PDA

Bekijk de volledige versie : Kort filmnieuws



Eric van Ballegoie
21-07-2005, 08:06
Kort filmnieuws



Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/nieuws.php?id=1855)

Richard B.
21-07-2005, 10:32
Dit snap ik dus niet: een regisseur maakt een film die overal een enorm hoge waardering ontvangt en vervolgens laat ie zich door Amerikaanse producenten overhalen om een remake van een SF-film te gaan maken.... :x

En ja ik weet dat Invasion of the Body Snatchers de nodige 'intelectuele lading' bevat, maar het blijft toch een remake (waarbij de eerste versie nog steeds erg goed is btw).

Een beetje een vreemde zet imo. :?

Ludo Keeris
21-07-2005, 11:49
Dit snap ik dus niet: een regisseur maakt een film die overal een enorm hoge waardering ontvangt en vervolgens laat ie zich door Amerikaanse producenten overhalen om een remake van een SF-film te gaan maken.... :x

En ja ik weet dat Invasion of the Body Snatchers de nodige 'intelectuele lading' bevat, maar het blijft toch een remake (waarbij de eerste versie nog steeds erg goed is btw).

Een beetje een vreemde zet imo. :?

Waarschijnlijk verdient hij er een hoop US pegels mee en is het in ieder geval een voet tussen de deur in Hollywood.

Wie is overigens de regisseur van die documentaire in Cambodja? Ik heb hier niets over gehoord of gelezen.

Roberto van Rooijen
21-07-2005, 12:03
Dit snap ik dus niet: een regisseur maakt een film die overal een enorm hoge waardering ontvangt en vervolgens laat ie zich door Amerikaanse producenten overhalen om een remake van een SF-film te gaan maken.... :x

En ja ik weet dat Invasion of the Body Snatchers de nodige 'intelectuele lading' bevat, maar het blijft toch een remake (waarbij de eerste versie nog steeds erg goed is btw).

Een beetje een vreemde zet imo. :?

Waarschijnlijk verdient hij er een hoop US pegels mee en is het in ieder geval een voet tussen de deur in Hollywood.

Wie is overigens de regisseur van die documentaire in Cambodja? Ik heb hier niets over gehoord of gelezen.

??????????????????

Mark S
21-07-2005, 12:46
Dit snap ik dus niet: een regisseur maakt een film die overal een enorm hoge waardering ontvangt en vervolgens laat ie zich door Amerikaanse producenten overhalen om een remake van een SF-film te gaan maken.... :x

En ja ik weet dat Invasion of the Body Snatchers de nodige 'intelectuele lading' bevat, maar het blijft toch een remake (waarbij de eerste versie nog steeds erg goed is btw).

Een beetje een vreemde zet imo. :?

Ach, Luc Besson deed hetzelfde, maakte een aantal zeer aardige en originele films op nationaal niveau, werd ontdekt door Hollywood, en het kwaliteitsniveau kakte meteen behoorlijk in. Daar had-ie volgens mij niet eens een re-make voor nodig. Of was hij bezig met een hollywood-remake van zijn eigen films?

Jobe
21-07-2005, 12:53
Wie is overigens de regisseur van die documentaire in Cambodja? Ik heb hier niets over gehoord of gelezen.

Deacon of Death van Jan van den Berg en Willem van de Put
Deacon of Death biedt een fenomenaal miniatuurportret van de Cambodjaanse cultuur en haar enorme gaven voor vergeving. Maar bovenal is het een bloedstollend document van de dilemma's, het leed en de angst van menselijke daders en slachtoffers - met aan het einde een louterende confrontatie.
Winnaar Gouden Kalf voor beste lange documentaire 2004.

Zaltman
22-07-2005, 21:44
Goh alweer een remake van Body Snatchers en wel de vierde of zo. Wat origineel