PDA

Bekijk de volledige versie : Pinkpop line-up bekend



Gabriël de Rop
19-02-2002, 13:32
De line-up van Pinkpop is bekend en het lijkt een iets gevarieerder programma dan vorig jaar....
Grote namen die dit jaar optreden zijn o.a. Lenny Kravitz, Live, Heather Nova, Jewel, Muse en uiteraard Faithless....de presentatie is in handen van De Vliegende Panters.:)

Nathan Strik
19-02-2002, 14:56
Heather Nova :D Go, Heather!!! Go, Heather!!!

Hopelijk slaat ze een keer aan bij het grote publiek. Maar na haar (veel te commerciële) laatste album zal dat misschien ook wel lukken... :rolleyes:

Ik luister in ieder geval liever naar haar oude shit...

Mark S
20-02-2002, 07:27
Jan Smeets heeft voor mij al een tijdje afgedaan met zijn programmering. Kennelijk hij kan weinig vernieuwends meer vinden. Ik bedoel: alweer Live, 3e keer Faithless, Kane? En zo zijn er wel meer bands die om het jaar terug te vinden zijn geweest: bijv. The Prodigy, Anouk,Underworld, Heather Nova, Jewel.

PM
20-02-2002, 08:04
Maar nu is er Rammstein! Supergave afsluiter op maandag !!

Mark S
20-02-2002, 08:14
Helemaal mee eens! Hoe zit het trouwens met Dynamo Open Air, bestaat dat nog? De laatste jaren hadden ze te kampen met locatie-wisselingen, MKZ

PM
20-02-2002, 08:20
ze hebben nog geen locatie de kans is heeeeel erg klein dat t nog doorgaat.. misschien is het zelfs al definitief dat t niet door gaat

Mark S
20-02-2002, 08:23
Godver...

suedje
20-02-2002, 09:41
Er wordt gekeken om Dynamo te houden op de zondag na Bospop in Weert. Er is nog niets zeker, maar er is dus nog een kans dat het doorgaat.
En ik weet wel waar in ben met pinksteren, niet in Landgraaf. Kan nou niet echt 1 band vinden die ik zou willen zien.

Marco
20-02-2002, 20:21
Maar nu is er Rammstein! Supergave afsluiter op maandag !!
YEAHHHHH!!!!!!!!!!!!! heerlijke kamermuziek :)
Verder is het me opgevallen dat er idd erg bekende artiesten optreden. Is dat erg, ik vind van niet.

Gabriël de Rop
21-02-2002, 08:57
Voor meer "jonge, nieuwe /underground bands" is Lowlands dan weer een betere keuze....

PM
21-02-2002, 09:04
Voor meer "jonge, nieuwe /underground bands" is Lowlands dan weer een betere keuze....
of je gaat gewoon naar allebei :)

Luther Hartog
22-02-2002, 09:54
Muse gelukkig weer, maar las ik nou dat Rammstein de afsluitende act is? Dat kan ik niet geloven, kan iemand dit bevestigen of zo?

Gabriël de Rop
22-02-2002, 10:18
Op de officiële site staat het ook...ik vind dit absoluut geen goede band (hoewel ik wel van hardere muziek houd, misschien ligt het toch aan de taal) en wat mij betreft staan er genoeg andere band op het programma die een veel betere afsluiter van dit festival zouden zijn....maar dat is mijn mening..:)

PM
22-02-2002, 11:58
Persoonlijk vind ik ook de oudere cd's van rammstein beter dan de nieuwere...

Maar ik wil ze zoiezo zien... ze hebben meestal een hele goede spectaculaire show!

Roland1
24-02-2002, 02:21
Rammstein is afsluitend..... Rammstein roelt! :)

voor de rest SYSTEM OF A DOWN :D

en de rest er gratis bij :cool:

PM
25-02-2002, 16:04
Er wordt gekeken om Dynamo te houden op de zondag na Bospop in Weert. Er is nog niets zeker, maar er is dus nog een kans dat het doorgaat.

Het is nu zeker dat het niet doorgaat... volgend jaar weer...

WBFT
26-02-2002, 13:13
Ik ga toch weer liever naar Rock Werchter zie nu net dat Chemical Bros., RHCP, Rammstein, Lamb, Starsailor & Tricky d'r staan en de rest moet nog bekend gemaakt worden..

Vorig jaar was ook al zo vet!!

[www.rockwerchter.be]

Luther Hartog
26-02-2002, 17:24
Dit jaar lijken me de festivals gaan tegenvallen, misschien dat rockwerchter wat wordt, maar veel hoop heb ik er niet op, alleen Muse is wel ok natuurlijk.

colani
26-02-2002, 17:28
Er is altijd nog Waldrock, die hebben meestal de ALL-STARS van Dynamo. Die komen dan nog even een maandje later na-blowen in Friesland. Dat gaat toch nog wel gewoon door, lekker gezellig altijd en niet te groot. Bovendien maar 1 podium, dus je hoeft niet te kiezen tussen 2 goede bands.

Weet alleen nog geen line-up.
Check www.waldrock.nl

Meestal vindt het plaats eind juni.

Luther Hartog
26-02-2002, 18:10
alleen Muse is wel ok natuurlijk. Ik moet mezelf ff verbeteren, want er komen nog wel een aantal goeie acts zoals: Starsailor, Deus, Millionaire en Ed Harcourt. Wel apart trouwens Millionaire en Deus samen, want in Millionaire zitten namelijk gitarist(en) van Deus als ik me niet vergis (en dat doe ik zelden;))

Gabriël de Rop
26-02-2002, 18:48
Wel apart trouwens Millionaire en Deus samen, want in Millionaire zitten namelijk gitarist(en) van Deus als ik me niet vergis (en dat doe ik zelden;))

Tja, het is een klein en hecht wereldje; die van de Belgische (avant-garde) gitaarmuziek...iedereen kent ierdereen daar....:D

WBFT
26-02-2002, 19:15
Dit jaar lijken me de festivals gaan tegenvallen, misschien dat rockwerchter wat wordt, maar veel hoop heb ik er niet op, alleen Muse is wel ok natuurlijk.

Aah joh ik hoop dat het net zo wordt als vorig jaar. Dat was echt wel dik.

Dennis
16-03-2002, 08:16
Kijken of bospop nog wordt want dat Pinkpop heeft weer echt niks voor mij. Al de bands die die komen hebben muzikaal maar weinig te bieden maar dat heeft natuurlijk wel met smaak te maken en daarover valt niet te twisten. Helaas Pinkpop is weer eens zeer oppervlakkig.

Kasper P.
16-03-2002, 17:27
edit

Gabriël de Rop
16-03-2002, 17:33
Helaas Pinkpop is weer eens zeer oppervlakkig.

Ja, op Pinkpop dit jaar wel weer veel namen die een "abonnement" op dit festival schijnen te hebben....niet erg vernieuwend of gedurfd, maar als je de meeste van deze bekende namen nog nooit eerder live hebt zien spelen, dan is dit natuurlijk een mooie gelegenheid...

suedje
16-03-2002, 19:18
Kijken of bospop nog wordt want dat Pinkpop heeft weer echt niks voor mij.
Tot nu toe bekend voor Bospop:

TOTO
UB40
Therapy?
Rollins Band
Doro
Di-rect

Gabriël de Rop
17-05-2002, 23:15
Nou mensen, ik ga morgenochtend op weg naar Landgraaf.....

Ik heb een beetje een "schema" in elkaar gezet met bands die ik zeker wil zien...o.a. Heather Nova, Muse, System of a Down.
Zit nog wel te twijfelen tussen Daryll-Ann en Millionnaire (sp.?), die beiden op dezelfde tijden spelen......

Anyway, tot dinsdag allemaal !!
http://www.forums4fans.com/smilies/wave.gif

Luther Hartog
18-05-2002, 00:55
Zit nog wel te twijfelen tussen Daryll-Ann en Millionnaire (sp.?), die beiden op dezelfde tijden spelen......Dat wordt moeilijk, je moet kiezen tussen Belgie en Nederland, ik zou zeggen, ga voor Millionair...daarvan weet je namelijk nog niet of ze live ook goed zijn.

Kasper P.
18-05-2002, 09:42
Ik ben pas 14 maar ik ga toch! Met wat vrienden. En ik ga voor: System of a down, Kane, Rammstein en ik ga dit jaar verder naar voren dan vorig jaar (was m'n vader erbij). Nou misschien (heel misschien zie ik een van jullie nog! PS wie gaat allemaal? Gabriel weet ik al.

Luther Hartog
18-05-2002, 09:59
Als Radiohead dit jaar er weer zou zijn, dan was ik ook geweest, maar nu kan ik alleen genieten van Muse (op maandag dan)

Kasper P.
18-05-2002, 10:12
Als Radiohead dit jaar er weer zou zijn, dan was ik ook geweest, maar nu kan ik alleen genieten van Muse (op maandag dan)

Ik was er vorig jaar dus ook maar Radiohead viel me tegen en limp Bishit was echte bagger (alleen die papiertjes waren leuk). Het vetste waren The Hives en The offspring.

Luther Hartog
18-05-2002, 10:30
Ik was er vorig jaar dus ook maar Radiohead viel me tegenWaarschijnlijk hou je niet van die muziek, want het optreden was heel erg goed hoor.

Kasper P.
18-05-2002, 19:48
Waarschijnlijk hou je niet van die muziek, want het optreden was heel erg goed hoor.
Klopt het is niet echt mijn stijl.

Sander Dubbeldam
18-05-2002, 19:54
Ik was er vorig jaar dus ook maar Radiohead viel me tegen en limp Bishit was echte bagger (alleen die papiertjes waren leuk). Het vetste waren The Hives en The offspring.

nou ik vondt limp bizkit wel een goed optreden hoor.

Kasper P.
18-05-2002, 20:35
nou ik vondt limp bizkit wel een goed optreden hoor.

Nou ik vind de muziek van limp bizkit gewoon slecht! En altijd het zelfde optreden!

Alex van den Berg
18-05-2002, 21:15
Ik kijk lekker Pinkpop achter m'n PC'tje (http://pages.vpro.nl/3voor12/events/default/index_programs.shtml?2534202+5679812)... :D

Op dit moment speelt "Live"... Klinkt zeer aangenaam! :)

Martin de Goeij
18-05-2002, 21:37
Ik kijk lekker Pinkpop achter m'n PC'tje (http://pages.vpro.nl/3voor12/events/default/index_programs.shtml?2534202+5679812)... :D

Op dit moment speelt "Live"... Klinkt zeer aangenaam! :) ook een chello-verbinding?:D Heb r nu Blöf inzitten (privé-voorstelling;)http://members.lycos.nl/creepjesanimaties/feest/04_feest_ijs.gif

Gabriël de Rop
21-05-2002, 07:38
Poepoe....om 06:15 vanochtend pas weer thuis van Pinkpop (slechte verbindingen, we gingen om 00:15 van Landgraaf weg = 6 uur onderweg !!) en nu alweer op m'n werk......

Geslaagd festival, met goede bands (ook al was het niet "vernieuwend") en geweldig mooi weer....korte samenvatting:
mijn favoriete acts:

- An Pierlé
- Muse
- Heather Nova
- System of a Down
- Faithless

tegenvallende acts:

- Lamb
- Macy Gray

helaas, niet gezien:

- Millionaire , heb toch maar voor Daryll-Ann gekozen.

Ik was en ben nog steeds geen fan van Rammstein, maar ik moet zeggen dat hun act echt spectaculair was.....

Kasper P.
21-05-2002, 19:28
Het was supeeeeerrrrrrrrrrrrr.

1 Rammstein
2 Muse
3 Lenny Kravitz
4 SOAD

Echt heel kort bij gestaan maar het nadeel gekneusde schouders dus nu kan ik nix doen......... Ik stond wat te vooraan en toen begonnen ze te vechten en toen heb ik maar ff meegedaan!

SIEG GEIL! :D BUCK DICH