PDA

Bekijk de volledige versie : Mar Adentro SE



TheGodfather
24-07-2005, 20:58
MAR ADENTRO (2DVD)
Releasedatum: 11 augustus 2005

DVD Specificaties:
Regisseur: Alejandro Amenábar
Acteurs: Javier Bardem
Taal: Spaans
Ondertiteling: Nederlands
Genre: Speelfilm
Audio: Disc 1: DTS, Dolby Digital 5.1; Disc 2: Dolby Stereo
Aspect Ratio: 16:9 Anamorphic (2.35:1)
Disc Format: Disc 1: DVD 9; Disc 2: DVD 5
Feature Length: 121 minuten

Extra's:
Disc 1:
• Original Theatrical Trailer
Disc 2:
• Documentary about the making of the film: "Un viaje Mar Adentro" (A Journey Inside the Sea (+/- 85 min))
• Deleted scenes
• Storyboard
• Photo Gallery
• Set Designs

http://217.148.171.144/ProductImages/autoimport/828600_828699/000000p828642_front.jpg

Klinkt goed :D

Dit wordt een zekere aanschaf. En voor jullie?

Hotse
24-07-2005, 21:02
Ik denk wel dat ik die ga aanschaffen. Ik heb de film nog nooit gezien, maar wel al vele goede verhalen erover gehoord. Wie gaat deze dvd eigenlijk uitbrengen, A-Film?

TheGodfather
24-07-2005, 21:04
Ik denk wel dat ik die ga aanschaffen. Ik heb de film nog nooit gezien, maar wel al vele goede verhalen erover gehoord. Wie gaat deze dvd eigenlijk uitbrengen, A-Film?
is zeker een aanrader, de film. echt prachtig
ja A-Film gaat m uitbrengen, dus laten we hopen op een mooie digipack 8)

Marco Dubbeldam
24-07-2005, 23:31
Ik denk wel dat ik die ga aanschaffen. Ik heb de film nog nooit gezien, maar wel al vele goede verhalen erover gehoord. Wie gaat deze dvd eigenlijk uitbrengen, A-Film?
is zeker een aanrader, de film. echt prachtig
ja A-Film gaat m uitbrengen, dus laten we hopen op een mooie digipack 8)

Ik hoop ook op een digipack. De film heb ik nog niet gezien, maar lijkt me zeer goed. Wordt dan ook een zekere aanschaf. :)

Pascal Heister
25-07-2005, 02:14
heb de r1 al liggen, ff zien of ik deze ook nog koop :)

topfilm btw :wink:

raymond koene
25-07-2005, 11:48
deze film komt zeker in mijn collectie. ik heb de film in de bioscoop gezien en het is echt een toppertje! en zo te zien zitten er ook aardig wat extra's bij :lol:

TheGodfather
25-07-2005, 19:04
op verzoek van raymond de titel ff aangepast ;)

jan_tran
11-08-2005, 17:42
Ik hoop ook op een digipack. De film heb ik nog niet gezien, maar lijkt me zeer goed. Wordt dan ook een zekere aanschaf. :)

Zag hem vandaag in de winkel staan, het is idd. een digipack.

MGdutch
11-08-2005, 17:45
Misschien vanavond maar bestellen... Lijkt me i.i.g. een topfilm!

Kees Hoekerd
11-08-2005, 18:57
Hmmm,deze zou ik in de bioscoop zien,maar ging niet door.Ben toch wel benieuwd,misschien eens aanschaffen.

Boersmaster
11-08-2005, 19:07
Ik heb deze film ook in de bioscoop gezien en vond het een bijzondere film maar niet overdreven goed. Ik snap dan ook niet dat deze film een oscar heeft gekregen en der untergang bijvoorbeeld niet. Maar nu ben ik ook geen fan van het beladen onderwerp, dat speelt ook mee, maar toch, ik heb ondanks dat zeker betere films gezien.

Fafa
11-08-2005, 20:31
Ik snap dan ook niet dat deze film een oscar heeft gekregen en der untergang bijvoorbeeld niet.

Ik vond Der Untergang anders ook wel een beladen film :roll:

Maar vandaag de DVD gehaald van Mar Adentro en ziet er zeer goed uit. Morgenavond maar weer gaan genieten van deze prachtfilm!

Gerben van der Leun
11-08-2005, 20:48
Prachtfilm!

Ben zelf niet onder de indruk van de extra's. Ik had liever beeldmateriaal van de échte hoofdpersoon gezien.

raymond koene
12-08-2005, 07:49
Ik heb deze film ook in de bioscoop gezien en vond het een bijzondere film maar niet overdreven goed. Ik snap dan ook niet dat deze film een oscar heeft gekregen en der untergang bijvoorbeeld niet. Maar nu ben ik ook geen fan van het beladen onderwerp, dat speelt ook mee, maar toch, ik heb ondanks dat zeker betere films gezien.

ik zou dezelfde vraag gesteld hebben als der untergang de oscar gekregen had...hoewel ik het een aaridge film vond, kon ik niet zeggen dat de film erg goed was.....maar goed, om terug te komen op Mar Adentro....
Ik vind deze film erg boeiend en eigenlijk net zo beladen als Der Untergang. In Spanje zijn hevige discussies uitgebroken naar aanleiding van deze film over een voor "Spaanse begrippen"vrij nieuw en omstreden thema. De hoofdrolspeler geeft heel goed weer wat er in hem omgaat
[spoiler:cf81c414c6]en laat zien hoe hij tot de beslissing komt om euthanasie te ondergaan[/spoiler:cf81c414c6]
Wat mij betreft een pareltje en zeker een film die in mijn collectie zal belanden!

Caledonians
12-08-2005, 11:15
Deze dvd ga ik zeker aanschaffen, ben erg benieuwd naar deze film!

Olivier Laemont
12-08-2005, 11:48
Heb hem nog nooit gezien, maar heb hem vandaag aangeschaft. Zie er naar uit!

TheGodfather
12-08-2005, 11:51
Prachtfilm!

Ben zelf niet onder de indruk van de extra's. Ik had liever beeldmateriaal van de échte hoofdpersoon gezien.
nou ja niet onder de indruk van de extra`s: er staat sowieso een making off op van ongeveer een uur (toch??). En als ik t goed zag in de winkel, stond er nog veel meer op. Dus zo slecht is t nou ook weer niet ;)

johanluijkman
14-08-2005, 21:40
Vanavond gehuurd, maar wat een plaatje van een film. Boeiend verhaal, prachtige muziek en mooie plaatjes. Ga ik zeker kopen! Alleen een klein vraagje: [spoiler:ed5b9da5d9]Hij stapt op een gegeven moment uit bed, en vliegt naar Julia op het strand[/spoiler:ed5b9da5d9]Hoe heet dat prachtige muziekstuk en waar ken ik het van? Is het ook gebruikt in een andere film of commercial? Het komt me zo bekend voor, en ik pieker me suf!

Oscar van Sambeek
03-09-2005, 13:50
na enkele goeie verhalen gehoord te hebben en dit te lezen wordt dit ook een aanschaf denk ik :P

Merth
04-09-2005, 15:31
Kan iemand misschien vertellen wat voor verpakking de dvd heeft? Digipack? Misschien een paar foto's?

GJB
04-09-2005, 18:37
Kan iemand misschien vertellen wat voor verpakking de dvd heeft? Digipack? Misschien een paar foto's?

Zoals al iets eerder in dit topic werd vermeld gaat het hier om een gesleevde digipack editie.