PDA

Bekijk de volledige versie : The Godfather 4



Dave
17-02-2002, 12:15
Na mijn Godfather-marathon afgelopen vrijdag kwam het volgende weer in mij op:

Godfather 4

Nu zijn hier serieus plannen over (Geweest) dus hier mijn vragen:

1. Weet iemand hier al iets meer van??? (B.v. of Leo Dicaprio er
nu wel of neit in mee speelt, waar het verhaal over zou gaan.)

2. Wat is jullie mening over dit vervolg?

3. Welke personen moeten er volgens jullie aan meewerken?


Ik w8 af...

Mr. :cool:

Kaneda
17-02-2002, 14:27
het lijkt me leuk een vierde deel, maar ze moeten deze film wel serieus nemen en proberen deel 2 te overtreffen, want deel 3 vond ik een tegenvaller.

mark t
17-02-2002, 18:27
Het verhaal van de Godfather is af. Laat die films in hun waarde en verzin een origineel verhaal.

En wat deel 4 met Leonarde Dicaprio betreft: Weet je zeker dat je niet Gangs of New York bedoeld?

ron
17-02-2002, 18:41
Enerzijds zou een godfather 4 natuurlijk leuk zijn, maar ik denk niet dat ze de eerste twee delen meer kunnen overteffen. Bovendien zie je dat de oorspronkelijke cast ook niet meer beschikbaar is en/of veel te oud is geworden (wat ook al gold voor GF3), en met dat in het achterhoofd kan je er maar beter niet aan beginnen. Godfather 3 is op zichzelf best een aardige film, maar vergeleken met de eerste twee delen een complete mislukking.

Dave
17-02-2002, 18:48
En wat deel 4 met Leonarde Dicaprio betreft: Weet je zeker dat je niet Gangs of New York bedoeld?


Nee echt ze hebben hem benadert voor Godfather Part 4...

Rob P.
17-02-2002, 19:59
Het lijkt mij vrijwel onmogelijk om een Godfather 4 te maken, de trilogie is af klaar en volmaakt. Ik weet ook dat deze geruchten nooit serieus zijn geweest en dat Francis Ford Coppola absoluut 0.0% zin heeft in een vierde deel. So don't get your hopes up!;)

Maar ja, niks is zo onvoospelbaar als de filmwereld, Sigourny Weaver heeft ook na elke Alien al gezegd dat ze niet aan een volgend deel zal meewerken en ze gaan nu al aan deel 5 beginnen dus...

Peedeepee
17-02-2002, 20:25
Nee, ze moeten het lekker bij de drie delen houden, anders moet ik de aanschaf van de box nog langer gaan uitstellen!! :D :D

Gabriël de Rop
17-02-2002, 20:26
Als ze echt een nieuwe Godfather willen maken, lijkt mij Andy Garcia een hele goede keuze...

Luther Hartog
17-02-2002, 20:59
Gewoon zo laten, anders wordt het zo'n James Bond serie, want dan kun je wel eeuwig doorgaan

Jeroen Driessen
18-02-2002, 13:12
Maar ja, niks is zo onvoospelbaar als de filmwereld, Sigourny Weaver heeft ook na elke Alien al gezegd dat ze niet aan een volgend deel zal meewerken en ze gaan nu al aan deel 5 beginnen dus... Laten we hopen dat ze niet met het stomme idee komen om Godfathers in de toekomst te clonen en dan de oorspronkelijke cast m.b.v. CGI tot leven te wekken....:rolleyes:

Dave
18-02-2002, 17:59
Laten we hopen dat ze niet met het stomme idee komen om Godfathers in de toekomst te clonen en dan de oorspronkelijke cast m.b.v. CGI tot leven te wekken....:rolleyes:

Tja.. dat zou weer eens wat anders zijn:p


The Godfather CGI Soon coming in a theather neer You!

Jaded
18-02-2002, 18:11
And the original cast to a graveyard near you zeker?

Rob P.
18-02-2002, 18:49
Ach ja, misschien krijgt die cast wel 'An offer they can't refuse.' van een grote filmmaatschappij.

Mike Philippens
19-02-2002, 00:48
And the original cast to a graveyard near you zeker?
Haha...dan kunnen ze er een zombie film van maken...Mafia Zombies! Lijkt me wel wat. Sla je 2 vliegen in 1 klap: wéér een Zombie film en Godfather 4...

Glenn Smits
19-02-2002, 10:48
Gewoon zo laten, anders wordt het zo'n James Bond serie, want dan kun je wel eeuwig doorgaan
dat vind ik dus ook en bovendien heb ik nou een mooie box staan :D