PDA

Bekijk de volledige versie : Superbit overal op afspeelbaar?



Jaco
18-02-2002, 17:39
Zal wel weer een lompe vraag van mij zijn, maar zijn superbit-DVD's klakkeloos op iedere speler af te spelen?:confused:

Anonymous
18-02-2002, 17:57
Naar mijn weten wel gewoon.

Alex Bel-Gy-Bel
18-02-2002, 18:00
Zal wel weer een lompe vraag van mij zijn, maar zijn superbit-DVD's klakkeloos op iedere speler af te spelen?:confused:

Volgens dat ik gelezen heb kun je hem op iedere dvd speler afspelen.(wel rekening blijven houden met de regio code natuurlijk)

En lompe vragen bestaan niet alleen lompe antwoorden.;)

Anonymous
18-02-2002, 18:05
Niks is lomp als je onwetend bent.... ;)

Nathan Strik
18-02-2002, 18:09
Inderdaad, en er zijn geen domme vragen, maar alleen domme mensen... :D

Maar als het goed is kun je op iedere DVD-speler de superbit DVD´s afspelen. Mits ze zich een beetje aan de standaard houden tenminste...

Jaco
18-02-2002, 19:43
Bedankt, ik was alweer een beetje bang dat ik evt.
een kat in de zak gekocht had........:p

Anonymous
18-02-2002, 19:50
Ben ik toch nieuwsgierig :p Waar kan je ze al kopen dan ?

Camille
18-02-2002, 19:51
Dus je hebt er wel al een gekocht??
Ik denk Godzilla:D :D
Laat ons weten of de kwaliteit echt beter is.

suyver
19-02-2002, 07:54
Volgens mij kan je ze inderdaad op elke DVD speler afspelen. Je moet er natuurlijk wel rekening mee houden dat ze (meestal) alleen DTS en 2.0 geluid hebben!

Freek.

Gabriël de Rop
19-02-2002, 08:45
Zijn er dan al regio 2 Superbit DVD's dan ?

Anonymous
19-02-2002, 18:32
Sinds vandaag moeten ze er zijn maar ik ben ze nog niet tegen
gekomen :rolleyes:

Marco
19-02-2002, 23:32
Gezien deze Superbit topic het meest recente is, zal ik het nieuws hier plaatsen.


http://www.dvdinfo.be

Columbia Tristar laat weten dat de release van de Superbit DVD's in de Benelux tot half april is uitgesteld. De oorzaak zou onder meer te wijten zijn aan productieproblemen bij de packaging.

Dus stop maar met zoeken, het heeft geen zin.

BTW: dat 'uitstellen' begint steeds normaler te worden in Nederland :(

Edwin V
20-02-2002, 06:47
Zal wel weer een lompe vraag van mij zijn, maar zijn superbit-DVD's klakkeloos op iedere speler af te spelen?:confused: Je moet wel een DTS speler/versterker hebben want vaak staat er geen DD5.1 track op maar alleen een surround, en daar koop je natuurlijk geen superbit voor, tenzij je alleen beeld belangrijk vindt (als je doof bent bijvoorbeeld)

SuperDre
20-02-2002, 18:54
Hmmm... Godverdomme weer iets extra om op te letten, nu lees ik op bepaalde sites dat ze dus ook nu superbit releases gaan doen, dus heb je een tering dure dvd aangeschaft, komt er een superbit versie uit waarvan het beeld/geluid weer beter is, moet je die eigenlijk ook weer aanschaffen... Krijgen we dadelijk ook weer 'DVR-Blue disk' de opvolger van dvd die over niet al te lange tijd komt, godsamme, was het eigenlijk maar bij vhs gebleven, dan hoefde je tenminste niet zo'n zorgen te maken over wat je kocht, want de kwaliteit was toch bijna altijd even goed, en de prijs van splinter nieuwe vhs films was de prijs van nu budget dvd's (Waarbij de qualiteit vaak ronduit K*T is)...

Laat ze nou gewoon 1 dvd transfer maken die gewoon perfect is (Voor wat de techniek toelaat), en die gewoon over de hele wereld verkopen, scheelt ze heel veel geld en ons gezeik/gezoek.

Maarja SuperBit dvd's zijn hier toch nog niet/nauwelijks te krijgen, maar ik wacht dus wel weer (Ik heb namelijk liever een beter beeld, dan die xtraatjes)..

Jaco
20-02-2002, 20:50
Dat gevloek hoeft van mij niet hoor...........