PDA

Bekijk de volledige versie : Bridge: Nieuwe TV-series op DVD



Eric van Ballegoie
27-07-2005, 14:11
Bridge: Nieuwe TV-series op DVD



Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/nieuws.php?id=1865)

Quido
27-07-2005, 14:20
Prachtig !
Meer van dit soort series op dvd ! De komende tijd komt er echt veel aan ... bij andere maatschappijen verschijnen onder andere nog: De Brekers, Mensen zoals jij en ik ... :D
Later dit jaar is er exclusief via de NCRV een box van De Kleine Waarheid te bestellen met beide seizoenen en extra's, die op de losse uitgaven ontbreken.

Op 16 augustus komt ook de serie uit van Ciske de Rat. Verder brengt Bridge de komende maanden ook nog veel Vlaamse series uit op dvd en weer enkele oude Nederlandse films. :D

Maarten van Krimpen
28-07-2005, 13:31
Nieuwe Swiebertjes! :D

Werner
28-07-2005, 23:16
Over de tv-releases van Bridge: ik heb elders gelezen dat ze later dit jaar ook nog Farscape: The Peacekeeper Wars gaan uitbrengen. Mooi, maar zouden ze nu eens niet eerst de volledige reeks zelf moeten uitbrengen in plaats van de afsluitende miniserie???

Daniel1974
30-08-2005, 08:02
Heb net die uitgave van Willem van Oranje gekregen via mijn werk. Ik heb ongeveeer het het eerste uur gezien. En ik ben blij dat de film er veel beter (ook al had het nog beter gekund, maar een digitale restauratie kost erg veel geld, en was de DVD ook ongetwijfeld duurder geworden, als dat al een rendabele optie geweest zou zijn).

Ik heb stukken uit de serie gebruikt voor school, als ik les gaf over de Opstand In De Nederlanden, Willem Van Oranje en zo door, en vond de serie toen altijd al erg onderhouden, maar had het begin nooit gezien. Maar wat ik nu zie is ook erg goed. Alle Nederlandse topacteurs spelen er in mee zo ongeveer.

En laten we wel wezen, gezien het om ons eigen vaderland gaat, en de stichting van ons land, is dit toch eigenlijk wel verplichtte kost voor iedere belg en Nederlander.