PDA

Bekijk de volledige versie : Titel van Star Wars Episode II is bekend!



Eric van Ballegoie
07-08-2001, 08:16
Titel van Star Wars Episode II is bekend!



Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/nieuws.php?id=51)

Anonymous
07-08-2001, 13:17
Ik hoop dat dit deel weer een beetje spannend is.

Enric Batista
07-08-2001, 20:27
Juist, de befaamde Clone Wars waar ze het in Star Wars Episode IV "A new Hope" al over hebben. Dit betekent natuurlijk het feit dat Darth Maul terug komt...(Als clone) Wat mij betreft niks mis mee, ik vond vanaf het begin al Maul een ijzersterke aanwezigheid in de film...hij straalt het kwaad op een niveau vergelijkbaar aan dat van Darth vader in de eerste drie films...Ik hoop dat Lucas nu wel leert van zijn eerdere fouten in Episode I, namelijk de echte fans van Star Wars zijn geen 8-Jarige jongetjes maar mensen zoals ik...zij die vanaf '77 al verslaafd raakten aan de saga! Natuurlijk heeft Lucas ingezien dat hij een nieuwe generatie moest werven (als Fans) vandaar dat de film mijn inziens iewat kinderlijk aandeed, hij vergat echter daarbij de die-Hard fans van het eerste uur. (Ik hoop dat ik niet te negatief klink want al met al vond ik The Phantom menace geen verkeerde film)...Worden er trouwens wat geheimen prijsgegeven op de DVD van Phantom menace die in oktober uitkomt? Wellicht een trailer of zo?

Anonymous
07-08-2001, 22:49
Ik kan geen fan van het 1ste uur zijn aangezien ik na 77 ben geboren, maar toch sterke jeugdherinneringen aan. Ik vond phantom menace alleen wel een beetje een e-norme 'demo-reel' van ILM...

Anonymous
07-08-2001, 22:57
Waneer komt de DVD uit ???


GRAPJE ( hoe bedoel je ongeduldig ;-) )

Anonymous
07-08-2001, 23:01
Ik hoop wel dat de PODRACE weer terugkomt ( in clonewars )
Ga ik een SUBwoofer erbij bestellen !!!!

Enric Batista
08-08-2001, 00:24
Ik weet niet of de podraces terug zullen komen in Episode II, maar ik ben het boek "Star Wars-De woeste planeet" aan het lezen. Het vertelt de gebeurtenissen na Phantom Menace en is eigenlijk een voorbode/voorbereiding op hetgeen ons staat te wachten in Episode II- Attack of the Clones. Opvallend is dat Anakin vanaf het begin al zichzelf in moeilijkheden wurmt door mee te doen aan illegale races op Coruscant. Verder wordt ook duidelijk dat Anakin steeds meer een liefhebber aan het worden is van snelheid en sensatie...nu al begint de metamorfose naar Darth Vader te ontkiemen. Ik heb het boek nog niet uit en sorry guys (& girls) ik weet dat het over DVD's hoort te gaan, toch moet ik zeggen dat het goed geschreven is en dat het knap in elkaar steekt. Zo heeft een jonge Kapitein Tarkin (uit A New Hope-Peter Cushing) reeds een aandeel en ontmoeten we de ontwerper van de death star! Hoe dan ook, ik denk dat meer background-info een verrijking zal zijn als ik volgend jaar naar de premiere van "Attack of the Clones" ga. Ik kan niet wachten!!!

Anonymous
08-08-2001, 13:15
Hopelijk heeft ie voor het eerst sinds Empire weer een beetje het licht gezien want Jedi was al behoorlijk op het randje maar Pahntom Menace flikkerde er ondanks de vaak prachtige beelden heel hard over heen. Hopelijk gaat hij weer wt meer de diepte in en krijgen de personages wat meer diepgang dan de gemiddelde Jar Jar Binks dialoog! Ik houd mijn hart vast maar laat me graag verrassen. De titel belooft niet veel goeds, wat een cliché zeg.

eric1977
08-08-2001, 16:30
He Enric,

ik heb gelezen dat Darth Maul niet terugkeert in deze film!

Dennis Veldhuizen
08-08-2001, 19:54
en dan te bedenken dat ik Episode I nog niet eens gezien heb :rolleyes:

Nah ja, heb de DVD besteld... can't wait

Anonymous
09-08-2001, 09:52
Ik snap niet waarom pers en fans liggen te zeuren om een titel.
Ik vind 'Star Wars Episode II: Attack of the Clones' een perfecte titel, ligt lekker en is veel better dan 'The Phantom Menace', en ligt meer in het verlengde van Empire en Jedi.
OVerbodige kritiek dus. Titels als 'The Mummy Returns' zijn toch veel erger, en toch trokken ze veel bezoekers.
Zelf kan ik als fan niet wachten op de release van Episode II.

barp
09-08-2001, 21:13
Ik zag op www.dividence.nl dat je de DVD alvast kunt pre-orderen. Er staat tevens een lijst van alle extra's die op de DVD staan - en dat is een hoop :D

ToolkiT
10-08-2001, 01:23
Ik snap niet waarom pers en fans liggen te zeuren om een titel.
Ik vind 'Star Wars Episode II: Attack of the Clones' een perfecte titel, ligt lekker en is veel better dan 'The Phantom Menace', en ligt meer in het verlengde van Empire en Jedi.
OVerbodige kritiek dus. Titels als 'The Mummy Returns' zijn toch veel erger, en toch trokken ze veel bezoekers.
Zelf kan ik als fan niet wachten op de release van Episode II.
'Attack of the Clones' klinkt een beetje als jaren 50 SciFi films...
Dat is de grootste kritiek.
the phantom menace vind ik persoonlijk ook minder klinken...

Martin van Tuijl
10-08-2001, 18:48
'Attack of the Clones' klinkt een beetje als jaren 50 SciFi films...
Dat is de grootste kritiek.
the phantom menace vind ik persoonlijk ook minder klinken...

Wat is er mis met jaren 50 SciFi?

eric1977
10-08-2001, 18:58
ik vind het ook niks die titel en dat vond & vind ik ook van the phantom menace:( Maar ja het gaat om de film he!:)

mark9534
15-08-2001, 05:36
Wanneer komt starwars op DVD uit ?

ToolkiT
15-08-2001, 06:56
Wat is er mis met jaren 50 SciFi?
op zich nix, maar ze zijn wel een beetje amateuristisch en daar wil je als G. Lucas niet meer vergeleken worden lijkt me..

Nathan Strik
15-08-2001, 10:51
Nou je hebt iets gemist hoor. Ik hoop dat je een groot scherm hebt, want er zit een onderwaterachtervolging in die qua beeld (geluid trouwens ook) niet mis is. (Was vooral in de bios zeer indrukwekkend)
Was trouwens toen ik deze film ging zien de eerste keer dat ik in een Dolby EX
zaal zat en ik was zeer onder de indruk. Geweldig spektakel!!!



en dan te bedenken dat ik Episode I nog niet eens gezien heb :rolleyes:

Nah ja, heb de DVD besteld... can't wait

Enric Batista
15-08-2001, 19:53
Darth Maul schijnt toch in episode II te spelen. Tenminste dit heb ik elders gelezen...misschien wel op de officiele site zelfs. Maar je kent Lucas. Die heeft graag RUMORS rond zijn Star Wars films. Soms zet hij bewust iedereen op een zijspoor. Hij filmt zelfs verschillende eindes, zodat niemand kan laten uitlekken wat de clou van de film is (dat heeft ie ook bij Phantom gedaan). Zelfs de acteurs weten soms niet welke versie van een scene daadwerkelijk in de film komt. Hoe dan ook, ik zou sommige dingen niet uitsluiten. Maar...ik weet dat in Amerika Jar Jar Bings niet echt geliefd is bij het publiek. Is dat bij jullie eigenlijk ook zo? Ik doel hierop omdat Lucas ondanks alle critiek op Jar Jar, toch heeft besloten dat hij terugkomt in Epiode II.

Nathan Strik
15-08-2001, 19:56
Mee eens, Jar Jar is het enige minpunt in de film...
Ik heb 10 keer liever dat Darth Vader in mijn nek hijgt dan dat Jar Jar zijn bek opentrekt. (Alleen dat loopje al... huh!!!!)



Maar...ik weet dat in Amerika Jar Jar Bings niet echt geliefd is bij het publiek. Is dat bij jullie eigenlijk ook zo? Ik doel hierop omdat Lucas ondanks alle critiek op Jar Jar, toch heeft besloten dat hij terugkomt in Epiode II.

Anonymous
29-08-2001, 16:22
iedereen moet niet zo zeiken, toen ik ep 4 voor het eerst zag vond ik er ook niks aan, maar 5 en 6 maakte een hoop goed, dus zal het met ep. 2 en 3 ook wel goed komen.