PDA

Bekijk de volledige versie : Zwevende bar



Jaded
19-02-2002, 15:04
Hallo

Just a thought:
Zou het mogelijk zijn om een optie in te lassen waardoor je de 'Terug naar DVD.nl ... Leden ... Beginpagina'-bar zwevend kan maken?
Lijkt me handig en veel scroll-werk besparend.

Of misschien een tweedelige bar, met daaronder een ' DVD.nl Forum > Algemeen > Op- / Aanmerkingen op DVD.nl' sectie, met dezelfde functies als hij nu heeft natuurlijk.

Camille
19-02-2002, 18:09
Goed idee, zou wel makkelijk zijn.

Remco Out
19-02-2002, 20:41
Had ik nog niet aan gedacht, maar zou inderdaad wel handig en tijdbesparend zijn. Alhoewel het scrollen is ook niet zo erg, je bent in een paar seconde bovenaan de pagina en een zwevende balk zal ook wel weer het forum doen vertragen neem ik aan.

Jaded
19-02-2002, 20:46
Ik noemde het scrollen, maar in feite beschik ik niet over een scrollmuis. Dus das elke keer de schuifbalk vastnemen en bewegen, dat irriteerd wel als je een hele tijd op deze site bezig bent. :)
Ik kan begrijpen dat het alles zou vertragen, daarom dat ik het ook voorstelde als een optie.
Iedereen kan het aan- en uitzetten wanneer hij wil.
Ik zou voorstellen om het standaard uit te laten staan.
Aan iedereen de keus.

Edwin V
20-02-2002, 06:44
Met de titel van dit draadje had ik iets heel anders in gedachten
Biertje?;)

Remco Out
20-02-2002, 09:24
Ik noemde het scrollen, maar in feite beschik ik niet over een scrollmuis. Dus das elke keer de schuifbalk vastnemen en bewegen, dat irriteerd wel als je een hele tijd op deze site bezig bent. :)Ik kan me voorstellen dat als je geen scrollmuis hebt dat heel vervelend is, gelukkig heb ik er wel 1. :D

Nathan Strik
20-02-2002, 10:34
maar in feite beschik ik niet over een scrollmuis. Dus das elke keer de schuifbalk vastnemen en bewegen, dat irriteerd wel als je een hele tijd op deze site bezig bent. :) Hey, here´s a wacky thought: "koop een scrollmuis!" ;)

Jaded
20-02-2002, 12:52
Heh. Als jij er één weet die drie knoppen heeft en een scroll-functie ... je mag het mij altijd zeggen. :)
Mijn muis moet drie knoppen hebben. Ok dat klinkt dubieus, maar ge weet wat ik bedoel.

Nathan Strik
20-02-2002, 13:31
Heh. Als jij er één weet die drie knoppen heeft en een scroll-functie ... je mag het mij altijd zeggen. :)
Mijn muis moet drie knoppen hebben. Ok dat klinkt dubieus, maar ge weet wat ik bedoel. Ik weet niet hoe het met de rest van de scrollmuizen zit, maar de scrollmuizen van Microsoft hebben gewoon drie knoppen.
De derde knop IS het scrollwiel als je hem indrukt. De functie hiervan kun je met de Intellimouse software zelf instellen. Ik heb bijvoorbeeld mijn Windows verkenner onder de scrollknop zitten... errug handig, scheelt me iedere keer een reis door het Start-menu. ;)

Jaded
20-02-2002, 13:35
Aha dat wist ik niet ... weeral wat bijgeleerd dus. :) Ik heb al met een paar scrollmuizen gewerkt, maar kan me niet herinneren dat je hem kon induwen.
Toch maar eens checken als ik er nog eens één tegenkom in de winkels.

Martin de Goeij
20-02-2002, 16:10
tip: ctrl+home-toets zit in een poep/scheet weer boven aan het scherm..:)

Alex van den Berg
20-02-2002, 16:28
tip: ctrl+home-toets zit in een poep/scheet weer boven aan het scherm..:) En met Ctrl-End zit je zo met dezelfde geurontwikkeling weer onderaan de pagina... :)

Jaded
20-02-2002, 16:45
Niemand voorstander van mijn idee, buiten Camille en Remco Out (voor een stuk)?
En ik die dacht dat ik eens iets goed had bedacht. :)
Achja next time better dan maar zeker.

Ruben J.
20-02-2002, 20:48
Misschien is een Back To Top link onderaan het forum wel handig...

Jaded
09-03-2002, 00:17
Had het vorige nog niet gezien ... inderdaad zou wel handig zijn.