PDA

Bekijk de volledige versie : The Fast and the Furious 3



Erwin_W
18-07-2005, 09:01
Staat op de site van www.universalpictures.com 'in production'.
Ben heel benieuwd.. Het gaat zich afspelen in het Japanse underground drifting circuit. Er moeten meer films uitkomen met dit thema :)



"Furious" sequel greenlit; Diesel in talks
March 9, 2004 — Universal is bringing another "Fast and the Furious" sequel to theaters, and it's a movie that may star Vin Diesel, but possibly not Paul Walker.
Diesel and Paul Walker starred in the first "Fast," which grossed $144.5 million domestically. Although Universal originally sought Diesel to reprise his role as Dominic Toretto in the sequel, negotiations broke down, and the studio opted to build the second film in the series around Walker, who teamed up with Tyrese for last year's "2 Fast 2 Furious," which grossed $127 million.
Universal, which will release Diesel starrer "The Chronicles of Riddick" on June 11, has begun to rev up the "Fast" team by hiring Chris Morgan ("S.W.A.T.") to pen a script that would accommodate Diesel's return to the street-racing franchise.
The studio said no deal is in place with the actor, adding that it is "looking to bring back certain elements from the first two films."

RobbertG
18-07-2005, 09:03
Ik vond 1 al niet zoveel aan, en 2 was al helemaal niets :( Maarja de markt voor dit soort films is groot dus waarom niet..

frank_black
18-07-2005, 09:14
het gaat alleen bij dit soort films om de auto's

Dennis Kuijper
18-07-2005, 19:24
het gaat alleen bij dit soort films om de auto's

En lekkere vrouwen. :)

Tom van den Hout
18-07-2005, 20:06
het gaat alleen bij dit soort films om de auto's

En lekkere vrouwen. :)

troooew ;D en daarom vond ik ze allebei leuk om te kijken ;D verstand op 0 ;D Ook wel eens lekker

The Gr8oNe
23-01-2006, 13:03
Hieronder een link van een site waarop spyshots staan van de film.

http://www.evolicious.com/spypics


Een ding is zeker de auto's zien er vet uit.

Sneaker
23-01-2006, 13:08
Zien er inderdaad goed uit en de eerste twee delen waren erg vermakelijk (door de door frank_black en Dennis Kuijper opgenoemde punten). En als Diesel terug zal keren zal dat helemaal top zijn.

The Gr8oNe
23-01-2006, 13:10
Zien er inderdaad goed uit en de eerste twee delen waren erg vermakelijk (door de door frank_black en Dennis Kuijper opgenoemde punten). En als Diesel terug zal keren zal dat helemaal top zijn.


1 is leuk heb alleen deel 2 nog niet gezien, maar deze zal denk ik ook wel leuk zijn.

Hotse
23-01-2006, 16:56
Paul Walker, Vin Diesel, Tyrese Gibson, Eva Mendes en Michelle Rodriguez doen allemaal niet mee :cry: . Denk niet dat dit een hoogvlieger gaat worden ;) .

http://www.imdb.com/title/tt0463985/

Paul H.
23-01-2006, 16:59
Een vervolg maken op een film die gewoon slecht was, 2 Fast 2 Furious. Deel 1 ging nog wel maar deeltje twee was gewoon crap. Dat Paul Walker niet meedoet is nog enigs sinds een pluspunt.

Lennart H.
23-01-2006, 17:09
Wanneer stopt die grafreeks nou eens.. :x

scheur
23-01-2006, 17:19
Deel twee was gewoon om te janken, laatste stunt in de film , dacht even dat ik naar de Starskey and Hutch film zat te kijken..... :lol: :?

TheGodfather
23-01-2006, 21:41
Wanneer stopt die grafreeks nou eens.. :x
ja idd :evil:
deel 1 niet gezien, deel 2 vond ik ronduit slecht. Is zo ver ik weet ik de enige film die ik met de fast forward knop heb gekeken...

sammael
23-01-2006, 22:19
en toch ben ik benieuwd

Philippe
25-01-2006, 13:07
Mooi dat het verhaal zich deze keer in Japan afspeelt, de Aziatische cultuur als setting werkt hopelijk verfrissend.

martini
25-01-2006, 14:29
Vond 1 leuk, maar 2 al minder. Denk niet dat ik deze zal opzoeken in de bios. Het verhaal is een beetje oudbakken nu.

Koploper
25-01-2006, 14:45
Als je al dat verbraste geld van de 3 films bij elkaar optelt kan je toch wel 1 goede film maken :lol:

Kvind er niet veel aan deel 1 al niet en deel 2 die sprong ik hoorde nog net de claxon van dukes of hazzard niet. :roll:

Erik Sastriawan
12-07-2006, 18:28
De race-scene's zijn best ok...

DWE
12-07-2006, 18:43
Deze films zijn wel geschikt om je home theater eens te laten knallen maar op het vlak van film stelt dit natuurlijk helemaal niets voor.
Pretentieloos amusement zullen we maar zeggen.

Peter van 't Wout
12-07-2006, 18:56
Deel 1 & 2 vond ik al boutfilms,
dus deze hoeft al helemaal niet voor mij! :nono:

Alexander V
12-07-2006, 21:55
Heb deze tijdens de American Movie Day gezien en ik vond het de leukste film van de hele dag eigenlijk (superman returns, over the hedge en stay alive ook gezien), dus tegenvallen deed ie voor mij niet.

Ook leuk dat Vin Diesel weer terug is :D

Dude19
12-07-2006, 22:03
Heb deze tijdens de American Movie Day gezien en ik vond het de leukste film van de hele dag eigenlijk (superman returns, over the hedge en stay alive ook gezien), dus tegenvallen deed ie voor mij niet.
Ook leuk dat Vin Diesel weer terug is
:D

Ja in de laatste minuut :? :shock:

Timecop
12-07-2006, 22:53
Ook leuk dat Vin Diesel weer terug is :D
Beetje jammer dat je als acteur zo je appearance maakt in films 8)

Stoorde me eigenlijk vooral aan het wanna-be cool zijn van Brian Tee & Lucas Black , drifts waren daarintegen wel weer mooi gefilmd.

Laten we het er maar op houden dat de complete fast and the furious cyclus niet my cup of tea is :)

misterfun
22-07-2006, 13:33
Heb deze tijdens de American Movie Day gezien en ik vond het de leukste film van de hele dag eigenlijk (superman returns, over the hedge en stay alive ook gezien), dus tegenvallen deed ie voor mij niet.
Ook leuk dat Vin Diesel weer terug is
:D

Ja in de laatste minuut :? :shock:

Jullie hebben zeker nog nooit van spoiler tags gehoord ????

BEn gister geweest in scheveningen helaas een kleine *** zaal met in het begin bout geluid. later was het perfect, mooie auto's mooie vrouwen en ruimte voor een deel 4.