PDA

Bekijk de volledige versie : Disney: The Pacifier vanaf eind augustus op DVD



Eric van Ballegoie
13-07-2005, 08:16
Disney: The Pacifier vanaf eind augustus op DVD



Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/nieuws.php?id=1850)

Roy Langeveld
19-07-2005, 13:14
:cry: Hele magere komedie. Ik vind Vin Diesel vooral in zijn laatste films een overtuigende actieheld, maar gevoel voor humor en komische timing heeft hij zelfs nog minder dan Arnold Schwarzenegger en Silvester Stallone. Al helpt het scenario vol ongeïnspireerde en flauwe ongein hem ook nauwelijks. Het aantal geslaagde grappen was groot genoeg om de trailer mee te vullen, maar 1,5 uur is andere koek. Triest om te zien hoe hij zich hopeloos door deze film heen probeert te worstelen. Deze DVD is dan ook niet aan mij besteed. Volgende keer toch maar weer een Riddick-film voor Vin, of XXX3.

El Barto
24-07-2005, 14:56
:cry: Hele magere komedie.

O, ik moet eerlijk bekennen dat ik het wel een grappige film vond. Het is inderdaad geen dijenkletser 1e klas, en Vin Diesel kan zich beter toeleggen op actie en SF films (Riddick!!!) maar om nou te zeggen dat er net genoeg grappen in de film zaten om een trailer mee te vullen... daar ben ik het niet mee eens.

Richard B.
24-07-2005, 15:29
De film zelf heb ik niet gezien maar de trailer zag er erg bedroevend uit. :?

Roy Langeveld
26-07-2005, 15:03
om nou te zeggen dat er net genoeg grappen in de film zaten om een trailer mee te vullen... daar ben ik het niet mee eens.
Dat mag. Ik kon er gewoon echt niet om lachen, maar als een ander dat wel kan, prima. Ik ken ook zat comedies die anderen verschrikkelijk vonden, maar waar ik heel hard om moest lachen. Ik schaam me dood, maar om bv. Freddy Got Fingered heb ik me bescheurd (soms ook omdat het zo tergend slecht was, trouwens)

rkrijger
27-07-2005, 07:21
Not my piece of cake...