PDA

Bekijk de volledige versie : Hero Director's Cut



Marcel den Haan
10-07-2005, 23:39
Jaja, hij gaat uitkomen de Hero Director's Cut!!
Ben benieuwd of de film beter is in deze versie. Wanneer hij gaat komen weet ik niet maar hij komt en dat is het belangrijkste. :D

Daniel1974
11-07-2005, 05:43
Ik sprak op m'n werk ondanks met de vertegenwoordiger van DFW en hij zei wel dat zij de rechten hadden voor de DC van Hero. Hij ook wist nog niet wanneer deze zal gaan uitkomen. Ik ben op het moment in China, maar ben de DVD nog niet tegengekomen, maar als ik naar BJ terugga dan denk ik dat dat niet lang zal duren. Ik wil ook de andere films van Zhang, wat ook al niet makkelijk lijkt. Maar daarnaast ook de filmmuziek. Als ik em niet tegenkom moet ik gewoon wachten. Blijf erg erg benieuwd overigens. Ook al vond ik House Of Flying Daggers nog veel beter.

Crash Override
11-07-2005, 09:30
Ik sprak op m'n werk ondanks met de vertegenwoordiger van DFW en hij zei wel dat zij de rechten hadden voor de DC van Hero. Hij ook wist nog niet wanneer deze zal gaan uitkomen. Ik ben op het moment in China, maar ben de DVD nog niet tegengekomen, maar als ik naar BJ terugga dan denk ik dat dat niet lang zal duren. Ik wil ook de andere films van Zhang, wat ook al niet makkelijk lijkt. Maar daarnaast ook de filmmuziek. Als ik em niet tegenkom moet ik gewoon wachten. Blijf erg erg benieuwd overigens. Ook al vond ik House Of Flying Daggers nog veel beter.

Mee eens :lol:

hare
11-07-2005, 09:43
Bron?

Richard B.
11-07-2005, 09:53
Ik ben op het moment in China, maar ben de DVD nog niet tegengekomen, maar als ik naar BJ terugga dan denk ik dat dat niet lang zal duren.
Misschien kun je de dvd ervan maar beter niet kopen. Volgens DVD Beaver is ie (als idd van het Guang Dong Face label is) van een erg beroerde kwaliteit. Zie http://www.dvdbeaver.com/film/DVDCompare9/hero.htm

Marcel den Haan
11-07-2005, 11:42
Bron?

Ik heb hier een blaadje van DFW dat in één van hun toekomstige releases zit en daarop staan wat uitgaven die binnenkort gaan verschijnen. Enkele van die steelbooks zoals ze het noemen en enkele special collector's editions waaronder dus Hero DC.

wushu-4-ever
11-07-2005, 13:11
Ik ga de DFW versie toch niet kopen. Er komen er namelijk ook nog veel meer en hoogstwaarschijnlijk beter versies uit van de DC. Zoals bijvoorbeeld de HK versie die volgens Layoyo.com 15 juli uitkomt.

Klik hier (http://www.layoyo.com.hk/cgi-bin/ncommerce3/ProductDisplay?style=1&prrfnbr=5275487&prmenbr=152&CGRY_NUM=251&LANGUAGE=1&curr=USD)! :wink:

hare
11-07-2005, 13:15
Ik ga de DFW versie toch niet kopen. Er komen er namelijk ook nog veel meer en hoogstwaarschijnlijk beter versies uit van de DC. Zoals bijvoorbeeld de HK versie die volgens Layoyo.com 15 juli uitkomt.

Klik hier (http://www.layoyo.com.hk/cgi-bin/ncommerce3/ProductDisplay?style=1&prrfnbr=5275487&prmenbr=152&CGRY_NUM=251&LANGUAGE=1&curr=USD)! :wink:

OMG!!!

Dit is echt goed nieuws!!
Ik moet ook niks hebben van Nl releases en had de hoop eigenlijk al een beetje opgegeven op een DC, maar nu dan toch!!

Hopelijk nu echt 20 minuten langer en weer perfecte beeldkwaliteit!
Kan niet wachten!!!

wushu-4-ever
11-07-2005, 13:24
Ik ga de DFW versie toch niet kopen. Er komen er namelijk ook nog veel meer en hoogstwaarschijnlijk beter versies uit van de DC. Zoals bijvoorbeeld de HK versie die volgens Layoyo.com 15 juli uitkomt.

Klik hier (http://www.layoyo.com.hk/cgi-bin/ncommerce3/ProductDisplay?style=1&prrfnbr=5275487&prmenbr=152&CGRY_NUM=251&LANGUAGE=1&curr=USD)! :wink:

OMG!!!

Dit is echt goed nieuws!!
Ik moet ook niks hebben van Nl releases en had de hoop eigenlijk al een beetje opgegeven op een DC, maar nu dan toch!!

Hopelijk nu echt 20 minuten langer en weer perfecte beeldkwaliteit!
Kan niet wachten!!!
Ik heb toch een beetje mijn twijfels over deze release. Ik kwam deze info toevallig tegen, maar ik heb op geen enkele andere site info over deze release gezien. Je zou verw88 dat een site als Yesasia voor een release als deze al lang reclame op hun site gepost zou hebben. Vooral als je kijkt dat ie volgens Layoyo al over een paar dagen uitkomt.

Marcel den Haan
11-07-2005, 13:50
Ik ga de DFW versie toch niet kopen. Er komen er namelijk ook nog veel meer en hoogstwaarschijnlijk beter versies uit van de DC. Zoals bijvoorbeeld de HK versie die volgens Layoyo.com 15 juli uitkomt.

Klik hier (http://www.layoyo.com.hk/cgi-bin/ncommerce3/ProductDisplay?style=1&prrfnbr=5275487&prmenbr=152&CGRY_NUM=251&LANGUAGE=1&curr=USD)! :wink:

OMG!!!

Dit is echt goed nieuws!!
Ik moet ook niks hebben van Nl releases en had de hoop eigenlijk al een beetje opgegeven op een DC, maar nu dan toch!!

Hopelijk nu echt 20 minuten langer en weer perfecte beeldkwaliteit!
Kan niet wachten!!!

Nou de eerdere uitgave van Hero was niks mis mee hoor.

wushu-4-ever
11-07-2005, 14:02
Ik ga de DFW versie toch niet kopen. Er komen er namelijk ook nog veel meer en hoogstwaarschijnlijk beter versies uit van de DC. Zoals bijvoorbeeld de HK versie die volgens Layoyo.com 15 juli uitkomt.

Klik hier (http://www.layoyo.com.hk/cgi-bin/ncommerce3/ProductDisplay?style=1&prrfnbr=5275487&prmenbr=152&CGRY_NUM=251&LANGUAGE=1&curr=USD)! :wink:

OMG!!!

Dit is echt goed nieuws!!
Ik moet ook niks hebben van Nl releases en had de hoop eigenlijk al een beetje opgegeven op een DC, maar nu dan toch!!

Hopelijk nu echt 20 minuten langer en weer perfecte beeldkwaliteit!
Kan niet wachten!!!

Nou de eerdere uitgave van Hero was niks mis mee hoor.
Hij is niet slecht ofzo, maar ik heb naast de Nederlandse release ook de Japanse LE en de Koreaanse LE en die hebben duidelijk mijn voorkeur. Maar laten we die discussie niet beginnen, want dan gaan we toch alleen maar mierenneuken (denk aan Alien Head, I Robot Head :wink: ).

Ik ben iig blij dat er meerdere DC's uitkomen zodat ieder voor zich de keus kan maken welke release die wilt kopen. Misschien dat de Japanners nog een leuke limited edition uit willen brengen van de DC om naast de huidige Japanse LE neer te zetten? Een box met Zhang Ziyi en Maggie Cheung (ipv Jet Li en Tony Leung) (hint) ofzo! :wink:

Daniel1974
23-07-2005, 13:59
De DC kmostte in China maar 25 RMB, lees 2,5 eoro. En daarvoor heb je een erg mooie uitgave. Hoe de print is van de film, weet ik niet maar voor dat geld, wil het risico wel lopen.

Richard B.
26-07-2005, 00:29
De DC kmostte in China maar 25 RMB, lees 2,5 eoro. En daarvoor heb je een erg mooie uitgave. Hoe de print is van de film, weet ik niet maar voor dat geld, wil het risico wel lopen.
Als je weet hoe goed/slecht de transfer is dan ben ik daar erg benieuwd naar. :)

dr. blood
11-10-2005, 18:52
De DC kmostte in China maar 25 RMB, lees 2,5 eoro.

Waar te bestellen (en zeg nou niet: "in China …" :roll: )?

Volgens mij zit de NL release er nu echt aan te komen, want Bart Smit biedt de normale 2DVD komende week aan voor €7,-!

Daniel1974
12-10-2005, 08:18
Ja heb em uit China meegenomen.