PDA

Bekijk de volledige versie : Vet Hard (HD - DVD)



Vins
21-07-2005, 17:45
Ik zag net op bol.com dat op 28 augustus naast de normale dvd release er dan ook een HD - DVD versie uit komt van Vet Hard.

De eerste HD - DVD titels komen er dus aan, maar zijn er eigenlijk als spelers die HD - DVD kunnen afspelen? Een normale dvd - speler kan HD - DVD toch niet afspelen?

BabaBooey
21-07-2005, 23:37
Misschien is het een DVD met een WMV HD transfer voor op de PC. Ik heb geen idee.

Igor Costa
21-07-2005, 23:41
De HD versie is wel een stukkie duurder.

€ 27,99

mukewl
24-07-2005, 18:12
ik zag hem ook net voorbijkomen op DVDOutlet (2 kwartjes duurder dan bij BOL), en denk ben de eerste die de vraag stelt.. maar nee..

Ik ging namelijk gelijk doorzoeken, en zag een artikel op Cnet.com waarin stond dat de eerste speler pas in het 4e kwartaal in de States uitkomt!

Er staat bij dvd outlet bij de beschrijving: "Dit is een WMV HD-DVD: Windows Media Video High Definition DVD. Deze zijn alleen afspeelbaar op een pc. WMV HD geeft een tot maar liefst 6 maal scherpere resolutie dan een standaard DVD, en kan worden voorzien van Dolby Digital 7.1 geluidssporen."

Lijkt een beetje staandaard omschrijving van dit soort DVD's, maar je kan hem dus niet gewoon in je dvd-speler gooien ??
en dan nog eens ruim 2x zo duur als de normale editie ?? (12.49 aldaar)

Ik begrijp eerlijk gezegd niet helemaal wat het nut is van zo'n release.. Ik kan niet echt genieten van een filmpje achter m'n pc, ongeacht de mooie kwaliteit op m'n monitor etc -> ik zit toch liever op de bank :D

Ron kars
25-07-2005, 13:03
Ik begrijp eerlijk gezegd niet helemaal wat het nut is van zo'n release.. Ik kan niet echt genieten van een filmpje achter m'n pc, ongeacht de mooie kwaliteit op m'n monitor etc -> ik zit toch liever op de bank :D

Sommige mensen gebruiken hun PC als dvd-speler, dus kijken hem wel op tv, dan zou je denk ik verschil zien.