PDA

Bekijk de volledige versie : Elizabethtown



Paul_Knoop
09-07-2005, 18:17
Iemand al gehoord van deze nieuwe film met Kirsten Dunst & Orlando Bloom.. ?

De trailer is te vinden op : http://www.apple.com/trailers/paramount/elizabethtown/trailer_large.html

Lijkt mij in ieder geval een leuke film..

TheGodfather
09-07-2005, 23:06
Heb de trailer gisteren eens bekeken en de eerste gedachten die bij mij opkwamen: een mengeling van Garden en Six Feet Under :roll:

Precies dus zoals ze een tijdje terug in Empire Magazine schreven over Orlando Bloom: "Did he not see Garden State??" :lol:
Aan de andere kant: met Cameron Crowe aan t roer kan t wel interessant worden natuurlijk

Beloved
09-07-2005, 23:41
Orlando Bloom ziet er goed uit.
Uiteraard.

:)

Z-Man
10-07-2005, 18:07
Films van Cameron Crowe zijn altijd te genieten en deze film ziet er ook erg leuk uit, dusse die gaan we checken.

spielberg_rules
12-07-2005, 17:05
Ben wel benieuwd. Talentvolle regie en cast. Bloom eindelijk in een non-epic film. Zag er wel klassiek uit maar bepaalde dingen vond ik hoopgevend, met name de laatste scene met de doodskist vond ik schitterend. Wachten wat dit wordt....

Paul H.
12-07-2005, 18:00
bepaalde dingen vond ik hoopgevend, met name de laatste scene met de doodskist vond ik schitterend. Wachten wat dit wordt....

Bloom in een doodskist....??? Kan inderdaad een goede film worden... :twisted: :twisted:

Beloved
12-07-2005, 20:16
bepaalde dingen vond ik hoopgevend, met name de laatste scene met de doodskist vond ik schitterend. Wachten wat dit wordt....

Bloom in een doodskist....??? Kan inderdaad een goede film worden... :twisted: :twisted:
:evil: :P