Fok

kruspe
16-07-2005, 00:53
morgen eens naar de eerste oefenwedstrijd van Helmond Sport gaan kijken...ik ben benieuwd..

Coen Vermeer
16-07-2005, 09:17
PSV begint Peace Cup met sprankelende zege


:D Als je een verhaal van de vi website overneemt neem dan ook de goede kop van het artikel over. Deze was namelijk:


PSV begint Peace Cup met moeizame zege

http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=70834/sc=b82088

John Sital
16-07-2005, 09:59
:lol:

rkrijger
17-07-2005, 09:04
André Ooijer zegt op psv.nl dat er (nog) geen sprake is van een contract bij Genoa. De Clubs zijn er nog niet eens uit...

starbuck
17-07-2005, 10:47
André Ooijer zegt op psv.nl dat er (nog) geen sprake is van een contract bij Genoa. De Clubs zijn er nog niet eens uit...

Hier het hele verhaal:

Na allerlei berichten in de pers geeft André Ooijer zelf duidelijkheid wat betreft de speculaties over een mogelijke transfer. De verdediger is op de hoogte van de interesse die Genua in hem heeft, maar de Italianen hebben zich niet gemeld.

Interesse bekend
In Zuid-Korea laat Ooijer (31) weten dat hij via zijn agent heeft gehoord van interesse van Genua. "Mijn zaakwaarnemer is benaderd door Genua, maar zolang zij niet bij PSV komen is er wat mij betreft geen reden om aan een vertrek te denken. Daarvoor is PSV mij na al die jaren toch echt veel te dierbaar", aldus Ooijer in Gwangju, waar PSV zaterdagmiddag is neergestreken voor een wedstrijd tegen het Colombiaanse Once Caldas.

Verhalen niet waar
"De verhalen dat ik daar morgen medisch gekeurd ga worden, zijn niet waar. Gisteren speelden we de eerste wedstrijd van het toernooi en ik ging er vol tegenaan. Het zou raar zijn als ik op korte termijn medisch gekeurd moet worden om dan zo te spelen. Ik heb het hier hartstikke naar mijn zin, PSV is geweldig en ik heb absoluut geen reden om per se weg te willen. We spelen elk jaar Champions League, dus wat dat betreft is het geen must. Het is wel dat als ik op mijn leeftijd nog een mooi buitenlands avontuur kan aangaan, dat ik daar voor open sta. Maar alleen als alle voorwaarden voor mijn gevoel kloppen. Het risico om te verliezen wat ik bij PSV heb, wil ik niet lopen."

bron psv.nl

rkrijger
20-07-2005, 11:50
AS Monaco ziet af van Young-Pyo Lee

20/7/2005 10:42

PSV had zich min of meer al verzoend bij het vertrek van Young-Pyo Lee. Maar nu de voornaamste kandidaat-koper AS Monaco is afgehaakt lijkt zelfs het openbreken van Lee's contract een optie.

Lee stond in de concrete belangstelling van AS Monaco. Maar de Monegasken zien af van de Koreaanse international, omdat ze geen rekening hadden gehouden met een door PSV gelichte optie. De verdediger staat daardoor nog tot 2007 onder contract in Eindhoven.

Dat was een streep door de rekening van AS Monaco, dat volgens het Eindhovens Dagblad met de gedachte speelde voor twee miljoen euro het nog een jaar lopende contract te kunnen afkopen. PSV had een bedrag van vijf miljoen als minimum voor ogen.

'Uiteindelijk zijn er verschillende redenen waarom de deal niet is doorgegaan. De transfersom is er één van, maar het is niet het enige', aldus Lee's zaakwaarnemer Dong-Kook Kim.' Met het wegvallen van Monaco is PSV ook weer terug in de markt. De Eindhovense club, die het contract van Lee wil openbreken, was in de wachtkamer gezet.

Aston Villa, Everton en Newcastle United gelden nog als belangstellende clubs. Manchester United, dat Ji-Sung Park wegplukte bij PSV, is niet aan de orde.

Caledonians
22-07-2005, 09:47
Morgen naar Ibrox naar de oefenwedstrijd: Rangers - Borussia Monchengladbach 8)

Diana
22-07-2005, 09:52
Morgen naar Ibrox naar de oefenwedstrijd: Rangers - Borussia Monchengladbach 8)

Cool 8) (y)

rkrijger
22-07-2005, 12:30
Vijf kandidaten voor organisatie EK 2012

22/7/2005 13:03

De UEFA kan voor de organisatie voor het Europees kampioenschap in 2012 kiezen uit vijf mogelijkheden.
Italië, Griekenland en Turkije hebben zich aangeboden als organisator, terwijl Polen-Oekraïne en Kroatië-Hongarije het EK samen willen organiseren. Rusland, Roemenië en Azerbeidzjan hadden plannen mee te dingen, maar hebben afgezien van kandidatuur.

'De UEFA is opgetogen over de getoonde interesse voor een van de grootste sportevenement ter wereld en zal de dossiers intensief gaan bekijken', aldus de Europese voetbalbond, die in december 2006 de organisatie van het EK zal toewijzen.

kazlatan
27-07-2005, 20:28
Vandaag weer de intertoto met Valencia - Roda JC.
Ik geef ze niet veel kans, maar wie weet!

Sigma Olomouc - HSV staat nu 0-1 met de goal van.........van der Vaart 8)

El-Jorge
28-07-2005, 08:05
Road dik ingemaakt.

En de blamage van Celtic, bar slecht hoor!

rkrijger
28-07-2005, 08:12
Road dik ingemaakt.

En de blamage van Celtic, bar slecht hoor!

Jammer van "Road"...
Maar ja, zat er wel een beetje aan te komen.
Zaten trouwens leuke affiches bij, bij de InterToto...
Zijn dat allemaal clubs die geen "Europees" gehaald hebben?!?

rkrijger
29-07-2005, 09:25
De hartjes van menig Ajacied klopten de laatste tijd op volle snelheid.
PSV zou wel even ontmanteld worden en Ajax zou wel even kampioen gaan worden.

Hoe anders loopt (vooralsnog) de praktijk. De steunpilaren zijn uitstekend vervangen:

vBommel, Park, Vogel door Simons, Vayrynen, en Ferreyra

Ooijer zou naar Schalke gaan, gaat niet door
Alex zou naar Inter gaan, gaat niet door
Lee zou naar Monaco gaan, gaat niet door
Ooijer zou naar Genoa gaan, gaat niet door
Gomes zou naar Manchester gaan, gaat niet door

Al met al staat er dus een uitstekend team gereed.
De fantastische prestatie van vorig seizoen mag niet verwacht worden. Het kampioenschap wel!

John Sital
29-07-2005, 09:26
De hartjes van menig Ajacied klopten de laatste tijd op volle snelheid.
PSV zou wel even ontmanteld worden en Ajax zou wel even kampioen gaan worden.

Hoe anders loopt (vooralsnog) de praktijk. De steunpilaren zijn uitstekend vervangen:

vBommel, Park, Vogel door Simons, Vayrynen, en Ferreyra

Ooijer zou naar Schalke gaan, gaat niet door
Alex zou naar Inter gaan, gaat niet door
Lee zou naar Monaco gaan, gaat niet door
Ooijer zou naar Genoa gaan, gaat niet door
Gomes zou naar Manchester gaan, gaat niet door

Al met al staat er dus een uitstekend team gereed.
De fantastische prestatie van vorig seizoen mag niet verwacht worden. Het kampioenschap wel!

probeer je je zelf nou moed in te praten ofzo? :roll: nieuw seizoen nieuwe kansen.

rkrijger
29-07-2005, 09:27
probeer je je zelf nou moed in te praten ofzo? :roll: nieuw seizoen nieuwe kansen.

Tsk, de kansen van Ajax zijn niet echt gestegen doordat PSV slechts half leegloopt... Jammer voor jou...

John Sital
29-07-2005, 09:29
probeer je je zelf nou moed in te praten ofzo? :roll: nieuw seizoen nieuwe kansen.

Tsk, de kansen van Ajax zijn niet echt gestegen doordat PSV slechts half leegloopt... Jammer voor jou...

we zien het wel, ondertussen mag je jezelf gerust verder moed inpraten, psv roept dat het voor de titel gaat, ajax ziet wel waar ze uitkomen :twisted:

rkrijger
29-07-2005, 09:34
ajax ziet wel waar ze uitkomen :twisted:

Hoe snel kan het gaan. Tijdje terug was het nog "Wij zijn Ajax, wij zijn de beste" en nu "wij zijn Ajax, wij zien wel waar we uitkomen"... :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:

Joost v.d. Ham
29-07-2005, 09:48
Het nieuwe arrogante gedrag van de boeruuuhh (:roll:) staat ze niet zo fraai.....wat één minder seizoen van Ajax al niet teweeg kan brengen.

Natuurlijk wordt Ajax kampioen, ook in de CL zullen hoge ogen gegooid worden! Ik heb er het volste vertrouwen in. Eerst maar eens even volgens traditie het Emsterdém-Toernamunt op doelsaldo winnen en de JC schaal verliezen....8)

rkrijger
29-07-2005, 09:50
Het nieuwe arrogante gedrag van de boeruuuhh (:roll:) staat ze niet zo fraai.....

De supporters van PSV zijn niet arrogant, ze zijn zelfbewust!
(waar hebben we dat meer gehoord)

Seth__Gekko
29-07-2005, 10:04
Zelfspot haha

rkrijger
29-07-2005, 11:30
AMSTERDAM - De tegenstander van Ajax in de laatste voorronde van de Champions League, komt voort uit het duel Dinamo Tbilisi - Brøndby IF. De ploeg van Danny Blind ontloopt met deze loting de grote clubs.

rkrijger
29-07-2005, 11:53
De volledige loting, de Spaanse en Italiaanse clubs hebben het lastig...

FC Basel (Zwi) - Werder Bremen (Dui)
Artmedia Petrzalka (Slo)/Celtic (Sch) - Partizan (S&M)/Sheriff Tiraspol (Mol)
Shakhtar Donetsk (Oek) - Internazionale (Ita)
Shelbourne (Ier)/Steaua Boekarest (Roe) - Rosenborg BK (Noo)
Manchester United (Eng) - Debreceni VSC (Hon)/Hajduk Split (Kro)
Malmö FF/Maccabi Haifa - Dinamo Kiev (Oek)/FC Thun (Zwi)
Everton (Eng) - Villarreal (Spa)
FBK Kaunas (Lit)/Liverpool (Eng) - SK Tirana (Alb)/CSKA Sofia (Bul)
Sporting Lissabon (Por) - Udinese (Ita)
Vålerengen IF (Noo)/FC Haka (Fin) - Club Brugge (Bel)
F91 Dudelange (Lux)/Rapid Wien (Oos) - Rabotnicki Skopje (Mac)/Lokomotiv Moskou (Rus)
Anderlecht (Bel)/Neftchi Baku (Aze) - Slavia Praag (Tsj)
Anorthosis Famagusta (Cyp)/Trabzonspor (Tur) - Glasgow Rangers (Sch)
Dinamo Tbilisi (Geo)/Brøndby IF (Den) - Ajax (Ned)
Real Betis Sevilla (Spa) - AS Monaco (Fra)
Wisla Krakow (Pol) Panatinaikos (Gri)

Pascal Heister
29-07-2005, 11:56
[Kalou komt]

WEEEEEEE WORDEEEEE KAMPIOEN!!!!

kalou wordt overschat :twisted: :wink:jij ook dat scheelt :twisted: 8)

Ooijer blijft gewoon :D

Pascal Heister
29-07-2005, 11:59
Het nieuwe arrogante gedrag van de boeruuuhh (:roll:) staat ze niet zo fraai.....wat één minder seizoen van Ajax al niet teweeg kan brengen.

Natuurlijk wordt Ajax kampioen, ook in de CL zullen hoge ogen gegooid worden! Ik heb er het volste vertrouwen in. Eerst maar eens even volgens traditie het Emsterdém-Toernamunt op doelsaldo winnen en de JC schaal verliezen....8)hoge ogen net zo als vorig jaar zeker :wink:

John Sital
29-07-2005, 14:10
Het nieuwe arrogante gedrag van de boeruuuhh (:roll:) staat ze niet zo fraai.....wat één minder seizoen van Ajax al niet teweeg kan brengen.

Natuurlijk wordt Ajax kampioen, ook in de CL zullen hoge ogen gegooid worden! Ik heb er het volste vertrouwen in. Eerst maar eens even volgens traditie het Emsterdém-Toernamunt op doelsaldo winnen en de JC schaal verliezen....8)hoge ogen net zo als vorig jaar zeker :wink:

als het seizoen onderweg is kun je je altijd nog troosten met de resultaten van afgelopen jaar :twisted:

El-Jorge
29-07-2005, 14:22
Het nieuwe arrogante gedrag van de boeruuuhh (:roll:) staat ze niet zo fraai.....

De supporters van PSV zijn niet arrogant, ze zijn zelfbewust!


Verkapte arrogantie dus.... nog erger.... ;)

rkrijger
29-07-2005, 14:38
Het nieuwe arrogante gedrag van de boeruuuhh (:roll:) staat ze niet zo fraai.....

De supporters van PSV zijn niet arrogant, ze zijn zelfbewust!


Verkapte arrogantie dus.... nog erger.... ;)

En jij bent?!?

El-Jorge
29-07-2005, 14:50
Het nieuwe arrogante gedrag van de boeruuuhh (:roll:) staat ze niet zo fraai.....

De supporters van PSV zijn niet arrogant, ze zijn zelfbewust!


Verkapte arrogantie dus.... nog erger.... ;)

En jij bent?!?

Jorg :lol: :mrgreen:

rkrijger
29-07-2005, 14:52
Jorg :lol: :mrgreen:

EN Jorg zijn favoriete voetbalploeg uit de Eredivisie is?

John Sital
29-07-2005, 14:54
Jorg :lol: :mrgreen:

EN Jorg zijn favoriete voetbalploeg uit de Eredivisie is?

niet psv want jorg houdt van voetbal :twisted: :twisted: :twisted: 8)

El-Jorge
29-07-2005, 14:55
Jorg :lol: :mrgreen:

EN Jorg zijn favoriete voetbalploeg uit de Eredivisie is?

Als je opgelet had, had je al geweten voor welke ploeg ik ben......

Ik ben voor de mooiste ploeg met het mooiste shirt, rechtstreeks uit onze hoofdstad ;).... AJAX

El-Jorge
29-07-2005, 14:55
Jorg :lol: :mrgreen:

EN Jorg zijn favoriete voetbalploeg uit de Eredivisie is?

niet psv want jorg houdt van voetbal :twisted: :twisted: :twisted: 8)

Jep...... en dan kan je maar voor een ploeg zijn he.

@rkrijger, John heeft wel opgelet! :twisted:

John Sital
29-07-2005, 14:55
wijze woorden jorg 8)

rkrijger
29-07-2005, 14:56
Ik ben voor de mooiste ploeg met het mooiste shirt, rechtstreeks uit onze hoofdstad ;).... AJAX

Mooiste shirt, mooiste historie... Daar zijn we het wel over eens. Dat is Ajax. Mooiste stadion is Feyenoord. Beste supporters is ook Feyenoord... Maar toch ben ik gewoon voor PSV! Net als regiogenoot Sital overigens...

El-Jorge
29-07-2005, 14:59
Ik ben voor de mooiste ploeg met het mooiste shirt, rechtstreeks uit onze hoofdstad ;).... AJAX

Mooiste shirt, mooiste historie... Daar zijn we het wel over eens. Dat is Ajax. Mooiste stadion is Feyenoord. Beste supporters is ook Feyenoord... Maar toch ben ik gewoon voor PSV! Net als regiogenoot Sital overigens...

Ik vindt de Feyenoord helemaal niet de beste supporters, dat vinden ze vooral van zichzelf. Ze komen altijd allemaal massaal naar de kuip....... om hun ploeg af te zeiken.... lekkere supporter ben je dan!

rkrijger
29-07-2005, 15:02
Ik vindt de Feyenoord helemaal niet de beste supporters, dat vinden ze vooral van zichzelf. Ze komen altijd allemaal massaal naar de kuip....... om hun ploeg af te zeiken.... lekkere supporter ben je dan!

Ajax heeft toch het meest kritische publiek? Ik heb daar al zoveel voetballers (ex-Ajacieden) over horen klagen... Nou ja, ik heb dat gelezen...

El-Jorge
29-07-2005, 15:04
Ik vindt de Feyenoord helemaal niet de beste supporters, dat vinden ze vooral van zichzelf. Ze komen altijd allemaal massaal naar de kuip....... om hun ploeg af te zeiken.... lekkere supporter ben je dan!

Ajax heeft toch het meest kritische publiek? Ik heb daar al zoveel voetballers (ex-Ajacieden) over horen klagen... Nou ja, ik heb dat gelezen...

Dat is ook zeker waar! Maar ik vindt dat altijd bullshit dat Feyenoord de mooiste supporters heeft, die hebben ze zichzelf toegeigend, mooi stadion owkee, vindt ik ook. Maar die supporters zijn net zo gaar als van veel clubs hier in NL!

rkrijger
29-07-2005, 15:08
Heb je een seizoenkaart?

El-Jorge
29-07-2005, 15:09
Heb je een seizoenkaart?

Nee ik ben teletekst en (sinds aankomend seizoen) Talpa supporter!

rkrijger
29-07-2005, 15:11
Nee ik ben teletekst en (sinds aankomend seizoen) Talpa supporter!

Och, de meeste Ajax-fans zijn zogenaamde Ajax-thuis-voor-de-buis-supporters...

Pascal Heister
29-07-2005, 15:19
Het nieuwe arrogante gedrag van de boeruuuhh (:roll:) staat ze niet zo fraai.....wat één minder seizoen van Ajax al niet teweeg kan brengen.

Natuurlijk wordt Ajax kampioen, ook in de CL zullen hoge ogen gegooid worden! Ik heb er het volste vertrouwen in. Eerst maar eens even volgens traditie het Emsterdém-Toernamunt op doelsaldo winnen en de JC schaal verliezen....8)hoge ogen net zo als vorig jaar zeker :wink:

als het seizoen onderweg is kun je je altijd nog troosten met de resultaten van afgelopen jaar :twisted:ik zie wel wat het wordt, PSV is favoriet voor de titel, dat lijkt me duidelijk, of ze het ook worden blijft de vraag, het zou wel leuk zijn. Europees ben ik erg benieuwd naar :)

kruspe
29-07-2005, 17:01
Heb je een seizoenkaart?

had ik maar een seizoenskaart!! maar ja elke keer van weert naar amsterdam is mij een beetje teveel van het goede.
Als beste alternatief heb ik natuurlijk een seizoenskaart van Helmond Sport!
Van psv wil ik er absoluut geen, nog niet voor niks!

o ja, psv heeft trouwens het lelijkste stadion...

Lex v/d Moolen
29-07-2005, 17:03
Ik vindt de Feyenoord helemaal niet de beste supporters, dat vinden ze vooral van zichzelf. Ze komen altijd allemaal massaal naar de kuip....... om hun ploeg af te zeiken.... lekkere supporter ben je dan!

Ajax heeft toch het meest kritische publiek? Ik heb daar al zoveel voetballers (ex-Ajacieden) over horen klagen... Nou ja, ik heb dat gelezen...Geloof de helft niet van wat je leest en nog minder wat je hoort. :wink:

Ik vind trouwens dat je best kritisch mag zijn op je favoriete ploeg. Spelers moet niet zeuren, als ze toegejuichd worden vinden ze het ook niet erg.

Pascal Heister
29-07-2005, 17:54
Heb je een seizoenkaart?

had ik maar een seizoenskaart!! maar ja elke keer van weert naar amsterdam is mij een beetje teveel van het goede.
Als beste alternatief heb ik natuurlijk een seizoenskaart van Helmond Sport!
Van psv wil ik er absoluut geen, nog niet voor niks!

o ja, psv heeft trouwens het lelijkste stadion...lelijker dan die betonnen ufo in amsterdam kan niet :lol: :twisted:

kazlatan
29-07-2005, 19:39
De volledige loting, de Spaanse en Italiaanse clubs hebben het lastig...

FC Basel (Zwi) - Werder Bremen (Dui)
Artmedia Petrzalka (Slo)/Celtic (Sch) - Partizan (S&M)/Sheriff Tiraspol (Mol)
Shakhtar Donetsk (Oek) - Internazionale (Ita)
Shelbourne (Ier)/Steaua Boekarest (Roe) - Rosenborg BK (Noo)
Manchester United (Eng) - Debreceni VSC (Hon)/Hajduk Split (Kro)
Malmö FF/Maccabi Haifa - Dinamo Kiev (Oek)/FC Thun (Zwi)
Everton (Eng) - Villarreal (Spa)
FBK Kaunas (Lit)/Liverpool (Eng) - SK Tirana (Alb)/CSKA Sofia (Bul)
Sporting Lissabon (Por) - Udinese (Ita)
Vålerengen IF (Noo)/FC Haka (Fin) - Club Brugge (Bel)
F91 Dudelange (Lux)/Rapid Wien (Oos) - Rabotnicki Skopje (Mac)/Lokomotiv Moskou (Rus)
Anderlecht (Bel)/Neftchi Baku (Aze) - Slavia Praag (Tsj)
Anorthosis Famagusta (Cyp)/Trabzonspor (Tur) - Glasgow Rangers (Sch)
Dinamo Tbilisi (Geo)/Brøndby IF (Den) - Ajax (Ned)
Real Betis Sevilla (Spa) - AS Monaco (Fra)
Wisla Krakow (Pol) Panatinaikos (Gri)

Gunstige loting voor AJAX. Dat gaan we weer makkelijk winnen via verlenging/penalty's!
Best raar, in de 3e ronde spel topteams tegen elkaar en de wat mindere teams spelen ook tegen elkaar.

Liverpool zal zeker bij het hoofdtoernooi komen.

Toontje1985
29-07-2005, 19:45
Het nieuwe arrogante gedrag van de boeruuuhh (:roll:) staat ze niet zo fraai.....wat één minder seizoen van Ajax al niet teweeg kan brengen.

Natuurlijk wordt Ajax kampioen, ook in de CL zullen hoge ogen gegooid worden! Ik heb er het volste vertrouwen in. Eerst maar eens even volgens traditie het Emsterdém-Toernamunt op doelsaldo winnen en de JC schaal verliezen....8)hoge ogen net zo als vorig jaar zeker :wink:

als het seizoen onderweg is kun je je altijd nog troosten met de resultaten van afgelopen jaar :twisted:ik zie wel wat het wordt, PSV is favoriet voor de titel, dat lijkt me duidelijk, of ze het ook worden blijft de vraag, het zou wel leuk zijn. Europees ben ik erg benieuwd naar :)

PSV favoriet voor de titel? Laat me niet lachen! 1e wedstrijd in Amsterdam gaan ze al ten onder!

Pascal Heister
29-07-2005, 19:55
Het nieuwe arrogante gedrag van de boeruuuhh (:roll:) staat ze niet zo fraai.....wat één minder seizoen van Ajax al niet teweeg kan brengen.

Natuurlijk wordt Ajax kampioen, ook in de CL zullen hoge ogen gegooid worden! Ik heb er het volste vertrouwen in. Eerst maar eens even volgens traditie het Emsterdém-Toernamunt op doelsaldo winnen en de JC schaal verliezen....8)hoge ogen net zo als vorig jaar zeker :wink:

als het seizoen onderweg is kun je je altijd nog troosten met de resultaten van afgelopen jaar :twisted:ik zie wel wat het wordt, PSV is favoriet voor de titel, dat lijkt me duidelijk, of ze het ook worden blijft de vraag, het zou wel leuk zijn. Europees ben ik erg benieuwd naar :)

PSV favoriet voor de titel? Laat me niet lachen! 1e wedstrijd in Amsterdam gaan ze al ten onder! (6) nee Heracles is favoriet nou goed :lol:
Ach die fruitschaal hecht ik niet zoveel waarde aan...

starbuck
30-07-2005, 08:46
Eerste echte wedstrijd van het seizoen, tegen een topclub en ajax verliest alweer. :wink:

ajax - Arsenal 0-1

John Sital
30-07-2005, 09:04
tja vlak voor tijd, moet nog een en ander gebeuren bij ajax, maar gelukkig zijn de clubs in de competitie niet van kaliber arsenal :twisted: :roll:

Lex v/d Moolen
30-07-2005, 09:21
tja vlak voor tijd, moet nog een en ander gebeuren bij ajax, maar gelukkig zijn de clubs in de competitie niet van kaliber arsenal :twisted: :roll:Ik vond het wel een aardige wedstrijd tussen twee gelijkwaardige teams, jammer van die goal vlak voor tijd.
Ajax speelde een redelijk veldspel, maar kon de spits nog niet genoeg bereiken. Daar moet nog flink aan gewerkt worden. Verdediging stond ook wel goed, al lieten ze Lungberg een aantal keer zomaar naar binnen lopen, slordig. Lindenberg beviel me goed, daar gaat Ajax zeker wat aan hebben.

starbuck
30-07-2005, 11:06
tja vlak voor tijd, moet nog een en ander gebeuren bij ajax, maar gelukkig zijn de clubs in de competitie niet van kaliber arsenal :twisted: :roll:

als je nog meer excuses nodig hebt om te verklaren waarom ajax weer heeft verloren...

gebruik de zoekfunctie om de voetbalthread van vorig seizoen te bekijken, daar staan er genoeg te lezen.....wahahahahaaa :D :wink:

kruspe
30-07-2005, 11:12
tja vlak voor tijd, moet nog een en ander gebeuren bij ajax, maar gelukkig zijn de clubs in de competitie niet van kaliber arsenal :twisted: :roll:

als je nog meer excuses nodig hebt om te verklaren waarom ajax weer heeft verloren...

gebruik de zoekfunctie om de voetbalthread van vorig seizoen te bekijken, daar staan er genoeg te lezen.....wahahahahaaa :D :wink:

ik mag dan wel een echte ajax fan zijn, maar dit vind ik toch wel een goede opmerking!! (y)(y) :wink:

John Sital
30-07-2005, 21:43
tja vlak voor tijd, moet nog een en ander gebeuren bij ajax, maar gelukkig zijn de clubs in de competitie niet van kaliber arsenal :twisted: :roll:

als je nog meer excuses nodig hebt om te verklaren waarom ajax weer heeft verloren...

gebruik de zoekfunctie om de voetbalthread van vorig seizoen te bekijken, daar staan er genoeg te lezen.....wahahahahaaa :D :wink:

ben blij dat je het zegt, dan weet je ook welke excuses je komend seizoen voor psv kunt gebruiken :twisted:

rkrijger
31-07-2005, 21:42
Ajax verliest Vertrouwen, Duel, Toernooi, Trabelsi en Stekelenburg

31/7/2005 22:35

Ajax verloor ook het tweede duel in het Amsterdam Tournament. Onder toeziend oog van Diego Armando Maradona faalde de ploeg van coach Danny Blind tegen Boca Juniors, waardoor de gastheer deze editie in eigen stadion troosteloos als laatste eindigde.

Belangrijker dan de 1-0 nederlaag zijn de blessures die Hatem Trabelsi en Maarten Stekelenburg overhielden aan het oefenduel. Beide moesten van het veld nadat Stekelenburg onbezonnen was uitgelopen na een verre uittrap van Roberto Abbondanzieri. De doelman van Ajax kwam uitlopen en sprong roekeloos Trabelsi en tegenstander Rodrigo Palacio ondersteboven.

De Argentijn krabbelde even later weer op. Maar Stekelenburg landde dusdanig verkeerd, dat hij een sleutelbeenblessure over hield aan de botsing. En Trabelsi moest zelfs per brancard van het veld, waarschijnlijk met een lichte hersenschudding. Het is zeer twijfelachtig of het tweetal van de partij is tijdens het eerste duel in de derde voorronde van de Champions League.

Ajax verloor dus ook het duel met Boca. In het weinig verheffende en boeiende treffen sprongen de Argentijnen wat effectiever met de kansen om. José Calvo zorgde voor het verschil. Hij rondde na een half uur een simpel een-tweetje met Bilos heel beheerst af.

Ajax zette daar slechts enkele kansen tegenover. Angelos Charisteas had de grootste mogelijkheid, maar zag Abbondanzieri redden. Verder lukte het Ajax niet om voetballend te overtuigen, laat staan te domineren en imponeren, zoals coach Blind en zijn spelers tevoren hadden gehoopt.

Lex v/d Moolen
31-07-2005, 22:04
Ach, ze bewaren de goals voor psv 8)

Nee, vandaag was een dramatische wedstrijd, hoop dat het een incident was.

El-Jorge
01-08-2005, 07:43
Ach, ze bewaren de goals voor psv 8)

Nee, vandaag was een dramatische wedstrijd, hoop dat het een incident was.

ik heb beide wedstrijden niet gezien, maar idd genoeg gehoord dat het triest was... het is idd hopelijk een incident...

starbuck
01-08-2005, 10:40
Nee, vandaag was een dramatische wedstrijd, hoop dat het een incident was.

Geen punten en geen doelpunten in je eigen Tournooi 8)

Maar troost voor de ajax fans, het voorseizoen van PSV was vorig jaar ook niet om naar huis te schrijven.

Vrijdag begint het echte werk. :!:

John Sital
01-08-2005, 10:40
ach ja we zien wel wat het wordt

Pascal Heister
01-08-2005, 11:46
ach ja we zien wel wat het wordttoch maar geen kampioen dan?

John Sital
01-08-2005, 13:52
ach ja we zien wel wat het wordttoch maar geen kampioen dan?

hm ik weet niet hoe het seizoen gaat lopen, hopelijk wordt ajax kampioen.

rkrijger
01-08-2005, 20:19
hm ik weet niet hoe het seizoen gaat lopen, hopelijk wordt ajax kampioen.

Strijdlustig John...

Godsmack
02-08-2005, 12:07
Kromkamp voor €7.000.000,- naar Villareal
Nu alleen Landzaat nog naar Feyenoord 8) 8)

Godsmack
02-08-2005, 12:09
PSV bied €8.000.000,- voor Kalou, en Feyenoord wijst voorlopig alles af

rkrijger
02-08-2005, 12:44
PSV bied €8.000.000,- voor Kalou, en Feyenoord wijst voorlopig alles af

Feyenoord gokt gewoon. Bijna Hfl. 20.000.000,- voor een speler die niet meer voor Feyenoord wenst te spelen... Inpakken en een grote strik erom heen!!!

rkrijger
02-08-2005, 12:53
Mooi stukje van vi.nl

De sleutel ligt bij Salomon Kalou

2/8/2005 12:15

PSV wordt verdacht van een dubbele agenda. De Eindhovense club heeft zijn zinnen gezet op Salomon Kalou als vervanger van Ji-Sung Park, om tegelijkertijd onrust te stoken in het Rotterdamse kamp.

Ik kan me het niet voorstellen. Het lijkt me vreemd dat PSV het vooropgezette plan heeft opgevat om Feyenoord met dit stoken nog voor de competitie is begonnen op achterstand te zetten. Trainer Erwin Koeman is juist bezig te bouwen op de puinhopen die Ruud Gullit heeft achtergelaten.

Maar Feyenoord zit in z'n maag met Kalou. De trouwe achterban uit met een fluitconcert z'n ongenoegen over de houding van Kalou, maar is die tegelijkertijd niet bereid een vertrek van de Ivoriaan naar PSV te accepteren. Bij monde van technisch directeur Mark Wotte laat Feyenoord weten ook niet te denken aan een afscheid van kleine Kalou.

'Wat ons betreft, dient Kalou gewoon zijn contract tot medio 2007 bij Feyenoord uit. Wij willen met hem presteren. Of hij zelf een breuk wil forceren? Dat lijkt me niet. Hij wil alleen zijn contract niet verlengen. Dat is heel jammer, maar dat is zijn goed recht.' Maar het blijft natuurlijk wel opmerkelijk waarom Feyenoord (vooralsnog) niet bereid is Danko Lazovic te verhuren. Mocht de Serviër niet weg als Kalou zou blijven?

Het kamp Kalou stuurt inmiddels aan op nieuwe onderhandelingen. Want als Benfica wel mag, waarom PSV niet? Dat Feyenoord bepaalt waar Kalou wel en niet naar toe mag heet schandalig te zijn. Begrijpelijk dat Rodger Linse zich te buiten gaat aan woorden als 'dictatoriaal' en 'niet van deze tijd'. Als je naar hem luistert krijg je bijna het gevoel dat het er met het Bosman-arrest voor de speler alleen maar slechter op is geworden. Maar is niet juist aan de zaakwaarnemer om zijn cliënt te wapenen tegen de uitwassen?

Maar goed, Linse behartigt de zaken van Kalou en dus zijn zulke woorden geoorloofd. En hij zou een slechte belangenbehartiger zijn als hij niet alle mogelijkheden zou aangrijpen. De poging Feyenoord en PSV weer aan één tafel te krijgen is echter een kansloos middel om zonder gezichtsverlies een vertrek uit de Kuip te forceren.

Hoe dan ook, de sleutel ligt zondermeer bij Kalou zelf. Als hij echt naar PSV wil moet de jonge Ivoriaan zijn heil zoeken in een arbitragezaak. Voorzitter Rob Westerhof liet zich al uit in die richting. 'Als een werknemer van werkkring wil veranderen, dan hou je dat toch niet tegen.' En ook al zal Feyenoord het niet leuk vinden, Kalou heeft kans als hij het gooit op positieverbetering. PSV staat er sportief beter voor en betaalt ook nog eens beter.

Een gang naar de arbitragecommissie is de enige oplossing. Ondanks verzoeken van Linse kan Feyenoord met goed fatsoen niet meer aanschuiven bij PSV om te onderhandelen. Daartoe heeft de Rotterdamse achterban al te zeer de worst voorgehouden dat de Ivoriaanse groeibriljant blijft. En de Eindhovense club is veroordeeld tot de zijlijn aangezien het niet bereid is te voldoen aan de Robben-achtige prijs die Feyenoord wil hebben.

Kortom, alleen Kalou kan deze impasse doorbreken. En dan kan hij tegelijkertijd laten zien een echte vent te zijn die in de traditie van Frank en Ronald de Boer karaktermoord pleegt op de club die hem de kans heeft gegeven zich in de kijker te spelen bij Marco van Basten.

Lex v/d Moolen
02-08-2005, 17:32
Begrijpelijk dat Rodger Linse zich te buiten gaat aan woorden als 'dictatoriaal' en 'niet van deze tijd'. Als je naar hem luistert krijg je bijna het gevoel dat het er met het Bosman-arrest voor de speler alleen maar slechter op is geworden. Maar is niet juist aan de zaakwaarnemer om zijn cliënt te wapenen tegen de uitwassen? Dat zou zo moeten zijn, maar die zaakwaarnemers zijn er toch alleen maar voor zichzelf? Natuurlijk wil hij dat die transfer doorgaat. Niet voor Kalou, nee, omdat hij zelf dan een flinke commissie kan opstrijken... :roll:

rkrijger
02-08-2005, 19:33
Natuurlijk wil hij dat die transfer doorgaat. Niet voor Kalou, nee, omdat hij zelf dan een flinke commissie kan opstrijken... :roll:

Ieder weldenkend mens gunt Kalou zijn transfer naar PSV...

Lex v/d Moolen
02-08-2005, 19:53
http://www.moviebase.nl/forum/images/smiles/laugh_at.gif

Ieder weldenkend mens gunt Kalou zijn transfer naar PSV...

rkrijger
02-08-2005, 19:57
http://www.moviebase.nl/forum/images/smiles/laugh_at.gif

Ieder weldenkend mens gunt Kalou zijn transfer naar PSV...

LOL!

Nee, eerlijk, als je nou naar 1 vd beste clubs van Europa van afgelopen seizoen kan... En die club wil jou...

Oscar van Sambeek
02-08-2005, 20:05
http://www.moviebase.nl/forum/images/smiles/laugh_at.gif

Ieder weldenkend mens gunt Kalou zijn transfer naar PSV...

LOL!

Nee, eerlijk, als je nou naar 1 vd beste clubs van Europa van afgelopen seizoen kan... En die club wil jou...

wijze woorden :P

Lex v/d Moolen
02-08-2005, 20:06
http://www.moviebase.nl/forum/images/smiles/laugh_at.gif

Ieder weldenkend mens gunt Kalou zijn transfer naar PSV...

LOL!

Nee, eerlijk, als je nou naar 1 vd beste clubs van Europa van afgelopen seizoen kan... En die club wil jou...Ieder zijn goed recht natuurlijk.
Ik heb nog zoiets van, een speler die wisselt tussen ajax, psv of feyenoord, dat is eigenlijk not done, maar ok, wie ben ik?

Godsmack
02-08-2005, 21:02
Ik vind best dat Kalou naar PSV kan en mag maar dan wel voor meer geld.
Kalou is toch zeker van het kaliber Robben en kan uitgroeien tot 1 van de beste spitsen ter wereld.
Dus mag PSV ook best iets dieper in de buidel tasten

rkrijger
02-08-2005, 21:26
Dus mag PSV ook best iets dieper in de buidel tasten

Vergeet niet: hij heeft alleen nog maar een contract voor dit seizoen. Dus als 1 seizoentje wachten je 18.000.000 oplevert... Sja...
Indertijd met Arjan Robben, die had nog een contract voor jaaaaaren...
Dus das niet te vergelijken!

Godsmack
02-08-2005, 21:35
Dus mag PSV ook best iets dieper in de buidel tasten

Vergeet niet: hij heeft alleen nog maar een contract voor dit seizoen. Dus als 1 seizoentje wachten je 18.000.000 oplevert... Sja...
Indertijd met Arjan Robben, die had nog een contract voor jaaaaaren...
Dus das niet te vergelijken!

Kalou heeft een contract tot 2007 :wink:

Dus dat zijn 2 seizoenen, als hij in die seizoenen Feyenoord aan prijzen kan helpen dan zal dat meer waard zijn dan de 8 miljoen euro wat nu geboden word

Freeze
02-08-2005, 21:37
Dus mag PSV ook best iets dieper in de buidel tasten

Vergeet niet: hij heeft alleen nog maar een contract voor dit seizoen. Dus als 1 seizoentje wachten je 18.000.000 oplevert... Sja...
Indertijd met Arjan Robben, die had nog een contract voor jaaaaaren...
Dus das niet te vergelijken!

Even je bronnen checken: Kalou heeft nog een contract voor 2 jaar. En ja, over een jaar is ie qua contract minder waard, maar wie zegt dat er dan geen grote buitenlandse ploegen zijn die hem willen overnemen?

rkrijger
02-08-2005, 22:00
Even je bronnen checken: Kalou heeft nog een contract voor 2 jaar. En ja, over een jaar is ie qua contract minder waard, maar wie zegt dat er dan geen grote buitenlandse ploegen zijn die hem willen overnemen?

Euh, 2 jaar contract is ook ongeveer waar ik op doelde. Ik meen dat Robben een 4 of 5-jarig contract had. Vandaar...

Godsmack
03-08-2005, 09:16
Ach Feyenoord word gewoon kampioen en dan tekent Kalou wel bij :lol:
En dan willen ineens Alex,Robert,Gomez en consorten naar Feyenoord 8)

rkrijger
03-08-2005, 10:34
Ach Feyenoord word gewoon kampioen en dan tekent Kalou wel bij :lol:
En dan willen ineens Alex,Robert,Gomez en consorten naar Feyenoord 8)

Jaja, denk het niet. Of het moet "wordt" (met dt) zijn...

starbuck
03-08-2005, 10:39
Diverse clubs uit Engeland hebben zich gemeld voor Bouma en Lucius meld de Telegraaf.

Als het zo door gaat zal ik zelf mijn voetbal schoenen weer uit het vet moeten halen. :D :wink:

rkrijger
03-08-2005, 10:54
Diverse clubs uit Engeland hebben zich gemeld voor Bouma en Lucius meld de Telegraaf.

De Telegraaf?!? Oh, in dat geval is de wens de vader van de gedachte. Verder geen aandacht aan besteden!

John Sital
03-08-2005, 10:57
Diverse clubs uit Engeland hebben zich gemeld voor Bouma en Lucius meld de Telegraaf.

De Telegraaf?!? Oh, in dat geval is de wens de vader van de gedachte. Verder geen aandacht aan besteden!

net zoals wij aandacht aan jouw posts besteden? :wink:
dadelijk ff vi lezen

rkrijger
03-08-2005, 15:46
Van Bommel en Park genomineerd voor UEFA award
(wederom geen Ajacieden)

Uitgegeven: 3 augustus 2005 15:33

AMSTERDAM - De UEFA heeft 21 spelers genomineerd voor de verkiezing van de beste speler van het afgelopen seizoen in de UEFA Champions League. Onder deze namen bevinden zich ook de oud-PSV'ers Mark van Bommel en Ji-Sung Park. De uitslag wordt op 25 augustus in Monaco bekendgemaakt. Dan wordt ook geloot voor de eerste ronde van de Champions League.

Naast de beste speler worden ook de beste doelman, de beste verdediger, de beste middenvelder en de beste aanvaller gekozen. Vorig jaar werd de verkiezing gedomineerd door FC Porto. Vítor Bahia (beste doelman), Ricardo Carvalho (beste verdediger) en Deco (beste middenvelder en meest waardevolle speler) vielen destijds in de prijzen. Fernando Morientes, toen nog spelend voor AS Monaco, kreeg de prijs voor beste aanvaller.


Genomineerden UEFA awards 2005

Beste doelman
Gianluigi Buffon (Juventus)
Petr Cech (Chelsea)
Jerzy Dudek (Liverpool)

Beste verdediger

Cafu (AC Milan)
Jamie Carragher (Liverpool)
Sami Hyypiä (Liverpool)
Paolo Maldini (AC Milan)
Alessandro Nesta (AC Milan)
John Terry (Chelsea)

Beste middenvelder

Michael Ballack (Bayern München)
Steven Gerrard (Liverpool)
Kaká (AC Milan)
Juninho Pernambucano (Olympique Lyon)
Frank Lampard (Chelsea)
Andrea Pirlo (AC Milan)
Mark van Bommel (PSV, nu FC Barcelona)

Beste aanvaller

Adriano (Internazionale)
Samuel Eto'o (FC Barcelona)
Ji-Sung Park (PSV Eindhoven, nu Manchester United)
Ronaldinho (FC Barcelona)
Andrei Shevchenko (AC Milan)

Tom L.
04-08-2005, 22:47
bla bla bla

Ik denk inderdaad dat ze v. bommel verkiezen boven Gerard en Lampard en park boven Eto'o, Ronaldinho en Shevchenko 8)

rkrijger
05-08-2005, 08:09
Ik denk inderdaad dat ze v. bommel verkiezen boven Gerard en Lampard en park boven Eto'o, Ronaldinho en Shevchenko 8)

De kift...

Oscar van Sambeek
05-08-2005, 13:20
en, waar kunnen we vanavond weer van genieten, een 0-2 of een 0-4? :twisted:

kruspe
05-08-2005, 14:49
en, waar kunnen we vanavond weer van genieten, een 0-2 of een 0-4? :twisted:

ik denk (en hoop) het wel aangezien ajax "uit" speelt... :D :D

rkrijger
05-08-2005, 15:09
ik denk (en hoop) het wel aangezien ajax "uit" speelt... :D :D

Pfff, weer zo'n Ajax-thuis-voor-de-buis-supporter! Ik veracht die lui!

kruspe
05-08-2005, 15:49
ik denk (en hoop) het wel aangezien ajax "uit" speelt... :D :D

Pfff, weer zo'n Ajax-thuis-voor-de-buis-supporter! Ik veracht die lui!

het is dat je uit Geldrop komt, anders hadden we nu ruzie...

starbuck
05-08-2005, 18:47
Ik gok dat mijn ploegie wint met 1-2.... 8)

rkrijger
05-08-2005, 19:05
ik denk (en hoop) het wel aangezien ajax "uit" speelt... :D :D

Pfff, weer zo'n Ajax-thuis-voor-de-buis-supporter! Ik veracht die lui!

het is dat je uit Geldrop komt, anders hadden we nu ruzie...

Okay, okay, ik liet me wat gaan. Maar... hoe *kan* je nou voor Ajax zijn als je onder de rook van Eindhoven woont?!? :shock: :? :shock: :? :shock: :?

rkrijger
05-08-2005, 19:06
Ik gok dat mijn ploegie wint met 1-2.... 8)

Ik gok ook dat mijn ploegie wint. Maar dan met 1-3!!!

kruspe
05-08-2005, 20:28
ik denk (en hoop) het wel aangezien ajax "uit" speelt... :D :D

Pfff, weer zo'n Ajax-thuis-voor-de-buis-supporter! Ik veracht die lui!

het is dat je uit Geldrop komt, anders hadden we nu ruzie...

Okay, okay, ik liet me wat gaan. Maar... hoe *kan* je nou voor Ajax zijn als je onder de rook van Eindhoven woont?!? :shock: :? :shock: :? :shock: :?

tja..vroeger nam mijn 10 jaar oudere broer mij altijd al mee naar de meer om naar Ajax te kijken en dan is de keuze snel (voor je) gemaakt, vandaar. Later zijn we ook vaak naar Helmond Sport gaan kijken en daar ben ik dus blijven hangen.
Mijn vader heeft het vroeger wel eens geprobeerd om me mee te nemen naar psv,maar zonder succes. Heb nog nooit een wedstrijd helemaal afgekeken daar...

kazlatan
05-08-2005, 20:31
0-0 bij rust. Het is weer duidelijk dat PSV totaal niet wil voetballen!!

starbuck
05-08-2005, 20:55
0-0 bij rust. Het is weer duidelijk dat PSV totaal niet wil voetballen!!

niet willen voetballen en toch scoren..... 8)

maar eerlijk is eerlijk ajax is een beetje beter tot nu toe.

rkrijger
05-08-2005, 21:24
PSV doet het Nederlandse voetbal een grote dienst: Ajax krijgt door de overwinning net het extra beetje zelfvertrouwen dat nodig is om de Denen weerstand te bieden!

Prima PSV!!!

starbuck
05-08-2005, 21:29
PSV doet het Nederlandse voetbal een grote dienst: Ajax krijgt door de overwinning net het extra beetje zelfvertrouwen dat nodig is om de Denen weerstand te bieden!

Prima PSV!!!

echte brabo's....altijd het positieve zien :wink:


Een verdiende overwinning van de a'dammers.

kruspe
05-08-2005, 21:30
PSV liet weer eens goed zien hoe je een wedstrijd voor een goed aanvallende ploeg lekker kan verpesten!!
Maar zie...de aanhouder wint :wink:

kazlatan
05-08-2005, 21:46
PSV liet weer eens goed zien hoe je een wedstrijd voor een goed aanvallende ploeg lekker kan verpesten!!
Maar zie...de aanhouder wint :wink:

Gelukkig is dat verschrikkelijke ANTI VOETBAL afgestraft!
AJAX is nog niet helemaal top, maar dit begint gelukkig ergens op te lijken :D

Maick Werner
05-08-2005, 21:54
Zoals gewoonlijk maakte Ajax het spel en was weer de betere ploeg. Even schrok ik toen er wéér een onverdiende voorsprong werd gepakt, maar uiteindelijk knap gewonnen van de ex-Godenzonen.

Eens kijken hoelang ze dit vertrouwen kunnen volhouden en Boukhari blijft lachen. Zal me niks verbazen als ze dit seizoen weer UEFA-cup gaan spelen.

Pascal Heister
05-08-2005, 22:11
Wat een slechte wedstrijd zeg, 2e helft was echt een drama, Ajax was de verdiende winnaar.
Er moet nog veel gebeuren bij PSV.... :evil: :?

kruspe
05-08-2005, 22:20
2e helft was echt een drama:evil: :?

ja, inderdaad....een drama voor die club uit Eindhoven :D :D :D

Lex v/d Moolen
05-08-2005, 22:34
Eens kijken hoelang ze dit vertrouwen kunnen volhouden en Boukhari blijft lachen.Bouka speelde een goede wedstrijd, op het middenveld nog wel! :shock:
Als hij zo blijft spelen mag hij van mij blijven staan en Sneijder op de bank blijven. Aanvallend veel dreigender. Alleen jammer dat hij op het eind teveel voor eigen succes ging.
1e helft was zeer matig van twee kanten, 2e helft was duidelijk voor Ajax en klasse dat ze na de onterechte klutsgoal van Bouma terug konden vechten. (y)


Maar goed, zal er nog een :bier: tje op drinken, want wie weet hoe lang het weer duurt eer Ajax weer eens van psv wint. :bier:

Oscar van Sambeek
05-08-2005, 23:37
lang :twisted:

Seth__Gekko
06-08-2005, 09:44
Mja, ik heb em na de 1e helft afgezet. Vond er niet zo veel aan. Ik had dus betere de 2e helft kunnen kijken.

John Sital
06-08-2005, 10:07
en, waar kunnen we vanavond weer van genieten, een 0-2 of een 0-4? :twisted:

:twisted: :twisted: :twisted: :twisted: 2-1 :twisted: :twisted: :twisted:

ach ja, spel was niet al te best maar ze hebben gewonnen :twisted: :twisted:

Oscar van Sambeek
06-08-2005, 10:15
en, waar kunnen we vanavond weer van genieten, een 0-2 of een 0-4? :twisted:

:twisted: :twisted: :twisted: :twisted: 2-1 :twisted: :twisted: :twisted:

ach ja, spel was niet al te best maar ze hebben gewonnen :twisted: :twisted:


spel was inderdaad niet best, van beide kanten niet, maar ach,
gefeliciteerd mannen met deze zeer waardervolle overwinning!
de eerste prijs heb je alweer in de kast staan, en enige overigens :twisted:

John Sital
06-08-2005, 10:17
en, waar kunnen we vanavond weer van genieten, een 0-2 of een 0-4? :twisted:

:twisted: :twisted: :twisted: :twisted: 2-1 :twisted: :twisted: :twisted:

ach ja, spel was niet al te best maar ze hebben gewonnen :twisted: :twisted:


spel was inderdaad niet best, van beide kanten niet, maar ach,
gefeliciteerd mannen met deze zeer waardervolle overwinning!
de eerste prijs heb je alweer in de kast staan, en enige overigens :twisted:

en gewoon doorgaan met grote muil he :twisted: :wink:

Oscar van Sambeek
06-08-2005, 11:50
:lol:

kruspe
07-08-2005, 01:25
En Helmond Sport is met groot gemak (8-0 overwinning op Nuenen) doorgedrongen tot de tweede ronde van de Amstel Cup!!

starbuck
08-08-2005, 08:13
teletekst meld dat niet allen de rechten van kalou zijn verkocht aan een investeringsmaatschappij , maar ook de helft van de rechten van dirk Kuyt. :shock:

Het mag dan wel een vaker voorkomende constructie zijn bij buitenlandse clubs, voor nederlandse begrippen is het eigenlijk wel bijzonder, zeker als de spelers in kwestie van niets weten.

feijenoord blijft maar ontkennen, als er straks toch iets van waar blijkt, dan gaan er koppen rollen.

Toontje1985
08-08-2005, 12:26
1e helft PSV-Ajax was niet veel, maar de 2e helft maakte veel goed, van Ajax kant dan. PSV heeft na de 1-0 niet meer gevoetbald en Ajax wel en dus verdiend gewonnen. Was bang dat PSV onterecht met de JCS er vandoor zou gaan, maar het was gelukkig toch nog genieten in het stadion.

Lex v/d Moolen
08-08-2005, 16:52
Seizoen begint weer gesmeerd :roll:
gehannes rondom Kalou en Kuyt bij Feyenoord
Heracles - PSV gaat dat nou nog door?
Ajax-ADO op neutraal terrein zonder publiek???
Ik eis 1/17e van mn seizoenskaart terug bij die Cohen :twisted:

Paul_Knoop
08-08-2005, 22:26
Feyenoord wordt gewoon kampioen :!:

( lokt hiermee verschillende haat pm's uit :P )

Lex v/d Moolen
08-08-2005, 22:41
Feyenoord wordt gewoon kampioen :!:

( lokt hiermee verschillende haat pm's uit :P )Denk eerder lach pm's (6) :wink:

El-Jorge
09-08-2005, 07:59
Feyenoord wordt gewoon kampioen :!: ( lokt hiermee verschillende haat pm's uit :P )

ROFLOL :lol:


Denk eerder lach pm's (6) :wink:

idd.... :roll:

Paul_Knoop
09-08-2005, 09:13
haha, ieder mens met meer dan 2 hersencellen weet dat het vrijwel onmogelijk is dat ze kampioen worden..

gelukkig heb ik er maar 1 ( reden dat ik ook op dit forum rondhang :twisted: )

Freeze
09-08-2005, 19:33
haha, ieder mens met meer dan 2 hersencellen weet dat het vrijwel onmogelijk is dat ze kampioen worden..

Niks is onmogelijk in het voetbal: Griekenland EK?!

kazlatan
10-08-2005, 20:23
Brondby - AJAX 2-2.

AJAX speelde nog 10x slechter dan PSV vorige week vrijdag deed.
Uitslag is op zich wel mooi, de return was dan ook geen probleem zijn!

John Sital
10-08-2005, 20:24
Brondby - AJAX 2-2.

AJAX speelde nog 10x slechter dan PSV vorige week vrijdag deed.
Uitslag is op zich wel mooi, de return was dan ook geen probleem zijn!

ach ja, laatste tegengoal is jammer, 0-0 thuis en ze hebben het gehaald.

Oscar van Sambeek
10-08-2005, 20:28
0-1 thuis en ze kunnen weer een heel jaar lang toekijken vanuit A'dam hoe de echte mannen voetballen :twisted: :twisted:

John Sital
10-08-2005, 20:29
0-1 thuis en ze kunnen weer een heel jaar lang toekijken vanuit A'dam hoe de echte mannen voetballen :twisted: :twisted:

diezelfde mannen die met 2-1 verloren van ajax vorige week? :twisted:

Oscar van Sambeek
10-08-2005, 20:32
En trots dat ze zijn op hun enige prijs van het jaar,
krijgen we dit ook weer 4 jaar te horen?? 8)

John Sital
10-08-2005, 20:32
En trots dat ze zijn op hun enige prijs van het jaar,
krijgen we dit ook weer 4 jaar te horen?? 8)

als jij dat lekker vindt boerke :twisted:
wanneer gaat psv eens een fatsoenlijk bedrag voor kalou bieden? :twisted:

Lex v/d Moolen
10-08-2005, 20:36
Brondby - AJAX 2-2.

AJAX speelde nog 10x slechter dan PSV vorige week vrijdag deed.
Uitslag is op zich wel mooi, de return was dan ook geen probleem zijn!

ach ja, laatste tegengoal is jammer, 0-0 thuis en ze hebben het gehaald.Thuis gewoon winnen. Als Ajax tenminste zijn eigen spel speelt en zich niet laat meeslepen met het kick+rush van de Denen.
Stom dat ze de 1-2 weggaven, maar was wel verdiend.

Oscar van Sambeek
10-08-2005, 20:37
geen idee :P , maar hoe stiller het wordt rondom Kalou hoe groter de kans dat hij voor PSV komt spelen

Toontje1985
11-08-2005, 13:28
haha, ieder mens met meer dan 2 hersencellen weet dat het vrijwel onmogelijk is dat ze kampioen worden..

Niks is onmogelijk in het voetbal: Griekenland EK?!

Toernooi is wel wat anders dan een competitie van een jaar

Toontje1985
11-08-2005, 13:30
En trots dat ze zijn op hun enige prijs van het jaar,
krijgen we dit ook weer 4 jaar te horen?? 8)

PSV zal op het einde van het seizoen teleurgesteld zijn dat ze de enige prijs van het jaar waar ze een beetje kans op hadden gehad, niet hebben gepakt.

Toontje1985
11-08-2005, 13:31
geen idee :P , maar hoe stiller het wordt rondom Kalou hoe groter de kans dat hij voor PSV komt spelen

Maar zelf spelers opleiden lukt nog altijd niet in Eindhoven.

John Sital
12-08-2005, 08:33
geen idee :P , maar hoe stiller het wordt rondom Kalou hoe groter de kans dat hij voor PSV komt spelen

Maar zelf spelers opleiden lukt nog altijd niet in Eindhoven.

respect 8)

El-Jorge
12-08-2005, 08:42
Ik zat het playoff systeem vanmorgen te bekijken....

Wat een *****zooitje..... ik vondt het al waardeloos, maar nu gezien te hebben hoe het systeem precies loopt, vindt ik het nog waardelozer.
Ik ben van mening dat het een vorm van competitie vervalsing is.... je verzint zoiets toch niet! Het heet een competitie maar aan het eind van het seizoen wordt er via een cup-systeem uitgemaakt wie wat in Europa mag gaan doen. Dan kan je dus net zo goed zowat de hele competitie laten zitten. Als je een competitie speelt heb je over al die wedstrijden uitgemaakt wie waar over een heel seizoen gezien hoort te staan, doordat nu aan het einde van het seizoen teniet te doen is gewoon waardeloos! (als deze opzet afgelopen seizoen was toegepast had AZ misschien nu wel intertoto moeten spelen, daat gaat dus nergens over)
Daarnaast ben ik van mening dat deze opzet slecht gaat zijn voor het NL voetbal. Op deze manier kan de nummer 6 ineens CL voetbal gaan spelen, ik denk ten eerste dat dat in 9 van de 10 gevallen niet reeel is, maar ook niet goed. Vaak zijn dat ploegen uit de subtop, en hoe leuk het ook voor ze is, plaatsing voor het eindtoernooi word dan erg moeilijk, daarmee gaat NL punten verliezen, en misschien wel plaatsen waardoor er in de toekomst minder clubs EC-voetbal kunnen spelen.
Daarnaast is het ook nog eens een extra belasting op spelers, vooral voor internationals zal het seizoen og langer en zwaarder worden, waardoor meestal prestaties minder worden!
Die sukkels in Zeist hebben alleen maar aan de portemonnee gedacht en niet aan de kwaliteit.

Lex v/d Moolen
12-08-2005, 16:32
Ajax - ADO wordt nu toch wel weer met publiek gespeeld. Goede zaak! :)
Alleen jammer dat het pas in januari 2006 is... :|

Azazel
12-08-2005, 16:46
Ajax - ADO wordt nu toch wel weer met publiek gespeeld. Goede zaak! :)
Alleen jammer dat het pas in januari 2006 is... :|

Belachelijke oplossing. Ze moeten niet elke uitwedstrijd van ADO beschouwen als een risicowedstrijd.

Vanavond AZ - Sparta.....het feest gaat weer beginnen. In Engeland gelukkig ook.

Lex v/d Moolen
12-08-2005, 16:48
Ajax - ADO wordt nu toch wel weer met publiek gespeeld. Goede zaak! :)
Alleen jammer dat het pas in januari 2006 is... :|

Belachelijke oplossing. Ze moeten niet elke uitwedstrijd van ADO beschouwen als een risicowedstrijd.Vrees dat Ajax-ADO dat toch wel is... :?

Azazel
12-08-2005, 16:56
Er is al tijden niets schokkends gebeurt, dus waarom dan?




Ajax - ADO wordt nu toch wel weer met publiek gespeeld. Goede zaak! :)
Alleen jammer dat het pas in januari 2006 is... :|

Belachelijke oplossing. Ze moeten niet elke uitwedstrijd van ADO beschouwen als een risicowedstrijd.Vrees dat Ajax-ADO dat toch wel is... :?